ثبت درخواست
نمایندگی پاکشوما جنوب غربی تهران pakshoma خدمات تعمیر + 4 شعب ...

نمایندگی پاکشوما جنوب غربی تهران pakshoma خدمات تعمیر + 4 شعب ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی پاکشوما جنوب غربی تهران pakshoma خدمات تعمیر + 4 شعب ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی پاکشوما جنوب غربی تهران pakshoma خدمات تعمیر + 4 شعب ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی پاکشوما جنوب غربی تهران pakshoma خدمات تعمیر + 4 شعب ...

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ | دسته : نمایندگی پاکشوما
نمایندگی پاکشوما جنوب غربی تهران pakshoma خدمات تعمیر + 4 شعب ...

نمایندگی پاکشوما جنوب غربی تهران pakshoma خدمات تعمیر + 4 شعبه فعال در تهران - گویا سرویس

نمایندگی پاکشوما جنوب غربی تهران - تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی "گویاسرویس"، توسط تعمیرکاران مجرب و متعهد این مجموعه انجام میگردد."گویاسرویس" آماده ارائه خدمات تعمیرات به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در زمینه تعمیر لوازم خانگی پاکشوما و الباقی برندها می‌باشد.

"گویاسرویس"  کادر فنی تعمیرات خود را از ماهرترین و با تجربه‌ترین افراد انتخاب می‌کند تا بتواند نهایت رضایت مشتریان را جلب کند. چنانچه در شهر تهران زندگی می‌کنید و یکی از محصولات پاکشوما در منزل شما نیاز به تعمیر دارد فقط کافی است با ‌"گویاسرویس" تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگاه شما در محل و منزل با مجهزترین ابزار و متخصص ترین افراد تعمیر شود.

تعمیرگاه تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در تهران

تعمیرگاه تعمیر لوازم خانگی پاکشوما در تهران ، "گویاسرویس" با کادر مجرب و تعمیرکاران حرفه‌ای خود برای سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی پاکشوما مانند ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در خدمت همشریان عزیز می‌باشد، اگر با مشکلاتی مانند روشن نشدن، کار نکردن، نمایش کد ارور مواجه هستید، می‌توانید از خدمات در محل و فوری نمایندگی پاکشوما برخوردار شوید. کلیه خدمات ما شامل 3 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش تعمیرات می‌باشند، اگر دستگاه تعمیر شده در این مدت دچار مشکل شود، تعمیرات بدون هزینه مجددا انجام خواهد شد.

منصفانه بودن هزینه‌ی تعمیر لوازم خانگی از اصول ما می‌باشد و سعی می‌کنیم با تعمیر قطعه‌ی معیوب به جای تعویض هزینه‌ها را کاهش دهیم. اگر مهلت کارت گارانتی پاکشوما شما تمام شده، همین حالا با ما تماس بگیرید، یا درخواست تعمیر لوازم خانگی پاکشوما را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید تا از ۱۰٪ تخفیف ویژه نیز برخوردار شود.

چه زمانی با نمایندگی تعمیر پاکشوما در تهران تماس بگیرید؟

  • اگر در لوازم خانگی پاکشوما خود صدای عجیبی شنیدید یا اصلا شروع به کار نمی کند باید بدانید که دستگاه شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر پاکشوما در تهران تماس بگیرید.
  • چنانچه لوازم خانگی پاکشوما شما خاموش است و نیاز به تنظیمات مجدد دارد باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه پاکشوما تماس حاصل فرمایید.
  • اگر نیاز به نصب و جابجایی لوازم خانگی پاکشوما خود داشتید میبایست با یکی از نمایندگی های پاکشوما تماس حاصل نمائید تا کارشناس مربوط به لوازم خانگی پاکشوما شما برایتان ارسال گردد.

نمایندگی پاکشوما جنوب غربی تهران pakshoma خدمات تعمیر + 4 شعب ...

تعمیرگاه تخصصی گویا سرویس برای تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در تهران

لوازم خانگی ارتباط مستقیمی با سلامت، بهداشت، آرامش و راحتی افراد خانه دارد. گویا سرویس به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی به ارائه خدمات و تعمیر محصولات پاکشوما، با سال‌ها تجربه در زمینه سرویس دهی، تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.
اگر به دنبال تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما هستید، گویا سرویس به‌عنوان یک تعمیرگاه مجاز و مرکز تعمیراتی معتبر آماده ارائه خدمات تعمیرات محصولات پاکشوما به شهروندان شهر تهران می باشد.

اگر خدمات تعمیرگاه تخصصی گویا سرویس را برای تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما خود استفاده نمایید، مطمئنا بهترین مبلغ ما، خود شما خواهید بود.

در صورتی که یکی از محصولات پاکشوما را خریداری کرده اید، برای استفاده از خدمات پس از فروش با شماره 02177611203 (نمایندگی تعمیرات پاکشوما) تماس حاصل نمایید، همچنین اگر گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، میتوانید؛ از خدمات تعمیرگاه مجاز گویا سرویس برای عیب یابی لوازم خانگی خود استفاده نمایید.

چرا تماس با تعمیرات پاکشوما در نمایندگی گویا سرویس؟

در سطح شهر تهران تعمیرکاران مختلفی وجود دارند که هر یک برای خدمات تعمیرات خود تبلیغات گسترده‌ای انجام می‌دهند و مشتریان غالبا برای انتخاب گزینه مناسب دچار سردرگمی می‌شوند. اما با کمی دقت در ویژگی‌های گویاسرویس، این تعمیرگاه را برای تعمیر لوازم خانگی پاکشوما خود انتخاب می‌کنند.

نمایندگی پاکشوما جنوب غربی تهران pakshoma خدمات تعمیر + 4 شعب ...

برخی از ویژگی‌های تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در گویا سرویس عبارتند از:

  • کارشناسانی که در این تعمیرگاه مشغول به فعالیت میباشند؛ مجرب، متعهد و آموزش دیده هستند، تا بتوانند مناسب ترین فرد برای تعمیر لوازم خانگی پاکشوما باشند.
  • با توجه به کیفیت خدمات تعمیرات تکنسین‌های گویا سرویس، مشتریان غالبا در صورت خرابی مجدد لوازم خانگی پاکشوما، به این تعمیرگاه تخصصی مراجعه می‌کنند.
  • چنانچه در حین تعمیر لوازم خانگی پاکشوما هر یک از قطعات نیاز به تعویض داشته باشد، تعمیرکاران گویا سرویس از قطعات اورجینال استفاده می‌کنند.
  • چنانچه برای مدت زمان مشخص شده در برگه گارانتی، پس از تعمیر دستگاه مجددا همان ایراد گذشته را پیدا کرد، تعمیرکاران گویا سرویس به صورت کاملا رایگان، مجددا لوازم خانگی پاکشوما شما را تعمیر می‌کنند.
  • با توجه به برآورد هزینه‌ها بر اساس نرخ مصوبه از نهادهای دولتی و نظارتی، هزینه تعمیرات این مجموعه کاملا اقتصادی است.
  • چنانچه هر یک از محصولات پاکشومای شما نیاز به تعمیر پیدا کند، فقط کافی است با یکی از شعبه ‌های تعمیرگاه تخصصی تعمیرات 
  • پاکشوما در سطح تهران بگیرید تا با حضور در محل و منزل شما دستگاه شما در تعمیر کنند.
  • با توجه به پراکندگی شعب تعمیرگاه‌های مجاز در سطح تهران، در صورت تماس با این ‌تعمیرگاه تخصصی، تعمیرکار در سریع ترین زمان ممکن به منزل شما اعزام می‌شود.
  • مشتریان در هر زمانی که خودشان تعیین کنند، تعمیرکاران به محل آن‌ها اعزام می‌شوند.

خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی گویا سرویس برای تعمیرات محصولات پاکشوما در تهران

یکی از پرطرفدارترین محصولات خانگی که در ایران مورد استقبال قرار گرفته، محصولات لوازم خانگی پاکشوما است.
چنانچه هر از محصولات پاکشوما اعم از:

  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • یخچال فریزر
  • ساید بای ساید
  • و همچنین دیگر محصولات پاکشوما

با مشکل مواجه شد و نیاز به تعمیر داشت، میتوانید با تعمیرگاه‌های مجاز تخصصی گویا سرویس برای تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما تماس بگیرید. کافی است که با یکی از شعبات نمایندگی گویا سرویس تماس بگیرید و اگر اطلاعات و یا سوالی راجع به ایراد و اشکال ایجاد شده دارید با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول نمایندگی پاکشوما

اگر شما هم نیاز به نمایندگی پاکشوما داشتید با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر مینی چیلر در تهران کجاست ؟

شرکت گویا سرویس نمایندگی اصلی تعمیرات انواع چیلر های تراکمی، جذبی، و مینی چیلر در تهران است.

آیا همه میتوانند خودشان کولر گازی را شارژ کنند ؟

شارژ گاز کولر گازی اسپیلت نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد و تعیین میزان گاز مورد نیاز باید توسط متخصص تشخیص داده شود. برای این کار میتوانید از مهارت کارشناسان آذین سرویس بهره مند شوید.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما