ثبت درخواست
فروش لوله مسی کولر گازی هنگام - 09129532878 - لوله مسی اسپیلت

فروش لوله مسی کولر گازی هنگام - 09129532878 - لوله مسی اسپیلت

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از فروش لوله مسی کولر گازی هنگام - 09129532878 - لوله مسی اسپیلت در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز فروش لوله مسی کولر گازی هنگام - 09129532878 - لوله مسی اسپیلت نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

فروش لوله مسی کولر گازی هنگام - 09129532878 - لوله مسی اسپیلت

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ | دسته : لوله مسی
فروش لوله مسی کولر گازی هنگام - 09129532878 - لوله مسی اسپیلت

لوله مسی کولر گازی هنگام با قیمت استثنایی و ارزان

فروش لوله مسی کولر گازی ، کولر گازی اسپلیت به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد امروزه محبوبیت زیادی در میان مردم و بازار پیدا کرده است. این نوع کولرها در اصل از دو یونیت جداگانه داخلی و خارجی تشکیل می‌شوند و در هنگام نصب آن‌ها لازم است که این دو یونیت توسط لوله و کابل مسی اسپلیت به هم متصل شوند. لوله و کابل مسی اسپلیت در اصل به دلیل ویژگی‌هایی مانند خم شدن راحت، دوام و طول عمر بالا، انتقال مناسب گاز و قابلیت تعمیر پذیری و جوشکاری می‌تواند گزینه بسیار خوبی بار اتصال یونیت‌های داخلی و خارجی کولر گازی باشد.

کابل و لوله مسی اسپلیت در اندازه‌های مختلفی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به لوله‌های مسی 5 متری تا لوله‌های 20 متری اشاره کرد. از لوله و کابل مسی اسپلیت کولر گازی 5 متری می‌توان برای اتصال یونیت‌های داخلی و خارجی انواع کولرهای گازی در ظرفیت‌های گرمایشی و سرمایشی مختلف مانند کولرهای 9k، 12k، 18k، 24k، 30 k، 32k و 36k استفاده کرد.


هم اکنون درخواست ثبت کنید


فروش لوله مسی کولر گازی هنگام - 09129532878 - لوله مسی اسپیلت

نکاتی که در خرید لوله مسی کولر گازی باید به آن‌ها توجه کرد

با توجه اینکه کار انتقال گاز را از یونیت خارجی به یونیت داخلی انجام می‌دهد دارای اهمیت بسیار زیادی است و در هنگام خرید، تعمیر یا تعویض آن باید به موارد ویژه‌ای توجه شود که شامل موارد زیر هستند :

1- ضخامت لوله مسی کولر گازی اسپلیت

2- خم‌پذیری لوله

3- عایق مناسب لوله

4- قطر لوله

5- قابلیت جوشکاری و تعمیر

6- قیمت خرید لوله و کابل مسی اسپلیت کولر گازی

ضخامت لوله مسی کولر گازی اسپلیت

لوله و کابل مسی از جمله لوازم جانبی کولر گازی اسپلیت در ضخامت‌های مختلفی در بازار وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها شامل لوله‌هایی با ضخامت 0.032 اینچ، 0.035 اینچ، 0.049 اینچ، 0.065 اینچ، 0.81 اینچ و 0.90 اینچ هستند. لازم است که قبل از خریدن آن‌ها حتماً از ضخامت آن مطمئن شوید چرا که لوله‌های مسی با ضخامت کم احتمال شکستگی، سوراخ شدن و پوسیدگی بیشتری دارند.

خم‌پذیری لوله

معمولاً برای خم کردن لوله و کابل کولرهای گازی از فنر یا خم کن پنوماتیک استفاده می‌شود. این ابزارها احتمال شکستن لوله را کاهش می‌دهند و هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نمی‌کنند.

عایق مناسب لوله

برای جلوگیری از اتلاف انرژی و نگهداری مناسب برودت لازم است که این لوله‌ها از عایق‌های مناسبی استفاده کنند. همچنین عایق‌ها از آسیب دیدن، شکستگی و سوراخ شدن لوله جلوگیری می‌کند.

قطر لوله

قطر لوله نیز از فاکتورهایی است که باید به آن توجه شود چرا که این لوله در قطرهای مختلفی وجود دارند و باید بر اساس ظرفیت‌های گرمایشی و سرمایشی انتخاب شوند. این معیار به طور مستقیم برای کولر گازی دیواری ال جی هم اهمیت دارد.

قابلیت جوشکاری و تعمیر

با توجه به آنکه برای اتصال لوله مسی به یونیت‌ها و همچنین لوله‌های دیگر از گشاد کن لوله مسی استفاده‌ می‌شود باید برای جلوگیری از نشتی داشتن از جوشکاری استفاده شود. هرچند که توصیه می‌شود همیشه از لوله‌های یک تکه استفاده شود اما در صورتی که ناچار به اتصال بود، باید لوله‌های قابلیت جوشکاری و تعمیر داشته باشند.

قیمت خرید لوله و کابل مسی اسپلیت کولر گازی

برای خرید لوله مسی کولرهای گازی نمی‌توان قیمت مقطوعی را تعیین کرد چرا که لازم است تمام موارد ذکر شده بالا را در خریدن آن در نظر گرفت. قیمت خرید این قطعه را می‌توان بر اساس کیفیت ساخت، برند و کشور سازنده، ضخامت و قطر آن، متراژ آن، تعداد آن و قیمت ارز خارجی تعیین کرد.

ویدوئو آموزشی نحوه پرچ کردن لوله مسی


هم اکنون درخواست ثبت کنید


نحوه لوله کشی مسی کولرگازی در هنگام

نقشه لوله کشی کولر گازی و شیارزنی دیوار برای آماده کردن محل عبور لوله های کولرگازی 

ابتدا محل عبور لوله ها را با رنگ اسپری خط کشی کرده و بوسیله شیارزن برش می دهیم. طی این مرحله برش به اندازه  لوله ها انجام می شود تا دیوار زیاد تخریب نشود. سپس به سراغ آماده کردن لوله ها می رویم.

فروش لوله مسی کولر گازی هنگام - 09129532878 - لوله مسی اسپیلت

مرحله ۲: عایق کردن لوله کشی مسی توکار کولرگازی

برای لوله کشی تو کار کولر گازی ۱۲ هزار و ۱۸ هزار لوله ۶ و ۱۲ را به اندازه مورد نظر سایز کرده سراغ عایق کردن لوله ها می رویم. معمولا اندازه عایق ها ۱۸۰ سانت است. عایق ها را بوسیله چسب برق به هم متصل کنید. وکابل های ۵ در ۱٫۵ و کابل شیلد ۱٫۵×۲ راکنار لوله ها فیکس کرده دراخر برای محاظت از لولها وکابل ها بر روی لوله و کابلها نوار پرایمر پیچیده و آن ها را درجای خودش قرار می دهیم.

فروش لوله مسی کولر گازی هنگام - 09129532878 - لوله مسی اسپیلت

برای اجرای لوله کشی مسی کولر گازی ، لوله هایی که به پنل نصب میشود رابه  اندازه ۴۰ سانت به همراه برق قدرت داخل داکت قرار می دهیم. این کارباعث مشود لوله ها صدمه نبیند. موقع نصب پنل، درب داکت را برداشته و با کمترین تخریب پنل را نصب می کنیم.

مرحله سوم: گرد و فیکس کردن کابلهای لوله های مسی توکار کولرگازی 

برای نصب کولرگازی در پشت بام که کندانسور نصب میشود، لوله ها را گرد گرده و به اندازه لزوم برای نصب و جابجایی کولرگازی باقی گذاشته و به هم فیکس می کنیم.  برای کولرهای اینورتر بهتر است کابل شیلد ۲ در ۱٫۵ هم کنار لولها قرار بدهیم.

فروش لوله مسی کولر گازی هنگام - 09129532878 - لوله مسی اسپیلت


سوالات متداول درباره لوله مسی کولر گازی

اگر نیاز به لوله مسی کولر گازی داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

کولرگازی اسپلیت یا اسپیلت چیست و چگونه کار می کند؟

یکی از رایج ترین انواع کولرهای گازی نوع اسپلیت بوده، اسپلیت به معنای دو تکه است و در کولرگازی به معنی کولر با سیستم دوتکه می باشد که واحد یا تکه داخلی همان پانل بوده و تکه یا واحد خارجی همان کندانسور است.واحد داخلی و خارجی کولرگازی اسپلیت توسط یک جفت لوله مسی عایق شده به همراه کابل ارتباطی به هم وصل می شوند

نوع کلاس آب و هوایی در کولرگازی به چه معناست؟

سه نوع منطقه آب و هوایی وجود دارد : ۱.سردسیر ۲. معتدل (تی وان) ۳. گرمسیر (تی تری).بیشتر کولرها نوع T1 هستند و مناطق معتدل را پوشش داده مانند نیمه شمالی ایران و شهر تهران یا کرج. این کولرها تا دمای حداکثر ۴۳ درجه سانتی گراد و جدیدا بعضی سازنده ها تا دمای ۴۶ درجه سانتی گراد کارکرد دارند.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما