ثبت درخواست
تعمیر تلویزیون غیوری خدمات در محل ⭐️ 02177611203 تماس بگیرید

تعمیر تلویزیون غیوری خدمات در محل ⭐️ 02177611203 تماس بگیرید

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از تعمیر تلویزیون غیوری خدمات در محل ⭐️ 02177611203 تماس بگیرید در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز تعمیر تلویزیون غیوری خدمات در محل ⭐️ 02177611203 تماس بگیرید نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

تعمیر تلویزیون غیوری خدمات در محل ⭐️ 02177611203 تماس بگیرید

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ | دسته : تعمیر تلویزیون
تعمیر تلویزیون غیوری خدمات در محل ⭐️ 02177611203 تماس بگیرید

تعمیر تلویزیون غیوری خدمات در محل - گویا سرویس

تعمیر تلویزیون غیوری ، تعمیرات تلویزیون تمامی برندها 1 الی 24 ساعته.  استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت. تعمیرات تلویزیون های ال ای دی (LED) و ال سی دی (LCD) ،QLED، 4K ، به همراه پاسخگویی 24 ساعته در تهران ، کرج و شهرستان ها. همراه با گارانتی تعمیرات تلویزیون

هزینه تعمیر تلویزیون و ال سی دی تهران

از آنجا که ممکن است شما به دلیلی قادر نباشید به تعمیرگاه تلویزیون بروید، امکان استفاده از سرویس اعزام کارشناس تعمیر تلوزیون در محل تهران برایتان وجود دارد. در این صورت لازم نیست خودتان دستگاه تلویزیون را جابجا نمایید و در صورت امکان، تعمیر تلویزیون در تهران انجام می شود و در صورتی که دستگاه نیاز به انتقال به تعمیرگاه داشته باشد، تعمیرکار اعزام شده این کار را برای شما انجام خواهد داد. با این سرویس، علاوه بر کاهش هزینه هزینه تعمیر تلویزیون و ال سی دی تهران، از وقوع برخی رویدادهای ناخواسته نظیر شکستگی و آسیب تلویزیون هنگام جابجایی پیشگیری می شود و شما هم در زمانتان صرفه جویی خواهید کرد.
از جمله خدمات قابل ارائه توسط متخصص تعمیر تلویزیون تهران موارد زیر است:

  • تعمیرات پنل تلویزیون در تهران
  • تعمیر ال سی دی تلویزیون تهران
  • تعویض قطعات تلویزیون در تهران
  • تعمیر پاور تلویزیون در تهران
  • نشانه های خراب شدن تلویزیون

تعمیر تلویزیون در محل

تعمیر تلویزیون در سریع ترین زمان در منزل یا محل کار شما با جدیدترین روش های تعمیرات تلویزیون انجام می شود. در این مرکز، مجموعه ای از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات فراهم شده است تا تکنسین ها با استفاده از آنها، تعمیر انواع مدل های تلویزیون را در بالاترین سطح کیفی انجام دهند. تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده بر تمامی مراحل عیب یابی و تعمیرات تلویزیون نظارت دارند و به همین دلیل کاربران می توانند از برطرف شدن تمامی ایرادات ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و … خود اطمینان کامل داشته باشند. گفتنی است تعمیر تلویزیون در این مرکز، به صورت سرویس در محل انجام شده و نیازی به مراجعه مشتری به تعمیرگاه نیست. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات، ادامه مقاله را دنبال کرده و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

به صورت میانگین، بازه قیمت و هزینه تعمیر و سرویس تلویزیون در "گویا سرویس" از 85,000 شروع می‌شود. البته بسته به مدل و اختلال به وجود آمده در تلویزیون شما، هزینه تعمیر، متغیر خواهد بود. برای مثال هزینه تعمیر تلویزیون آب خورده با هزینه تعمیر تلویزیون پنل شکسته یا هزینه تعمیر تلویزیون ال جی با هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ، متفاوت خواهد بود.

هر مشکلی که برای تلویزیون شما به وجود آمده باشد، چه سخت افزاری باشد و چه نرم افزاری، توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات تلویزیون پس از عیب یابی دقیق، برطرف خواهد شد؛ تنها کافیست که با مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند. سپس خدمات عیب یابی، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تلویزیون را به شما ارائه می دهند. خوشبختانه با اعزام کارشناس به آدرس موردنظر شما جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون، هم در هزینه و هم در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

مشکلات متداول در تعمیر تلویزیون

  1. نداشتن صدا یا تصویر یا هر دو
  2. روشن نشدن تلویزیون
  3. قطع شدن صدای تلویزیون
  4. روشن و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
  5. بهم ریختگی رنگ‌های تلویزیون
  6. پیکسلی شدن تصویر
  7. چشمک زدن ممتد چراغ پاور
  8. کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی.
  9. تاخیر در روشن شدن تلویزیون.
  10. مشاهده خطوط عمودی یا افقی در صفحه نمایش.
  11. سیاه شدن بخشی از پیکسل‌های صفحه نمایش.
  12. قطع و وصل شدن تصویر
  13. شکستگی پنل ال سی دی بر اثر ضربه و فشار

روند تعمیر انواع تلویزیون در شرکت تعمیراتی "گویا سرویس"

پردرخواست ترین نحوه تعمیر تلویزیون تعمیر در منزل می باشد بدین صورت که شما کاربران گرامی در صورت به وجود آمدن اختلال در عملکرد تصویر تلویزیون یا صدا و یا کل تلویزیون با شماره های ثبت شده در سایت "گویا سرویس" و راه های ارتباطی با ما تماس گرفته و درخوایت خود مبنی بر تعمیر تلویزیون را ثبت می نمایید.این درخواست به کارشناسان و متخصصین تعمیر تلویزیون که به محل سکونت شما نزدیک هستند ارجاع داده می شود.کارشناسان ما با شما تماس گرفته و طبق ساعت مشخصی با هماهنگی شما در محل ثبت شده در درخواست حاضر می شوند.
روش های دیگری که شما می توانید بابت تعمیر تلویزیون خود از طریق این مرکز اقدام نمایید بدین صورت میباشد:

  • مراجعه حضوری: بدین روال که از طریق مراجعه به سایت و بررسی آدرس مراکز و شعبات،نزدیک ترین مرکز به محل سکونت خود را انتخاب کنید.و تلویزیون خود را به آنجا برده و نسبت به تعمیر تلویزیون خود اقدامات لازم را انجام دهید.همکاران ما در صورت تحویل تلویزیون رسیدی مبنی بر دریافت تلویزیون به شما می دهند.تمام اقدامات لازم بابت تعمیر تلویزیون شما در آن مر‌کز صورت می گیرد.بعد از اتمام عملیات تعمیر با شما تماس گرفته و نسبت تحویل تلویزیون به شما هماهنگی های لازم انجام می گیرد.
  • روش دیگر ثبت درخواست در سایت مجاز سیما میباشد.بدین صورت که با مراجعه اینترنتی به سایت و ثبت درخواست از طریق گزینه تعمیر درخواست تلویزیون خود اقدام نمایید.همکاران ما بعد از بررسی درخواست با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

ضمنا لازم به ذکر است که تمام خدمات انجام گرفته توسط این مرکز دارای ۶ماه ضمانت نامه کتبی می باشد،که بعد از تعمیر توسط کارشناس و تکنسین تعمیر کننده به شما ارائه می گردد.

تعمیر تلویزیون غیوری خدمات در محل ⭐️ 02177611203 تماس بگیرید

با آسودگی خاطر تعمیر تخصصی تلویزیون خود را به ما بسپارید

نقش و حضور تلویزیون در زندگی روزمره مان به قدری پر رنگ است که خرابی آن جز مشکلات آزاردهنده هر منزلی است. با توجه به قیمت بالای دستگاه و هزینه تعویض قطعات آن و گاه کمیاب بودن برخی از قطعات، پر واضح است که تعمیر تلویزیون بدون داشتن دانش تخصصی، کاری غیرمنطقی و غیر اصولی خواهد بود و ممکن است منجر به هزینه ای گزاف و یا حتی تعویض کل دستگاه شود.
از طرفی پیدا کردن تعمیرکار مجرب تلویزیون و اعتماد کردن به آن نیز کار ساده ای نیست، بعضی تعمیرکاران تلویزیون به سیستم و ساختار تلویزیون های جدید و اسمارت آشنایی لازم را ندارند یا حتی هر گونه برندی را تعمیر می کنند، بدون آنکه با ساختار تلویزیون های آن برند، آشنا باشند.

حتما ببینید : تعمیر تلویزیون

"گویا سرویس" با ارائه خدمات تخصصی تعمیرتلویزیون در منزل سعی کرده است تا این دغدغه را رفع کند. بعبارتی یکی از خدمات پرطرفدار و پرافتخار "گویا سرویس"، تعمیر تلوزیون در محل مشتریان با تعمیرکاران حرفه‌ای‌ست. ما در "گویا سرویس" تعمیر کاران مجرب و مسلط به انواع برندهای تلویزیون را استخدام کرده‌ایم تا آسودگی خیال مشتریانمان را فراهم کنیم. در سایت "گویا سرویس" به راحتی می‌توانید تعمیر تلویزیون خود را به دست افراد متخصص برند تلویزیون خود، بسپارید.

نحوه تعمیر تلویزیون ال ای دی ال سی دی با خطوط افقی و عمودی روی صفحه

مزایای استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون در  "گویا سرویس"

تعمیرکاران حرفه‌ای، به خوبی می‌دانند که ایراد تلویزیون از چیست و چطور می‌شود آن را برطرف کرد؛ اما همیشه امکان حمل تلویزیون برای رساندن آن به تعمیرکار وجود ندارد! جابجا کردن تلویزیون‌ها کار سختی است و حتی ممکن است آسیب بیشتری به آن وارد کند. در نتیجه بهترین راه، استفاده از تعمیرکار در محل است.

"گویا سرویس" در راستای راحتی شما و رفع نیازهای روزمره‌تان، سرویس نصب و تعمیرات در محل را توسط بهترین کارشناسان مجرب تعمیرات به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن، سفارشتان را ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب "گویا سرویس" برای نصب و تعمیر آن در اپلیکیشن و وبسایت "گویا سرویس" استفاده کنید.

  • انرژی و زمانتان را برای پیدا کردن تعمیرگاه مناسب هدر نمی‌دهید.
  • دیگر نیازی به صرف هزینه برای جابجایی و انتقال تلویزیون به تعمیرگاه نخواهید داشت.
  • با تعمیر تلویزیون در محل ، دیگر با مشکلاتی نظیر شکستن تلویزیون، گم شدن بعضی از قطعات و ضربه خوردن مواجه نخواهید شد.
  • خودتان می‌توانید به مراحل تعمیر نظارت داشته باشید.
  • دیگر احتیاجی به تهیه قطعات جانبی موردنیاز نخواهید داشت؛ چرا که کارشناسان ما تمام قطعات جانبی تلویزیون شما را به‌همراه دارند و الزامی به خرید آنها نیست؛ این موضوع باعث می‌شود با خیال راحت در خانه بمانید و به کارهایتان برسید. تعمیرکاران "گویا سرویس" ملزم به ارائه فاکتور معتبر خرید قطعات به شما هستند.
  • بعد از اتمام کار، تعمیرکار به شما راه‌های کاربردی برای افزایش عمر مفید تلویزیون را آموزش می‌دهد.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر تلویزیون

اگر شما هم نیاز به تعمیر تلویزیون داشتید با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر تلویزیون در منزل چقدر است؟

هزینه تعمیرات در محل و منزل براساس میزان خرابی دستگاه شما و بعد از تست و عیب یابی اولیه انجام می شود.

تعویض قطعات تلویزیون نیز در منزل انجام می شود؟

در صورتی که قطعه مورد نظر جز قطعات ظریف و حساس دستگاه نباشد، تعویض آن با قطعات اصلی و اورجینال در منزل شما انجام می شود.

هزینه تعویض پنل شکسته تلویزیون چه قدر است؟

هزینه تعویض پنل شکسته تلویزیون، با توجه به قیمت پنل جدید برآورد می شود. به طور کلی پنل، بخش اصلی تلویزیون است و بیشترین قیمت را در میان قطعات آن دارد. گاهی برای تعویض پنل تلویزیون، باید مبلغی معادل یک تلویزیون جدید پرداخت کنید.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما