ثبت درخواست
فروش کابل افشان حسام الدین و شهرستان 09129532878 ارسال سراسری

فروش کابل افشان حسام الدین و شهرستان 09129532878 ارسال سراسری

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از فروش کابل افشان حسام الدین و شهرستان 09129532878 ارسال سراسری در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز فروش کابل افشان حسام الدین و شهرستان 09129532878 ارسال سراسری نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

فروش کابل افشان حسام الدین و شهرستان 09129532878 ارسال سراسری

تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۵ | دسته : فروش کابل
فروش کابل افشان حسام الدین و شهرستان 09129532878 ارسال سراسری

فروش کابل افشان حسام الدین و شهرستان 09129532878 - گویا سرویس

فروش کابل افشان حسام الدین ، کابل برق انواع مختلفی دارد، یکی از انواع کابل برق کابل افشان می باشد. همان طور که می دانید کابل های برق هادی های متنوعی داردند که بعضا بر اساس این هادی ها تقسیم بندی می شوند و طبیعتا قیمت این کابل ها نسبت به جنس هادی آن متفاوت است. کابل هایی که هادی آن از جنس مس باشد و قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشد کابل افشان نام دارد.
اصولا کابل افشان انعطاف پذیر اند اما تفاوتی که تمامی کابل هایی که هادی آن از جنس مس است با کابل افشان این است که کابل افشان قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالاتری نسبت به سایر کابل های مسی دارد.کابل افشان در دهه هفتاد میلادی طراحی و تولید شده است. در آن زمان شکل کابل افشان به این گونه که امروز طراحی و تولید می شود نبوده و روکش آن نیز به جای پلاستیک از جنس کائوچو بوده است. کابل برق از لحاظ انعطاف پذیری به سه بخش کابل افشان، کابل نیمه افشان و کابل مفتول تقسیم بندی می شوند.
کابل مفتول که در بخش خود توضیح داده ایم به کابل غیر قابل انعطاف یا کابل سخت معروف است و کابل نیمه افشان کابلی است که نه به انعطاف پذیری کابل افشان است نه به سختی کابل مفتول.کابل افشان خود انواع مختلفی دارد که یکی از آنها کابل افشان گرد و دیگری کابل افشان تخت است.

انواع کابل افشان

این محصولات می توانند در حالت سبک، قدرت و ... تولید شوند. از کابل سبک افشان به عنوان رابط در بسیاری از تجهیزات الکتریکی، ماشین آلات و ... استفاده می شود. کابل افشان قدرت نیز در فضاهای خارجی، نیروگاه های توزیع برق، پست های انتقال برق و ... بکار می رود. به دلیل انعطاف بالای این محصولات، از انواع سیم و کابل افشان در بسیاری از صنایع استفاده می شود.

در میان این نوع کابل ها، کابل کنترل افشان و کابل افشان فرمان دارای تعداد رشته های بیشتری هستند. مقطع این کابل ها می تواند گرد و یا تخت باشد. کابل افشان تخت نسبت به کابل افشان گرد، انعطاف پذیری و استحکام مکانیکی بالاتری دارد. همچنین استفاده از این کابل ها در یک مجموعه، فضای کمتری را اشغال می کند. از کابل تخت افشان در سیستم های نوار نقاله، جرثقیل و بالابر، آسانسور و ... استفاده می شود.

معمولا بیشتر کابل هایی که امروزه طراحی می شوند به شکل گرد هستند. گرد بودن کابل شاید برای استفاده عموم پر کاربرد باشد اما ضعف هایی هم دارد.کابل این روز ها بهترین جایگزین برای کابل گرد است. کابل تخت در برابر پیچیده شدن روی قرقره مقاومت می کنند و اغلب مورد استفاده شرکت های تولید جرثقیل های سقفی است.

قیمت کابل افشان

کابل افشان رسانا در کالای برق گویا سرویس با نازل ترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات مصرفی در کابل افشان رسانا در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد .برای خرید کابل افشان باید پامترها و معیار های زیادی را در نظر داشته باشید. در وهله اول توجه کنید که وزن کابل اصلا معیار خوبی برای تشخیص کیفیت کابل افشان نیست. دوم علاوه بر وزن، قیمت کابل افشان هم نمی توانید معیار خوبی برای اصالت کابل باشد چراکه فروشنده هایی هستند که با قیمت گذاری کابل اصل روی کابل تقلبی کابل تقلبی را به جای کابل اصل به مشتری می فروشند.

خرید سیم و کابل افشان

کابل ها و سیم ها تنوع بسیاری دارند که در این جا به معرفی برخی از مهم ترین نوع کابل ها و مهم ترین نوع سیم ها و همچنین مختصر توضیحی راجع به هر کدام خواهیم پرداخت. همچنین شما را در خرید کابل افشان برق راهنمایی میکنیم.

کابل افشان چیست ؟

کابل افشان ( کابل قابل انعطاف یا کابل انعطاف پذیر) از دو یا چند  سیم تک رشته افشان که هادی آن از جنس  فلز مس بوده و عایق  به کار رفته در سیم های آن نیز در کابل های سبک آمیزه پلیمر  PVC ( پی وی سی ) از نوع پلیمر PVC/D  و در کابل های افشان قدرت   آمیزه پلیمر  PVC ( پی وی سی ) از نوع پلیمر PVC/A   می باشد تشکیل شده است.

چرا از کابل افشان استفاده می کنیم ؟

بیشترین استفاده از کابل افشان نرم برای تجهیزات متحرک با طول مسیر کم مانند پریز های برق صنعتی و تجهیزاتی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارند مانند سیم کشی خانه ها، پمپ های چاه آب و… است. استفاده از کابل های انعطاف پذیر برای اتصالات بلند اصلا مناسب نبوده و در صورت به کار گیری این کابل ممکن است به مشکل بخوریم. همانطور که می دانید برای ساخت سیم و کابل از هر نوعی استاندارد و قوانین بین المللی و داخلی وجود دارد که پیروی از آنها الزامی است. کابل های افشان نیز از این قاعده مستثنی نبوده استانداردهای مشخصی برای ساخت دارند.
برای ساخت سیم و کابل انعطاف پذیر افشان برخی استاندارد های کلی و جزئی وجود دارند. از استاندارد های کلی می توان به استانداردهای ISIRI 3084 ایران و استاندارد IEC 60228 جهانی برای کابل های افشان گروه 5 و 6 اشاره کرد. رعایت استاندارد ISIRI 607 06 ایران و IEC 06 60227 برای سیم های افشان با ولتاژ 300 تا 500 ولت سطح مقطع 0.5، 0.75 و 1 میلی متر مربع و استانداردهای ISIRI 607 02 ایران و IEC 06 60227 جهانی برای سیم های نرم با ولتاژ 450 تا 750 ولت سطح مقطع بیش از 1 میلی متر مربع الزامی است.
با توجه به اینکه سیم و کابل از ملزومات موجود در تمام ساختمان هاست، باید با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و مرغوب ترین مواد  این تجهیزات تولید شوند. مراحل تولید سیم و کابل افشان نرم را در فیلم زیر مشاهده می کنید . البته این بخشی از مراحل تولید است اما کلیات کار قابل مشاهده می باشد.

بررسی انواع کابل افشان

کابل های انعطاف پذیر را از دو جهت می توان تقسیم بندی کرد، یکی از لحاظ ظاهر کابل که دارای دو مدل تخت و گرد می باشد و دیگری از لحاظ مقاومت الکتریکی که در این صورت هم دو مدل کابل انعطاف پذیر سبک و کابل انعطاف پذیر قدرت وجود دارد. از انواع کابل افشان می توان به کابل افشان فدرت، کابل افشان rg59، کابل افشان لاستیکی و… اشاره کرد.

  • کابل افشان قدرت
  • کابل افشان لاستیکی
  • کابل افشان دریایی
  • کابل افشان نسوز

سایز انواع سیمها و کابلها در صنعت برق

سایز سیمها و کابلها بر حسب سطح مقطع طبقه بندی شده و طبق جدول زیر است:

0.5 - 0.75 - 1 - 1.5 - 2.5 - 4-6-10-16-25-35-50-70-95-120-150-185-240-300-400-500 برای مشخص نمودن یک کابل یا سیم ابتدا تعداد رشته و سپس سطح مقطع سیم از هادیها را ذکر میکنند مانند کابل 4*2 که یعنی کابلی که دو رشته هادی به سطح مقطع 4 دارد .

در کابلها چند رشته و از سایز 16 به بالا سیمهای فاز و نول دارای مقاطع مختلفند در اکثر کابلها سیم نول به اندازه دو مرتبه از سیم فاز کمتر است اما در کابلهای با سطح مقطع بالا این اختلاف تا سه هم میرسد سایز کابلها با هادی چند رشته به شرح زیر میباشد.

1.5*4 2.5*4 4*4 6*4 10*4 16*4 10+25*3 16+35*3 25+50*3 70+120*3 70+150*3 95+180*3 120+240*3

مثال : کابل 10+25*3 چه کابلی میباشد؟

این کابل سه هادی به سطح مقطع 25 میلیمتر مربع برای فازهای اصلی و یک هادی به سطح مقطع 10 میلیمتر مربع برای نول دارد.

کابل افشان قدرت

هادی کابل های قدرت با روکش پی وی سی NYY ,NYY-O ,NYY-J که در صنایع مختلفی به کار می روند از نوع افشان و عموما از فلز مس است. البته از کابل آلومینیومی افشان هم برای جریان های فشار قوی می توان استفاده کرد. نحوه قرار گیری رشته ها در کابل افشان قدرت به صورت چند رشته به هم تابیده است. در میان این رشته ها از یک لایه روکش PVC برای جلوگیری از تداخلات سیگنالی و هر گونه مشکلی در کابل استفاده می کنند.
رعایت استانداردهای بین المللی IEC 60502 و استاندارد ملی ISIRI 3569 با ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت در طراحی و تولید کابل های افشان قدرت الزامی است. عایق کابل افشان قدرت معمولا از پلی وینیل کلراید ساخته می شود. از این کابل ها بیشتر در لوله ها و به صورت دفن در زمین استفاده می کنند.
به صورت کلی استفاده از این کابل در محیط هایی که احتمال ضربات مکانیکی وجود ندارد پیشنهاد می شود. اما در محیط هایی هم که احتمال ضربه مکانیکی وجود دارد با استفاده از زره های های مخصوص مفتولی می توان از کابل قدرت استفاده کرد.
از جمله موارد مصرف این کابل ها برای جعبه کلید اتصال، تاسیسات صنعتی، ساختمان های تجاری و به صورت کلی در اتصالات متحرک و برای کاربردهای انعطاف پذیر است. این کابل ها به صورت تک رشته تا پنج رشته قابل تولید هستند.
همچنین از کابل های افشان قدرت برای تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، زیر خاک، درون آب، داخل ساختمان، کانال های کابل کشی، نیروگاه ها، مصارف صنعتی، مراکز توزیع و نیز شبکه های مصرف استفاده می شود. شرکت سیم و کابل پارسا با داشتن سالها تجربه در این زمینه در خدمت شماست. برای اطلاع از شرایط فروش و لیست قیمت کابل افشان قدرت با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروش کابل افشان حسام الدین و شهرستان 09129532878 ارسال سراسری

کابل افشان لاستیکی

یکی از کابل های پرطرفدار در بازار مصرفی ایران کابل افشان لاستیکی است. این کابل ها به دلیل روکشی که دارند دارای طول عمر بالایی بوده و استفاده از آنها مقرون به صرفه می باشد.
استفاده از عایق لاستیکی در این کابل ها موجب کاربرد فراوان آن در مکان هایی که احتمال حریق یا برق گرفتگی بیشتری وجود دارد؛ مانند پالایشگاه ها، صنایع آب و فاضلاب، سد سازی ها، صنایع کشاورزی، کوره ها و … شده است.
کابل افشان لاستیکی در برابر رطوبت و ساییدگی مقاومت خوبی دارد و ضد آب و بدون هالوژن است، همچنین برای استفاده در مکان هایی که با عوامل خورنده مانند روغن ها و اسیدها سر و کار داریم بسیار مناسب است.
باید بدانید که هم کابل های تخت و هم کابل های گرد قابلیت استفاده از روکش لاستیکی نسوز را دارند. یکی دیگر از ویژگی های مهم کابل افشان لاستیکی علاوه بر نسوز بودنشان، انعطاف پذیری بالای این کابل هاست.

فروش کابل افشان حسام الدین و شهرستان 09129532878 ارسال سراسری

کابل افشان دریایی

از کابل های انعطاف پذیر دریایی برای انتقال جریان الکتریسیته در موارد خاصی از قبیل:

  • برق رسانی به یک جزیره
  • اتصال سیستم برق دو جزیره مجاور هم
  • سیستم برق سکوها و دکل های نفتی
  • نورپردازی ها و تجهیزات زیر آب

استفاده می شود. کابل های افشان دریایی چندین مدل مختلف دارند که عبارتند از: کابل کشتی، کابل فرا ساحلی، کابل ز یر دریایی که خود شامل کابل کف خواب دریایی،کابل فشار متغیر که در برابر آب شور مقاوم هستند، کابل غواصی و کابل شناور در سطح آب است.
کابل های افشان دریایی کاربرد عمومی ندارد و صنایع خاصی از آن استفاده می کنند. به همین دلیل رعایت برخی ویژگی ها و استانداردها هنگام ساخت ضروری است. از جمله:

  • مقاومت در برابر ضربه و برخورد لنگر کشتی ها و سنگ های کف دریا
  • ضد آب بودن و تحمل جریان های آبی
  • امکان تمیز کردن کابل از جلبک ها و موجودات دریایی چسبنده باشند.

فروش کابل افشان حسام الدین و شهرستان 09129532878 ارسال سراسری

کابل افشان نسوز

کاربردی ترین موارد مصرف این محصول در جوش دادن و کابل جوشکاری است! از نوع مقاوم در برابر درجه حرارت بالا، با مقاومت بسیار زیاد ساخته شده و طی یک فرآیند خاص پردازش می شود. از ویژگی های اصلی می توان به مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، عایق بندی، بازدارنده در برابر آتش، پایداری در برابر خوردگی، مقاومت در برابر فرسایش، مستحکم در برابر آب و هوا، دوام زیاد، مدول بالا، آنتی استاتیک، ظاهر صاف و غیره اشاره کرد.
انواع مختلفی از کابل افشان نسوز وجود دارد. سیمهای افشان دمای بالا عایق فلوروپلاستیک، سیمهای دمای بالا عایق لاستیک سیلیکون، سیمهای بافته شده با عایق لاستیک سیلیکون، سیم های کابل چند هسته ای با درجه حرارت بالا، کابل های نسوز عایق معدنی، سیم های الکترونیکی با درجه حرارت بالا، سیم های تفلون، سیم هواپیما ، نایلون سیم غلاف دار، سیم فشار قوی تفلون، سیم ولتاژ بالا لاستیک سیلیکون و سیم دما بالا میکا. موارد استفاده از این محصول بیشتر برای جوش دادن در درجه حرارت بالا است.

شرکت های تولید کننده کابل افشان

  • دامغان
  • خراسان
  • پیشرو
  • البرز
  • مسین
  • اعتماد

لیست قیمت کابل افشان البرز الکتریک نور

سایزقیمتسایزقیمت
0.5*2 / حلقه16650000.75*2 / حلقه2365000
1*2 / حلقه28840001.5*2 / حلقه3950000
2.5*2 / حلقه64000004*2 / حلقه9735000
6*2 / حلقه1348000010*2 / متر230000
0.75*3 / حلقه23600001*3 / حلقه3980000
1.5*3 / حلقه54600002.5*3 / حلقه9300000
4*3 / حلقه134400006*3 / حلقه19110000
10*3 / متر32500016*3 / متر495000
25*3 / متر82000035*3 / متر1050000
50*3 / متر156000070*3 / متر2220000
25+16*3 / متر93000035+16*3 / متر1210000
50+25*3 / متر1645000070+35*3 / متر2500000
95*1 / متر1050000120*1 / متر1290000
0.75*4 / حلقه43300001*4 / حلقه5200000
1.5*4 / حلقه72300002.5*4 / حلقه11880000
4*4 / حلقه182000006*4 / حلقه25230000
10*4 / متر42700016*4 / متر679000
25*4 / متر105000035*4 / متر1547000
1.5*5 / حلقه91650002.5*5 / حلقه15160000
4*5 / متر2150006*5 / متر310000
10*5 / متر54500016*5 / متر819000
25*5 / متر146500035*5 / متر2170000

لیست قیمت سیم افشان خراسان افشارنژاد

نامبرندقیمتتوضیحات بیشتر
182001/511700
2/519000429500
6435001078500
1612100025180000
3525200050366000
7051400095695000
1208740001501110000
18513850002401795000
3002220000

سوالات متداول کابل افشان

کابل افشان چیست؟

کابل افشان یا چند رشته نوعی از انعطاف پذیر ترین کابل ها هستند که از چند سیم تک رشته افشان تشکیل شده اند. هادی این کابل ها معمولا از جنس مس و عایق آنها نیز از جنس آمیزه پلیمر است.

کابل افشان ها چه مشخصاتی دارند؟

کابل افشان ها به خاطر انعطاف بالایی که دارند خاصیت شکل پذیری دارند و به راحتی نمی شکنند.این کابل ها برای فاصله های کوتاه کاربرد دارند. مقاومت آنها نسبت به مقاومت سیم و کابل های یک پارچه یا استخوانی بسیار بیشتر است به همین دلیل است که میدان مغناطیسی ایجاد شده توسط آنها ها نسبت به کابل های استخوانی کمتر است. قیمت این کابل کمی بالاتر از سایر کابل ها مثل کابل های مفتولی است.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما