ثبت درخواست
نمایندگی زانوسی شهر زیبا خدمات با تخفیف تا سقف 50 هزار تومان

نمایندگی زانوسی شهر زیبا خدمات با تخفیف تا سقف 50 هزار تومان

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی زانوسی شهر زیبا خدمات با تخفیف تا سقف 50 هزار تومان در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی زانوسی شهر زیبا خدمات با تخفیف تا سقف 50 هزار تومان نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی زانوسی شهر زیبا خدمات با تخفیف تا سقف 50 هزار تومان

تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰ | دسته : نمایندگی زانوسی
نمایندگی زانوسی شهر زیبا خدمات با تخفیف تا سقف 50 هزار تومان

نمایندگی زانوسی شهر زیبا - تعمیر لوازم خانگی زانوسی در تهران zanussi

نمایندگی زانوسی شهر زیبا ، اگر هر کدام از لوازم خانگی زانوسی دچار مشکل شده و به دنبال نمایندگی خدمات پس از فروش زانوسی هستید ، «گویا سرویس» در خدمت شما می‌باشد. تعمیرکاران نمایندگی ما حداقل ۱۰ سال تجربه داشته و جدیدترین آموزش‌های

  • تعمیر ماشین لباسشویی
  • تعمیر ظرفشویی زانوسی
  • تعمیر یخچال فریزر زانوسی
  • تعمیر کولر گازی زانوسی
  • تعمیر اجاق گاز زانوسی
  • تعمیر ماکروفر زانوسی
  • تعمیر جاروبرقی زانوسی

را گذرانده‌اند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا «تعمیرات تخصصی لوازم خانگی زانوسی» را در سریع‌ترین زمان و با قیمت مناسب انجام دهیم. تضمین کیفیت کار ما، ضمانت 3 ماهه و خدمات پس از فروش تعمیرات زانوسی می‌باشد. برای درخواست نصب مجدد، سرویس و تعمیر لوازم خانگی زانوسی می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا فرم ثبت سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید. همکاران ما آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند. ثبت درخواست به صورت آنلاین شامل ۱۰٪ تخفیف ویژه تا سقف 50 هزار تومان می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات زانوسی در تهران

«نمایندگی تعمیرات زانوسی در تهران» یا همان تعمیرگاه مجاز مرکزی و رسمی لوازم خانگی زانوسی با استفاده از قطعات فابریک ، ضمانتنامه رسمی و تعمیرکار آموزش دیده در محل به عیب یابی ، رفع عیب و خدمات یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی و انواع محصولا زانوسی میپردازد.
چرا برای خدمات زانوسی «گویا سرویس» را انتخاب نمایید :

  • مجموعه گویا سرویس دارای شعبات مختلف تعمیرگاه مجاز زانوسی در سراسر تهران میباشد.
  • نمایندگی تعمیرات زانوسی دارای تعمیرگاه الکترونیک و مکانیک میباشد.
  • تعمیرکار لوازم خانگی زانوسی ظرف کمتر از یک ساعت در محل حاضر میشود.
  • در سراسر تهران دغدغه ای نسبت به تامین قطعات لوازم خانگی زانوسی نخواهید داشت.
  • کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی زانوسی دارای 3 الی 12 ماه ضمانتنامه رسمی میباشد.
  • در مجموعه گویا سرویس کلیه تعمیرات زانوسی توسط قطعات فابریک انجام میشود.

خدمات نصب دستگاه های زانوسی ZANUSSI :

خدمات پس از فروش زانوسی علاوه بر تخصص منحصر به فرد خود در عیب یابی و تعمیر دستگاه های مختلف ZANUSSI در زمینه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های مختلف زانوسی نیز فعالیت دارد که این خدمات نیز مانند خدمات پس از فروش با کادری کارآزموده، مجرب و در سریع ترین حالت ممکن بعد از دریافت درخواست این خدمت از جانب مشتریان محترم ZANUSSI انجام خواهد گرفت.

مزایای خدمات پس از فروش و نمایندگی زانوسی ZANUSSI:

مهم ترین و اصلی ترین مزیت نمایندگی زانوسی ارائه انواع مشاوره های رایگان در مورد دستگاه های ساخت ZUNUSSI است. مشاوران و کارشناسان آموزش دیده «نمایندگی زانوسی» در نهایت دقت و با صبر و حوصله فراوان این امور را انجام می دهند و در صورت استفاده از خدمات ما کلیه نرخ ها بر اساس مصوب اتحادیه و یا در صورت دارا بودن خدمات گارانتی رسمی طبق ضوابط گارانتی محصولات زانوسی اقدام و محاسبه می شود.

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال زانوسی.
  • ضمانت سه ماه تعمیرات و خدمات پس از فروش.
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر لوازم خانگی زانوسی است.

چنانچه لوازم خانگی زانوسی خود را به تازگی خریداری نموده اید با شماره نمایندگی زانوسی مندرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید تا از خدمات پس از فروش و نصب رایگان بهره مند شوید.

معرفی شرکت زانوسی

زانوسی یک برند ایتالیایی می باشد که در سال ۱۹۸۴ توسط شرکت سوئدی الکترولوکس خریداری شد. شرکت زانوسی در ابتدا کار خود توسط آنتونیو زانوسی را با تولید اجاق و کوره خانگی آغاز کرد. شرکت زانوسی شور و اشتیاق را در ارائه راه حل های عملی و موثر می داند.

اعتبار زانوسی

همانند ۱۰۰ سال پیش. در صد سال گذشته زانوسی چندین ایده هوشمندانه داشته است که پایه و اساس همگی آن ها یک چیز هست و آن هم تولید محصولاتی هست که زندگی را ساده تر کند. از جمله ایده های زانوسی می توان به ساخت ماشین لباسشویی های با ظرفیت بالا و همچنین ساخت گازهایی که به صورت اتوماتیک شسته می شوند اشاره کرد.

نمایندگی زانوسی شهر زیبا خدمات با تخفیف تا سقف 50 هزار تومان

چطور یک نمایندگی رسمی تعمیرات زانوسی ZANUSSI پیدا کنیم؟

اگر شما در یکی از شهرستان ها زندگی میکنید فقط با یک تماس با تلفن ۱۱۸ میتوانید به راحتی تلفن تماس نمایندگی زانوسی را دریافت کنید. ولی اگر تهران هستید و از مرکز ۱۱۸ شماره تماس یک مرکز نمایندگی رسمی تعمیرات زانوسی را طلب نمائید حداقل ۱۵۰ شماره تماس فقط در تهران به شما خواهد داد!!! متاسفانه این مراکز همگی خدمات رسمی تعمیرات زانوسی نیستند و صرفا تعمیرگاه لوازم منزل می‌باشند. ما در تهران و سایر شهرستان‌ها چندین نمایندگی تعمیرات زانوسی داریم که دارای مجوز رسمی هستند.
شما باید از مرکزی که می خواهید خدمات تعمیرات برای شما انجام دهد این نکته را کامل بپرسید که آیا مجوز رسمی به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات زانوسی را دارند یا خیر.
یکی از راه‌هائی که می‌توان از معتبر بودن خدمات پس از فروش زانوسی این مراکز با خبر شد این است که از آنها ضمانت تعمیرات را طلب نماییم. تمام مراکزی که به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر زانوسی فعالیت می کنند باید بعد از انجام تعمیرات لوازم منزل، آن را به مدت حداقل یک سال ضمانت نمایند.

نمایندگی رسمی زانوسی

«نمایندگی رسمی زانوسی» وظایفی را عهده دار میباشد که در اینجا بخشی از آنها را شرح میدهیم :

  • همراه با خریداران محصولات زانوسی از خرید تا مصرف .
  • تامین قطعات فابریک برای خدمات در نمایندگی تعمیرات زانوسی .
  • ارائه بهترین خدمات پس از فروش لوازم خانگی زانوسی و جلب رضایت مشتری .

مدیران نمایندگی رسمی زانوسی خطاب به مشتریان خود میگویند: در سال گذشته ما و طراحان ما ایده های هوشمندانه زیادی را اجرا کرده ایم که همه ی آن ها بر اساس یک چیز است و آن هم ایجاد محصولاتی است که زندگی شما را بهتر و راحت تر کند.

ما بارها لباسشویی تولیدی خود را آزمایش میکنیم ,اجاق گازهایی تولید میکنیم که به طور هوشمندانه عمل میکند و یخچال هایی طراحی کرده ایم که مواد غذایی شما را همیشه تازه نگه دارد. ما ساده ساز زندگی در خانه شما هستیم بنابراین میتوانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
از مهم ترین محصولات تولیدی زانوسی در زمینه لوازم خانگی انواع یخچال و فریزر ، اجاق گاز ، کوره ، هود و آشپزخانه ، ماشین لباسشویی و خشک کن میباشد که در زیر به شرح ویژگی های آن ها میپردازیم.

نمایندگی زانوسی شهر زیبا خدمات با تخفیف تا سقف 50 هزار تومان

راهنمای خدمات پس از فروش لوازم خانگی زانوسی

درصورتی‌که لوازم خانگی زانوسی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی زانوسی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با تعمیرات مرکزی زانوسی از این خدمات بهره‌مند شوید.
اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش زانوسی بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا دفتر مرکزی تعمیرگاه زانوسی تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین را ه را برای تعمیر یا سرویس ماشین لباسشویی، ظرفشویی کولر گازی یخچال فریزر و ساید بای ساید زانوسی خود به دست آورید ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

سوالات متداول نمایندگی زانوسی

اگر نیاز به نمایندگی زانوسی در تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

برای ارتباط با نمایندگی زانوسی در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره نمایندگی زانوسی 02177611203 با ما در ارتباط باشید.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر لوازم خانگی زانوسی گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما