ثبت درخواست
نمایندگی وست پوینت رستم آباد  - شماره نمایندگی 02177611203

نمایندگی وست پوینت رستم آباد - شماره نمایندگی 02177611203

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی وست پوینت رستم آباد - شماره نمایندگی 02177611203 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی وست پوینت رستم آباد - شماره نمایندگی 02177611203 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی وست پوینت رستم آباد - شماره نمایندگی 02177611203

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ | دسته : نمایندگی وست پوینت
نمایندگی وست پوینت رستم آباد  - شماره نمایندگی 02177611203

نمایندگی وست پوینت رستم آباد - شماره نمایندگی 02177611203 - گویا سرویس

نمایندگی وست پوینت رستم آباد - این مرکز سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت را انجام می دهد. اگر گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛ و در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات، با نمایندگی وست پوینت که دستگاه شما را گارانتی کرده تماس حاصل فرمایید.

وست پوینت westpoint لوازم خانگی وست پوینت

کارخانه و شرکت تولید کننده لوازم خانگی وست پوینت یکی از بزرگترین مجموعه های تولید لوازم خانگی دنیا می باشد که در شهر وست پوینت جورجیا آمریکا می باشد پس لوازم خانگی اصلی وست پوینت ساخت آمریکا می باشد ولی شرکت وست پوینت در دیگر کشورها هم نمایندگی تولید دارد که تحت لیسانس وست پوینت آمریکا ساخته میشود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

مزایای خدمات «گویا سرویس» تعمیرات

  • وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی
  • تعمیرات انجام شده با قیمت مناسب
  • داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط لوازم خانگی وست پوینت است
  • استفاده از قطعات اصلی
  • ضمانت تعمیرات

راهنمای خدمات پس از فروش لوازم خانگی وست پوینت در تهران

درصورتی‌که هر کدام از لوازم خانگی وست پوینت شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی لوازم خانگی وست پوینت در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با تعمیرگاه مرکزی لوازم خانگی وست پوینت از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لوازم خانگی وست پوینت بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا دفتر مرکزی تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت «گویا سرویس» تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر یا ساید بای ساید وست پوینت خود به دست آورید.

نمایندگی وست پوینت رستم آباد  - شماره نمایندگی 02177611203

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید وست پوینت

از یخچال برای نگه داشتن مواد غذایی، داروها و هر چیز دیگری که امکان خراب شدن و فاسد شدن دارد استفاده می شود. یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سرد کننده به همراه یک عایق حرارتی تشکیل می شود. یخچال وست پوینت به عنوان بهترین یخچال مناسب ترین انتخاب است، اما ممکن است خرابی ایجاد شود و به تعمیر نیاز داشته باشد در این هنگام باید برای تعمیر آن اقدام نمایید.

برای تعمیر یخچال خود با ما تماس حاصل نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت

ماشین لباسشویی وست پوینت عملکرد بسیار خوبی دارد و کار شست و شو لباس ها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. ماشین لباسشویی از دستگاه های پر استفاده و کاربرد برای خانه ها است، اما با گذشت زمان روزی خراب می شود و باید تعمیر شود. تعمیر ماشین لباسشویی باید با مهارت و دانش انجام شود زیرا باید به درستی عیب یابی شود و مشکل پیدا شود تا مراحل تعمیر آن طی شود.

متخصصان ما خدماتی با کیفیت به شما عزیزان ارائه می کنند و مشکل را کامل از بین می برند.

تعمیر ماشین ظرفشویی وست پوینت

امروزه ماشین ظرفشویی وسیله ای پر استفاده برای خانه ها محسوب می شود، ظرفشویی به دلیل اینکه کار شست و شو ظرف ها را آسان و راحت می کند مورد توجه همگان قرار گرفته است. ظرفشویی وست پوینت از مدل های بسیار با کیفیتی است که مناسب ترین انتخاب برای خرید ظرفشویی می باشد. ماشین ظرفشویی ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود و به درستی کار شست و شو را انجام ندهد در این صورت باید برای تعمیر آن اقدام نمایید. 

متخصصان ما برای تعمیر ماشین ظرفشویی شما همیشه آماده هستند و کافیست شما فقط با ما تماس بگیرید و به خدمات ما اعتماد کنید.

تعمیر مایکروویو وست پوینت

مایکروویو از لوازمی است که اروزه خیلی مورد توجه قرار گرفته است و از آن برای پختن غذا و گرم کردن آن استفاده می کنند، می توان گفت وسیله ای پر استفاده برای آشپزخانه ها محسوب می شود. مایکروویو وست پوینت به خوبی کار پخت و پز و گرم کردن را انجام می دهد و عملکرد بسیار فوق العاده ای دارد. خرابی مایکروویو باید توسط یک تکنسین و متخصص ماهر تشخیص داده شود و تعمیر صورت گیرد، باید با دانش و تجربه کافی عیب یابی انجام شود و بعد برای رفع مشکل اقدام نمایند.

مایکروویو با سیستم خاص خود مراحل پخت غذا را به خوبی انجام می دهد، برای تعمیر مایکروویو خو با ما تماس بگیرید.

لوازم خانگی وست پوینت

چرا «گویا سرویس» را برای تعمیر لوازم خانگی وست پوینت انتخاب کنیم؟

چه به دنبال سرویس لوازم خانگی و یا تعمیر لوازم خانگی باشید، مرکز تعمیرات لوازم خانگی «گویا سرویس» در زمینه‌ی تعمیر انواع لوازم خانگی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، اجاق گاز، فر، مایکروفر و جاروبرقی می‌تواند به شما کمک کند. ما بهترین، قابل اعتمادترین، سریع‌ترین گزینه برای انتخاب توسط شما برای سرویس و تعمیر لوازم خانگی در نقاط مختلف تهران و حومه هستیم.اگر هر کدام از لوازم خانگی شما کار نمی‌کند، یا مشکلی دارد دارد، ارور یا کد خطایی نشان می‌دهد، ما یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود را برای تعمیر خواهیم فرستاد. تمام تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت در مدل‌های مختلف می‌باشند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما را شش ماه ضمانت می‌کنیم.

سوالات متداول نمایندگی وست پوینت

آیا خدمات ارائه شده توسط شما گارانتی می شود؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 90روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.

هزینه تعمیر لوازم خانگی وست پوینت چقدر است؟

هزینه تعمیر لوازم شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنیسین های ما بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام می کنند، به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیرات نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما