ثبت درخواست
نمایندگی گرنیه اندیشه gorenje - شماره نمایندگی گرنیه 02177611 ...

نمایندگی گرنیه اندیشه gorenje - شماره نمایندگی گرنیه 02177611 ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی گرنیه اندیشه gorenje - شماره نمایندگی گرنیه 02177611 ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی گرنیه اندیشه gorenje - شماره نمایندگی گرنیه 02177611 ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی گرنیه اندیشه gorenje - شماره نمایندگی گرنیه 02177611 ...

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ | دسته : نمایندگی گرنیه
نمایندگی گرنیه اندیشه gorenje - شماره نمایندگی گرنیه 02177611 ...

نمایندگی گرنیه اندیشه gorenje - شماره نمایندگی گرنیه 02177611203 - گویا سرویس

نمایندگی گرنیه اندیشه gorenje - به عنوان مرکز خدمات تعمیرات گرنیه gorenje، با تکیه بر تکنسین های مجرب و متخصص و با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات و ابزار آلات خاص، انواع دستگاه ها و لوازم خانگی گرنیه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می کند.

در این مرکز تعمیرات گرنیه با رعایت اصول مشتری مداری، انواع خدمات تعمیرات، عیب یابی، فروش قطعه، سرویس دستگاه و… را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید. مرکز خدمات تعمیرات gorenje «گویا سرویس» با مدیریت هدفمند، سعی می کند تا بهترین خدمات را برای استفاده کنندگان از محصولات این برند ارائه دهد و با استفاده از قطعات اورجینال، دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر نماید. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به دریافت خدمات تعمیرات گرنیه نیاز داشتید، با شماره تلفن های ما تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

شما برای تعمیرات لباسشویی گرنیه در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر گرنیه gorenje در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

چرا تعمیرگاه مرکزی را برای تعمیرات لوازم خانگی گرنیه خود انتخاب کنیم؟

  • تمامی تکنسین های یخچال فریزر ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی جاروبرقی و اجاق گاز ما دارای تخصص،تجربه و سابقه بالا در زمینه تعمیرات گرنیه هستند.
  • تمام قطعات مصرف شده در نمایندگی تعمیرات گرنیه همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند.
  • برای آسودگی شما، تاریخ و زمان تعمیرات لوازم خانگی گرنیه توسط شما تعیین می شود.    
  • ما در نمایندگی تعمیرات گرنیه در تهران، همه خدمات تعمیر و سرویس را شش ماه ضمانت میکنیم.

خدمات نصب دستگاه های گرینه :

نمایندگی و خدمات پس از فروش گرینه علاوه بر تخصص منحصر به فرد خود در عیب یابی و تعمیر دستگاه های مختلف gorenje در زمینه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های مختلف مای تگ نیز فعالیت دارد که این خدمات نیز مانند خدمات پس از فروش با کادری کارآزموده، مجرب و در سریع ترین حالت ممکن بعد از دریافت درخواست این خدمت از جانب مشتریان محترم gorenje انجام خواهد گرفت.

مزایای خدمات پس از فروش و نمایندگی گرینه:

مهم ترین و اصلی ترین مزیت نمایندگی گرینه ارائه انواع مشاوره های رایگان در مورد دستگاه های ساخت gorenje است. مشاوران و کارشناسان آموزش دیده نمایندگی گرینه در نهایت دقت و با صبر و حوصله فراوان این امور را انجام می دهند و در صورت استفاده از خدمات ما کلیه نرخ ها بر اساس مصوب اتحادیه و یا در صورت دارا بودن خدمات گارانتی رسمی طبق ضوابط گارانتی محصولات گرینه اقدام و محاسبه می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش گرنیه

آیا لوازم خانگی گرنیه شما معیوب شده است؟! «گویا سرویس» به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات گرنیه، ارائه دهنده خدمات طلایی پس از فروش لوازم خانگی این برند معتبر در ایران است. لازم به ذکر است که در صورت تماس با «گویا سرویس»، ابتدا تیم پشتیبانی این شرکت که متشکل از تکنسین متخصص است، مشاوره های لازم را ارائه خواهند داد و سپس در صورت عدم رفع عیب، تکنسین مستقر در محدوده مورد نظر در حداقل زمان ممکن اعزام خواهند شد.

لوازم خانگی گرنیه خراب شده چه کاری انجام دهیم ؟

اگر برای تعمیرات لوازم خانگی گرنیه خود به کمک نیاز دارید. متخصصان حرفه ای

  • نمایندگی تعمیر یخچال گرنیه
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه
  • نمایندگی تعمیر کولر گازی گرنیه
  • نمایندگی تعمیر ماکروفر گرنیه
  • نمایندگی تعمیر اجاق گاز گرنیه

می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند. تا مشکل لوازم خانگی گرنیه در هر نقطه تهران برطرف شود. فقط کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید. تا متخصصان ما در سریعترین زمان جهت تعمیر و سرویس لوازم گرنیه به محل شما اعزام و در کوتاه ترین زمان، نسبت به تعمیر محصولات گرنیه اقدام گردد.
همچنین میتوانید از طریق فرم آنلاین تعمیرات در تمام طول شبانه روز، درخواست تعمیرات گرنیه خود را ثبت نموده و متخصصان ما در کوتاه ترین زمان ممکن جهت بررسی و رفع مشکل دستگاه با شما تماس خواهند گرفت.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

درباره شرکت گرنیه (Gorenje) :

شرکت گرنیه (Gorenje) در سال ۱۹۵۰ در اسلوونی تأسیس شد و فعالیت خود را با مونتاژ ماشین آلات کشاورزی آغاز نمود. سپس این شرکت در سال ۱۹۵۸ با تولید اولین اجاق گاز خود، وارد بازار لوازم خانگی شد و در سال ۱۹۶۱ این محصول را به آلمان صادر نمود.

همچنین گرنیه در سال های ۱۹۶۴ و ۱۹۸۶ اولین ماشین لباسشویی و یخچال فریزرخود را تولید کرد. در حال حاضر گرنیه بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی در اسلوونی است که محصولات آن به بیش از ۷۰ کشور از جمله اتریش، فرانسه و ایتالیا صادر می شود. از جمله ویژگی های دیگر لوازم خانگی تولیدی این برند علاوه بر کیفیت بالا، طراحی زیبا و نحوه استفاده آسان آن می باشد.

بخار اضافه با مایکروفر گرنیه

«گویا سرویس»آنلاین، به عنوان نمایندگی رسمی لوازم خانگی گرنیه در ایران، با به کارگیری تیم پشتیبانی و تکنسین مجرب و متخصص، مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی این برند معتبر اروپایی را بر عهده دارد. لازم به ذکر است که تمامی کارشناسان «گویا سرویس» دوره های متعدد برگزارشده توسط این شرکت را گذرانده و موفق به کسب گواهینامه های بین المللی شده اند.


سوالات متداول نمایندگی گرنیه تهران

اگر نیاز به نمایندگی گرنیه تهران داشتید با ما در تماس باشید.

چگونه سفارش تعمیرات را ثبت کنم؟

به منظور ثبت سفارش می توانید با شماره 77611203-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه در کمتر از 60 دقیقه با شما تماس خواهد گرفت.

آیا شرکت «گویا سرویس» معتبر می باشد؟

«گویا سرویس» به عنوان برند ثبت شده شرکت، دارای تمامی مدارک اعتبارسنجی از جمله مجوز رسمی اتحادیه های مربوطه، تحت نظارت سازمان اصناف ایران و دارای نماد اعتماد (اینماد) و همچنین عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی می باشد.
خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما