ثبت درخواست
نمایندگی لوازم خانگی هیوندای ولیعصر - شماره نمایندگی هیوندای  ...

نمایندگی لوازم خانگی هیوندای ولیعصر - شماره نمایندگی هیوندای ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی لوازم خانگی هیوندای ولیعصر - شماره نمایندگی هیوندای ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی لوازم خانگی هیوندای ولیعصر - شماره نمایندگی هیوندای ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی لوازم خانگی هیوندای ولیعصر - شماره نمایندگی هیوندای ...

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۵ | دسته : نمایندگی هیوندای
نمایندگی لوازم خانگی هیوندای ولیعصر - شماره نمایندگی هیوندای  ...

نمایندگی لوازم خانگی هیوندای ولیعصر - شماره نمایندگی هیوندای 09129532878 - گویا سرویس

نمایندگی لوازم خانگی هیوندای ولیعصر - «گویا سرویس» آماده‌ی ارائه خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیر لوازم خانگی شامل :

  • تعمیر یخچال فریزر هیوندای در تهران
  • تعمیر ماشین لباسشویی هیوندای در تهران
  • تعمیر ماشین ظرفشویی هیوندای در تهران
  • تعمیر مایکروفر هیوندای در تهران
  • تعمیر اجاق گاز هیوندای در تهران
  • تعمیر کولر گازی هیوندای در تهران

می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هیوندای با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین تعمیر لوازم خانگی هیوندای را به شما ارائه خواهیم داد. کلیه خدمات ما دارای ۶ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش تعمیرات می‌باشد. از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی هیوندای می‌باشد. اگر مهلت کارت گارانتی لوازم خانگی شما تمام شده باشید نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید درخواست تعمیر لوازم خانگی هیوندای را به صورت آنلاین (با ۱۰٪ تخفیف ویژه) برای ما بفرستید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی هیوندای چقدر است؟

هزینه تعمیر لوازم شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنسین های ما بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام می کنند، به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیرات نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم.

نمایندگی لوازم خانگی هیوندای ولیعصر - شماره نمایندگی هیوندای  ...

معرفی برند هیوندا

شرکت هیوندا یک شرکت کره جنوبی است که اکثر ایرانیان این مارک را فقط به عنوان تولید کننده موتور سیکلت می شناسند و اطلاع ندارند که برند هیوندا علاوه بر موتور سیکلت، لوازم خانگی را نیز طراحی و تولید می کند. در سال 2011 شرکت هیوندا در ایران نمایندگی رسمی خود را ثبت کرده است و امروزه برند هیوندا در بیش از 60 استان تهران دارای نمایندگی فعال می باشد.
تعداد نمایندگی بالای یک برند نشان دهنده کیفیت و خدمات پس از فروش عالی یک شرکت می باشد. اگر تمایل به خرید محصولات خانگی هیوندا دارید.

مهم ترین مزایای نمایندگی تعمیرات هیوندای «گویا سرویس»

  • دقت و سرعت بالا در تعمیر: تعمیرگاه «گویا سرویس» با بهره گیری از کارشناسان کارآموزده و متخصص تعمیرات انواع خرابی های لوازم خانگی هیوندای را با بالاترین سرعت انجام می دهد.
  • انجام خدمات تعمیر در محل: با استفاده از خدمات «گویا سرویس»، نیازی به حمل و نقل دستگاه نیست؛ شما می توانید خدمات مربوط به تعمیر لوازم خانگی هیوندای را در منزل و یا محل خود دریافت نمایید.
  • مشاوره و راهنمایی با کیفیت بالا: برای امور تخصصی نظیر تعمیرات ماشین لباسشویی یا ظرفشویی، یخچال فریزر یا ساید بای ساید، مایکروفر و مایکروویو و کولر گازی اسپلیت هیوندای راهنمایی های یک شخص باتجربه می تواند بسیار کارآمد باشد. کارشناسان این مرکز همواره به بهترین شکل نسبت به راهنمایی مصرف کنندگان اقدام می کنند.

تمامی این موارد، دلیلی است برای آن که تعمیرگاه «گویا سرویس» به عنوان یکی از شاخص ترین مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات هیوندای در تهران می تواند گزینه ای مناسب جهت تعمیر دستگاه شما در تهران باشد.

برند هیوندا دارای کیفیت و زیبایی منحصر به فردی می باشد که به مشتریان این اجازه را می دهد که به راحتی تمامی لوازم خانه خود را از یک مارک معتبر خریداری کنند و از خرید خود نهایت لذت را ببرند. برند هیوندا یکی از بهترین برندهای کشور کره جنوبی است و با برندهای ال جی و سامسونگ رقابت می کند.

آیا ما نمایندگی تعمیرات هیوندای می باشیم؟

شرکت «گویا سرویس» یکی از با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است که با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به شما عزیزان میباشد. مجموعه ما به عنوان تعمیرگاه کلیه برندهای لوازم خانگی از جمله هیوندای، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد. توجه داشته باشید که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات هیوندای فعالیت نمی کنیم و زیر نظر اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی به صورت رسمی و قانونی خدمات خود را ارائه می دهیم. شما برای تماس با نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه هیوندای خود باید از روی کارت گارانتی که در داخل دستگاه وجود دارد، با این مراکز تماس بگیرید.
لازم به ذکر است که برخی شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر و سودجویی شرکت خود را با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات هیوندای معرفی می کنند و با این عنوان هزینه های بالا و غیر قانونی از مشتری دریافت می‌نمایند.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر لوازم خانگی هیوندای گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

سوالات متداول نمایندگی هیوندای تهران

اگر نیاز به تعمیر یا نمایندگی لوازم خانگی هیوندای تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی هیوندای چقدر است؟

هزینه تعمیر لوازم شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنیسین های ما بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام می کنند، به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیرات نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر لوازم خانگی هیوندای گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما