ثبت درخواست
تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات

تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ | دسته : تعمیر داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات

تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات - گویا سرویس

تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات ، یکی از خدمات ویژه مجموعه گویا سرویس، با استقبال فراوان مردم عزیز روبه‌رو شد. داکت اسپلیت به‌عنوان نسل جدیدی از سیستم‌های تهویه مطبوع معرفی می‌شود که به دلیل داشتن سیستم سرمایشی و گرمایشی، توانایی نصب توکار و عدم اشغال فضای محیط را داراست. این ویژگی‌ها باعث جلب توجه و علاقه‌ی قابل توجه مصرف‌کنندگان عزیز شده است.

با افزایش فروش داکت اسپلیت، نیاز به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات این سیستم تهویه مطبوع بیش از پیش احساس می‌شود. این موضوع مدیریت گویا سرویس را از چندین سال قبل متوجه کرده است و با جذب و استخدام نیروهای مجرب و دارای سابقه در این زمینه و ارائه آموزش‌های لازم، به خدمت به مردم شریف ایران کمک می‌کند.

تعمیرات داکت اسپلیت در گویا سرویس به‌صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته بدون تعطیلی، در سراسر مناطق ۲۲ گانه پایتخت ارائه می‌شود و همراه با گارانتی شش‌ماهه برای مشتریان عزیز است.

با تجربه‌ی طولانی در زمینه خدمات داکت اسپلیت، از جمله نصب، تعمیر و سرویس آن، ما توانسته‌ایم مهارت و تجربه لازم برای ارائه خدمات این سیستم تهویه را به‌دست آوریم.

داکت اسپلیت چیست؟

عملکرد داکت اسپلیت در دو حالت سرمایش و گرمایش، با کارکرد کولرهای گازی و شوفاژ‌های معمولی به شدت شباهت دارد. در حالت سرمایشی، این دستگاه‌ها با استفاده از فرایندهایی مانند چگالش و تبرید، هوای محیط را خنک می‌کنند و سپس با استفاده از دمنده‌های پرقدرت، هوای خنک شده را به داخل فضا هدایت می‌کنند. اما در حالت گرمایشی، داکت اسپلیت‌ها عملکردی مشابه شوفاژها دارند. آنها هوای محیط را وارد کانال‌هایی می‌کنند که در مجاورت لوله‌های مسی آب گرم قرار دارند و سپس با گرم شدن هوا، توسط دمنده‌های موجود در دستگاه، به داخل محیط مورد نظر تزریق می‌شود.

داکت اسپلیت‌ها از دو بخش تشکیل شده‌اند؛ بخشی که در خارج از محیط قرار دارد و بخش دیگری که در داخل منزل یا محیط کار قرار می‌گیرد. این دو بخش باید حداقل فاصله‌ای حدود ۶ متری را داشته باشند تا بهینه‌ترین عملکرد را داشته باشند، اما در داکت اسپلیت‌ها، این فاصله به تا ۱۵ متر افزایش می‌یابد بدون کاهش کارایی دستگاه.

با توجه به عملکرد گسترده و کارآمد داکت اسپلیت‌ها، استفاده از آنها برای سرمایش و گرمایش محیط‌های مسکونی و کاری بسیار موثر و اقتصادی خواهد بود.

راهنمای خرید داکت اسپلیت بر مبنای متراژ و موقعیت مکانی

حداقل و حداکثر مساحت (مترمربع با ارتفاع معمول 3 متر)

متراژحداقل و حداکثر مسکونیحداقل و حداکثر اداریحداقل و حداکثر تجاری
ظرفیت داکت اسپلیتمسکونیاداریتجاری
1800043-5140-4728-38
2400087-6953-6337-50
3000071-8667-7946-63
3600086-10380-9555-75
48000114-137107-12674-100
60000-133-15892-125

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت

با آغاز فصول مختلف سال، اهمیت استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب به وضوح مشهود می‌شود. اخیراً، افراد برای تأمین سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در منازل و محیط‌های کاری خود، به داکت اسپلیت‌ها روی آورده‌اند و از آنها بهره می‌برند. عملکرد داکت اسپلیت‌ها در ایجاد میزان مناسبی از سرمایش و گرمایش، نسبت به سایر سیستم‌های موجود، برجسته است، زیرا به سرعت و با کارآیی بالا، محیط زندگی یا کار را به بهترین شکل ممکن گرم یا خنک می‌کنند.

حتما ببینید : تعمیر داکت اسپلیت

این دستگاه، با عملکرد تقریباً مشابه اسپلیت‌های معمولی، نیازمند تعمیر و خدمات دوره‌ای از سوی تکنسین‌های متخصص است تا از خرابی‌های آن جلوگیری شود و عملکرد آن به حداکثر خود برسد. به همین دلیل، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت‌ها باید با جدیت انجام شود تا نیاز به تعمیرات اضافی از بین برود و عمر مفید آنها افزایش یابد.

تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات

سرویسکار داکت اسپلیت

شرکت گویا سرویس با داشتن تخصص حرفه‌ای و سابقه‌ی بلند در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت، دو پیشنهاد مهم را برای شما عزیزان ارائه می‌دهد تا از مشکلاتی که ممکن است در طول تابستان پیش آید، جلوگیری کنید و از راحتی و لذت تابستانی بهره‌مند شوید:

۱. انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه (سرویس داکت اسپلیت):

شرکت گویا سرویس آموزش‌های مورد نیاز جهت سرویس سالیانه داکت اسپلیت را به‌صورت رایگان در وبسایت خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به این آموزش‌ها، سرویس سالیانه دستگاه داکت اسپلیت را به‌طور مستقل انجام دهید. در صورتی که به هر دلیلی قادر به انجام این کار نیستید، می‌توانید با شرکت گویا سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکاران و سرویس‌کاران متخصص داکت اسپلیت، این کار را برای شما در اسرع وقت انجام دهند.

توجه داشته باشید که سرویس سالیانه داکت اسپلیت امری ضروری است و باعث جلوگیری از مصرف بیش از حد برق و همچنین خرابی زودرس دستگاه می‌شود.

۲. عیب‌یابی تخصصی و برطرف‌کردن عیب (توسط تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای):

شرکت گویا سرویس با تیمی از تعمیرکاران متخصص و با تجربه، امکان عیب‌یابی دقیق و برطرف‌کردن هر گونه عیب و ایراد در داکت اسپلیت را فراهم می‌سازد. با تکیه بر دانش و تجربه‌ی این تیم، مشکلات داکت اسپلیت شما به سرعت و با کیفیت حل می‌شود، تا شما بتوانید از سیستم تهویه خود بهره‌مند شوید و به آسانی تابستان را در آرامش سپری کنید.

با این دو پیشنهاد ارزشمند، شرکت گویا سرویس تضمین می‌کند که تجربه‌ی شما از استفاده از داکت اسپلیت، بهترین و مطمئن‌ترین باشد و مشکلات فنی را به حداقل برسانید.

آموزش تعمیر مجرای کار

رایج‌ترین مشکلاتی که در تمام برندهای داکت اسپیلت‌ دیده میشود

داکت اسپلیت‌ها، مانند هر سیستم تهویه مطبوع دیگری، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شوند که نیازمند سرویس و تعمیراتی می‌باشند. در زیر به برخی از مشکلات رایج در داکت اسپلیت‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. داکت اسپلیت روشن نمی‌شود: ممکن است مشکلات مربوط به منبع تغذیه یا مشکلات الکتریکی باعث عدم روشن شدن داکت اسپلیت شود.
  2. غیرفعال شدن کمپرسور: این مشکل معمولاً به علت مشکلات فنی یا خرابی‌های مربوط به کمپرسور اتفاق می‌افتد.
  3. بروز مشکل ترموستات داکت اسپلیت: مشکلات در ترموستات می‌تواند باعث عملکرد نامناسب داکت اسپلیت شود.
  4. یخ‌زدگی اواپراتورسیستم: این مشکل ممکن است به دلیل بار گرمایی زیاد یا مشکلات در فیلترها و سیستم تهویه مطبوع باشد.
  5. صدا و لرزش در حین کار: ممکن است مشکلات مربوط به فن‌ها یا قطعات مکانیکی داکت اسپلیت باعث صدا و لرزش شود.
  6. عدم تولید سرمای یا گرمای مطلوب: مشکلات در سیستم فشار مابین یا مشکلات در کمپرسور می‌تواند باعث عملکرد نامناسب داکت اسپلیت شود.
  7. نشتی آب یا گاز مبرد: نشتی در سیستم خنک‌کننده می‌تواند باعث کاهش عملکرد و عمر مفید داکت اسپلیت شود.
  8. خرابی در کنترل یا ریموت سیستم: مشکلات مربوط به کنترل و ریموت داکت اسپلیت می‌تواند باعث اختلال در کارکرد آن شود.
  9. نمایش کدهای خطا: در صورت بروز خطاهای سیستمی، داکت اسپلیت ممکن است کدهای خطا را نمایش دهد که نیازمند تشخیص و رفع آنهاست.

با اینکه مشکلات ممکن است پیچیده به نظر برسند، اما با توجه به تخصص و دانش تکنسین‌های متخصص، بسیاری از این مشکلات قابل رفع و حل می‌باشند. بهتر است در صورت بروز هر گونه مشکل، به تکنسین‌های متخصص مراجعه کنید تا مشکلات داکت اسپلیت شما به بهترین شکل ممکن برطرف شوند.

تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات

مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت گویا سرویس

داکت اسپلیت، با ترکیبی از قطعات مکانیکی و الکتریکی، به یک سیستم پیچیده تبدیل می‌شود که برای عیب‌یابی و تعمیر آن، نیاز به تخصص و تجربه‌ی کارشناسان متخصص دارد. گویا سرویس، با ارائه خدماتی کامل و تخصصی، با بیش از ۱۰۰ تکنسین مجرب و فنی، آماده است تا به شما پایتخت نشینان عزیز خدمات لازم را ارائه دهد.

خدمات تخصصی داکت اسپلیت که توسط گویا سرویس ارائه می‌شود عبارتند از:

  • شارژ گاز
  • تعمیرات کمپرسور داکت اسپلیت
  • تعمیرات ترموستات داکت اسپلیت
  • تعمیرات برد داکت اسپلیت
  • تعمیرات فن داکت اسپلیت
  • تعمیرات و تعویض خازن
  • تعمیرات شیر برقی
  • و غیره...

با تیم متخصص و مجرب گویا سرویس، می‌توانید از خدمات تعمیراتی و عیب‌یابی داکت اسپلیت با سرعت، دقت و کیفیت بالا بهره‌مند شوید. ما در این شرایط دشوار، همراه شما هستیم تا بتوانید از تابستانی خنک و زمستانی گرم لذت ببرید.

شستشو داکت اسپلیت

در برخی موارد، داکت اسپلیت ممکن است هنگام کارکردن بوی بدی را به محیط اطراف منتقل کند که این موضوع نیازمند بررسی و رفع آن است.
یکی از علل این بوی بد ممکن است کثیفی فیلترها یا وجود حیوانات موذی در کندانسور باشد.
برای رفع این مشکل، شستشوی داکت اسپلیت بسیار موثر است. اما کدام قسمت از داکت اسپلیت باید شسته شود؟
در واقع، هنگامی که فیلترها کثیف می‌شوند، باید آن‌ها را جدا کرده و شستشو دهیم یا بهتر است آن‌ها را تعویض کنیم.
همچنین، اگر حیوانات موذی درون کندانسور مرده باشند، باید کندانسور را باز کرده و آن حیوان را خارج کنیم.
در مرحله بعدی، با استفاده از آب، مواد شوینده قوی و فرچه، کندانسور را به گونه‌ای شستشو دهیم که آب به کمپرسور نشت نکند.
نکته قابل توجه این است که قبل از شستشو، داکت اسپلیت را از برق خارج کنیم تا هرگونه حادثه‌ای جلوگیری شود.
شستشوی داکت اسپلیت یکی از مراحل مهم در سرویس داکت اسپلیت است و می‌تواند به بهبود عملکرد و کیفیت هوا کمک کند.

تعمیر داکت اسپلیت با 3 ماه گارانتی قطعات

شارژ گاز داکت اسپلیت

در برخی مواقع، وقتی که داکت اسپلیت باد گرمی را به محیط منتقل می‌کند و نتوانسته است آن را خنک کند، ممکن است شارژ گاز داکت اسپلیت به اتمام برسد. در این صورت، اقدام به شارژ مجدد گاز داکت اسپلیت نمایید.
شارژ گاز داکت اسپلیت، یک فعالیت تخصصی است که باید توسط نیروهای متخصص و با تجربه انجام شود، همانند تعمیر و سرویس داکت اسپلیت.
در صورت عدم شارژ مناسب گاز داکت اسپلیت، ممکن است دوباره به وضعیتی برسد که باد گرمی را به محیط منتقل می‌کند و دوباره نیاز به شارژ گاز داشته باشد.
یکی از خدماتی که زرین سرویس ارائه می‌دهد، شارژ گاز داکت اسپلیت است. تعمیرکاران و سرویسکاران این شرکت با استفاده از تخصص و تجربه خود، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.
به این ترتیب، با انجام شارژ گاز داکت اسپلیت، از عملکرد بهینه‌تر و کارایی بیشتر آن لذت ببرید.

سوالات متداول تعمیر داکت اسپلیت

اگر نیاز به تعمیر داکت اسپلیت داشتید با ما تماس بگیرید.

آیا لازم است که همیشه توسط یک تکنسین حرفه‌ای تعمیر داکت اسپلیت انجام شود؟

بله، برای تعمیر داکت اسپلیت بهتر است از تکنسین‌های حرفه‌ای و متخصص استفاده کنید. این افراد دارای تجربه و آموزش لازم برای تشخیص و رفع مشکلات داکت اسپلیت هستند.

چه علائمی نشان دهنده نیاز به تعمیر داکت اسپلیت هستند؟

علائمی مانند عملکرد نامناسب، بوی بد، صداهای غیر عادی، یا عملکرد نامطلوب در تهویه مطبوع می‌توانند نشانه‌هایی برای نیاز به تعمیر داکت اسپلیت باشند.

چه مراحلی برای تعمیر داکت اسپلیت وجود دارد؟

مراحل تعمیر داکت اسپلیت شامل تشخیص مشکل، تعمیر یا تعویض قطعات آسیب‌دیده، شارژ گاز، شستشو و تنظیمات نیازمند رعایت استانداردها و فرآیندهای مشخص است.

چه زمانی باید به تعویض داکت اسپلیت فکر کرد؟

در صورتی که داکت اسپلیت به طور مداوم مشکلات داشته باشد و تعمیرات مکرر نیاز باشد و همچنین در صورتی که دیگر اصلاحات ممکن نباشد، بهتر است به تعویض آن فکر کرد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما