ثبت درخواست
نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو سعید آباد 09129532878

نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو سعید آباد 09129532878

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو سعید آباد 09129532878 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو سعید آباد 09129532878 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو سعید آباد 09129532878

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ | دسته : نمایندگی بکو

نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو سعید آباد 09129532878

نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو سعید آباد 09129532878 - گویا سرویس نمایندگی لوازم خانگی بکو

نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو سعید آباد ، آبسردکن بکو (انگلیسی: Beko) شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی ترکیه‌ای و یکی از برندهای آرچلیک است و توسط کوچ هولدینگ مدیریت می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۶۷ در استانبول توسط وهبی کوچ بنیانگذار کوچ هولدینگ تأسیس شد. آبسردکن بکو در سال ۲۰۰۴ شرکت آلمانی گروندیگ را خریداری کرد و در ژانویه ۲۰۰۵ آبسردکن بکو و رقیب اصلی آن یعنی شرکت وستل بیش از نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در ژوئن ۲۰۰۹ تصمیم گرفته شد که آبسردکن بکو با شرکت آرچلیک ادغام شود. هم‌اکنون تعدادی از محصولات آرچلیک مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی با برند آبسردکن بکو ارائه می‌شود.

آبسردکن بکو نشان خود را در سال ۲۰۱۱ تغییر داد.

فیلم خرابی آبسردگن بکو

در تعمیرکردن آبسردکن بکو های مخزن دار باید اجزای اصلی آنها را دقیق بشناسیم 

این آبسردکن بکو ها به آب لوله کشی وصل می شوند و مخزن آنها توسط یک شیر که دارای شناور است همیشه پر می ماند و آب اضافی را مستقیم به مجرای فاضلاب می ریزد. تعمیر آبسردکن بکو ها کمی پیچیده است زیرا دارای یک پمپ حرارتی برای خنک کردن آب و لوله های اواپراتور که به شکل لوله مسی دور یک مخزن فلزی جوش خورده است و با مصرف برق مدارخنک می شود.

حتما ببینید : خرید لوله مسی کولر

خدمات پس از فروش آبسردکن بکو در تهران

نمایندگی خدمات پس از فروش گویا سرویس بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه توانسته با مشتریان تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون :

  • نصب و راه اندازی
  • گارانتی
  • ارائه آموزش های لازم و راهنمایی ها و مشاوره تخصصی حضوری و آنلاین و تلفنی
  • ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی
  • انتقال ایده ها و انتقاد های مشتریان به کارخانه اصلی
  • ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات و…

همچنین مشتریان این کارخانه می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات در ایران به نمایندگی خدمات پس از فروش گویاسرویس تهران بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند.

نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو سعید آباد 09129532878

اشکالات احتمالی برای تعمیر آبسردکن بکو

اشکالات احتمالی مربوط به آبسردکن معمولاً در کلیه مدل ها یکسان است که پس از بررسی تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه و همچنین آشنا با برند مورد نظر قابل حل هستند. از جمله اشکالات احتمالی آبسردکن بکو می توان به مواردی از این قبیل اشاره کرد :

  • دستگاه روشن نمی شود
  • دستگاه خنک نمی کند
  • دستگاه آب را گرم نمی کند
  • از زیر دستگاه آب خارج می شود
  • پدالهای آب چکه می کنند
  • دستگاه صدای زیادی می دهد
  • آب به شدت بو می دهد
  • فیلترها نیاز به تعویض دارند
  • قیفی آبسردکن مورد نیاز است
  • قسمت یخچال خنک نمی کند
  • صفحه دیجیتال دستگاه روشن نمی شود
  • پدالها شکسته است
  • آبسردکن به محض روشن شدن بوق ممتد می زند
  • قطعات جانبی مانند جای لیوانی و پدال و مخزن فیلتر دار نیاز است
  • آبسردکن بکو مخزن دار و مجهز به شناور
  • آبسردکن بکو های آنی یا بدون مخزن
  • آبسردکن های بکو دو منظوره

آبسردکن بکو های آنی :

تعمیر آبسردکن بکو های آنی بسیار راحت است چون این آبسردکن بکو در سال 2007 میلادی اختراع شده و سیتیم خنک کننده آن همان پمپ حرارتی یا سیکل یخچال است. و امکان ذخیره انرژی در دستگاه تعبیه شده و منبع آب آشامیدنی که منبع آلودگی هاست حذف شده.

آبسردکن بکو های دومنظوره :

تعمیر آب سردکن های دومنظوره باید توسط تکنسین  ماهر انجام شود چون این نوع آبسردکن بکو هم دارای آب سرد و هم دارای آب گرم است و در بیشتر شرکت ها و ارگان ها از این نوع آبسردکن بکو استفاده می شود و انواع مختلفی دارد:

1– آبسردکن بکو ایستاده معمولی و دیجیتالی

2 – آبسردکن بکو ایستاده یخچال دار معمولی دیجیتالی

3 – آبسردکن بکو رومیزی معمولی دیجیتالی

4 – آبسردکن بکو ایستاده آب شهری

کاربران گرامی، توجه داشته باشید که گویا سرویس تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تمامی برندها می باشد و ارتباطی با خدمات پس از فروش بکو در ایران ندارد.

در خرید آبسردکن بکو ها باید دقت لازم انجام شود چون علاوه بر رعایت اصول بهداشتی و سلامتی در ساخت آبسردکن بکو ها باید به خدماتی که پس از فروش برای تعمیر آبسردکن بکو در نظر گرفته شده توجه لازم را داشت.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو

ما از چه راه‌هایی می‌توانیم با نمایندگی تعمیرات آبسردکن بکو در ارتباط باشیم؟

شما می‌توانید از طریق فرم تماس آنلاین، تماس با شعب تعمیرگاهی و ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید. اولویت رسیدگی نمایندگی تعمیر آبسردکن بکو با فرم سفارش آنلاین تعمیرات می‌باشد.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

وظیفه اصلی این مجموعه ارائه تعمیرات و خدمات سرویس آبسردکن بکو است که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی آبسردکن بکو در تهران اشاره نمود.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

تمامی خدمات تعمیراتی مربوط به شهر تهران و حومه بوده و درخواست شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیرات آبسردکن بکو را داشته باشید.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما