ثبت درخواست
نمایندگی تعمیرات کنوود علم وصنعت - شماره نمایندگی کنوود 02177 ...

نمایندگی تعمیرات کنوود علم وصنعت - شماره نمایندگی کنوود 02177 ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی تعمیرات کنوود علم وصنعت - شماره نمایندگی کنوود 02177 ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی تعمیرات کنوود علم وصنعت - شماره نمایندگی کنوود 02177 ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی تعمیرات کنوود علم وصنعت - شماره نمایندگی کنوود 02177 ...

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ | دسته : نمایندگی کنوود
نمایندگی تعمیرات کنوود علم وصنعت - شماره نمایندگی کنوود 02177 ...

نمایندگی تعمیرات کنوود علم وصنعت - شماره نمایندگی کنوود 02177611203 - گویا سرویس

نمایندگی تعمیرات کنوود علم وصنعت - اینجا صفحه نمایندگی کنوود یا همان نمایندگی تعمیرات کنوود میباشد ، الان که وارد این صفحه شده اید، به احتمال زیاد یکی از محصولات کنوود ( یخچال فریزر، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ،جاروبرقی ، ماکروفر ) شما عزیزان به مشکل برخورده است ، نگران نباشید و با صبر و حوصله به خواندن ادامه دهید تا به رفع عیب لوازم خانگی کنوود خود بپردازید .

چنانچه لوازم خانگی کنوود خریداری نموده اید جهت نصب رایگان و استفاده از خدمات گارانتی با شماره نمایندگی کنوود مندرج شده در برگه ضمانتنامه تماس حاصل نمایید.
«گویا سرویس» تنها تعمیرگاه مجاز کنوود با شعبات مختلف در سراسر تهران میباشد.

تاریخچه در نمایندگی کنوود

در سال 1947 ، در همپشایر انگلستان تاسیس شد. این کمپانی که توسط فردی به نام Kenneth Wood پایه گذاری شده بود، ابتدا در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کرد. سپس با گذشت 60 سال همراه با فعالیت های درخشان ، کمپانی لوازم خانگی کنوود وارد عرصه تولید لوازم جانبی صوتی خودرو شد و در این حوزه نیز به محبوبیت بالایی رسید.
لوازم خانگی کنوود به طور میانگین 75درصد از محصولاتش را توسط شرکت های توزیع کننده اش به 80 کشور دیگر صادر می کند. باید به این نکته توجه کرد ، محصولاتی که توسط نمایندگی کنوود تولید می شوند تمامی امکانات آنها متعلق به انگلستان ، ایتالیا و چین است . اوج شهرت محصولات کنوود در سال 1950 بود که توانست با تولید محصولات با کیفیت ، زیبا و مقاوم به فروش بالایی دست پیدا کرده و طرفداران زیادی را به سمت محصولات خود جذب کند.

خدمات پس از فروش کنوود

مزایای استفاده از تعمیرگاه پشتیبان سرویس

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال کنوود.
  • ضمانت شش ماه تعمیرات و خدمات پس از فروش.
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر لوازم خانگی کنوود است.

شما برای تعمیرات کنوود در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کنوود در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کنوود

همیشه این نگرانی برای خریداران لوازم خانگی کنوود وجود دارد، زمانی که می خواهند یک محصول لوازم خانگی را خریداری نمایند این سوالات را می پرسند:

  • آیا امکان تعمیر در صورت خرابی وجود دارد یا خیر ؟
  • آیا امکان تعویض قطعات در صورت بروز مشکل وجود دارد یا خیر ؟
  • آیا امکان تعمیر در مدت زمان کوتاه وجود دارد یا خیر ؟
  • آیا قطعات استفاده شده در زمان تعمیر دارای کیفیت بالایی هستند یا خیر ؟
  • برای تعمیر لوازم خانگی کنوود در تهران با کجا تماس بگیریم ؟
  • نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران کجا است ؟
    در پاسخ به این سوالات باید با اطمینان پاسخ دهیم بله وجود دارد … با تمام این تفاسیر نمایندگی تعمیرات کنوود قصد دارد با مدیریت مناسب و هدف مند در ارائه خدمات بهینه به بهبود خدمات لوازم خانگی کنوود کمک شایانی نماید ، بنابراین با شفاف سازی هزینه تعمیرات و استفاده از قطعات فابریک در این امور توانسته است جامه عمل بپوشاند که حتی همین نقص کوچک برطرف شود و بدون هیچ نقصی به سمت و سوی پیشرفتی مضاعف گام برداریم.

نمایندگی تعمیرات کنوود علم وصنعت - شماره نمایندگی کنوود 02177 ...

نمایندگی مجاز تعمیرات کنوود

«گویا سرویس» یکی از نمایندگی‌های مجاز تعمیرات لوازم‌خانگی کنوود در تهران می‌باشد که با داشتن سال‌ها سابقه و دانش فنی و کسب رضایت شمار زیادی از مشتریان و تسلط بر جدیدترین لوازم‌خانگی کنوود، بهترین انتخاب جهت تعمیرات لوازم‌خانگی کنوود در تهران می‌باشد. تعمیر انواع لوازم‌خانگی کنوود از قبیل: یخچال فریزر، یخچال سایدبای‌ساید، ماشین لباسشویی، هود، کولرگازی، ماشین ظرف‌شویی و غیره توسط تعمیرکاران مجرب ما در «گویا سرویس» با رعایت اصول استاندارد و بالاترین کیفیت ارائه می‌گردد؛ همچنین کلیه خدمات تعمیرات لوازم‌خانگی کنوود در این نمایندگی دارای گارانتی می‌باشد.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی کنوود

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ناشی از تعمیرات
  • تعمیرات لوازم‌خانگی کنوود در منزل
  • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در نمایندگی تعمیرات کنوود
  • ضمانت خدمات تعمیرات لوازم‌خانگی کنوود با ارائه گارانتی ۹ ماهه
  • عیب‌یابی صحیح و دقیق تعمیرکاران نمایندگی لوازم‌خانگی کنوود در تهران
  • مشاوره رایگان متخصصان نمایندگی تعمیرات کنوود
  • ارائه خدمات تعمیر لوازم‌خانگی کنوود با منصفانه‌ترین قیمت مطابق نرخ سازمان نظارتی (اتحادیه)
  • سرویس لوازم‌خانگی کنوود
  • سرعت ارائه خدمات تعمیر لوازم‌خانگی کنوود در منزل
  • تعهد کاری تعمیرکاران متخصص در نمایندگی تعمیرات کنوود
  • ارائه خدمات تعمیر لوازم‌خانگی کنوود در تهران و حومه
  • امکان ثبت درخواست تعمیرکار متخصص به‌صورت آنلاین یا تماس با کارشناسان
  • ارائه فاکتور پس از پایان فرایند تعمیر


سوالات متداول نمایندگی تعمیرات کنوود

اگر نیاز به نمایندگی تعمیرات کنوود تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

آیا شرکت تک لند نمایندگی معتبر تعمیرات کنوود است؟

بله، تک لند به‌عنوان برند ثبت شده در شرکت رسمی رسام بوده و تمامی مدارک اعتبارسنجی از جمله مجوز اتحادیه‌های مربوط و تحت نظارت سازمان اصناف ایران می‌باشد..

در صورت نارضایتی از خدمات تکنیسین اعزامی چه اقدامی باید انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری اولویت شرکت تک لند می‌باشد، پس درصورتی‌که نسبت به رفتار و تخصص تکنیسین انتقاد و یا اعتراض و یا هرگونه ابهامی داشتید تنها کافی است با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان بگذارید تا تیم پشتیبانی در هر لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما