ثبت درخواست
نمایندگی الکترولوکس ساعی Electrolux با گارانتی 3 ماهه تعویض ق ...

نمایندگی الکترولوکس ساعی Electrolux با گارانتی 3 ماهه تعویض ق ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی الکترولوکس ساعی Electrolux با گارانتی 3 ماهه تعویض ق ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی الکترولوکس ساعی Electrolux با گارانتی 3 ماهه تعویض ق ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی الکترولوکس ساعی Electrolux با گارانتی 3 ماهه تعویض ق ...

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۲ | دسته : نمایندگی الکترولوکس
نمایندگی الکترولوکس ساعی Electrolux با گارانتی 3 ماهه تعویض ق ...

نمایندگی الکترولوکس ساعی Electrolux با گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات - گویا سرویس

نمایندگی الکترولوکس ساعی در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات رسمی و تعمیرکار آموزش دیده به عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی الکترولوکس در محل شما عزیزان میپردازد.

نمایندگی الکترولوکس در تهران

بدون شک حضور نمایندگی الکترولوکس  ELECTROLUX در ایران از همان آغاز ورود لوازم خانگی به ایران بوده است و جاروبرقی الکترولوکس و یخچال الکترولوکس جز اولین لوازم خانگی این برند در ایران بوده اند و قطعا بسیاری از ما از نمونه های قدیمی این دستگاهها در منازل قدیمی را دیده ایم. با توجه به بزرگی و قدمت و کیفیت برند جهانی الکترولوکس از دیر باز شاهد حضور شرکتهای متعددی در زمینه واردات و خدمات پس از فروش الکترولوکس هستیم و این امر با جستجویی در اینترنت و یا سوال از ۱۱۸ مخابرات به جد قابل مشاهده میباشد، اما معدود شرکتهایی بوده و هستند که به صورت رسمی نمایندگی الکترولوکس به حساب میایند و قطعا کیفیت خدمات در فروش و خدمات پس از فروش هم در این شرکتها متمایز از دیگران خواهد بود.و اهمیت شناخت برند و محصولات و قطعات اهمیت بسزایی در موفقیت این برند در سرتاسر دنیا و از جمله نمایندگی الکترولوکس در ایران داشته است.

آنچه که از نمایندگی الکترولوکس به عنوان یک برند با کیفیت و بین المللی انتظار میرود قطعا استفاده از متدهای روز دنیا و ایزاز و ملزومات در سطح جهانی میباشد تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان و کاربران این برند جهانی یهنی الکترولوکس گردد. ایران گویا سرویس به عنوان معدود نمایندگی های الکترولوکس بوده که هم در زمینه فروش الکترولوکس و هم تعمیرات و خدمات پس از فروش الکترولوکس در ایران فعال بوده و همواره تمامی سعی خود را در ایتدا به منظور شفافیت و آگاهی به مشتریان بنا نهاده تا کاربران الکترولوکس به آسودگی خاطر نسبت به خرید الکترولوکس اقدام نموده و ضمنا در صورت وجود هرگونه سوال یا خرابی و نیاز به تعمیرات الکترولوکس به خیالی آسوده نسبت به انتخاب نمایندگی الکترولوکس اقدام نمایند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی الکترولوکس در تهران

نمایندگی الکترولوکس در تهران سعی میکند به نکات ایمنی در حین تعمیرات لوازم خانگی این برند بپردازد تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود.
نحوه رعایت نکات ایمنی در نمایندگی الکترولوکس در تهران

  • هنگام حضور تعمیرکار الکترولوکس در محل شما نکات بهداشتی و ایمنی کاملا رعایت میشود.
  • برای عدم مشکلات ناشی بعد از تعمیر در نمایندگی تعمیرات الکترولوکس از قطعات فابریک استفاده میشود.
  • قبل از اینکه تعمیرات الکترولوکس را شروع کنیم و یا دستگاه را تکان دهیم ، کابل برق دستگاه را از پریز جدا میکنیم، یا قطع کننده مدار را روی حالت خاموش میگذاریم و یا فیوز را برمیداریم.
  • این بسیار مهم است که فرد تعمیرکار قبل از هر کار اتصال به زمین را بازسازی کند ، در غیر این صورت ، ممکن است خطر ایجاد شود.

با این توضیحات بهتر است کار را به کاردان بسپارید و برای رفع مشکل دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات الکترولوکس بهره مند شوید.

خدمات نصب دستگاه های الکترولوکس

خدمات پس از فروش و نمایندگی رسمی الکترولوکس علاوه بر تخصص منحصر به فرد خود در عیب یابی و تعمیر دستگاه های مختلف Electrolux در زمینه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های مختلف الکترولوکس نیز فعالیت دارد که این خدمات نیز مانند خدمات پس از فروش با کادری کارآزموده، مجرب و در سریع ترین حالت ممکن بعد از دریافت درخواست این خدمت از جانب مشتریان محترم Electrolux انجام خواهد گرفت.

مزایای خدمات پس از فروش و نمایندگی Electrolux

مهم ترین و اصلی ترین مزیت نمایندگی الکترولوکس ارائه انواع مشاوره های رایگان در مورد دستگاه های ساخت Electrolux است. مشاوران و کارشناسان آموزش دیده نمایندگی الکترولوکس در نهایت دقت و با صبر و حوصله فراوان این امور را انجام می دهند و در صورت استفاده از خدمات ما کلیه نرخ ها بر اساس مصوب اتحادیه و یا در صورت دارا بودن خدمات گارانتی رسمی طبق ضوابط گارانتی محصولات الکترولوکس اقدام و محاسبه می شود.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در مرکز  تعمیر الکترولوکس

در صورتی که شما از خدمات مرکز تعمیرات electrolux مانند گویا سرویس استفاده کنید، دیگر لازم نیست که نگران این باشید که آیا در این مرکز از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می کنند یا نه. زیرا مطمئن خواهید بود که شما بهترین خدمات را برای محصولات الکترولوکس دقیقا می توانید از همین مراکز دریافت کنید و اعتبار این مراکز بسیار بالا می باشد.

زیرا در این مراکز برای فروش قطعات نیز فاکتور رسمی ارائه می شود، و تنها زمانی قطعه تعویض می گردد که چاره ای جز این کار نباشد، یعنی در صورتی که امکان تعمیر قطعات وجود داشته باشد، حتما به جای تعویض، قطعات تعمیر می شوند. همچنین از مهم ترین اهداف مرکز خدمات الکترولوکس، رضایت مشتریان بوده و هست و سعی می شود تا بهترین خدمات به مشتریان عزیز ارائه شود.

همچنین توجه داشته باشید که تشخیص قطعات اصل و تقلبی یک کار بسیار سخت می باشد، زیرا قطعات اصلی و تقلبی بسیار شبیه به هم می باشند و تشخیص آن ها کار بسیار دشواری است، و تنها یک فرد متخصص می تواند آن را تشخیص دهند، بنابراین هرگز از جایی که از معتبر بودن آن اطمینان ندارید، اقدام به خرید قطعه نکنید، و حتما از مراکز معتبر اقدام به خرید قطعه ی مورد نظر کنید. حتما به این نکته توجه داشته باشید که مراکز معتبر، حتما بعد از فروش قطعات لوازم خانگی الکترولوکس یا انجام خدمات تعمیرات، ضمانت نامه ی کتبی و معتبری را به شما ارائه می دهند.

تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی الکترولوکس

ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی همیشه بیشترین درصد خرابی را دارند. چرا که دو وسیله پرکاربرد بوده و اغلب در هفته بیشترین مصرف را دارند. بنابراین طبیعی است که این لوازم دچار مشکل شوند. مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی الکترولوکس شامل نشتی آب، صدای زیاد ماشین ظرفشویی، تمیز نشستن ظروف، بوی بد، ایجاد خط روی ظروف و... است. از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی الکترولوکس ممکن است پیش آید نیز می‌توان به عدم تخلیه آب، چروک شدن لباس ها، از کار افتادن ماشین لباسشویی، گرم نشدن آب و... اشاره نمود. همه مشکلات گفته شده با بهره مندی از خدمات نمایندگی قابل رفع است. بنابراین نیازی نیست نگران باشید.

تعمیرگاه مجاز یخچال الکترولوکس

مشکلات یخچال الکترولوکس را از طریق بهره مندی از خدمات نمایندگی برطرف کنید. گویا سرویس اینجاست تا مشکلات یخچال شما را در کوتاه ترین زمان رفع کند. از جمله رایج ترین مشکلات یخچال الکترولوکس می‌توان به خنک نکردن مواد غذایی، نشتی آب از یخچال، تخلیه گاز یخچال، صدای زیاد یخچال الکترولوکس و... اشاره کرد. این مشکلات در بین سایر برندها ممکن است اتفاق بیفتد. بنابراین جای نگرانی نیست. تنها کافیست با شماره‌های درج شده تماس گرفته و از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس بهره مند شود.

تعمیرگاه مجاز جاروبرقی الکترولوکس

جاروبرقی الکترولوکس ، از کیفیت بالایی برخوردار است. اما ممکن است مشکلاتی را در این وسیله مشاهده کنید. رایج ترین مشکلات در جاروبرقی الکترولوکس شامل کاهش مکش در جاروبرقی، روشن نشدن آن، مشکلات موتور جاروبرقی، خروج خاک از آن، صدای زیاد و... است. با بهره مندی از خدمات تعمیرگاه تخصصی تعمیر جاروبرقی الکترولوکس کلیه مشکلات گفته شده قابل رفع است.

تعمیرگاه مجاز هود و اجاق گاز الکترولوکس

اگر در رابطه با هود و اجاق گاز الکترولوکس خود دچار مشکل شده اید، با ما تماس بگیرید. ممکن است گاهی متوجه زرد رنگ شدن شعله اجاق گاز شوید، و یا فندک اجاق گاز شما از کار بیفتد. یا حتی در رابطه با بخش فر اجاق گاز دچار مشکل شوید. تمامی مشکلات در رابطه با اجاق گاز و هود الکترولوکس قابل رفع است. بنابراین در صورت مشاهده هر مشکلی سریعا با نمایندگی تماس حاصل نمائید.

مرکز الکترولوکس

سوالات متداول نمایندگی الکترولوکس

برای ارتباط با نمایندگی الکترولوکس در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره نمایندگی الکترولوکس 02177611203 با ما در ارتباط باشید.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر لوازم خانگی الکترولوکس گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما