ثبت درخواست
تعمیر ماکروفر در منزل و نمایندگی تعمیر ماکروفر در گرگان - 021 ...

تعمیر ماکروفر در منزل و نمایندگی تعمیر ماکروفر در گرگان - 021 ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از تعمیر ماکروفر در منزل و نمایندگی تعمیر ماکروفر در گرگان - 021 ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز تعمیر ماکروفر در منزل و نمایندگی تعمیر ماکروفر در گرگان - 021 ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

تعمیر ماکروفر در منزل و نمایندگی تعمیر ماکروفر در گرگان - 021 ...

تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵ | دسته : تعمیر ماکروفر

تعمیر ماکروفر در منزل و نمایندگی تعمیر ماکروفر در گرگان - گویا سرویس

تعمیر ماکروفر - تعمیر ماکروفر در منزل تعداد زیادی از درخواست‌های تعمیر لوازم خانگی را به خود اختصاص می‌دهد. ماکروفر از دستگاه‌هایی است که جای خود را سریعاً در زندگی‌های مدرن و پرمشغله ما پیدا کرد. بنابراین، تعجبی ندارد که با بروز کوچکترین عیب سریعا به دنبال یک کارشناس برای تعمیر مایکروفر باشیم.
این روزها تعمیرکاران لوازم خانگی تعمیر ماکروفر را در منزل نیز انجام می‌دهند؛ و از این جهت دیگر احتیاجی نیست به تعمیرگاه تعمیرات ماکروفر مراجعه کنید. با «گویا سرویس» چالش‌های دیگر شما نیز برطرف می‌شوند؛ یعنی پیدا کردن متخصصی که بتوانید به آن اعتماد کنید، و اطلاع از حدود قیمت تعمیر ماکروفر سامسونگ، پاناسونیک و غیره.

تعمیر ماکروفر در منزل و نمایندگی تعمیر ماکروفر در گرگان - 021 ...

قیمت تعمیر ماکروفر

کاربران گرامی، تمامی قیمت‌های اعلام شده در استاده به‌صورت حدودی می‌باشد.

خدمت قیمت به تومان
قیمت تعمیر برد ماکروفر 800.000 تا 1.500.000
قیمت تعویض برد ماکروفر 1.000.000 تا 2.500.000
قیمت تعویض میکروسوئیچ ماکروفر 700.000 تا 1.000.000
قیمت تعویض موتور گردان ماکروفر توافقی
قیمت تعویض ترموستات ماکروفر 500.000 تا 1.500.000
قیمت تعویض لامپ مگنترون ماکروفر 900.000 تا 2.000.000
قیمت تعویض خازن ماکروفر 500.000 تا 700.000
قیمت تعمیر دیود ماکروفر توافقی
قیمت تعمیر ورق نسوز ماکروفر 400.000 تا 800.000
قیمت تعمیر المنت ماکروفر توافقی
قیمت تعمیر ترانس ماکروفر 1.000.000 تا 1.500.000


جدول بالا قیمت تعمیرات ماکروفر و ماکروویو است. در نظر داشته باشید که قیمت تعمیر ماکروویو یا ماکروفر به صورت پیش‌بینی قیمت تعمیرات درج شده است؛ قیمت‌ها بر مبنای نوع برند ماکروفر یا ماکروویو شما متفاوت است. جدول تعرفه قیمت تعمیرات ماکروفر در سال 1401 را مشاهده بفرمایید و برای قیمت دقیق، با شماره تلفن نمایندگی‌های مجاز تعمیر ماکروفر بالا تماس بگیرید.

تعمیر ماکروفر در محل

تعمیر مایکروفر در محل نیاز به تخصص دارد و باید توسط تعمیرکار آموزش دیده عیب یابی و تعمیر شود، در نظر داشته باشید که با استفاده از خدمات تعمیر ماکروفر در منزل از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • هزینه تعمیر مایکروویو در محل ارزان تر است.
  • خطرات انتقال دستگاه به خارج از خانه شما را تهدید نمی کند.
  • می توانید از نزدیک شاهد خدمات تعمیرکار مایکروفر باشید و شاهد آن باشید.

هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار مایکروویو و ماکروفر

خدمت قیمت
هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار بین 50.000 تومان تا 150.000 تومان


ضمن قیمت‌های ارائه شده برای تعمیرات مایکروفر در منزل و مایکروویو، گروهی از تعمیرکاران جهت ایاب و ذهاب بازه قیمتی را تعیین می‌کنند که بسته به مسیر درخواستی این قیمت بیشترین یا کمترین حالت را دارد.

تعمیر مایکروفر در محل دلیل حضور شما عزیزان در اینجا می باشد، گروه «گویا سرویس» با بیش از نیم قرن تجربه و با تکنسین های مجرب، متعهد، کارآمد و آموزش دیده مفتخر به تعمیر انواع مایکروفر، مایکروفر (خانگی، صنعتی) در محل می باشد.

مزایای تعمیر مایکروویو با «گویا سرویس»

یکی از مهمترین مزیت‌های ثبت سفارش از طریق "گویا سرویس" این است که تعمیرکار ماکروفر، با حضور در محل، کار تعمیرات ماکروفر را انجام می‌دهد. از طرفی، مهمترین مزیت خدمات تعمیر ماکروفر در منزل، عدم نیاز به جابجا کردن دستگاه است، که این مسئله ریسک آسیب دیدن دستگاه را حذف می‌کند. سایر مزایایی که کاربران ما از آنها بهره‌مند می‌شوند عبارت است از:

  • دسترسی به متخصصان برگزیده تعمیر ماکروفر در تهران و سایر شهرها
  • استعلام قیمت تعمیر ماکروفر به‌طور رایگان از چند متخصص، پیش از نهایی کردن سفارش
  • حضور تعمیرکار در زمان و محل تعیین‌شده توسط شما
  • دریافت خدمات حرفه‌ای و تضمین‌شده در کوتاه‌ترین زمان با هزینه‌های رقابتی
  • پیگیری تیم پشتیبانی از روند ارائه خدمات
    از طرفی، «گویا سرویس» شهر شما را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. این یعنی در هر ساعت از شبانه‌روز، همیشه حداقل چند تعمیرکار برای تعمیر ماکروفر سامسونگ، پاناسونیک، ال جی و ... شما در دسترس هستند. (لیست کامل شهرهای پوشش داده شده را می‌توانید فرم سایت ببینید)

تعمیر ماکروفر در منزل و نمایندگی تعمیر ماکروفر در گرگان - 021 ...

خدمات پس از فروش ماکروفر (مایکروویو)

خدمات ارائه شده از طرف تیم «گویا سرویس» دارای شش ماه گارانتی می‌باشد. اگر ماکروفر (مایکروویو) شما دارای کارت گارانتی معتبر شرکتی است در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی در قبال ماکروفر (مایکروویو) خود دارد استفاده کنید.

حتما ببینید : تعمیر یخچال تهران

با تماس با دفتر مرکزی از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی مانند اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید می‌توانید با تعمیرگاه مجاز ماکروفر (مایکروویو) در تهران تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما مطرح کنید تا راهنمایی لازم جهت تعمیر یا سرویس ماکروفر (مایکروویو) خود را به دست آورید.

سوالات متداول تعمیر ماکروفر در منزل

اگر نیاز به تعمیر ماکروفر در منزل داشتید با ما تماس بگیرید.

مدت زمان گارانتی برای تعمیر ماکروفر در محل یا نمایندگی «گویا سرویس» چقدر است؟

مدت زمان هر گونه سرویس، خدمات چه در مراکز نمایندگی «گویا سرویس» چه در منزل محل مشتری از 3 تا 12 ماه به صورت کتبی است.

آیا ماکروفر ارزش تعمیر دارد و هزینه رفع مشکلش چقدر است؟

بدون شک مرکز تخصصی «گویا سرویس» باعث صرفه جویی شما تا 50 درصد هزینه و ارائه بهترین کیفیت با گارانتی کتبی در محل می باشد. هزینه ها به صورت شفاف در مطلب ذکر شده است و با مشورت با کارشناسان این مجموعه برآورد ارزش انجام تعمیرات مایکروفر شما معین میگردد.

ثبت تعمیرات مایکروفر در تهران به چه صورت می باشد؟

خدمات تعمیر ماکروفر در تهران توسط «گویا سرویس» به این صورت است که بعد از ثبت درخواست شما چه به صورت تلفنی یا آنلاین، ما در کمترین زمان ممکن نزدیکترین تعمیرکار و متخصص را جهت تعمیر ماکروفر به محل شما اعزام می کنیم و تمام تلاشمان این است که هزینه تعمیر ماکروفر شما با کمترین مبلغ ممکن انجام شود.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما