ثبت درخواست
نمایندگی تعمیرات تراست در میدان کتابی - شماره نمایندگی تراست  ...

نمایندگی تعمیرات تراست در میدان کتابی - شماره نمایندگی تراست ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی تعمیرات تراست در میدان کتابی - شماره نمایندگی تراست ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی تعمیرات تراست در میدان کتابی - شماره نمایندگی تراست ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی تعمیرات تراست در میدان کتابی - شماره نمایندگی تراست ...

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۸ | دسته : نمایندگی تراست
نمایندگی تعمیرات تراست در میدان کتابی - شماره نمایندگی تراست  ...

نمایندگی تعمیرات تراست در میدان کتابی - شماره نمایندگی تراست 02177611203 - گویا سرویس

نمایندگی تعمیرات تراست در میدان کتابی - ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات گازی تراست TRUST در «گویاسرویس» با استفاده از با کیفیت ترین و بهترین قطعات انجام می شود. اگر ساکن شرق، غرب، شمال و جنوب تهران هستید می توانید از خدمات ویژه این مرکز برای تعمیر تراست خود استفاده کنید.
«گویاسرویس» به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر تراست در تهران با بهره گیری از تکنسین های ماهر و متخصص خدمات تعمیرات خود را ارائه می دهد. رعایت قوانین و اصول تعمیرات حرفه ای باعث شده است که «گویاسرویس» در لیست بهترین نمایندگی های تعمیرات کشور قرار گیرد.

برند تراست

تراست از اتحاد چند شرکت که کالایی مشابه به هم تولید می‌کنند و سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارند به وجود می‌آید. تراست سهام شرکت‌هایی که در آن عضو هستند را به صورت امانت نگه می‌دارد، امّا مالکیت سهام برای خود شرکت‌ها باقی می‌ماند.امّا شرکت‌ها استقلال مالی، فنی و بازرگانی خود را از دست می‌دهند و تمام امکانات و قدرت عمل آن‌ها در تراست متمرکز می‌شود. وظیفه اصلی تراست کنترل امور شرکتهای عضو از طریق کنترل آرای سهامداران آن شرکت‌ها، انتصاب مدیران و اعمال نظارت مرکزی بر امور یکایک آن‌ها است، به نحوی که حداکثر سود تراست حاصل شود و در نهایت این سود میان اعضا تقسیم گردد.

لوازم آشپزخانه با کیفیت بالا که می توانید به آنها اعتماد کنید

نمایندگی تعمیر تراست در تهران

نمایندگی تعمیر تراست در تهران ، اگر لوازم خانگی تراست شما درست کار نمی‌کند یعنی نیازمند سرویس یا تعمیر است. شما می‌توانید از خدمات در محل «گویاسرویس» بهره‌مند شوید حتی اگر اعتبار کارت گارانتی تمام شده باشد. گروه فنی ما شامل تعمیرکاران و تکنسین‌های باسابقه است که جدیدترین دوره‌های تعمیر لوازم خانگی تراست را گذرانده‌اند. در صورت نیاز به تعویض قطعه ما از قطعات اصلی تراست استفاده می کنیم. ضمنا برای اطمینان خاطر شما خدمات ارائه شده را به مدت ۶ ماه به همراه خدمات پس از فروش تعمیرات ضمانت می‌کنیم یعنی اگر در این مدت قسمت تعمیر شده دچار مشکل شود، تعمیرات مجدد بدون دریافت هزینه انجام خواهد شد. شما می‌توانید درخواست تعمیر وازم خانگی تراست را از طریق فرم آنلاین (با ۱۰٪ تخفیف ویژه) ارسال کنید یا با یکی از شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

کاربران گرامی؛ اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری کرده اید، برای تعمیرات آن می توانید با شماره نمایندگی رسمی تعمیرات کولر گازی تراست در کارت گارانتی تماس بگیرید تا از خدمات شرکت مربوطه بهره مند شوید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی تراست TRUST در تهران

کاربران گرامی نحوه تماس با مرکز تعمیرات لوازم خانگی تراست TRUST در تهران را توضیح خواهیم داد:

  • در صورت مواجه شدن با خرابی کولر گازی تراست، با توجه به موقعیت مکانی خود یکی از شعب «گویاسرویس» را انتخاب کرده و با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.
  • همچنین می توانید از طریق سایت «گویاسرویس» درخواست تعمیرات تراست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  • پس از این مرحله مشخصات فنی و کد اشتراک تکنسین از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.
  • تعمیرکار تراست در کمتر از 60 دقیقه به منزل یا محل کار شما می رسد.
  • پس از اتمام تعمیرات تراست، فاکتور و گارانتی به شما ارائه می شود.

خدمات پس از فروش تراست به چه صورت است؟

مطمئن ترین راه برای دریافت خدمات تعمیر تراست استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه می باشد. این روزها شرایط سیاسی و اقتصادی کشور به گونه ای شده است که برند تراست توانایی حضور مستقیم در ایران را ندارد و به همین دلیل تنها برخی شرکت های کوچک داخلی خدمات پس از فروش تراست را ارائه می کنند. مصرف کنندگان می توانند برای تعمیر تراست با این شرکت ها تماس گرفته و از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کنند.
اگر به هر دلیلی نمی توانید از خدمات این نمایندگی ها استفاده کنید و یا از خدمات این شرکت ها راضی نیستید، می توانید با نمایندگی تعمیرات تراست در «گویاسرویس» تماس بگیرید یا درخواست تعمیر خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

هزینه تعمیرات تراست

شما میتونید با «گویاسرویس» تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی دستگاه خود اطلاع حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیرات تراست در میدان کتابی - شماره نمایندگی تراست  ...

خدمات پس از فروش تراست در تهران

نمایندگی خدمات پس از فروش «گویاسرویس» بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه توانسته با مشتریان تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون :

  • نصب و راه اندازی
  • گارانتی
  • ارائه آموزش های لازم و راهنمایی ها و مشاوره تخصصی حضوری و آنلاین و تلفنی
  • ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی
  • انتقال ایده ها و انتقاد های مشتریان به کارخانه اصلی
  • ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات و…

همچنین مشتریان این کارخانه می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات در ایران به نمایندگی خدمات پس از فروش «گویاسرویس» تهران بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند .

سوالات متداول نمایندگی تعمیرات تراست در تهران

اگر شما هم نیاز به نمایندگی تعمیرات تراست در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

تعمیرکار تراست چه زمانی در محل حاضر میشود؟

پس از تماس با شماره 02177611203 یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت «گویاسرویس» تعمیرکار تراست در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی تراست چقدر است؟

هزینه تعمیرات تراست در سایت «گویاسرویس» کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز «گویاسرویس» مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما