ثبت درخواست
نمایندگی ایوولی در توحید Evvoli《نمایندگی مرکزی》- 09129532878

نمایندگی ایوولی در توحید Evvoli《نمایندگی مرکزی》- 09129532878

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی ایوولی در توحید Evvoli《نمایندگی مرکزی》- 09129532878 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی ایوولی در توحید Evvoli《نمایندگی مرکزی》- 09129532878 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی ایوولی در توحید Evvoli《نمایندگی مرکزی》- 09129532878

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ | دسته : نمایندگی ایوولی
نمایندگی ایوولی در توحید Evvoli《نمایندگی مرکزی》- 09129532878

نمایندگی ایوولی در توحید Evvoli《نمایندگی مرکزی》- گویا سرویس

نمایندگی ایوولی در تهران - ما به عنوان نمایندگی رسمی لوازم خانگی ایوولی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی نقاط تهران هستیم. فقط کافیست مارا در جریان خرابی محصولاتتون قرار دهید نیرو های ما در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل میرسانند و کار تعمیرات لوازم خانگی شما را انجام میدهند. و دیگر نیازی نیست شما لوازم خانگی خود را به تعمیرگاه انتقال دهید چرا که تمامی خدمات ما در منزل شما صورت می گیرد.

خدماتی که ما انجام می دهیم عبارتند از:

  • خدمات مربوط به تعمیرات کولر گازی ایوولی
  • خدمات مربوط به تعمیرات یخچال ایوولی
  • خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی ایوولی
  • خدمات مربوط به تعمیرات ماشین ظرفشویی ایوولی
  • و….

هشدار ممکن است دستگاه شما کلا غیر قابل استفاده گردد اگر

اگر از تعمیرکاران آزاد برای تعمیرات محصولات ایوولی استفاده کنید به دلیل اینکه آنها آشنایی با تکنولوژی به کار رفته در محصولات ایوولی را ندارند صد در صد دستگاه شما چند برابر معیوب میگردد چرا که آنها به دلیل اینکه آشنایی ندارند با این محصولات در زمان تعمیرات از تجربیات معمول و متداول سایر محصولات برای تعمیرات استفاده میکنند و برای مواردی هم که بسیار دیده شده ایده پردازی میکنند تا ببینند آیا نتیجه بخش است یا نه یا به عبارتی آزمون و خطای کسب تجربه شان را روی محصولات شما انجام میدهند و در موارد بسیار زیادی که ما مراجعه کرده ایم مشاهده شده که کلا محصول غیر قابل استفاده شده است.

پس بسیار مواظب باشید که گرفتاراین مشکلات نشوید.

راه حل گرفتار نشدن در این مشکل تنها انجام تعمیرات یا خدمات مورد نیاز شما توسط تکنسین های نمایندگی می باشد.


مرکز تعمیرات ایوولی در تهران

نمایندگی تعمیرات ایوولی evvoli ، «گویا سرویس» آماده‌ی ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر:

  • ماشین لباسشویی ایوولی در تهران
  • ظرفشویی ایوولی در تهران
  • یخچال ایوولی در تهران
  • کولر گازی ایوولی در تهران

می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر ات ایوولی با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین تعمیرات را به شما ارائه خواهیم داد. از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی ایوولی و ارائه ضمانت سه ماه خدمات انجام شده می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست تعمیرات با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تهویه مطبوع - Evvoli

Air Conditioners – Evvoli

نمایندگی تعمیرکولر گازی ، یخچال و… ایوولی در منزل و محل کار در تهران

ما جهت رفاه بیشتر حال مشتریان عزیز در سر تا سر پایتخت و حومه به دلیل اینکه مسیرها بسیار طولانیست و جابجا کردن لوازم خانگی از آپارتمان ها ای بلند بسیار کار دشوار و هزینه برداریست در هر نقطه از تهران بزرگ تعدادی سرویسکار امدادی مجرب و متخصص آماده کرده ایم که در صورت نیاز شما عزیزان به این سرویسکاران آنها به سرعت در محل حاضر می گردند .

نمایندگی ایوولی در توحید Evvoli《نمایندگی مرکزی》- 09129532878

انجام تمامی خدمات به صورت سیار در حضور مشتری

تمامی خدمات تعمیرکاران ما در حضور مشتری و با نظارت مشتری انجام میگیرد چراکه زمانی که مشتری ناظر عملیات تعمیرات باشد هم خیالش از هر جهت راحت و آسوده می گردد و هم دیگر شک و شبهه ایی باقی نمی ماند.

استفاده از قطعات اصلی در تعمیر ایوولی

استفاده از قطعات اصلی در زمان تعمیرات بسیار مهم است چرا که اگر در حین تعمیرات از قطعات تقلبی استفاده شود موجب آسیب رساندن به سایر نقاط و قطعات میشود.

خدمات پس از فروش ایوولی در تهران

در صورتی‌ که دستگاه ایوولی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی ایوولی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی شرکت ایوولی از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ایوولی در تهران بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه «گویا سرویس» تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر لوازم خانگی خود به دست آورید. ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

سوالات متداول نمایندگی ایوولی در تهران

اگر نیاز به نمایندگی ایوولی در تهران داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا خدمات‌دهی مراکز تعمیراتی به‌صورت ۲۴ ساعته است؟

ساعات کاری مجموعه از ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر تعریف‌شده است و در این ساعات آماده پاسخگویی از طریق تماس تلفنی شما با دفاتر تعمیرگاهی هستیم اما شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ثبت درخواست تعمیرات آنلاین با ما در ارتباط باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به این درخواست‌ها رسیدگی شود.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

تمامی خدمات تعمیرات مربوط به شهر تهران و حومه بوده که در صورت نیاز شما می‌توانید در هر شهر یا استانی که هستید با تماس با مرکز ۱۱۸ آن شهر درخواست شماره تلفن نمایندگی رسمی ایوولی را داشته باشید.

آیا ما تأمین‌کننده قطعات و لوازم‌یدکی نیز هستیم؟

تخصص ما در حوزه تعمیر و نگهداری محصولات بوده و تمامی قطعاتی که در انبارهای شرکت موجود می‌باشند برای مصرف داخلی تعمیرکاران و متخصصان در نظر گرفته‌شده و به‌هیچ‌عنوان قطعات به‌صورت جدا به مشتری فروخته نمی‌شود.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما