ثبت درخواست
تعمیر آبسردکن مرکز تهران - 09129532878 - فروش قطعات آبسردکن

تعمیر آبسردکن مرکز تهران - 09129532878 - فروش قطعات آبسردکن

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از تعمیر آبسردکن مرکز تهران - 09129532878 - فروش قطعات آبسردکن در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز تعمیر آبسردکن مرکز تهران - 09129532878 - فروش قطعات آبسردکن نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

تعمیر آبسردکن مرکز تهران - 09129532878 - فروش قطعات آبسردکن

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۵ | دسته : آبسردکن

تعمیر آبسردکن مرکز تهران - فروش قطعات آبسردکن - تعمیر و سرویس انواع آبسردکن در تهران

تعمیر آبسردکن مرکز تهران ، تعمیرات لوازم خانگی یکی از مهم ترین مسائل در زندگی روزمره است. سالم بودن و استفاده راحت و آسان از لوازم خانگی، خود یکی از دلایل مهم شدن این موضوع است. لوازم خانگی با مجهز شدن روز به روز زندگی را برای ما ساده تر کرده و به کارهای روزمره ما سرعت می بخشند. در تهران تعدد مراکز تعمیرات و تعمیرکاران لوازم خانگی و نمایندگی های آنها مانند تعمیرات آبسردکن تهران وجود دارد.

تعمیر آبسردکن مرکز تهران - 09129532878 - فروش قطعات آبسردکن

آبسردکن به عنوان وسیله ای پر مصرف در فصل گرما و تابستان و استفاده پیوسته، نیاز به تعمیرات پیدا می کند. تعمیرات آبسردکن در تهران در مناطق مختلفی وجود دارد. شما می توانید نزدیکترین تعمیرات آبسردکن تهران به منزلتان را انتخاب کرده و مشکلتان را حل کنید. تعمیرکار آبسردکن در تهران با قیمت ها و تجربه های متفاوت وجود دارند که با توجه به مشکل شما می توانند به شما کمک کنند.

حتما ببینید :  تعمیر آبسردکن

مرکز تعمیر آبسردکن

مرکز تعمیرات آبسردکن در استان تهران بصورت تمام وقت انجام می شود و ما بصورت کامل مناطق تهران را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار داده ایم مانند سعادت آباد ، جوادیه ، نیاوران ، تجریش ، صادقیه ، میدان انقلاب ، زعفرانیه ، و دیگر مناطق تهران می توانید با ما تماس بگیرید. ما در این مرکز با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم عزیز و همچنین برای رضایت هرچه بیشتر این عزیزان قیمت هایی پایین تر نسب به دیگر مراکز در نظر گرفته ایم و این امر را می توانید با تماس با ما متوجه شوید که نسبت به خدمات خوبی که برای شما در نظر گرفته شده است قیمت های ارائه شده کاملا منطقی و بسیار بصرفه می باشد.

تعمیر آبسردکن مرکز تهران - 09129532878 - فروش قطعات آبسردکن

خدمات تعمیرات آبسردکن در مرکز تهران

گاهی تعمیر آبسردکن در تهران به علت تعویض قطعه یا مشکلات حادتر، نیاز به جا به جایی و حمل و نقل دستگاه به مرکز اصلی تعمیرات را دارد. در این صورت، شما چند روزی دستگاهتان را نخواهید داشت تا تعمیرات آن کامل شود. یکی از مشکلات در اینجور مواقع، رفت و آمد های مسیرهای طولانی و پر ترافیک در تهران است که بسیار وقت گیر می شود. به همین دلیل باید سعی در نگهداری های منظم از دستگاه آب سرد کن، داشته باشید، تا هزینه و معضلات تعمیرات آب سرد کن تهران گریبانگیرتان نشود.

تعمیرات آبسردکن تهران معمولا به این شکل است که اگر دستگاهتان گارانتی و ضمانت پس از فروش داشته باشد، در خود نمایندگی های موجود آن برند، صورت می گیرد. در غیر این صورت یا در صورت اتمام زمان گارانتی محصول، می توانید به سایر مراکز تعمیرات آب سرد کن تهران مراجعه کنید.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

تعمیر آبسردکن در تهران

همیشه شهروندان عزیزمان به دنبال انتخاب خوب بوده اند چراکه یک انتخاب مناسب لایق این مردم عزیز می باشد و بهترین خدمات برای این عزیزان باید جزو الویت همه مراکز تعمیرات آبسردکن باشد. ما بصورت فعال و گسترده در کلیه مناطق تهران دارای شعب می باشیم و در حال حاضر و در سال 1397 در کلیه منطقه های استان تهران مانند تجریش، زعفرانیه، قیطریه، سعادت آباد و دیگر مناطق بصورت گسترده و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل فعالیت می نماییم و همچنین با گارانتی خدمات خود به دنبال اعتماد سازی هرچه بیشتر شما به انتخابی که داشته اید هستیم. بدون شک هر شهروندی به دنبال مرکزی با قیمت های مناسب و کیفیت کار بالا می گردد و این امر همانطور که گفته شد حق آن ها بوده و باید به نظرات این عزیزان ارزش قائل شد.

تعمیر آبسردکن مرکز تهران - 09129532878 - فروش قطعات آبسردکن

مشورت با تعمیرکار آبسردکن در مرکز تهران برای خرید آبسردکن

آبسردکن ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هرکدام امکانات متفاوتی را دارا هستند. دستگاه های چند منظوره که هم برای خنک کردن و هم برای گرم کردن آب استفاده می شوند، کامل ترین نوع آنها هستند. روی این دستگاه ها دو یا سه شیر تعبیه شده است. یکی از این شیر ها برای تامین آب خنک، یکی دیگر از شیر ها برای تهیه آب گرم و آخرین شیر برای تهیه آب ولرم مورد استفاده قرار می گیرد. نوشیدن یک لیوان آب خنک در گرمای فصل تابستان و یا نوشیدن یک لیوان نسکافه به هنگام خستگی در فصول سرد، می تواند نیاز های فرد را در خانه و یا محل کار برطرف کند. علاوه بر این تولید آب ولرم برای استفاده از داروها یا نوشیدن آن به هنگام گلودرد می تواند بسیار مفید و اثربخش باشد.

از آنجایی که وظیفه آبسردکن تامین آب در دماهای مختلف می باشد باید از استاندارد های لازم برخوردار بوده و از نفوذ هرگونه میکروب و باکتری به داخل آن جلوگیری شود. مورد دیگری که باید به آن توجه شود بدنه محصول می باشد که می‌ توانید در این خصوص با تعمیرکار آبسردکن در تهران مشورت کنید. در واقع جنس بدنه تعیین کننده کیفیت محصول است، چرا که در عین خلق طراحی ای با جذابیت بالا، از شکستن و آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند. همچنین باید به این نکته نیز توجه شود که این محصول دائماً با آب در ارتباط می باشد از این رو بدنه و قطعات به کار رفته در یک دستگاه آب سردکن نباید با گذشت زمان دچار زنگ زدگی و خرابی شوند و نیاز به تعمیرات آبسردکن تهران پیدا کنند.

قطعات یدکی آبسردکن

قطعات آبسردکن در حال حاضر دارای تنوع بسیار زیادی می باشد به طوری که در حال حاضر قطعات یدکی آبسردکن درجه و سه که از چین وارد می شود شباهت زیادی به قطعات اصلی دارد و ما در فروشگاه خود برای اطمینان شما عزیزان ۹۰ روز گارانتی به شما عزیزان می دهیم.ما در این مرکز اقدام به فروش لوازم آبسردکن با ۹۰ روز خدمات گارانتی می کنیم و همچنین کلیه لوازم جانبی آبسردکن را در این مرکز و در انبار های خود موجود داریم و با قیمت های مناسب در استان تهران به فروش می رسانیم.

تعمیر آبسردکن مرکز تهران - 09129532878 - فروش قطعات آبسردکن

همانطور که می دانید حتی برای تعمیرات آبسردکن نیاز است در برخی موارد از قطعات یدکی نمیز استفاده کرد و ما برای راحتی شما عزیزان در سراسر تهران در صورت نیاز شما عزیزان ارسال داریم و بعد از تست و تحویل هزینه را برای این مرکز واریز می نمایید.دستگاه آبسردکن نیز انواع مختلفی دارد که بیشترین نوعی که در اداره جات و یا مراکز عمومی استفاده می شود نوعی می باشد که هم دارای آبسردکن است و همچنین دارای قابلیت آب داغ می باشد و به دلیل محبوبیت آب سردکن لوازم مختلفی ساخته شده است که کار با آب سردکن را بهتر و راحت تر کند.

حتما ببینید : فروش قطعات آبسردکن

لوازم جانبی آبسردکن

ما می توانیم به صورت مستقیم برای شما همکاران عزیز اقدام به ارسال لوازم جانبی آبسردکن در تهران نمایینم و با قیمت های مصوب اتحادیه و صنف حتی بدون دریافت هزینه ارسال قطعه مورد نظر را برای شما عزیزان از طریق پیک بفرستیم.

لوازم جانبی آبسردکن شامل :

◦ مخزن آبسردکن

◦ شیر آبسردکن

◦ جالیوانی آبسردکن

◦ درپوش مخزن آبسردکن

◦ سنسور مخزن آبسردکن

◦ سنسور آب داغ آبسردکن

◦ و…

برای تهیه لوازم یدکی آبسردکن می توانید با شماره های این مرکز و یا تماس فوری با مدیریت مجموعه با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید و از قیمت های ما اطلاع پیدا کنید.

قیمت قطعات آبسردکن در سال ۱۳۹۷

برای اطلاع از قیمت قطعات آبسردکن می توانید با تماس با یکی از شماره های مرکز از آخرین تغییرات قیمتی اطلاع پیداکنید و جالب است بدانید این مرکز در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ افزایش قیمت نداشته و برای رضایت شما عزیزان ارسال در تمام نقاط تهران دارد.قیمت لوازم جانبی آبسردکن در بازار بسیار متفاوت می باشد و ما سعی داریم با رصد بازار بهترین قیمت هارا به مشتریان خود همراه با ۹۰ روز گارانتی ارائه کنیم.

ما در این مرکز دارای یک فروشگاه بسیار گسترده هستیم و در این مرکز اقدام به فروش بدون واسطه قطعات کولر گازی می کنیم و همچنین در حال حاضر قصد داریم در صورت خرید قطعات آبسردکن ایستکول توسط مشتری گارانتی بلند مدتی را برای اطمینان از اصلی بودن قطعات به انها بدهیم.

ما در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در نظر داریم درصورتی که مشتریان از طریق سایت با این مرکز تماس بگیرند ۲۰ درصد تخفیف بیشتر به انها دهیم و آن هم به خاطر تشویق هموطنان عزیزمان از فضای مجازی می باشد که بسیار کاربردی می باشد.

مرکز فروش قطعات آبسردکن

این مرکز به صورت شبانه روزی اقدام به فعالیت می کند و البته در ساعات بین ۸ صبح الی ساعت ۲۰ در سراسر تهران در صورت نیاز شما عزیزان می تواند از مرکز فروش قطعات آبسردکن برای شما عزیزان قطعات اصلی را همراه با گارانتی ارسال نماید و پس از تایید اصالت قطعه توسط شما هزینه را دریافت نماید.

در سال ۱۳۹۸ با تصمیم های گرفته شده به صورت اختصاصی اقدام به عرضه کلیه قطعات یدکی آبسردکن می نماییم و البته باید بدانید که گویا سرویس در انبار های خود ۰ تا ۱۰۰ این قطعات را موجود دارد و به صورت مستقیم اقدام به ارائه این قطعات بسیار با کیفیت و گارانتی دار می کند.

ما در مرکز فروش قطعات آبسردکن به صورت مستقیم اقدام به واردات این قطعه ها از خود شرکت با کیفیت بسیار بالا می کنیم و ۹۰ روز گارانتی به هر قطعه می دهیم تا از اصالت آن مطمئن شوید.

سوالات متداول تعمیر آبسردکن تهران

اگر نیاز به تعمیر آبسردکن تهران داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر آبسردکن در محل ، سراسر تهران

سرویس و تعمیر آبسردکن در محل در سراسر تهران انجام می شود چراکه ما با داشتن بیش از 40 تعمیرکار حرفه ای و با تجربه پس از دریافت آدرس فورا در محل حاضر می شویم و قبل از انجام کار اقدام به عیب یابی آبسردکن می کنیم و با برآورد هزینه و اعلام آن به مشتری درصورت رضایت اقدام به تعمیرات دستگاه آبسردکن می کنیم ، توجه داشته باشید که ما با ارائه تخفیف های دوره ای و ارائه طرح های متنوع برای مشتریان وفادار خود تا 40 درصد قیمت ها را کاهش می دهیم.

شماره تماس با کارشناسان : 09129532878 و 02177612939

تعمیر آبسردکن دو منظوره چگونه است؟

این دسته از دستگاه های آبسردکن کمی کار تعمیر سخت تر می باشد چراکه این نوع از دستگاه ها دارای آب گرم و آبسرد می باشد که استفاده از این نوع در شرکت ها ارگان های دولتی و سازمان ها بیشتر به چشم می خورد ، این نوع از دستگاه ها خود دارای چند نوع می باشند :

1- آبسردکن های ایستاده یا معمولی و دیجیتالی

2- آبسردکن های دیجیتالی و ایستاده معمولی

3- دستگاه آبسردکن دیجیتالی و رومیزی

4- آبسردکن های ایستاده که با استفاده از آب شهری کار می کنند

شماره تماس با کارشناسان : 09129532878 و 02177612939

سرویس و تعمیر آبسردکن در تهران

چند نوع آبسردکن وجود دارد؟

1- آبسرد کن های مخزن دار و دارای شناور

2- آبسردکن های بدون مخزن یا همان آنی

3- آبسردکن دومنظوره

شماره تماس با کارشناسان : 09129532878 و 02177612939

برچسب ها :
خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما