ثبت درخواست
نمایندگی میله نارمک - شماره نمایندگی میله 09129532878

نمایندگی میله نارمک - شماره نمایندگی میله 09129532878

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی میله نارمک - شماره نمایندگی میله 09129532878 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی میله نارمک - شماره نمایندگی میله 09129532878 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی میله نارمک - شماره نمایندگی میله 09129532878

تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰ | دسته : نمایندگی میله
خدمات تعمیر میله نارمک - شماره خدمات تعمیر میله 09129532878

خدمات تعمیر میله نارمک - شماره خدمات تعمیر میله 09129532878 - گویا سرویس

خدمات تعمیر میله نارمک - از طریق بهره مندی از خدمات پس از فروش لوازم خانگی میله، به راحتی می‌توانید نصب، سرویس و تعمیرات را در محل و با مناسب ترین هزینه انجام دهید . از نکات مهمی که پس از خرید و یا جا به جایی لوازم برقی خود باید مد نظر داشته باشید نصب آن است . به خاطر داشته باشید هر گاه خواستید لوازم خود را نصب کنید خودتان اقدام به اینکار نکنید . حتما برای نصب از خدمات تعمیر کمک بخواهید. چرا که نصب غیر اصولی اصلی ترین موضوع در آسیب رسیدن به دستگاه شماست.

همچنین سرویس دوره‌ای لوازم برقی باعث می‌ شود تا شما مشکلات پنهانی در دستگاه خود را بدانید و قبل از وقوع مشکلات عظیم تر آن را رفع کنید . پس از این دو امر تعمیر به موقع را فراموش نکنید . نسبت به مشکلات دستگاه خود بی اهمیت نباشید که همین امر باعث به بار آوردن هزینه‌های گزاف می‌شود. همیشه بلافاصله پس از مشاهده کوچک ترین مشکلات با بهره مندی از خدمات خدمات تعمیر اقدام به رفع آن نمائید .

«گویا سرویس»، بهترین انتخاب

«گویا سرویس» که خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی در تهران را دارد، با سابقه ای درخشان می تواند بهترین انتخاب شما برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگیتان باشد. این مرکز به صورت شبانه روزی آماده است تا خدمات خود را در اختیار شما عزیزان قرار داده و دستگاه های معیوب شما را مطابق با نرخ تعیین شده از سوی نهاد های نظارتی تعمیر نماید. تکنسین های این مرکز بر خود می بالند که با تعمیر دستگاه های معیوب با استفاده از به روزترین روش ها توانسته اند رضایت حداکثری مشتریان و متقاضیان را جلب نمایند.

خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی

خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی در تهران برای هر برندی به صورت جداگانه خدماتی در نظر گرفته است و تکنسین های خود را با ساختار هر وسیله از این برندها آشنا کرده است. آشنا بودن تعمیرکار لوازم خانگی با قطعات به کار رفته در هر وسیله کمک می کند تا وی به بهترین شکل ممکن بتواند محل خرابی و نوع تعمیر و یا تعویض آن را بداند و هیچ جای شبهه ای در تعمیر این دستگاه ها وجود نداشته باشد. برندهایی که هوم خانه دارای خدمات تعمیر برای تعمیر دستگاه های آن می باشد عبارتند از:

  • خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی بوش
  • خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ
  • خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس
  • خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی ال جی
  • خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی فلر
  • خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی دوو
  • خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی کنوود
  • خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی میله
  • خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی تفال
  • و ...

خدمات تعمیر تعمیر یخچال میله

در خدمات تعمیر تعمیر یخچال میله به راحتی مشکلات یخچال خود را با مناسب ترین هزینه رفع کنید . اگر یخچال شما خراب شده است، چراغ داخل یخچال روشن نمی‌شود، مواد غذایی در آن خنک نمی‌شوند، در حین کار لرزش دارد، آبسردکن آن خراب شده است، صفحه نمایش یخچال از کار افتاده است، کد خطایی روی آن مشاهده کردید، همه این مشکلات را در خدمات تعمیر تعمیر یخچال میله رفع کنید . همین حالا می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس حاصل نموده و درخواست تعمیر نمائید .

خدمات تعمیر تعمیر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی میله

ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی دو وسیله‌ای هستند که در اغلب موارد بیشترین خرابی را دارند . اما نگران نباشید . اولا برای جلوگیری از خراب شدن لباسشویی و ظرفشویی خود به درستی از آنها نگهداری کنید . همچنین برای اینکه این لوازم هرگز خراب نشوند . از خدمات سرویس دوره‌ای بهره مند شوید . همین حالا می‌توانید با ثبت درخواست در خدمات تعمیر تعمیر لباسشویی میله و ظرفشویی میله مشکلات را رفع کنید .

خدمات تعمیر تعمیر اجاق گاز و مایکروویو میله

شاید در نگاه اول تصور کنید اجاق گاز از لوازمیست که هیچگاه خراب نمی‌شود . این یک تصور کاملا اشتباه است . اگرچه مشکلات به وجود آمده برای اجاق کمتر از لوازم دیگر است اما ممکن است مانند هر وسیله‌ای خراب شود . اگر اجاق گاز شما جرقه نمی‌زند، فندک اجاق گاز از کار افتاده است، شعله‌های آن نارنجی رنگ می‌سوزد و... . همین حالا از طریق بهره مندی از خدمات خدمات تعمیر تعمیر اجاق گاز میله مشکل را رفع کنید .

مایکروویو یکی از تولیدات دیگر برند میله است . مشکلات رایج در مایکروویو میله شامل گرم نشدن غذا در مایکروویو، سوختن غذا در آن، جرقه زدن مایکروویو و.. . است . با بهره مندی از خدمات خدمات تعمیر تعمیر مایکروویو میله این مشکلات قابل رفع است .

خدمات تعمیر تعمیر جاروبرقی میله

اگر جاروبرقی شما صدای زیادی دارد، از مکش کافی برخوردار نیست، قدرت کافی را ندارد، سیم جمع کن آن خراب شده است، بوی سوختگی از آن خارج می‌شود و مشکلاتی از این قبیل نیازی به نگرانی نیست . کافیست جاروبرقی را از برق خارج کرده و با خدمات تعمیر تعمیر جاروبرقی میله در محل تماس بگیرید تا مشکل را رفع کند .

لوازم خانگی آنلاین میله Miele :

مزایای بهره‌مندی از خدمات خدمات تعمیر

  • «گویا سرویس» به عنوان خدمات تعمیر این برند، در محل و در مدت زمانی کوتاه کلیه مشکلات را رفع خواهد کرد.
  • خدمات به صورت کاملا تضمینی و با ارائه ضمانت نامه معتبر انجام می‌گیرد . گارانتی 180 روزه به شما ارائه داده می‌شود.
  • تعمیرات توسط تعمیرکارانی مجرب صورت گرفته و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
  • اگر نیاز به تعویض قطعات باشد از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می‌گردد.
  • هزینه تعمیرات لوازم خانگی میله در خدمات تعمیر نیز طبق نرخ مصوبه بوده و با اعمال تخفیفات دریافت می‌گردد.

دلایل مراجعه به خدمات تعمیر تعمیرات میله

شرکت «گویا سرویس» که خدمات تعمیر تعمیرات میله در تهران را دارد، در نقاط مختلف شهر خدمات تعمیر هایی را دایر کرده است که امکان دسترسی به آنها آسان تر باشد. در ضمن خدمات تعمیر Miele به منظور تعمیر لوازم برقی، برای تکنسین ها دوره های آموزشی در نظر گرفته شده است و به همین علت نیز می توانند با مهارت بالایی دستگاه های معیوب این برند را تعمیر نمایند. هزینه ی تعمیرات در این مراکز برای مشتری شفاف سازی شده و مناسب می باشد. همچنین تعمیر در کمترین زمان ممکن انجام شده و قابلیت تعمیر در حضور صاحب دستگاه از دیگر مزایای مراجعه به این خدمات تعمیر ها می باشد.

نحوه تماس با خدمات تعمیر تعمیرات میله

از آن جایی که «گویا سرویس»، خدمات تعمیر تعمیرات میله در تهران، در سراسر شهر خدمات تعمیر دارد، دسترسی به آن آسان است. به منظور مراجعه ی راحت تر مشتریان عزیز در انتهای متن آدرس و راه های ارتباط با این مرکز را عنوان خواهیم کرد. مشتریان در هر نقطه از شهر می توانند به صورت حضوری به این خدمات تعمیر ها مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن های «گویا سرویس» خدمات تعمیر تعمیرات میله در تهران با این مرکز تماس برقرار کرده و آدرس و مشخصات کامل خود را اعلام کنند. پیک های این مرکز در اسرع وقت به منزل مشتری مراجعه کرده و دستگاه معیوب را به تعمیرگاه های خدمات تعمیر منتقل می کنند. بعد از تعمیر نیز آن را به مشتری تحویل می دهند. در صورت تمایل، خود مشتری نیز می تواند برای تحویل گرفتن لوازم برقی خود به این مرکز مراجعه کند.

 

سوالات متداول خدمات تعمیر میله تهران

اگر نیاز به خدمات خدمات تعمیر میله در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر لوازم خانگی میله گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی ۳ ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی میله چقدر است؟

هزینه تعمیر لوازم میله شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنیسین های ما بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام می کنند، به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیرات نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما