ثبت درخواست
نمایندگی ال جی شکوفه - شماره نمایندگی ال جی 09129532878

نمایندگی ال جی شکوفه - شماره نمایندگی ال جی 09129532878

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی ال جی شکوفه - شماره نمایندگی ال جی 09129532878 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی ال جی شکوفه - شماره نمایندگی ال جی 09129532878 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی ال جی شکوفه - شماره نمایندگی ال جی 09129532878

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ | دسته : نمایندگی الجی
نمایندگی ال جی شکوفه - شماره نمایندگی ال جی 09129532878

نمایندگی ال جی شکوفه - شماره نمایندگی ال جی 09129532878 - گویا سرویس

نمایندگی ال جی شکوفه -  تعمیرات لوازم خانگی الجی با ارائه بهترین خدمات و الگو قرار دادن متدهای مشتری مداری در اروپا، توسط تعمیرکاران مجرب و متعهد نمایندگی «گویا سرویس» انجام میگردد. «گویا سرویس» با استفاده از قطعات فابریک به تعمیر لوازم خانگی ال جی شما عزیزان در خانه و محل کار شما میپردازد.
آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی الجی در تهران با اخذ جواز از اتحادیه مربوطه به عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی الجی میپردازد. ضمن اینکه جهت سهولت شما کاربران گرامی، دفترچه راهنمای فارسی تمام محصولات خانگی ال جی، معرفی نمایندگی تعمیرات ال جی، هزینه تعمیرات و همچنین نحوه عیب یابی کامل محصولات ال جی را آماده نمودیم تا در صورت بروز مشکل با دانش و آگاهی به سراغ تعمیر لوازم خانگی الجی بروید.

پیش از آنکه به سراغ نحوه تماس با تعمیرگاه مرکزی لوازم خانگی ال جی در تهران بپردازیم، لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که مجموعه «گویا سرویس» خصوصی بوده و ارتباطی با شرکت گلدیران ندارد.

درباره نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی «گویا سرویس» ، مرکز رسمی تعمیر انواع محصولات ال جی است. این مرکز دارای مجوز تعمیرات از اتحادیه بوده و بیش از دو دهه پیشینه دارد. کارشناسان ارشد تعمیرات در نمایندگی ال جی مشغول فعالیت هستند. با توجه به گستردگی استفاده از محصولات این کمپانی در سطح کشور، نمایندگی lg تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه ی بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد.
جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی و کمی عملکرد، پرسنل و کادر فعال نمایندگی ال جی در واحدهای مختلف مشغول فعالیت هستند. جهت تعمیرات هر محصول کارگاهی مجزا در نظر گرفته شده است. بهره‌مندی از فضایی پویا، با نشاط و پر تلاش جهت حصول موفقیت برخی از ویژگی های این مجموعه است.مرکز تعمیرات ال جی دارای شعب متعدد در تهران و کرج است و شهرستانی های عزیز نیز می توانند با ارسال کالا به تهران از خدمات این مجموعه بهره مند شوند.

نمایندگی ال جی در شمال تهران

همانطور که اشاره کردیم، نمایندگی ال جی در تهران شعب مختلفی را راه اندازی کرده تا ساکنین مناطق مختلف، به راحتی به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. شعب نمایندگی lg در تجریش و میرداماد، نزدیک ترین شعبه ها به مناطق شمال شهر محسوب می شوند.
ساکنین محله هایی همچون تجریش، نیاوران، اقدسیه، پل رومی ظفر، درکه صاحبقرانیه، زعفرانیه، ولنجک، فرشته، گاندی، دزاشیب، شهرک غرب، اوین، دروس، مینی سیتی، زرگنده، آراج، جماران، دارآباد، محمودیه، آجودانیه، چیذر، قلهک، سوهانک، لویزان، داوودیه، کامرانیه، فرحزاد، الهیه، فرمانیه، باغ فردوس و جردن می توانند ضمن برقراری تماس با شعبه های میرداماد و تجریش، سریع تر به سرویس های تعمیرات ال جی دسترسی پیدا کنند.

نمایندگی رسمی ال جی در جنوب تهران

نمایندگی ال جی در فرجام، با این هدف راه اندازی شده است که جنوب شهری های عزیز هم تعمیرات ال جی را در مدت زمان بسیار کوتاه تری دریافت کنند.
ساکنین محله های مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه، بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس، کافی است یک تماس با شعبه فرجام نمایندگی ال جی در تهران بگیرند تا تخصصی ترین سرویس ها را در اسرع وقت دریافت کنند.

نمایندگی مجاز ال جی در غرب تهران

اگر ساکن محله های پونک، جنت آباد، گیشا، تهرانسر، آریاشهر، طرشت، چیتگر، فردوس، شهر زیبا، آزادی، ستارخان، شهرک آپادانا، حصارک، کن و شهرک اکباتان هستید، نمایندگی ال جی در ستارخان و سعادت آباد در خدمت شما هستند. شما عزیزان می توانید ضمن مراجعه به این دو شعبه، خدمات مربوط به تعمیر انواع تولیدات برند ال جی را با سرعت و کیفیت بهتری دریافت کنید.

نمایندگی lg مرکز سخت افزار ایران در شرق تهران

نمایندگی ال جی در تهران، به فکر مناطق شرقی پایتخت هم بوده و برای ساکنین این محله ها هم فکر کرده است. راه اندازی شعبه پیروزی موجب شده که ساکنین مناطق شرقی تهران اعم از تهران نو، حشمتیه، وحیدیه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه و حکیمیه، کار دشواری برای تعمیر دستگاه های خود پیش رو نداشته باشند.

نمایندگی ال جی شکوفه - شماره نمایندگی ال جی 09129532878

تعمیر یخچال ال جی در تهران

تعمیر ترموستات یخچال ال جی، تعمیر درب یخچال ال جی، تعمیر یا تعویض فن یخچال ال جی، تعمیر آبسردکن یخچال ال جی و … همه از خدمات ویژه‌ای هستند که نمایندگی ال جی به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد. تنها کافیست که با نمایندگی ال جی تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز در آدرس مورد نظر شما حاضر شده و با عیب‌یابی یخچال ال جی، مشکل اصلی آن را پیدا کرده و این دستگاه را تعمیر کنند. خوشبختانه با استفاده از خدمات تعمیر در محل یخچال ال جی توسط این مرکز می‌توانید در زمان و هزینه خود به صورت چشم‌گیری صرفه‌جویی کنید.

تعمیر لپ تاپ ال جی در تهران

لپ‌ تاپ‌های ال جی از باکیفیت‌ترین لپ تاپ‌های بازار هستند منتهی گاهی‌اوقات به دلیل استفاده نادرست و بی‌توجهی کاربر به سرویس‌های دوره‌ای دچار مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متعددی مانند: هنگ کردن، از کار افتادن تاچ پد، خرابی مادربرد، خرابی هارد، شکستن ال سی دی و … می‌شوند. اما جا نگرانی نیست درصورتی که شما هم از لپ تاپ ال جی استفاده می‌کنید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید، تنها کافیست که عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه را به نمایندگی ال جی بسپارید. تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق مشکل اصلی لپ تاپ ال جی را پیدا کرده و با سرعت و دقت بالایی آن را برطرف می‌کنند.

نمایندگی ال جی شکوفه - شماره نمایندگی ال جی 09129532878

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

دلیل شنیده شدن صدای بسیار زیاد حین کار کردن ماشین لباسشویی ال جی چیست؟ چرا خشک‌کن لباسشویی ال جی کار نمی‌کند؟ علت قفل نشدن درب ماشین لباسشویی ال جی چیست؟ چرا دیگ لباسشویی ال جی نمی‌چرخد؟ چرا آب لباسشویی ال جی تخلیه نمی‌شود؟ تمامی این‌ها از رایج‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی ال جی هستند که اکثر کاربران این دستگاه حداقل یک بار هم که شده با یکی از این مشکلات دست به یقه شده‌اند. اگر شما هم با ماشین لباسشویی ال جی به مشکل برخورده‌اید، تنها کافیست که با نمایندگی ال جی تماس بگیرید. تکنسین‌های این مرکز جهت عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی لباسشویی ال جی به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و این خدمات را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهند.


تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران

اگر از ماشین ظرفشویی ال جی استفاده می‌کنید، احتمالاً با مشکلات رایج این دستگاه شامل: کار نکردن ماشین ظرفشویی ال جی، نیامدن آب به داخل ماشین ظرفشویی، نشت آب از درب ماشین ظرفشویی، خشک نشدن ظروف بعد از شستشو، تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی و … مواجه شده‌اید. بروز هر یک از مشکلات نشان‌دهنده به وجود آمدن یک مشکل سخت‌افزاری در این دستگاه است که باید هر چه زودتر برطرف گردد تا به سایر قطعات ماشین ظرفشویی آسیب وارد نکند. به همین دلیل بهتر است درصورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در ماشین ظرفشویی ال جی با نمایندگی ال جی تماس بگیرید و از خدمات تعمیر در محل ماشین ظرفشویی ال جی بهره‌مند شوید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این مرکز -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیرات تلویزیون LG (تلویزیون‌های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون‌های ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند تحت عنوان LG Smart TV و پنل‌های OLED) به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.
مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی ال جی تهران با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیوب و رفع اختلالات تلویزیون ال جی می‌باشند. خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی در تهران، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون است.
در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر تلویزیون ال جی در محل» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

سوالات متداول نمایندگی ال جی تهران

اگر نیاز به نمایندگی ال جی تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی مجاز ال جی در شمال تهران کجاست؟

قطعا نمایندگی ال جی در تجریش، نزدیک ترین شعبه به ساکنین شمال شهر تهران است. البته شعبه میرداماد نمایندگی lg در تهران هم انتخاب مناسبی برای افرادی است که در محله های تجریش، الهیه، فرشته، جردن، فرمانیه، قیطریه، قلهک، نیاوران، زعفرانیه، کامرانیه، دارآباد و جماران زندگی می کنند.

آیا نمایندگی ال جی در غرب تهران شعبه دارد؟

بله. نمایندگی مجاز ال جی در تهران، دارای چند شعبه در اقصی نقاط پایتخت است و به تمامی ساکنین سرویس دهی می کند. برای دسترسی راحت تر همشهریان عزیز در شهرک غرب، اکباتان، شهر زیبا، پونک،امیرآباد و دیگر محله های محدوده ی غرب، نمایندگی lg در ستارخان و سعادت آباد راه اندازه شده اند. برای اطلاع از نحوه خدمات رسانی هریک از این شعب، می توانید از طریق صفحه تماس با ما، با نمایندگی ال جی تهران تماس بگیرید.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما