ثبت درخواست
نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در فرحزاد - 24-7 پشتیبانی

نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در فرحزاد - 24-7 پشتیبانی

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در فرحزاد - 24-7 پشتیبانی در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در فرحزاد - 24-7 پشتیبانی نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در فرحزاد - 24-7 پشتیبانی

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ | دسته : تعمیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در فرحزاد: حرفه‌ای و قابل اعتماد با ۲۴-۷ پشتیبانی

نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در فرحزاد - ۲۴-۷ پشتیبانی ، تهران به عنوان پایتخت کشور با جمعیت زیادی از مردم، از جمله شهرهایی است که تعمیرات ماشین لباسشویی‌ در آن بسیار اهمیت دارد. در این شهر به دلیل شرایط آب و هوایی و تراکم جمعیت، استفاده از ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس‌ها بسیار رایج است و این نیاز احساس می‌شود که تعمیرات این دستگاه‌ها به صورت سریع و کارآمد انجام شود.

مراجعه به مرکز رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در فرحزاد باعث آرامش خاطر مشتریان می‌شود؛ زیرا می‌توانند به متخصصین مجرب و با تجربه در این زمینه اعتماد کنند که با دانش و مهارت‌های خود، بهترین راه حل‌ها را برای رفع عیوب و مشکلات ماشین لباسشویی‌ها ارائه می‌دهند. همچنین، استفاده از قطعات اصلی و معتبر در تعمیرات لوازم خانگی ال جی در فرحزاد از مهمترین نکاتی است که مشتریان به دنبال آن هستند و تعمیرگاه‌های مجاز ال جی با ارائه خدماتی از این قبیل، مشتریان خود را راضی و مطمئن می‌سازند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در فرحزاد - 24-7 پشتیبانی

هزینه‌های تعمیر لباسشویی ال‌جی: تعرفه‌ها و قیمت‌ها

در زیر، هزینه‌های مربوط به خدمات تعمیر لباسشویی ال‌جی را بررسی می‌کنیم :

خدمات هزینه تعمیر (تومان)
تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی ال جی 250,000 - 850,000
تعمیر موتور لباسشویی ال جی 230,000 - 950,000
تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی 120,000 - 550,000
تعمیر ترموستات ماشین لباسشویی ال جی 190,000 - 490,000
تعویض فیلتر لباسشویی 150,000 - 300,000
تعمیر شیر برقی لباسشویی ال جی 200,000 - 590,000
تعویض لاستیک درب لباسشویی ال جی 450,000 - 650,000
نصب لباسشویی ال جی 120,000 - 250,000
سرویس لباسشویی 350,000 - 500,000
تعمیر پمپ تخلیه 300,000 - 550,000

نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در فرحزاد - 24-7 پشتیبانی

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در منزل تهران

نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران، تنها تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران است که به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته بدون تعطیلی خدمات تعمیر در محل ارائه می‌دهد. خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در تهران با پوشش دهی کل مناطق شهر شامل، ولنجک، سعادت‌آباد، طرشت، و... در منزل و با استفاده از قطعات اورجینال کمپانی برتر ال جی ارائه می‌شود.

ما تمام نیازهای مشتریان خود را در طی سال‌های فعالیت مستمر در زمینه تعمیرات لباسشویی و سایر لوازم برقی ال جی شناخته‌ایم و با آموزش نیروی متخصص تعمیرات در صدد رفع آن برآمده‌ایم. ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان و همشهریان عزیز هدف اصلی تعمیرگاه گویا سرویس است. اگر به دنبال تعمیرکاری هستید که مهارت کافی در شناسایی مشکلات و عیب یابی لباسشویی‌های ال جی داشته باشد؛ با نمایندگی ما تماس بگیرید.

خدمات نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران

نمایندگی لباسشویی ال جی با همکاری تیمی از زبده‌ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی، فروش و تعمیر، به مشتریان و مشترکان لباسشویی های ال جی ارائه دارد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در این مجموعه سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت کرده و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

خدمات نمایندگی لباسشویی ال جی مشتمل بر سه بخش "فروش"، "تعمیر" و "آموزش کاراموزان" است. سرویس‌های مرتبط با فروش لباسشویی ال جی در فروشگاه مرکزی ال جی، سرویس‌های مرتبط با تعمیر در مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ال جی و سرویس‌های مرتبط با آموزش تعمیرات لباسشویی ال جی با حضور در مرکز تخصصی آموزش تعمیر لوازم خانگی ال جی قابل دریافت است.

اکیداً توصیه می‌شود تعمیر لباسشویی ال جی خود را صرفاً به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید. زیرا عیب یابی دستگاه‌های لباسشویی برخلاف گذشته، نیاز به ترفندهای خاص خود دارد. ترفندهایی که تعمیرکاران بی‌تجربه و نابلد از آنها بی‌اطلاعند و چه بسا در بررسی‌های اولیه بلافاصله خواستار تغییر و تعویض قطعه معیوب باشند. این در حالی است که ممکن است با اندک دستکاری و تغییر تنظیمات پنل، امکان بهبود عملکرد لباسشویی وجود داشته باشد.

نمایندگی لباسشویی ال جی یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه تعمیر لباسشویی ال جی است که در طول سال‌های اخیر به دلیل ارائه خدماتی با کیفیت و البته همراه با ضمانت، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گشته است. برخی از تخصصی‌ترین و رایج‌ترین سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی لباسشویی ال جی عبارتناز تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد، بلبرینگ و شفت و غیره می‌باشد.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی

آیا نمایندگی لباسشویی ال جی اصلاً خدمات تعمیر ارائه می‌دهد؟

 بله، نمایندگی لباسشویی ال جی خدمات تعمیر لباسشویی‌های ال جی را ارائه می‌دهد. آنها تیمی از مهندسان زبده و کاربلد دارند که قادرند در تعمیرات و بهسازی دستگاه‌های لباسشویی ال جی بهترین خدمات را ارائه دهند.

آیا نمایندگی لباسشویی ال جی قطعات یدکی اصلی را در اختیار دارد؟

 بله، نمایندگی لباسشویی ال جی در اختیار قطعات یدکی اصلی و اورجینال برای تعمیرات دستگاه‌های لباسشویی ال جی است. این قطعات با کیفیت بالا و تضمینی عرضه می‌شوند تا از عملکرد بهینه و بلندمدت دستگاه‌های شما اطمینان حاصل شود.

آیا نمایندگی لباسشویی ال جی خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهد؟

 بله، نمایندگی لباسشویی ال جی خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌دهد. این شامل ارائه ضمانت نامه و خدمات پشتیبانی فنی می‌شود. در صورت بروز هر گونه مشکل یا نیاز به راهنمایی، شما می‌توانید با نمایندگی تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش آنها استفاده کنید.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما