ثبت درخواست
فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی

فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ | دسته : فروشگاه لوازم کولر
فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی

فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی

فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش لوازم و قطعات کولر از دیگر خدمات تخصصی ما می باشد که شامل انواع برد یدکی کولر گازی، کمپرسور یدکی کولر و اسپیلت ها، انواع ریموت یدکی داکت اسپیلت، برد یدکی دستگاه مولتی وی و VRF و سایر قطعات کولر های گازی و بسیاری دیگر از این قطعات می باشد.
همچنین دامنه بسیار گسترده لوازم کولر گازی که شاید تنها در ایران به عددی در حدود 3000 قطعه برسد، باعث شده است که تامین چنین طیف گسترده ای از قطعات اصلی، کار راحتی نباشد.
خوشبختانه «گویا سرویس» توانسته است در این مسیر پیشگام باشد و بر اساس سفارش مشتریان و تعمیرکاران، کالای یدکی مناسب برای شما را در سریع ترین زمان ممکن تهیه و تامین کند.

فروشگاه قطعات کولر گازی


فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی

کمپرسورها

  • کمپرسور پیستونی
  • کمپرسور اسکرال
  • کمپرسور روتاری

اطلاعات بیشتر »

فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی

انواع گاز ها

  • گاز ۱۳۴
  • گاز R410
  • گاز R22
  • گاز ۴۰۷
  • گاز ۴۰۶

اطلاعات بیشتر »

فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی

لوله مسی

  • لوله سایز: ۶ در ۱/۴
  • لوله سایز: ۱۰ در ۱/۲
  • لوله سایز: ۱۲ در ۳/۸
  • لوله سایز: ۱۶ در ۵/۸
  • لوله سایز: ۲۰ در ۷/۸

اطلاعات بیشتر »

فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی

سایر قطعات

  • خازن
  • برد همه کاره
  • کنتاکتور
  • بلور فن و انواع فن
  • شیر برقی

اطلاعات بیشتر »


جهت سفارش هرکدام از قطعات کولر گازی با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. شماره تماس: 02177611203، شماره موبایل: 09129532878، همین حالا با ما تماس بگیرید.

فروشگاه لوازم کولر گازی تهران - فروش انواع لوازم برودتی

قیمت قطعات کولر گازی

داشتن گارانتی برای قطعات به این منزله می باشد که شما با خاطری کاملا اسوده می توانید از این امکان بهره مند شوید چرا که نداشتن گارانتی و ضمانت نشان از نامرغوب بودن ان محصول می باشد حال با داشتن این ضمانت که علاوه بر این که با داشتن هر مشکلی در طی گارانتی ان قطعه تعویض می شود کیفیت بالایی نیز به دلیل اصلی بودن ان دارد.

برای خرید قطعات کولر گازی می توانید از فروشگاه مرکزی «گویا سرویس» با گارانتی 90 روزه اقدام به تکمیل سفارش خود کنید و در کم تر از یک ساعت در تهران قطعات خریداری شده را تحویل بگیرید. ما برای رضایت شما عزیزان در زمینه فروش قطعات کولر گازی تا 20 درصد قیمت های خود را نسبت به دیگر مراکز پایین تر در نظر گرفته ایم و با تخفیف بسیار مناسب اقدام به فروش : ریموت کنترل، موتور بلوور، برد، موتور دمپر، پرچ کن لوله مسی، برد همه کاره کولر گازی می کنیم.

«گویا سرویس» تمامی قطعات مورد نیاز شما برای کولر گازی در همه برندها اعم از انواع کمپرسور ، بردهای الکترونیکی ، لوله های مسی و روکش های انها که بسیار نیز مورد استفاده قرار می گیرند ، پنل کولرگازی و دیگر لوازم مورد نیاز خود را از ما بخواهید ما با مناسب ترین هزینه در کوتاه ترین زمان ممکن این امکان را برای شما فراهم می اوریم تا این که قطعات کولر گازی که نیاز دارید به دست شما برسد البته تمامی لوازم و قطعات کولر گازی که برای شما مهیا و ارسال می نماییم دارای بهترین کیفیت می باشد و دارای گارانتی معتبر و تعویض در صورت بروز هر گونه مشکلی می باشد.

فروش قطعات و لوازم کولر گازی و اسپلیت

ما فروش قطعات و لوازم کولر گازی و اسپلیت را ارائه می‌دهیم. در بخش قطعات و لوازم کولر گازی و اسپلیت، می‌توانید تمامی لوازم و قطعات مورد نیاز برای نصب، سرویس و تعمیر کولرهای گازی و تعمیر داکت اسپلیت را پیدا کنید. این شامل لوازم نصب مانند لوله‌های مسی، اتصالات لوله‌های مسی، اسپری‌های شستشو، دستگاه وکیوم، واترجت، پایه کولر، کاور کولر و غیره می‌باشد.

علاوه بر این، در بخش قطعات الکترونیکی اسپلیت، می‌توانید کنتاکتورها، فن بلوور، فن کندانسور، الکتروموتورهای اسپلیت، بردهای فرمان، سنسورهای محیطی و کپسولی و سایر قطعات الکترونیکی را پیدا کنید.

همچنین، در قسمت قطعات مکانیکی اسپلیت، می‌توانید شیر سرویس، شیر چهار طرفه برقی، لوله مویین، اکسپنشن ولو و سایر لوازم مکانیکی را پیدا کنید.

در آخر، ما کمپرسورهای کولر گازی و اسپلیت را نیز عرضه می‌کنیم. شما می‌توانید انواع کمپرسورهای پیستونی، روتاری، اسکرال و اسکرو را برای کولرهای گازی و اسپلیت خود پیدا کنید.

با توجه به اینکه ما عضو رسمی اتحادیه تهویه مطبوع تهران هستیم و دارای نماد الکترونیک جهت اطمینان شما مشتریان گرامی از خریدتان هستیم، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

به عنوان فروشنده قطعات کولر گازی و اسپلیت، ما به شما کمک خواهیم کرد تا قطعات مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید و خرید و سفارش دهید.

بررسی اجزای کولر گازی

قطعات مکانیکی

نام قطعهتوضیحات
کمپرسور

کمپرسور یا واحد تراکم از مهم ترین و اصلی ترین اجزای کولر گازی تلقی می گردد. متراکم سازی گاز مبرد به منظور ایجاد سرمایش و تولید هوای خنک را می توان از مهم ترین وظایف این قطعه برشمرد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که کمپرسور بخش اصلی یک سیستم تبرید محسوب می شود. واحد تراکم ضمن ایجاد اختلاف فشار، گاز فشرده شده را از بخش کندانسور به اواپراتور کولر گازی هدایت می کند. علاوه بر این، کمپرسورها متناسب با نوع و مدل کولر گازی، با جریان برق تک فاز یا سه فاز راه اندازی می شوند.

اواپراتور

اواپراتور کولر گازی، وظیفه جذب گرمای گاز مبرد را عهده دار می باشد. اواپراتور یا تبخیر کننده ضمن جذب و تبخیر مبرد داخلی، هوای گرم یا سرد را از طریق فن دمنده به محیط داخلی انتقال می دهد.

گاز مبرد: گاز خنک کننده با قرار گرفتن در اواپراتور دستگاه از حالت مایع به گاز یا بالعکس، تغییر وضعیت پیدا می کند. فرآیند سرمادهی و خنک سازی کولرهای گازی توسط گاز خنک کننده یا مبرد انجام می شود. در ساختار بسیاری از کولرهای گازی پیشرفته، از گاز مبرد r410a استفاده می گردد. سازگاری با محیط زیست، قدرت تبرید فوق العاده و عدم تولید آلودگی های زیست محیطی، از نقاط قوت این نوع گاز مبرد تلقی می گردد.

فیلتر تصفیه هواهوای گرم یا سرد قبل از وارد شدن به محیط داخلی، توسط فیلترهای تصفیه کننده کولر گازی، پالایش و پاکسازی می شود. بر همین اساس، آلودگی ها، آلاینده ها و گردوغبار موجود در هوا جذب و از بین می‌روند. در نتیجه این فرآیند هوای خنک، تمیز و دارای درصد اکسیژن بالا در فضای اتاق جریان پیدا می کند.
لوله موییاز دیگر اجزای کولر گازی می توان به لوله مویی اشاره نمود. قطر و طول لوله مویی متناسب با قدرت سرمایشی دستگاه متغیر می باشد. کاهش فشار گاز مبرد و انتقال آن به اواپراتور، از مهم ترین وظایف لوله مویی محسوب می شود.
لوله تخلیهآب جمع شده در اثر فرآیند کندانس، به سینی تعبیه شده در زیر کولر گازی منتقل شده و از طریق لوله تخلیه به بیرون انتقال داده می شود. لوله تخلیه مانع از سر ریز شدن آب و آسیب وارد شدن به محل نصب کولر گازی می شود.
کندانسورتقطیر کننده یا کندانسور از دیگر اجزا و قطعات اسپلیت به حساب می آید. این بخش از صفحات آلومینیومی و لوله های مسی ساخته می شود. کندانسور کولر گازی وظیفه دفع سرما در حالت گرمایش و جذب گرمای ماده مبرد در حالت سرمایش را بر عهده دارد.

اجزای الکترونیکی

نام قطعهتوضیحات
برد الکترونیکیبرد الکتریکی از مهم ترین اجزای کولر گازی بوده که به عنوان مغز سیستم انجام وظیفه می‌کند. کنترل و نظارت بر کلیه حالت ها و عملکردهای کولر گازی توسط برد الکتریکی صورت می گیرد. بنابراین، کنترل سرعت فن، فعال سازی کمپرسور و فعال یا غیر فعال شدن سیستم (on/off)، با ارسال فرمان توسط برد کولر گازی انجام می شود.
تابلو برقتابلو برق کولر گازی اسپلیت، جریان الکتریکی مورد نیاز برای کارکرد اجزای دستگاه را تامین می کند. راه اندازی و کارکرد کولرهای گازی با استفاده از جریان برق محقق می شود.
الکتروموتورالکتروموتور فن یکی دیگر از اجزا و لوازم کولر گازی به شمار می رود. کارکرد این قطعه موجب چرخش و عملکرد فن دمنده دستگاه می شود. در اثر حرکت چرخشی فن کولر گازی، هوای مطبوع با حداکثر سرعت و قدرت در محیط داخلی پرتاب می شود.
فیوز حرارتیفیوز حرارتی به عنوان یک وسیله حفاظتی، از کمپرسور کولر گازی در برابر حرارت بالا و نوسانات الکتریکی محافظت به عمل می آورد. وجود این قطعه در کولر گازی مانع از بروز خسارات و حوادث ناگوار می شود.
خازنافزایش قدرت و سرعت در هنگام راه اندازی کمپرسور، از اصلی ترین وظایف خازن کولر گازی قلمداد می‌گردد. علاوه بر این، خازن در راه اندازی و کارکرد موتور فن دستگاه نیز کمک شایانی می نماید.
سنسور تنظیم دما

حسگر کنترل و تنظیم دما از دیگر اجزای کولر گازی به حساب می آید. تنظیم و مدیریت دمای هوای محیط به وسیله این حسگر انجام می شود. این سنسور غالبا بر روی اواپراتور دستگاه استقرار پیدا می‌کند.

دریچه مخصوص توزیع هوا، سینی درین و پروانه، دیگر اجزا و قطعات مهم دستگاه های کولر گازی اسپلیت را در بر می گیرد.

ما تمام قطعات مورد نیاز شما داریم

درصورت ناموجود بودن قطعه ای خاص ما آن را در کمترین زمان ممکن برای شما شارژ خواهیم کرد، فقط کافیست درخواست خود را در سایت ثبت یا با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمائید.

قطعات کولر گازی

قطعات کولر گازی در سال های اخیر به دلایل مختلفی مانند تحریم ها کم تر وارد می شود اما نگذان نباشید ما در فروشگاه خود اقدام به خرید و فروش این لوازم کولر گازی می کنیم و با قیمت مناسب و همچنین گارانتی آنها خیال شما را بابت خرید راحت کرده ایم.
در این زمینه هر سوالی داشته باشید کارشناس فروش ما شما را راهنمایی می کند و حتی اگر نیاز به قطعه کوچک کولر باشید می توانیم آن را با پیک در محل مورد نظرتان ارسال نماییم و بعد از تحویل هزینه آن را حساب نمایید.

فروش ریموت کنترل، موتور بلوور، برد، موتور دمپر، پرچ کن لوله مسی، برد همه کاره کولر گازی و کندانسور، اواپراتور، بلوور، پروانه، کپسول گاز، گاز r22، گاز r410، لوله مسی مهر اصل، عایق لوله مسی، پرایمر، کابل

فروش قطعات کولر گازی مانند ریموت کنترل، موتور بلوور، برد، موتور دمپر، پرچ کن لوله مسی، برد همه کاره کولر گازی و کندانسور، اواپراتور، بلوور، پروانه، کپسول گاز، گاز r22، گاز r410، لوله مسی مهر اصل، عایق لوله مسی، پرایمر، کابل و… با بهترین قیمت برای همکاران عزیز تعمیرکار! ما قیمت های همکاری را تا ۳۰ درصد با تخفیف به فروش می رسانیم و شما عزیزان می توانید برای خرید و فروش با نمایندگی «گویا سرویس» تماس بگیرید.
ریموت کنترل کولر گازی و پرچ کن لوله مسی یکی از ابزار های مهم در زمینه نصب و استفاده از کولر گازی می باشند و ما به عنوان یک نمایندگی با سابقه در زمینه تعمیرات چیلر می توانیم بهترین انتخاب برای شما عزیزان با تعرفه های مناسب باشیم.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر مینی چیلر

آیا امکان ارسال در سراسر کشور وجود دارد؟

قطعا بله، شما عزیزان باید بدانید که کلیه قطعات خریداری شده توسط شما عزیزان در کمتر از 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

کلیه لوازم کولر گازی در این فروشگاه موجود می باشد؟

بله،کلیه لوازم شامل انواع لوله،کمپرسور و کلیه قطعات یک کولر گازی در فروشگاه «گویا سرویس» موجود بوده و با قیمت مناسبی عرضه می شود.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما