ثبت درخواست
تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از تعمیر ماشین لباسشویی در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز تعمیر ماشین لباسشویی نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

تعمیر ماشین لباسشویی

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ | دسته : تعمیر لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی با گارانتی 365 روزه تعویض قطعات

تعمیر ماشین لباسشویی ، کلیه برند های لباسشویی ، ماشین لباس‌شویی یا ماشین رخت‌شویی، وسیله‌ای است که برای رخت‌شویی به کار می‌رود.

تعمیر ماشین لباسشویی

قرار دادن پوشاک داخل آب به تنهایی باعث تمیزی آن نمی‌شود بلکه آب باید با فشار به الیاف‌های پارچه برخورد کند اکثر ماشین‌های لباسشویی با چرخاندن لباس درون غلطک‌های فلزی پرآب این کار را انجام می‌دهند. جهت نفوذ عمیق‌تر آب درون پارچه و نیز زدودن چربی‌ها و لکه‌ها از مواد شوینده مخصوص ماشین لباسشویی استفاده می‌شود.

بیش تر ماشین‌های لباسشویی خودکار هستند و با یک فرایند الکترونیکی کنترل می‌شوند. با استفاده از دکمه اتوماتیک برنامه‌ای برای ماشین تنظیم می‌شود تا بر همان مبنا لباس‌ها را با استفاده از آب گرم یا آب خنک یا ولرم تمیز کند کارهای اصلی ماشین‌های لباسشویی عبارتند از ترکیب آب سرد و گرم تا سطح دلخواه، تنظیم مدت زمان شستشو، آب‌کشی لباس‌ها و خشک کردن محدود آب لباس‌ها از طریق چرخاندن سریع آن‌ها که برخی از ماشین‌های لباسشویی لباس‌های شسته شده را تا ۱۰۰٪ خشک می‌کنند.


تعمیر ماشین لباسشویی


انواع ماشین‌ لباسشویی

رایج‌ترین گونه‌های ماشین لباس‌شویی خانگی عبارتند از :

۱- ماشین‌های لباس‌شویی سطلی که تنها دارای یک مخزن برای شستشوی لباس‌ها هستند

۲- ماشین‌های لباس‌شویی دوقلو (نیمه‌اتوماتیک دومخزنه) که دارای دو مخزن، یکی برای شستشو و دیگری برای آب‌گیری و خشک‌کردن، هستند.

۳- ماشین‌لباس‌شویی تمام اتوماتیک که درب مخزن آن‌ها ممکن است در جلو یا بالای ماشین باشد و پس از قرار دادن لباس و تعیین برنامه، کلیهٔ مراحل آب‌گیری، شستشو، آب‌کشی و خشک‌کردن به صورت خودکار مطابق برنامه انجام می‌شود.


تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی بوش
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی ال جی
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی سامسونگ
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی ایندزیت
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی آبسال
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی آاگ
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی حایر
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی ارج
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی آریستون
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی پاکشوما
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی دوو
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی بکو
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی مرسی
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی کنوود
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی زیمنس
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی فریجیدر
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی جنرال
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر لباسشویی وایت هاوس






چرا مشتریان برای تعمیر لباسشویی  گویا سرویس را انتخاب می کنند؟

جالب است بدانید که طبق نظر سنجی که از مشتریان عزیز بابت انتخاب گویا سرویس درباره تعمیر ماشین لباسشویی و در نهایت رضایت آنها پرسش نمودیم به شرح زیر می باشد:

- تعمیر لباسشویی در محل انجام می گردد.

- تمامی قطعات مورد نیاز جهت تعویض و تعمیر لباسشویی از لوازم اصلی همان برند می باشد.

- در ارتباط با هر برند ماشین لباسشویی تکنسین متخصص همان برند به محل جهت خدمات اعزام می شود.

- تمامی خدمات ماشین لباسشویی دارای ضمانتنامه رسمی 90 الی 365 روزه میب اشد.

- جهت شفاف سازی کامل و رضایتمندی کامل مشتری تمامی هزینه های تعمیر لباسشویی لحاظ شده است.

- تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در همان روز طبق زمانبندی تکنسین مربوطه در محل انجام می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی تخصص می خواهد و باید برای اینکه کمتر هزینه نماییم از قطعات فابریک و تعمیرگاه مجاز لباسشویی استفاده نماییم ، گویا سرویس دارای انبار قطعات لباسشویی این نوید را به شما میدهد تا طبق اصول خدمات در اروپا کمتر به تعمیر لباسشویی نیازمند شوید.

سرعت در تعمیر لباسشویی

تمام خدمات تعمیر لباسشویی ما در همان روز ارائه می شود ، تعجب نکنید !!! ما در سراسر تهران خدمات تعمیر تعمیر ماشین لباسشویی داریم . پس بعد از تماس با ما در مرحله اول تعمیرکار لباسشویی شما را راهنمایی می کند ، که اگه مشکل جزئی بود خودتون رفعش کنید  ،  اما اگر مشکل جدی بود در سریع ترین زمان تعمیرکار ماشین لباسشویی مربوط با برند شما در محل حاضر می شود و خیلی زود مشکل شما برطرف می شود.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

شما می توانید به صورت شفاف هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی (تعرفه تعمیر لباسشویی) موقع تماس تلفنی و صحبت با همکاران ما می توانید هزینه خدمات ماشین لباسشویی رو بپرسین !!! و اگر تمایل داشتین هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین ( تعمیرکار ماشین لباسشویی ) به محل شما رو انجام بدیم.

تعمیر ماشین لباسشویی

ساختار داخلی ماشین لباسشویی

موتور ماشین‌های سطلی ممکن است از نوع قطب‌چاکدار یا خازنی باشد که از موتور قطب‌چاکدار تنها در حالتی استفاده می‌شود که موتور به صورت مستقیم (بدون تسمه) به دیگ وصل است و جهت چرخش آن قابل تغییر نیست (چپ‌گرد و راست‌گرد ندارد). برخی از ماشین‌های لباس‌شویی سطلی دارای المنتی برای گرم‌کردن آب نیز هستند، اما ماشین‌های لباس‌شویی دوقلو به علت اینکه معمولاً دارای دیگ پلاستیکی‌اند در آن‌ها از المنت گرم‌کن استفاده نمی‌شود.

عمل خشک‌کردن در ماشین‌های دوقلو معمولاً به وسیلهٔ نیروی گریز از مرکز انجام می‌شود و دارای یک موتور جدا برای مخزن خشک‌کن هستند. موتورهای ماشین دوقلو هر دو از نوع موتورهای القایی آسنکرون تکفاز هستند و در برخی از آن‌ها یک موتور القایی قطب‌چاکدار برای پمپ الکتریکی استفاده می‌شود. موتور شستشوی ماشین‌های دوقلو با تسمه به دیگ وصل می‌شود و می‌تواند لباس‌ها را در دو جهت بچرخاند که به تمیزتر شدن آن‌ها کمک می‌کند، اما موتور خشک‌کن به صورت مستقیم به مخزن خشک‌کن اتصال می‌یابد و به همین علت سرعت این قسمت بسیار بالاست و برای جلوگیری از خطرهای احتمالی یک ترمز مکانیکی که با میکروسوییچ فعال می‌شود در آن‌ها تعبیه شده‌است که با باز شدن در مخزن، موتور را خاموش و ترمز مکانیکی را فعال می‌کند.

در ماشین‌های دوقولو با استفاده از دو تایمر برنامهٔ تغییرجهت ماشین را تعیین می‌کنند، به این صورت که اگر تایمر ۱ فعال باشد، ماشین مدت‌زمان چرخش ماشین در هر جهت بیشتر خواهد بود (مثلاً ۳۰ ثانیه چپ، ۴ ثانیه توقف، ۳۰ ثانیه راست، ۴ ثانیه توقف) اما اگر تایمر ۲ فعال باشد مدت زمان چرخش ماشین در هر جهت کمتر می‌شود (مثلاً ۵ ثانیه چپ، ۷ ثانیه توقف، ۵ ثانیه راست، ۷ ثانیه توقف).[۶] دور آرام ماشین برای لباس‌های ظریف در نظر گرفته شده‌است.

تعمیر ماشین لباسشویی بهتر است یا تعویض آن؟

تصور کنید صبح روز جمعه است و قصد دارید حجم زیادی از حوله ها و لباس های افراد خانواده را درون ماشین لباسشویی جای داده و بشویید ؛ اما پس از پر کردن ماشین لباسشویی موفق به روشن کردن آن نمی شوید. بلافاصله این فکر به ذهن شما می رسد که با این ماشین لباسشویی که به هیچ وجه روشن نمی شود چکار کنید؟ آن را تعمیر کنید یا یک دستگاه نو خریداری کنید؟ اگر این مسئله درباره دستگاهی کوچک و ارزان مثل توستر بود ، تصمیم گرفتن خیلی راحت تر بود. اما در مورد ماشین لباسشویی، با کمی تحقیق، اندیشه و حساب کتاب کردن ساده می توانید به جواب درستی برسید. اولین موضوعی که باید برایتان روشن شود این است که مشکل ماشین لباسشویی شما چیست و تعمیر آن چقدر هزینه خواهد داشت.

اگر دستگاه شما هنوز تحت وارانتی قرار دارد، ممکن است هزینه ای نداشته باشید. اما در غیر این صورت برای تعمیر ماشین لباسشویی متحمل هزینه خواهید بود. شرکت هایی وجود دارند که به صورت تلفنی به شما کمک می کنند که مشکل دستگاه خود را پیدا کنید. همچنین می توانید از یک تعمیرکار لباسشویی بخواهید به خانه شما بیاید و مشکل دستگاه را تشخیص دهد.

بنابر یک راه حل رایج، اگر هزینه تعمیر دستگاه بیش از 50 درصد قیمت کل آن است، تعویض کردن آن دستگاه پیشنهاد می شود.

علت کد خطاها برای تعمیرات ماشین لباسشویی

در اینجا کد خطاهای ماشین لباسشویی را در معرض دید شما عزیزان قرار داده ایم تا توسط تعمیرگاه های غیر مجاز فریب نخورید، بسیاری از تعمیرکاران لباسشویی به دلیل عدم آگاهی از علت کد خطای ماشین لباسشویی مورد نظر، هنگام عیب یابی؛ مشکل را از برد الکترونیک لباسشویی اعلام می نمایند، با اینکه نمایشگر لباسشویی هنگام بروز هر خطایی ارور مربوطه را نمایش می دهد.

گویا سرویس اینجا است تا با دانش به تعمیر لباسشویی خود بپردازید.

- ارور F04 برای لباسشویی آریستون مشکل از ، خرابی هیدروستات می باشد .

- ارور F2 برای لباسشویی آاگ مشکل از ، تخلیه آب است . شما نیازمند تعویض پمپ تخلیه هستید .

- ارور E1 برای لباسشویی های قدیمی سامسونگ مشکل از ، شیربرقی است .

- ارور E01 برای لباسشویی کنوود مشکل از ، درب لباسشویی می باشد که درست بسته نشده است .

- ارور E9 برای لباسشویی اسنوا مشکل از ، هیدروستات می باشد .

- ارور OE برای لباسشویی الجی مشکل از ، پمپ تخلیه می باشد .

- ارور E32 برای لباسشویی بوش مشکل از ، لباس شما در لباسشویی بوش هنگام خشک کردن ، کم یا زیاد می باشد .

نگهداری

برای محافظت از ماشین رخت‌شویی و عمر بیشتر آن باید ماهی یکی دو بار روی قسمت‌هایی که احتمال زنگ زدگی می‌رود کمی وازلین بمالید برای پاک کردن داخل ماشین رختشویی در ماشین حدود ۱ لیتر (به‌حسب نوع ماشین و حجم آن) سرکه ریخته و ماشین را روشن کنید تا تمام مراحل شستشو را انجام دهد. سرکه موجب تمیز شدن لوله‌ها و داخل رخت‌شویی می‌شود.

ماشین لباسشویی هوشمند

ماشین لباسشویی‌های هوشمند قابلیت شستشوی هوشمند و کنترل از راه دور را از طریق وای فای را دارند. با این امکان جدید به راحتی می‌توان از خارج از منزل و با تلفن همراه، دستور آغاز شستشو را داد و بر تمام مراحل شستشو نظارت کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در ماشین لباسشویی‌های هوشمند، برنامه شستشوی هوشمند یا Auto Optimal Wash است. با فعال شدن برنامه «بهترین شستشوی اتوماتیک»، ابتدا چهار حسگر، اطلاعات مربوط به البسه موجود در ماشین، شامل اندازه، میزان چرک و آلودگی، مقدار آب و مواد پاک‌کننده لازم را ارزیابی می‌کند. سپس بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، مناسب‌ترین برنامه شستشو شامل دما، میزان آب، زمان، تعداد آبکشی و سرعت گردش به‌طور خودکار تعیین می‌شود. همچنین مخزن شوینده Auto Dispenser، به‌طور خودکار و به مقدار لازم، مواد پاک‌کننده و نرم‌کننده را در فرایند شستشو وارد می‌سازد و دیگر نیازی به پر کردن مخزن مواد شوینده برای هر بار شستشو نیست.

صفحه تمام لمسی و رنگی و برنامه‌های کاربردی مختلفی که روی آن نصب شده از جذابیت‌های ماشین لباسشوی هوشمند است. ضمن این که فناوری Eco bubble به حل مواد پاک‌کننده و ایجاد کف غلیظی که با سرعت بیشتر در پارچه نفوذ کند، کمک کرده و به خاطر نیاز کم‌تر به آب گرم، انرژی کمتری را در هر شستشو مصرف می‌کند.

سوالات متداول تعمیر و سرویس انواع لباسشویی

اگر نیاز به تعمیر لباسشویی داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

نزدیکترین شعبه تعمیرات ماشین لباسشویی در کجاست ؟

جهت آسایش و آرامش حال شما عزیزان در رابطه با تعمیرات لباسشویی با راه اندازی شعبات مختلف در سراسر تهران درصدد آمدیم تا تعمیرکار لباسشویی را ظرف مدت کمتر از یکساعت در محل شما اعزام نماییم.

گارانتی تعمیرات ماشین لباسشویی چگونه انجام می شود ؟

خدمات ماشین لباسشویی گویا سرویس گارانتی 90 روزه داره . وقتی ماشین لباسشویی به دست تکنسین های مجموعه درست میشه ، دیگه خیالتون راحت باشه ؛ چون ما به کارمون مطمئنیم ، تمام تکنسین ها ، آموزش دیده اند و تحصیلات مرتبط دارند . بنابراین تعمیر لباسشویی رو براتون گارنتی می کنیم که شما هم مطمئن باشید .

چگونه درخواست تعمیر ماشین لباسشویی خود را ثبت کنیم ؟

شما از چند طریق می توانید درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی را ثبت نمائید :

1- با ورود به سایت و پر کردن فرم درخواست تعمیرکار

2- تماس با یکی از شماره های سایت

3- با نصب اپلیکیشن گویا سرویس از (نصب اپلیکیشن کلیک کنید)

خدمات مرتبط با (لباسشویی)
خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما