ثبت درخواست
نمایندگی کنمور کهریزک همراه با 10 درصد تخفیف ویژه

نمایندگی کنمور کهریزک همراه با 10 درصد تخفیف ویژه

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی کنمور کهریزک همراه با 10 درصد تخفیف ویژه در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی کنمور کهریزک همراه با 10 درصد تخفیف ویژه نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی کنمور کهریزک همراه با 10 درصد تخفیف ویژه

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ | دسته : نمایندگی کنمور

خدمات تعمیر کنمور کهریزک همراه با 10 درصد تخفیف ویژه - گویا سرویس

خدمات تعمیر کنمور کهریزک همراه با 10 درصد تخفیف ویژه

خدمات تعمیر کنمور کهریزک -  چنانچه در زمینۀ تعمیر هریک از محصولات کنمور نیازمند کمک یا راهنمایی هستید، می‌توانید به‌آسانی با شرکت «گویا سرویس» تماس بگیرید. این شرکت باسابقه در زمینه تعمیر لوازم خانگی خارجی و ایرانی آمادگی دارد تا با ضمانت اصل و اورجینال بودن قطعات، برخورداری از تکنسین‌های حرفه‌ای و ارسال سریع تعمیرکار به محل، در کنار شما باشد.
شرکت «گویا سرویس» با بهره‌مندی از خدمات پس از فروش گسترده در کشور، آمادگی دارد تا با دریافت اولین تماس تلفنی از سوی مشتری، مقدمات لازم را برای تعمیر لوازم خانگی کنمور فراهم آورد. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی با تکنیسین‌های حرفه‌ای شرکت «گویا سرویس»، مشکلات خود را بازگو کنید و پس از اعزام سریع و به‌موقع تعمیرکار به مقصد و تعمیر لوازم خانگی کنمور نیز ما را در جریان عملکرد تعمیرکار و میزان رضایت‌تان از خدمات ارائه‌شده، قرار دهید. برای ارتباط با شرکت «گویا سرویس» در تعمیرات برند کنمور، کافی است با شماره تلفن 77611203-021 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر خدمات پس از فروش کنمور

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی کنمور Kenmore

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال کنمور
  • دارای ضمانت شش ماهه تعمیرات و خدمات پس از فروش تعمیرات انجام شده و قطعات مصرف شده است.
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر لوازم خانگی کنمور است.

خدمات تعمیر مجاز کنمور

تعمیرگاه مرکزی کنمور شرکت «گویا سرویس» نیز با دارا بودن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه مرتبط و با کاردان هایی با تجربه و آموزش دیده آماده عرضه هرگونه سرویس و تعمیر و نگهداری انواع کالاهای لوازم خانگی برند کنمور هستند. محصولاتی که شرکت ما از برند کنمور را تحت حمایت دارد خدمات تعمیر تعمیرات کنمور که در این زمینه ها سرویس تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات بوش را به بهترین نحوی انجام می دهد پس اگر به دنبال شرکتی مطمئن و متخصص هستند سرویس تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات کنمور خانه تان را به شرکت ما واگذار کنید شرکت «گویا سرویس» با کمال افتخار آماده سرویس رسانی به شما عزیزان است.
شرکت «گویا سرویس» یعنی هم اکنون مدیریت سرویس پس از فروش تمامی کالاهای کنمور را در همه استان ها و شهرستان های کشور عزیزمان با گارانتی ارائه می دهد. همه متخصصان شرکت ما از جمله تکنسین های ماهر و با تجربه ای هستند که دوره های ویژه ای را برای این منظور سپری کرده اند.
شرکت «گویا سرویس» با تامین قطعه های کنمور و بقیه برندهای معتبر و همچنین با دارا بودن مهارت و تخصص کافی نسبت به برطرف کردن نواقص و خدمات تعمیر کنمور همیشه در خدمت شما می باشد و با افتخار قابلیت جلب رضایت مصرف کنندگان بوش را دارد و تعمیرات و سرویس آن را انجام می دهد در ضمن ما میتوانیم در کمترین وقت جواب اعتماد شما را جواب بدهیم .

خدمات تعمیر کنمور کهریزک همراه با 10 درصد تخفیف ویژه

درباره‌ی شرکت کنمور بیشتر بدانید

لوازم خانگی Kenmore یک نام تجاری لوازم خانگی فروخته شده توسط شرکت Sears، Roebuck  است. این نام تجاری اولین بار با یخچال چهار کشویی ظاهر شد. اولین ماشین لباسشویی Kenmore در سال ۱۹۲۷ معرفی شد. اولین جارو برقی کنمور در سال ۱۹۳۲ ساخته شد. خط تولید لوازم خانگی Kenmore به عنوان خط Elite شناخته می شود. Kenmore همچنین دارای یک خط حرفه ای لوازم خانگی به نام Kenmore Pro می باشد. محصولات کنمور شامل یخچال و فریزر، فریزر، تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می باشد . مرکز خدمات تعمیر تعمیر و خدمات پس از فروش کنمور در تهران

خدمات پس از فروش کنمور

همۀ وسایل مصرفی حاضر در منزل از جمله لوازم خانگی ممکن است نیازمند تعمیر، تعویض قطعات یا سرویس کلی باشند. در زمان انتخاب خدمات تعمیر تعمیر کنمور، از گارانتی قطعات لوازم خانگی اطمینان حاصل کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در تضمین گارانتی محصول، اصل و اورجینال‌بودن قطعات است که اهمیت بسیار بالایی دارد.

البته ممکن است محصولی که شما خریداری کرده‌اید اساساً فاقد گارانتی باشد یا مدت زمان آن به اتمام رسیده باشد. در این صورت، باز هم می‌توانید با انتخاب خدمات تعمیر تعمیرات کنمور و با بهره‌گیری از توان بالای تکنیسین‌ها و تعمیرکاران حرفه‌ای که آموزش‌های تخصصی لازم را از سر گذرانده‌اند، مشکل را رفع کنید. سرعت عمل در پاسخگویی و اعزام سریع به محل و سرویس‌دهی تلفنی از دیگر نکات بااهمیت در انتخاب خدمات تعمیر تعمیر کنمور است که حتماً باید در نظر داشته باشید.

نحوه ارائه خدمات در «گویا سرویس»

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند. سپس تکنسین مربوطه به محل شما اعزام شده و پس از تعیین نوع تعمیر و قطعات تعویضی لازم و تعیین هزینه خدمات و قطعات نسبت به تعمیرات خدمات تعمیر کنمور شما اقدام می نماید.

خدمات پس از فروش کنمور

ما که هستیم

ما با نام «گویا سرویس» به عنوان خدمات تعمیر مرکزی محصولات کنمور در تهران آماده خدمات رسانی در زمینه تعمیر و سرویس:

  • ماشین لباسشویی
  • یخچال فرزر
  • ماشین ظرفشویی
  • کولر گازی
  • اجاق گاز و مایکروفر

هستیم.
با نام Kenmore واقعا ۱۰۰ سال از عملکرد قابل اعتماد ما میگذرد. ما از ویژگی های منحصر به فرد و نوآوری هایی که هیچ نام تجاری دیگری نمی تواند به ارمغان بیاورد برخورداریم. ما محصولاتی را ارائه می دهیم که در سطح بالا در سراسر خانه کار می کنند. و ما همیشه در حال تکامل هستیم تا به شما در تهیه، تمیز کردن و زندگی بهتر کمک کنیم.

عملکرد قابل اعتماد

این فقط یک شعار نیست، بلکه دلیل ما برای بودن است. اطمینان از روز به روز با ابتکارات برای بهبود زندگی مصرف کنندگان مراقبت می شود. این به معنی پخت سریعتر، تمیز کردن بهتر و زندگی بیشتر است. این همان عملکرد قابل اعتماد است که سالیان سال است که به رسمیت شناختن نام تجاری ما برای برتری و رضایت بخش به دست آمده است.

خدمات تعمیر کنمور کهریزک همراه با 10 درصد تخفیف ویژه

خدمات تعمیر تعمیرات کنمور شمال تهران

خدمات تعمیر کنمور شمال تهران : خدمات تعمیر کنمور شمال تهران با بیش از سال ها تجربه و تکنسین های آموزش دیده و مجرب در زمینه تعمیرات یخچال ساید بای ساید کنمور، لباسشویی کنمور و … مفتخر است ، تعمیرات لوازم خانگی کنمور را، سراسر تهران و حومه و کرج در محل تعمیر نماید.

خدمات تعمیر تعمیرات کنمورشرق تهران

خدمات تعمیر کنمور شرق تهران : اگر به دنبال نصب، سرویس و یا تعمیر لوازم خانگی کنمور هستید، خدمات تعمیر کنمور شرق تهران در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی کنمور می تواند به شما کمک کند. ما بهترین، سریعترین و قابل اعتمادترین گزینه برای انتخاب توسط شما برای تعمیر و سرویس لوازم خانگی در نقاط مختلف تهران و حومه و کرج هستیم.

با استفاده از خدمات رسمی خدمات تعمیر کنمور تا 75 % در هزینه تعمیرات صرفه جویی نمایید.

خدمات تعمیر تعمیرات کنمور جنوب تهران

خدمات تعمیر کنمور جنوب تهران : اگر هر کدام از لوازم خانگی شما مشکلی دارد، و یا کار نمی کند، ارور یا کد خطایی نشان می دهد، خدمات تعمیر کنمور جنوب تهران یکی از تعمیرکاران باتجربه و حرفه ای خود را برای تعمیر خواهد فرستاد. تمام تعمیرکاران ما دوره های تعمیرات لوازم خانگی کنمور را گذرانده و دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی کنمور در مدل های مختلف می باشند.

خدمات تعمیر تعمیرات کنمور غرب تهران

خدمات تعمیر کنمور غرب تهران : دستگاه های خدمات تعمیر کنمور شرق تهران از جمله لباسشویی کنمور، یخچال کنمور ، ساید بای ساید کنمور ، جارو برقی کنمور ، ماشین ظرفشویی کنمور ، اجاق گاز کنمور امروزه در منزل ایرانی ها به خاطر تنوع رنگ و نوع جنس و متناسب با نیاز هر خانواده جایگاه خوبی را بدست آورده است . خدمات تعمیر کنمور شرق تهران با بهره گیری از نیروی ماهر و حرفه ای به همه دستگاه ها و قطعات آن ها آشنایی و دانش کافی را دارند و با این کادر متخصص و ماهر آماده ارائه سرویس پس از فروش در شرق تهران است . همه مشتریان می توانند در صورت هرگونه مشکل در تمام محصولات کنمور با تعمیرگاه مجاز کنمور یا خدمات تعمیر کنمور شرق تهران تماس برقرار کنند.

سرویس و خدمات خدمات تعمیر کنمور

خدمات تعمیر تعمیرات کنمور وظایفی را عهده دار است و برای جلب رضایت مصرف کنندگان موظف به ارائه بهترین خدمات میباشد ، در زیر به لیست سرویس و خدمات خدمات تعمیر کنمور پرداخته ایم ، در نظر داشته باشید که تمام این خدمات در محل مشتری ارائه میگردد و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما خارج نمیشود.

  • تعمیر یخچال ، یخچال فریزر و ساید بای ساید کنمور
  • شارژگاز یخچال کنمور در محل
  • سرویس وکلیه خدمات ساید بای ساید کنمور
  • تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید کنمور
  • تعویض فیلتر لیوانی کنمور
  • تعمیر ماشین لباسشویی کنمور
  • تعمیر و تعویض کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی لباسشویی کنمور
  • تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور
  • تعمیر و تعویض کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی ظرفشویی کنمور
  • فروش شوینده ، قرص و نمک ماشین ظرفشویی کنمور
  • تعمیر ماکروفر کنمور
  • تعویض لامپ مگنتران مایکروفر کنمور
  • تعویض موتور سینی گردان مایکروفر کنمور
  • تعمیر برد الکترونیکی ماکروفر کنمور
  • تعمیر یا تعویض صفحه نمایش ماکروفر کنمور
  • تعمیر جاروبرقی کنمور
  • سرویس جاروبرقی کنمور
  • نصب لوازم خانگی کنمور
  • و … ( تمامی خدمات لوازم خانگی کنمور )

تعمیرگاه مجاز مرکزی کنمور

مجموعه «گویا سرویس» با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات لوازم خانگی و کلیه محصولات کنمور جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد ؛ مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

سوالات متداول خدمات تعمیر کنمور

اگر نیاز به خدمات تعمیر کنمور در تهران داشتید با ما در تماس باشید

گویا سرویس در کدام مناطق تهران خدمات ارائه می دهد؟

هر کجای تهران بزرگ که ساکن هستید برای استفاده از خدمات بهینه خدمات تعمیر تعمیرات کنمور با نزدیکترین شعبه به خود تماس حاصل نمایید.

آیا خدمات ارائه شده در گویا سرویس گارانتی دارد؟

ما کلیه خدمات را تضمین میکنیم ؛ چونکه با استفاده از قطعات فابریک و عیب یابی تعمیرکار آموزش دیده ؛ نگرانی بابت این موضوع نداریم ؛ برای تعمیر لوازم خانگی کنمور در صورتیکه سئوال و یا مشکلی دارید همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید

دستگاه من دارای گارانتی می باشد چه کار کنم؟

چنانچه به تازگی لوازم خانگی کنمور خریداری نموده اید ؛ با شماره خدمات تعمیر رسمی تعمیرات کنمور ؛ مندرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید تا از نصب رایگان و خدمات پس از فروش بهینه بهره مند شوید.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما