ثبت درخواست
نمایندگی جنرال الکتریک - خدمات 24 ساعته تعمیر و سرویس در تهرا ...

نمایندگی جنرال الکتریک - خدمات 24 ساعته تعمیر و سرویس در تهرا ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی جنرال الکتریک - خدمات 24 ساعته تعمیر و سرویس در تهرا ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی جنرال الکتریک - خدمات 24 ساعته تعمیر و سرویس در تهرا ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی جنرال الکتریک - خدمات 24 ساعته تعمیر و سرویس در تهرا ...

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ | دسته : نمایندگی جنرال الکتریک
نمایندگی جنرال الکتریک - خدمات 24 ساعته تعمیر و سرویس در تهرا ...

نمایندگی جنرال الکتریک -  گویا سرویس خدمات 24 ساعته تعمیر و سرویس در تهران

نمایندگی جنرال الکتریک ، این مرکز نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک و خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران می باشد.این مرکز به عنوان یک تعمیرگاه مجاز و مرکز تعمیرات معتبر آماده ارائه خدمات و تعمیرات جنرال الکتریک مانند تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک و تعمیرات سایر لوازم خانگی جنرال الکتریک می باشد. اگر به مشکلی با یکی از محصولات لوازم خانگی جنرال الکتریک برخورد کردید می توانید با استفاده از شماره موجود در این صفحه یا صفحه تماس با ما، تماس گرفته و در اسرع وقت پرسنل مجرب به منزل مشتریان اعزام خواهند شد.

از دیگر ویژگی‌های نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات 36ماه ضمانت کتبی نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک ، تعمیر100درصد محصولات و لوازم جنرال الکتریک در منزل در حضور مشتریان محترم ، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بدون تعطیلی در طول هفته 7-24یعنی 7 روز هفته 24 ساعت شبانه‌روز آماده رسیدگی به درخواست‌های شما عزیزان می‌باشد. تعمیرات دستگاه‌ها در محل شما توسط نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در کمتر از 2ساعت با قطعات اورجینال جنرال الکتریک انجام خواهد شد.

تعمیرات جنرال الکتریک

به گویا سرویس نمایندگی رسمی جنرال الکتریک ، مرکز تخصصی آموزش، نصب و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک خوش آمدید. این مرکز به صورت تخصصی تعمیرات سیستم های برودتی جنرال الکتریک GE از جمله یخچال ، فریزر و ساید بای ساید را انجام می دهد. لازم به ذکر است که نمایندگی جنرال الکتریک پوشش دهی تمام مناطق تهران را بر عهده دارد. هم اکنون به منظور درخواست اعزام تعمیرکار جنرال الکتریک با ما تماس بگیرید و یا فرم آنلاین درخواست را تکمیل کنید.

جنرال الکتریک یک برند معتبر آمریکایی بوده و به نوعی یک ابر کمپانی به حساب می آید . این به آن معناست که بخش لوازم خانگی جنرال الکتریک ،کم ترین بخش تولیدات این کارخانه را شامل می شود و هم اکنون جنرال الکتریک در صنایع هوا و فضا ،الکترونیک ،پزشکی و … فعالیت اصلی خود را ادامه می دهد.

وقتی می گوییم جنرال الکتریک یک برند آمریکایی است بدین معنا نیست که حتما در ایالت متحده آمریکا ساخته می شود، بلکه دفتر مرکزی این برند در آمریکا بوده و کارخانه های اصلی آن در این کشور می باشد .اما بیش از ۵ کارخانه اصلی نیز در کشورهای دیگر از جمله مکزیک و آرژانتین و برزیل و چین و…….در اختیار جنرال پروفایل می باشد .اکثر محصولات جنرال الکتریکی که توسط نمایندگی جنرال الکتریک وارد ایران می شود در کشور مکزیک تولید شده است.

محصولات کارخانه جنرال الکتریک (GE) توسط برترین مهندسان طراحی و تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند. این کمپانی در سایت خود (www.ge.com) اعلام کرده که به دنبال بهبود تکنولوژی های خود در وسایل آشپزخانه است و رو به smart technology (تکنولوژی هوشمند سازی) آورده است.

هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک چگونه می باشد؟

بخاطر اینکه گویا سرویس نمایندگی مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک می باشد تمامی هزینه ها قبل از تعمیر و بعد از مرحله شناسایی عیب به مشتری اعلام می شود و در صورت تمایل کار تعمیر و سرویس یخچال جنرال الکتریک صورت می گیرد. تمام هزینه های تعمیرات در فاکتور رسمی شرکت قید می گردد. تعویض قطعات در این شرکت با گارانتی 3 ماهه انجام خواهد شد پس دیگر نگران خرابی مجدد لوازم خانگی جنرال الکتریک خود نباشید.

نمایندگی جنرال الکتریک - خدمات 24 ساعته تعمیر و سرویس در تهرا ...

ویژگی های مثبت لوازم خانگی جنرال الکتریک

  • طراحی کلاسیک و فوق العاده وارگونومیک
  • کیفیت بالای قطعات فنی
  • در دسترس بودن قطعات
  • نمایندگی تعمیرات در دسترس

1.طراحی کلاسیک و فوق العاده وارگونومیک

اگر درب ساید و یخچال جنرال الکتریک را باز کنید دقیقا متوجه می شوید که نمایندگی جنرال الکتریک به موضوع ارگونومیک بردن محصولات توجه فراوانی داشته است ،دقیقا مانند یک گوشی هوشمند که دسترسی به تملم امکانات آن به آسانی امکان پذیر است برای خارج کردن مواد غذایی پر مصرف شما سختی زیادی را متحمل نخواهید شد . از سوی دیگر طراحی داخلی در عین سادگی در ساید بای ساید جنرال الکتریک  زبانزد عام و خاص است .

2.کیفیت بالای قطعات فنی

عمر مفید قطعات ساید بای ساید و یخچال جنرال الکتریک حداقل ۱۰سال است و حتی امکان دارد تا ۴۰سال نیز بدون هیچ مشکای برای شما کار کند .متریال فوق العاده این قطعات که تولید خود شرکت جنرال الکتریک است یاعث تمایز قطعات این برند شده است .

3. در دسترس بودن قطعات

از دیگر نکات قابل توجه در محصولات جنرال الکتریمک ،در دسترس بودن و تهیه آسان قطعات می باشد . البته ۲نکته در اینجا وجود دارد . مورد اول این است که در تهیه قطعات باید به موضوع اصل بودن قطعه توجه داشت و توصیه ما تهیه قطعات از نمایندگی جنرال الکتریک می باشد . متاسفانه در ایران قطعات ظاهری مثل بدنه و کشو و….به راحتی یافت نمی شود .و معمولا قیمت های زیادی را شامل می شود .

4. نمایندگی تعمیرات در دسترس

بعضی از برندهای موجود در بازار در زمینه تعمیرات با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکند . از جمله اینکه تکنسین مجرب در ایران برای این برندها وجود ندارد . نمایندگی جنرال الکتریک با آموزش و تربیت بیش از ۲۰۰کارشناس مجرب ،این دغدغه را برای مشتریان جنرال الکتریک از بین برده است.

ویژگی های منفی لوازم خانگی جنرال الکتریک

  • قیمت بالای یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک
  • قیمت بالای لوازم جانبی
  • کاهش کیفیت نسبت به گذشته
  • نمایندگی فروش جنرال الکتریک

1.قیمت بالای یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک

اگر در بازار قیمت یخچال جنرال الکتریک را بپرسید و اطلاعی را جمع به قیمت های این محصول نداشته باشید ،احتمالا از اختلاف قیمت خاص این برند این برند با دیگر برندها تعجب خواهبد کرد . برای مثال قیمت سایدبای ساید جنرال الکتریک حدودا ۱۰۰درصد بیش تر از ساید بای ساید های کره ای مثل ال جی می باشد . اما آیا کیفیت این محصول ۲برابر می باشد ؟خیر . به این صورت نیست ،بلکه برند سازی جنرال الکتریک آمریکا سوق داده شوند .

2.قیمت بالای لوازم جانبی

متاسفانه با توجه به بالارفتن قیمت ارز جهانی و به خصوص دلار،لوازم جانبی ساید بای ساید جنرال الکتریک با قیمت های بسیار بالا در ایران به فروش می رسد و همین امر سبب گردیده است که مردم به قطعات فیک روی آورده اند . برای مثال فن جنرال الکتریک بستگی به مدل و ورژن از ۳۵تا۶۰دلار قیمت دارد . این در صورتی است که قطعات فیک با یک سوم این قیمت به فروش می رسد .

3.کاهش کیفیت نسبت به گذشته

طبق مستندات و نظر صاحبنظزان و کارشناسان کیفیت محصولات جنرال الکتریک رو به افول است و همین امر باعث کاهش ۵۰درصد مشتریان این شرکت تا سال ۲۵/۲ می شود . متاسفانه هم اکنون جنرال الکتریک از سابقه پیشینه خود استفادهد میکند .و با این رویه ،تا چندین سال آینده محصول در خور نام جنرال الکتریک نخواهیم دید .

4.نمایندگی فروش جنرال الکتریک

در ایران به صورت رسمی هیچگونه فروشگاه تخصصی جنرال الکتریک وجود نداشته و معمولا در فروشگاه های چند برندی این دستگاه به فروش می رسد . توجه داشته باشید که برای خرید لوازم خانگی جنرال الکتریک ،به هیچ وجه از فروشگاه های بانه خرید نکنید زیرا در ۹۰درصد مواقع این محصولات فیک می باشد . مراکز اصلی فروش محصولات نمایندگی جنرال الکتریک در سه راه امین حضور و خیابان شریعتی محدوده قلهک و خیابان سهروردی محدوده آپادانا وعباس آباد می باشد . در هنگام خرید محصول ، حتما فاکتور رسمی دریافت  کرده و در فاکتور حتما تاکید گردد که به شرط اصل بودن، محصول خریداری شده است .

نحوه ثبت سفارشات تعمیرات در گویا سرویس

ثبت درخواست توسط شماهماهنگی کارشناسان با شما
درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با 09129532878 تماس بگیرید.پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.


مراجعه کارشناس واعلام هزینهتست دستگاه و ارائه ضمانت نامه
دستگاه شما توسط کارشناس بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.
هم اکنون درخواست ثبت کنید

تعمیرگاه مجاز و نمایندگی مرکزی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک

تعمیر انواع یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک ، سرویس دهی فوری و 24 ساعته سراسر تهران و حومه. بدون تعطیلی ، تشخیص و تعمیر کمتر از 1 ساعت ،100% تضمینی در منزل، قطعات اصلی و اورجینال شرکت ، ارائه ضمانت کتبی تعمیرات انواع برندهای لوازم خانگی خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید که از اعتماد به ما پشیمان نخواهید شد.تیم ما با سالها سابقه موفق و درخشان قطعا پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

تشخیص و تعمیر یخ ساز - یخچال جنرال الکتریک

شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک

زمانی که یخچال جنرال الکتریک کم کم سرمای خود را از دست می دهد و دمای یخچال و فریزر بالا می رود دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد. یکی از عامل های اصلی کمبود سرمای یخچال GE، کمبود گاز دستگاه می باشد. در این مواقع لازم است که از خدمات شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک استفاده گردد. بعد از شارژ گاز به مدت 12 ساعت الی 15 ساعت ممکن است یخچال یکسره کار کند اما سپس به صورت عادی کار می کند و سرمای یخچال را به دست می آورد.

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی جنرال الکتریک، تعمیر ساید بای اسید جنرال الکتریک – تعمیرات گویا سرویس . نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک ، نمایندگی جنرال الکتریک در غرب تهران، خدمات پس از فروش جنرال الکتریک . خدمات پس از فروش جنرال الکتریک در تهران، نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک – نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک . نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک، خدمات پس از فروش جنرال الکتریک – نمایندگی رسمی جنرال الکتریک . نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در شمال و غرب تهران

تعویض فیلترهای آب یخچال جنرال الکتریک

یخچال های ساید بای ساید دارای فیلتر آب می باشند تا آب را از یک صافی دقیق رد کنند که باعث می شود آب تمیز به یخساز و دیسپنسر برسد. به این صافی فیلتر آب گفته می شود. در یخچال‌های General Electric دو نوع فیلتر آب وجود دارد:

  • فیلتر درونی
  • فیلتر بیرونی

اگر به صورت مستمر و دائم از یخساز و یا دیسپسنر( آب ریز ) یخچال خود استفاده می کنید لازم است هر 6 ماه یکبار نسبت به تعویض فیلترهای آب یخچال اقدام کنید.عدم تعویض فیلترهای یخچال باعث می شود که علاوه بر عدم یخسازی در یخساز، دیسپنسر یا آبریز هم آب را ضعیف به داخل لیوان بریزد.

فن موتور یا کمپرسور یخچال جنرال الکتریک

در کنار موتور یا کمپرسور یخچال، یک فن (Fan) وجود دارد که وظیفه خنک سازی سرد کنندگی موتور یخچال را بر عهده دارد. فن کمپرسور زمانی که خراب یا معیوب شود باعث داغ شدن موتور یخچال می شود. داغ شدن موتور یخچال و عدم خنک سازی آن خیلی سریع منجبر به سوختن موتور می شود. زمانی که موتور بسوزد راهی جز تعویض آن وجود ندارد.

به همین دلیل فن کمپرسور باید همیشه موقع استارت یا شروع به کار موتور به صورت اتوماتیک روشن شود. اگر فن اصلا روشن نشود حتما برای حل مشکل باید با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. گویا سرویس به تمامی مشتریان خود در تهران و کرج خدمات شبانه روزی ارائه می دهد و می تواند خیلی سریع مشکل پیش آمده را در محل و با کمترین هزینه + ضمانت کتبی برطرف نماید.

سرما نداشتن یخچال جنرال الکتریک پروفایل

سرما نداشتن یخچال از جمله مواردی است که لازم است در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود. عدم رفع سریع این مشکل باعث می شود که اگر موتور سالم باشد، موتور یا کمپرسور نیز معیوب گردد.

علت سرما نداشتن یخچال GE Profile ممکن است به خاطر یکی از دلایل زیر باشد:

  • خرابی موتور یا کمپرسور یخچال
  • مشکل در گاز یخچال
  • خرابی فن ها
  • خرابی یکی از قطعات دیفراست
  • خرابی لاستیک دور درب
  • خرابی برد الکترونیکی اصلی
  • عدم تنظیم صحیح دمای یخچال

قیمت و هزینه قطعات دیفراست یخچال جنرال الکتریک

در مورد این موضوع لازم به ذکر است که قیمت قطعات دیفراست بستگی به جنس دست 1،2،3 دارد. جنس اصل و دست اول قیمت بیشتری نسبت به موارد مشابه دارد.در شرکت گویا سرویس تنها قطعات اصل و فابریک دسته 1 موجود است و جنسی که برای مشتریان عزیز تنها هزینه داشته باشد در شرکت گویا سرویس استفاده نمی شود.

دانلود راهنمای استفاده از یخچال های ساید جنرال الکتریک ، وایت هاووس ، مابه


سوالات متداول نمایندگی جنرال الکتریک

آیا هزینه تعمیرات بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟

بله. تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد. شما می توانید به کمک امکان محاسبه آنلاین تعمیرات از اجرت خدمات مطلع شوید.

در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

در صورتی که تعمیرکار در محل حاضر شود و پس از یافتن عیب، به هر دلیلی با تعمیرات موافقت نشود، شما تنها کافی است هزینه ایاب و ذهاب و عیب یابی را بپردازید.

آیا تضمینی برای حفظ امنیت حریم شخصی من در هنگام حضور تکنسین در محل وجود دارد؟

بله. علاوه بر آنکه تمامی کارشناسان این مرکز از افراد متعهد و امین می باشند، تمامی موارد سازمان های امنیتی و نظارتی را گذرانده و همگی دارای گواهی عدم سوء پیشینه می باشند و تست های روانشناسی مجموعه را گذرانده اند.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما