ثبت درخواست
تعمیر ماشین لباسشویی وحیدیه ⭐️ 3 ماه گارانتی تعویض قطعات

تعمیر ماشین لباسشویی وحیدیه ⭐️ 3 ماه گارانتی تعویض قطعات

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از تعمیر ماشین لباسشویی وحیدیه ⭐️ 3 ماه گارانتی تعویض قطعات در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز تعمیر ماشین لباسشویی وحیدیه ⭐️ 3 ماه گارانتی تعویض قطعات نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

تعمیر ماشین لباسشویی وحیدیه ⭐️ 3 ماه گارانتی تعویض قطعات

تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ | دسته : تعمیر لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی وحیدیه ⭐️ 3 ماه گارانتی تعویض قطعات - گویا سرویس

تعمیر ماشین لباسشویی وحیدیه - تیم "گویا سرویس" 24 ساعته خدمات تعمیر لباسشویی را توسط تعمیرکاران حرفه ای ارائه می دهد. اگر با ماشین لباسشویی خود مشکلی دارید و نیاز به سرویس و تعمیر سریع آن دارید از طریق شماره های 02188826047 با ما تماس بگیرید و یا فرم داخل سایت را پر کنید تا کارشناسان ما در کمتر از نیم ساعت با شما تماس بگیرند.

  • ارائه خدمات نصب و تعمیرات برای تمامی برندهای ایرانی و خارجی ماشین لباسشویی
  • ارسال تعمیرکار مجهیز به ابزارهای لازم برای تعمیر
  • تهیه قطعات اصل برندهای مختلف
  • گارانتی تعمیرات ارائه شده و همچنین قطعات مورد استفاده
  • اخذ هزینه ارائه خدمات بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی شما با عیب یابی کامل دستگاه شروع می شود تا مشکل و قطعات تعویضی مورد نیاز برای تکمیل سرویس شناسایی شود. مهندسان ماشین لباسشویی به طور کامل با طیف گسترده ای از قطعات جایگزین متداول به محل اعزام می شوند، بنابراین می توانند خدمات را در یک بار بازدید انجام دهند. در صورت نیاز به سفارش قطعات اضافی، بازدید دوم ترتیب داده خواهد شد. تعمیرکار تست های عملکردی و ایمنی کامل را انجام می دهد، بنابراین می توانید از دریافت بالاترین کیفیت خدمات در دسترس اطمینان داشته باشید.
مجموعه "گویا سرویس" مجهز به قطعات اصل تمامی برندهای مختلف ایرانی و خارجی ماشین لباسشویی از جمله برندهای لباسشویی الکترواستیل ، لباسشویی آریستون ، برند های ال جی ، سامسونگ ، بکو ، بوش ، اسنوا ، قطعات لباسشویی آبسال و … می باشد. بنابراین در صورت نیاز به تعویض قطعه برای دستگاه شما ، با اطمینان کامل تیم ما قطعه مورد نیاز شما را در مجموعه خود موجود دارد. تمامی مراحل تعمیر لباسشویی از مرحله عیب یابی ، تعمیر و نیز تعویض قطعه دستگاه را با اطمینان خاطر به تعمیرکاران حرفه ای تیم ما بسپارید.
تکنسین‌های ما فقط لوازم خانگی را تعمیر نمی‌کنند، بلکه به مشتریان خود نیز توصیه می‌کنند که چگونه در درازمدت بهترین استفاده را از آنها ببرند. برای دریافت مشاوره تخصصی تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی که متناسب با نیاز شما و در رابطه با مدل خاص شما است، در هر زمان با ما تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی وحیدیه ⭐️ 3 ماه گارانتی تعویض قطعات

علت روشن نشدن لباسشویی و نحوه تعمیر ماشین لباسشویی

در بسیاری از درخواست های ثبت شده در سرویس برتر ، مشتریان اعلام کرده اند که ماشین لباسشویی خاموش شده یا روشن نمیشود ، ما در این قسمت میخواهیم بررسی کنیم که چرا این مشکل چرا بوجود می آید ؟

  • ابتدا باید ببینیم ماشین لباسشویی ما از نوع الکترونیکی است یا مکانیکی !
  • اگر ماشین لباسشویی اتوماتیک و الکترونیکی باشد ممکن است : برد الکترونیکی ، خازن برق ورودی ، سیم کشی ، دوشاخه برق و موتور دستگاه ممکن است علت روشن نشدن لباسشویی باشد.
  • اگر ماشین لباسشویی از مدل تایمر های مکانیکی باشد ممکن است : تایمر ، خازن ، سیم کشی ، دوشاخه برق ، موتور آن باعث بروز این مشکل شود.
  • برای بررسی دقیق تر باید تعمیرکار ماشین لباسشویی از دستگاه بازدید و مراحل عیب یابی را انجام دهید.
  • بجز برد الکترونیکی و تایمر تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل انجام میگردد.

تعمیرکار ماشین لباسشویی

حتی پیچیده ترین فناوری ماشین لباسشویی نیز برای متخصص حرفه ای و کاملاً مجهز چالشی ندارد. سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی شما با بررسی کامل دستگاه جهت شناسایی مشکل شروع می شود. تیم ما کاملا با ابزار ، تجهیزات و قطعات مورد نیاز در محل حاضر می شوند تا بتوانند تنها با یک مراجعه تعمیر ماشین لباسشویی شما را انجام دهند. مشکل دستگاه لباسشویی شما به روشی ایمن و بسیار کارآمد برطرف می شود. می توانید از دریافت بالاترین کیفیت خدمات موجود اطمینان داشته باشید.

رایج‌ترین موارد درخواست تعمیر لباسشویی در تعمیر آنلاین

عیب‌یابی ماشین لباسشویی در بسیاری از مواقع نیاز به بررسی دستگاه توسط نیروی متخصص و مجرب دارد. بااین‌حال، افراد معمولا بعد از مشاهده مشکلات زیر از "گویا سرویس" درخواست کمک می‌کنند:

تخلیه نشدن آب لباسشویی؛ رایج‌ترین علت درخواست تعمیر

خالی نشدن آب ماشین لباسشویی یکی از مشکلات رایجی است که هرچند وقت یک‌بار گریبان افراد را می‌گیرد. علت اصلی ماندن آب در ماشین لباسشویی، آسیب‌دیدگی المان‌های مربوط به تخلیه از جمله پمپ دستگاه است. معمولا انواع پمپ ماشین لباسشویی بعد از گذشت ۱۰ سال نیاز به تعویض دارند. پمپ ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین قطعات است که فقط یک نیروی متخصص می‌تواند ایرادات آن را پیدا و رفع کند. از طریق تماس با متخصصان "گویا سرویس" می‌توانید از خدمات ما برای برطرف کردن مشکل عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی بهره‌مند شوید.
ایرادات مرتبط با پمپ و تخلیه آب در سری‌های جدید ماشین لباسشویی با استفاده از یک کد خطا روی صفحه نمایش‌گر نشان داده می‌شود؛ برای مثال ارور F18 که در صدر لیست درخواست تعمیر لباسشویی بوش قرار دارد، با پمپ دستگاه در ارتباط است. همچنین با مشاهده ارور E20 در لباسشویی آاگ، ارور OE در لباسشویی ال جی و ارور F11 در لباسشویی آریستون به وجود مشکل در عملکرد پمپ پی خواهید برد. البته زمانی که آب ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌شود، قبل از هرچیز مسیر خروجی و شیلنگ فاضلاب را بررسی کنید. درصورتی‌که شیلنگ دچار خم‌شدگی یا گرفتگی شده باشد، آب دستگاه تخلیه نخواهد شد.

باقی ماندن پودر در مخزن؛ شکایت افراد از عملکرد دستگاه

گاهی اوقات ممکن است آب وارد ماشین لباسشویی نشده و پودر داخل مخزن باقی بماند. در چنین شرایطی در مرحله اول باید از قفل شدن در دستگاه مطمئن شوید. درصورتی‌که در قفل نشود، مشکل از آب‌گیری نیست و ایراد کار را باید در المان‌های شروع به کار، عناصر امنیتی و عملکرد بردها جست‌وجو کرد؛ اما در غیر این صورت، به احتمال فراوان، مشکل از شیر برقی است. شیربرقی یکی از قطعات اصلی لباسشویی به شمار می‌رود که از یک فنر، یک میله استوانه‌ای، یک مخزن پلاستیکی و دیافراگ‌های لرزه‌ای تشکیل شده است.
شیر برقی لباسشویی در مدل‌ها و برندهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد؛ برای مثال در لباسسشویی ال جی و سامسونگ شیر برقی‌های دوقلو به کار رفته و در لباسشویی‌های ااگ از قطعات سه‌قلو و کیت‌دار استفاده شده است. البته در نسل جدید لباسشویی‌ها شیر برقی جای خود را به آکواستپ داده است. ایرادات مربوط به اختلال عملکرد شیر برقی یا آکواستپ‌ها فقط باید توسط متخصص تعمیر لباسشویی بررسی و رفع شود.

درخواست تعمیر ماشین لباسشویی به‌دلیل روشن نشدن دستگاه

در خوش‌بینانه‌ترین حالت، علت روشن نشدن ماشین لباسشویی قطعی برق پریز، قطعی سیم یا ایجاد مشکل در اتصالات داخلی است؛ اما در اکثر موارد، روشن نشدن دستگاه ریشه در سوختن برد اصلی ماشین لباسشویی دارد. برد دستگاه به‌منزله مغز ماشین لباسشویی است که اختلال در آن، سبب بروز مشکلات متعددی برای دستگاه می‌شود.
در موارد محدود نیز ممکن است برد دستگاه سالم بوده و نمایش ندادن برنامه‌ها به‌دلیل سوختن نمایشگر باشد. درهرحال، یک تعمیرکار ماهر و زبده می‌تواند به‌سرعت مشکل دستگاه شما را تشخیص دهد. شما می‌توانید از طریق تماس با مجموعه "گویا سرویس" از خدمات در محل این مجموعه برای تعمیر ماشین لباسشویی در همه مناطق تهران بهره‌مند شوید.

سیاه شدن لاستیک لباسشویی؛ یک مشکل سطحی اما مهم

سیاه شدن لاستیک لباسشویی معمولا با بوی بدی همراه است که فضای خانه و آشپزخانه را در بر می‌گیرد؛ به‌علاوه، این مشکل در طولانی‌مدت می‌تواند آسیب‌های جدی به دستگاه وارد کند. برای جلوگیری از سیاه شدن لاستیک لباسشویی به این دو مورد توجه کنید:

  • پس از پایان کار، در لباسشویی را به مدت یک ساعت باز بگذارید.
  • سطح لاستیک را با یک دستمال نرم، خشک کنید.

برای جلوگیری از انتشار بیش از حد سیاهی لاستیک، هر دو ماه یک بار با پودر مخصوص، آن را جرم‌گیری کنید. اگر عمق و حجم سیاهی لاستیک بیش از حد باشد، باید آن را کاملا تعویض کنید تا کیفیت عملکرد دستگاه حفظ شود.

صدای بالای ماشین لباسشویی؛ برهم‌زننده آرامش خانه

برای درخواست تعمیر لباسشویی به‌دلیل صدای بالای دستگاه، باید دقت کنید که صدا از کدام قسمت لباسشویی و در چه مرحله‌ای تولید می‌شود؛ به‌عنوان مثال، اگر آبکش دستگاه کار نمی‌کند، اما صدای ناهنجار به گوشتان می‌رسد، مشکل را باید در پمپ آن جست‌وجو کنید. همچنین تولید صدا همراه با لرزش هنگام خشک کردن لباس‌ها ناشی از وجود مشکل در کمک‌فنرها است. در چنین شرایطی احتمالا کمک‌فنرها، بلبرینگ یا قسمت‌های داخلی موتور نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.
برای پیدا کردن ایراد دستگاه می‌توانید تسمه لباسشویی را برداشته، دیگ و موتور را به‌صورت مجزا با دست بچرخانید و صدای هر قسمت را بررسی کنید. البته توصیه می‌کنیم برای عیب‌یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در محل از خدمات "گویا سرویس" بهره ببرید.

لرزش ماشین لباسشویی؛ یک مشکل رایج در همه برندهای لوازم خانگی

هرچند لرزش ماشین لباسشویی یکی از رایج‌ترین دلیل‌های درخواست برای تعمیر لباسشویی است، اما این مشکل در ابتدایی‌ترین حالت به تراز نبودن پایه‌ها مربوط می‌شود. برای تنظیم کردن پایه‌های لباسشویی، باید از آچار مخصوص ریگلاژ استفاده کنید.
قبل از درخواست تعمیر لباسشویی، دو پایه جلو دستگاه را بالا یا پایین بیاورید تا ماشین لباسشویی لق نخورد. درصورتی‌که دستگاه به‌درستی در جای خود قرار دارد، اما باز هم متوجه لرزش بیش از حد آن می‌شوید، احتمالا کمک‌فنر لباسشویی نیاز به تعویض دارد. کمک‌فنر یک قطعه فلزی با طول بین ۱۲ تا ۲۵ سانتی‌متر است که به قسمت تحتانی دیگ لباسشویی وصل می‌شود.
علاوه‌بر وجود ایراد در کمک‌فنر، در مواردی نیز احتمال دارد لرزش شدید ماشین لباسشویی به‌دلیل گرفتگی فیلترهای داخلی دستگاه باشد. دراین‌صورت، فیلتر تخلیه باید تمیز و سرویس شود. ازآنجایی‌که تعمیر ماشین لباسشویی در ارتباط با لرزش دستگاه به‌سادگی امکان‌پذیر نیست، استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل توسط متخصصان این حوزه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درخواست تعمیر لباسشویی به‌دلیل نشتی آب دستگاه

ماشین لباسشویی به دلایل متعددی ممکن است دچار نشتی آب شود. وارد شدن آسیب به شیلنگ ورودی یا خروجی آب، خرطومی جاپودری به دیگ، خرطومی دیگ فیلتر، خرطومی دیگ به تخلیه و همچنین دیگ لباسشویی از جمله این دلایل است.
در لباسشویی‌های جدید، آبریزش نیز یک کد خطا یا ارور را به خود اختصاص داده است؛ مثلا ارور F23 در بوش و ارور EFO در آاگ. باتوجه‌به تنوع عوامل منجر به آبریزش ماشین لباسشویی، بهتر است عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی خود را به متخصصان خبره در این زمینه بسپارید.

شکستگی در ماشین لباسشویی و باز نشدن در؛ مشکلی که هرلحظه در کمین است

تا زمانی که ماشین لباسشویی در حال کار کردن است، میکروسوئیچ (سنسور امنیتی در) فعال بوده و امکان باز کردن در وجود ندارد. در چنین شرایطی اگر اقدام به باز کردن در کنید، دستگیره دچار شکستگی می‌شود. برای تعویض دستگیره در لباسشویی به تجهیزات ویژه‌ای نیاز است. ازهمین‌رو تعمیر در لباسشویی فقط از عهده یک تعمیرکار برمی‌آید.

هزینه تعمیرات لباسشویی در خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی "گویا سرویس"

در این بخش هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به تعرفه تعمیرات قطعات مختلف لباسشویی خواهیم پرداخت. به جرات می توان گفت جدول زیر، کامل ترین در نوع خود می باشد. تنها کافیست به دقت آن را مطالعه نمایید تا از هزینه های تعمیر یا تعویض قطعات ماشین لباسشویی خود مطلع شوید. سپس جهت تعمیر لباسشویی خود اقدام کنید. تعرفه خدمات تعمیر لباسشویی عبارتند از :

قطعات ماشین لباسشویی هزینه تعمیر لباسشویی
نصب ماشین لباسشویی نصب و آموزش کار: 3/500/000 ریال
سرویس لباسشویی تعویض فیلتر، جرم گیری، شستشو: 2/700/000 الی 3/300/000 ریال
المنت ماشین لباسشویی تعمیر یا تعویض: 3/500/000 الی 6/800/000 ریال
پمپ تخلیه لباسشویی تعویض پمپ: 3/000/000 الی 6/000/000 ریال
نصب پمپ: 850/000 ریال
تایمر ماشین لباسشویی تایمر مکانیکی: 3/000/000 الی 5/000/000 ریال
تایمر الکترونیکی: 4/000/000 الی 7/000/000 ریال
باز کردن و نصب تایمر: 850/000 ریال
برد الکترونیکی ماشین لباسشویی با توجه به نوع و میزان خرابی قطعات برد متغیر است.
لاستیک درب ماشین لباسشویی تعویض لاستیک درب: 3/000/000 الی 12/000/000 ریال
کمک فنر ماشین لباسشویی تعویض کمک فنر: 3/000/000 الی 5/500/000 ریال
هیدرواستارت ماشین لباسشویی تعویض هیدرواستارت: 3/000/000 الی 8/000/000 ریال
شیربرقی ماشین لباسشویی تعویض شیربرقی: 2/900/000 الی 6/000/000 ریال
میکروسوئیچ ماشین لباسشویی تعویض میکروسوئیچ: 3/000/000 الی 8/000/000 ریال
بلبرینگ لباسشویی تعویض کاسه نمد و بلبرینگ: 9/000/000 الی 15/000/000ریال
سه نظام ماشین لباسشویی تعویض سه نظام: 9/000/000 الی 15/000/000ریال
موتور لباسشویی قیمت موتور لباسشویی (دسته دوم): 4/000/000 الی 7/000/000 ریال
موتور (فابریک: ذغالی، دیجیتالی و …): 8/000/000 الی 17/000/000ریال
دیگ لباسشویی تعمیر و تعویض دیگ لباسشویی: 7/000/000 الی 13/000/000 ریال
پانل ماشین لباسشویی با توجه به مدل و نوع ماشین لباسشویی متغیر است.
شفت لباسشویی تعمیر یا تعویض شفت: 6/500/000 الی 12/000/000 ریال
خرطومی دیگ لباسشویی تعویض خرطومی دیگ: 1/200/000 الی 2/500/000 ریال
درب لباسشویی تعمیر درب: 4/000/000 الی 10/000/000 ریال
 فیوز ماشین لباسشویی با توجه به نوع فیوز متغیر است.
جک ماشین لباسشویی تعمیر یا تعویض جک: 3/500/000 الی 5/300/000 ریال
شیشه ماشین لباسشویی تعمیر و تعویض شیشه: 3/800/000 الی 6/900/000 ریال
ماشین لباسشویی دوقلو عیب یابی و رفع عیب: 850/000 ریال
کارشناسی و عیب یابی لباسشویی عیب یابی و کارشناسی در محل: 850/000 ریال
 ایاب و ذهاب ایاب و ذهاب: 250/000 الی 350/000 ریال

تجربه دریافت خدمات سریع و باکیفیت تعمیر ماشین لباسشویی با "گویا سرویس"

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم برقی در منازل است که به‌دلیل استفاده مکرر، بیشتر در معرض خرابی قرار دارد. در بسیاری از موارد، عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی نیاز به مهارت و تجربه یک نیروی متخصص دارد. در صورت مشاهده هرگونه مشکل در عملکرد ماشین لباسشویی فقط کافی است با شماره 02188826047 تماس بگیرید یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید. تکنسین‌های مجرب "گویا سرویس" در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعمیر ماشین لباسشویی در محل شما حاضر خواهند شد و بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه به تعمیر لباسشویی می‌پردازند.

سوالات متداول تعمیر ماشین لباسشویی تهران

اگر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی تهران داشتید با "گویا سرویس" تماس بگیرید.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر ماشین لباسشویی گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

برای ارتباط با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که خدمات تعمیر های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره تلفن تعمیرکار ماشین لباسشویی 02188826047 با ما در ارتباط باشید.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما