ثبت درخواست
نمایندگی تعمیر آاگ فرحزاد AEG با برد رسمی و گارانتی 3 ماهه تع ...

نمایندگی تعمیر آاگ فرحزاد AEG با برد رسمی و گارانتی 3 ماهه تع ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی تعمیر آاگ فرحزاد AEG با برد رسمی و گارانتی 3 ماهه تع ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی تعمیر آاگ فرحزاد AEG با برد رسمی و گارانتی 3 ماهه تع ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی تعمیر آاگ فرحزاد AEG با برد رسمی و گارانتی 3 ماهه تع ...

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ | دسته : نمایندگی آاگ
نمایندگی تعمیر آاگ فرحزاد AEG با برد رسمی و گارانتی 3 ماهه تع ...

نمایندگی تعمیر آاگ فرحزاد AEG با برد رسمی و گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات - گویا سرویس

نمایندگی تعمیر آاگ فرحزاد AEG ، اگر یکی لوازم خانگی آاگ شما مانند

  • یخچال آاگ
  • ماشین لباسشویی آاگ
  • ماشین ظرفشویی آاگ
  • کولر گازی آاگ
  • ماکروفر آاگ
  • اجاق گاز آاگ
  • جاروبرقی آاگ

مشکل پیدا کرده و به دنبال تعمیرات تخصصی آاگ می‌باشید، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی گویا سرویس در خدمت شما می‌باشد. تعمیرکاران با تجربه ما لوازم خانگی شما را با تجهیزات مدرن بررسی و تعمیر می‌نمایند. حتی اگر می خواهید نصب مجدد لوازم خانگی را انجام دهید می‌توانید با ما تماس بگیرید. سرویس به موقع باعث جلوگیری از خراب شدن و صرفه‌جویی در هزینه تعمیرات می‌شود. اگر برگه گارانتی نمایندگی رسمی آاگ شما هنوز دارای اعتبار است میتوانید با تلفن درج شده خدمات پس از فروش لوازم خانگی آاگ روی آن تماس بگیرید اگر تاریخ آن گذشته نگران نباشید همین حالا درخواست خود را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید یا با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر آاگ فرحزاد AEG با برد رسمی و گارانتی 3 ماهه تع ...

نمایندگی مجاز آاگ (AEG) در تهران

گویا سرویس نمایندگی مجاز آاگ (AEG) در تهران خدمات پس از فروش محصولات آاگ را بر عهده دارد. در صورتی خرابی حتما با گویا  سرویس تماس بگیرید. در ادامه با برند آاگ و نمایندگی مجاز آاگ در تهران بیشتر آشنا میشویم.
شرکت بین المللی AEG بوسیله ی امیل راتنو در سال 1883 و با خرید امتیاز توماس ادیسون این شرکت را با نام آاگ ثبت و راه اندازی کرد.در زمان شروع جنگ جهانی دوم شرکت آاگ بخش های زیادی را که در آلمان شرقی بود از دست داد و همزمان با شرکت تلفونکن ادغام و شرکت جدیدی با اسم آاگ تلفونکن راه اندازی شد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ

اینجا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ AEG میباشد ، الان که وارد این صفحه شده اید ، به احتمال زیاد یکی از محصولات آاگ ( یخچال ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی ، مایکروفر ، اجاق گاز ، هود و … ) شما عزیزان به مشکل برخورده است.

  • نمایندگی تعمیرات AEG آاگ با شعبات مختلف در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
  • تعمیرگاه و نمایندگی مجاز AEG با کادری مجرب و سابقه ای 30 ساله مفتخر است خدمات AEG را در محل با ضمانتنامه رسمی انجام دهد.
  • کلیه خدمات AEG آاگ با قطعات اورجینال انجام می شود.
  • تمامی خدمات تعمیر لوازم خانگی آاگ در همان روز بعد از تماس شما انجام میگردد.
  • تعمیرکار لوازم خانگی آاگ ظرف مدت کمتر از یکساعت در محل حاظر می شود.
  • قابل ذکر است کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی AEG آاگ دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد.
  • کلیه خدمات آاگ با فاکتور رسمی گویا سرویس ارائه میشود.
  • تمامی تکنسینهای مجموعه ، آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات آاگ می باشند.
  • در صورت تماس با تلفن نمایندگیهای آاگ در سراسر تهران ، مشاوره رایگان انجام میگردد تا چنانچه مشکل جزئی بود ، بدون نیاز به تکنسین مشکل برطرف شود

چنانه لوازم خانگی آاگ خریداری نموده اید با شماره نمایندگی آاگ مندرج شده در برگه تماس حاصل نمایید تا از خدمات پس از فروش آاگ در تهران بهره مند شوید.

انتخاب نمایندگی تعمیرات آاگ در تهران

برای انتخاب نمایندگی تعمیرات آاگ در تهران حتما باید به نکات زیر توجه کنید:

  • نمایندگی را انتخاب کنید که بیش از 10 سال سابقه داشته باشد.
  • سرویس کاران و تعمیرکاران حرفه ای داشته باشد.
  • همیشه آموزش های به روز را ببینند.
  • خدمات و سرویس را با سرعت انجام دهند.
  • قطعات فابریک و اورجینال برای تعویض داشته باشند و همیشه از آنها استفاده کنند.
  • دارای سیستم ثبت و پیگیری باشند.

محدوده تسلط AEG

نمایندگی رسمی آاگ

نمایندگی رسمی آاگ با استفاده از قوانین مشتری مداری و خدمات در اروپا به فروش ، عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی این برند میپردازد.نمایندگی رسمی آاگ دارای وظایف زیر میباشد :

  • همراه با مشتریان محصولات آاگ از خرید تا مصرف .
  • تامین قطعات فابریک برای خدمات نمایندگی تعمیرات آاگ .
  • پرسش از مشتریان جهت رضایتمندی از خدمات پس از فروش آاگ .

هزینه خدمات لوازم خانگی آاگ

گویا سرویس برای رفاه حال شما عزیزان هزینه خدمات و تعمیر لوازم خانگی آاگ را شرح داده است تا با دانش و آگاهی از خدمات نمایندگی آاگ بهره مند شوید ، همچنین در نظر داشته باشید که نسبت به سال ساخت محصول آاگ ، تکنولوژی بکار رفته و مدت زمان گارانتی ارائه شده ؛ هزینه خدمات لوازم خانگی آاگ متغیر میباشد.

چرا گویا سرویس را برای تعمیر لوازم خانگی آاگ انتخاب کنیم؟

هیچکس بهتر از ما دستگاه AEG شما را نمی شناسد، ما با ده ها سال تجربه در نمایندگی آاگ تکنسین هایی داریم که در تهران با استانداردهای فوق العاده بالا آموزش دیده اند. ما برای هر دستگاه هایی مانند یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی مایکروفر اجاق گاز و جاروبرقی آ ا گ جداگانه چندین تعمیرکار حرفه ای داریم که این باعث می شود ما فورا مشکل لوازم خانگی شما را تشخیص دهیم و از اتلاف وقت و هزینه های اضافه برای شما جلوگیری کنیم، تکنسین های تأیید شده ما خدمات پس از فروش سریع و حرفه ای ارائه می دهند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما شش ماه ضمانت می‌کنیم.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر آاگ

در صورتی که نیاز به نمایندگی تعمیر آاگ داشتید با ما تماس بگیرید.

تعمیرات آاگ شامل چند ماه ضمانت می باشد؟

پس از پایان اتمام تعمیرات ، تمامی خدمات شامل 90 روز معادل 3 ماه گارانتی بوده که در فاکتور رسمی مجموعه نمایندگئ آ ا گ ثبت می گردد . این قانون برای تمامی شعب گویا سرویس و تکنسین ها لازم الاجرا می باشد.

آیا قطعات مصرفی آاگ ، ارجینال می باشد؟

بله . تمامی قطعات استفاده شده در تمام مراحل تعمیرات آاگ ارجینال بوده و قیمت قطعات بر اساس قیمت وب سایت رسمی آاگ محاسبه می گردد . لازم به ذکر است که نرخ محاسبه شده به صورت قیمت خام سایت آاگ است .

آیا تمام عیوب لوازم خانگی آاگ نیاز به اعزام تکنسین دارد؟

خیر . معمولا 60 درصد تماس هایی که با مجموعه گرفته می شود عیب نبوده و به دلیل بی اطلاعی مشترکان از طرز کار دستگاه می باشد که کارشناسان ما به صورت تلفنی شما را راهنمایی می نمایند.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما