ثبت درخواست
تعمیر اجاق گاز در نازی آباد با گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات شبا ...

تعمیر اجاق گاز در نازی آباد با گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات شبا ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از تعمیر اجاق گاز در نازی آباد با گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات شبا ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز تعمیر اجاق گاز در نازی آباد با گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات شبا ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

تعمیر اجاق گاز در نازی آباد با گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات شبا ...

تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹ | دسته : اجاق گاز
تعمیر اجاق گاز در نازی آباد با گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات شبا ...

تعمیر اجاق گاز در نازی آباد با گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات - گویا سرویس

تعمیر اجاق گاز در نازی آباد ، اجاق گاز یکی از لوازمی است که در هر مکانی یافت می‌شود. اجاق گازی در اندازه‌های کوچک و بزرگ، خیلی ساده یا دارای امکان پیشرفته، بدون فر یا دارای فر در خانه‌ها و حتی محل کار مورد استفاده هر روزه قرار می‌گیرد. از آشپزی گرفته تا دم کردن چای نیاز به آتش دارد که با توجه به در دسترس و مقرون به صرفه بودن گاز، اجاق گازی بیشترین کاربرد را دارد. اجاق گازها آنقدر ساده کار می‌کنند که شاید به نظر برسد که به سرویس و نگهداری نیاز داشته باشد.

ولی باید بدانیم که برای استفاده بهینه و مقرون به صرفه و جلوگیری از خرابی‌های احتمالی، اجاق گاز هم نیاز به سرویس دارد بخصوص اگر دارای امکانات خاصی مانند فر باشد. در اینجا در مورد نحوه‌ی عیب‌یابی و تعمیر اجاق گاز اطلاعاتی ارائه می‌دهیم.

جدول اجرت تعمیر اجاق گاز

خدماتهزینه تعمیرات ( هزار تومان)
تعویض سر شعله۵۰/۰۰۰ تا ۸۰/۰۰۰
تعویض ترموکوپل۵۰/۰۰۰ تا ۸۰/۰۰۰
تعویض ترانس۷۰/۰۰۰ تا ۱۰۰/۰۰۰
تعمیر یا تعویض بوبین۵۰/۰۰۰ تا ۸۰/۰۰۰
تعویض شیشه۷۰/۰۰۰ تا ۱۰۰/۰۰۰
سرویس کامل اجاق گاز۱۵۰/۰۰۰ تا ۲۰۰/۰۰۰





در ادامه آموزش تعمیرات اجاق گاز به شرح کامل عیب یابی 5 موارد علت روش نشدن فر یا اجاق پرداخته ایم.

یکسان نبودن شعله اجاق ‌گاز

همان‌طور که میدانید یکی از مواردی که نشان می‌دهد اجاق ‌گاز سالم است و مشکلی ندارد منظم بودن و آبی بودن رنگ شعله می‌باشد. در بعضی شرایط این شعله‌ها بسیار ضعیف می‌شوند و رنگ آبی خود را از دست می‌دهند که باید حتماً توسط یک تکنسین موردبررسی قرار گیرد.

  • به‌طورکلی هزینه تشخیص و عیب‌یابی سر شعله اجاق‌ گاز و تعمیرات مربوط به مشکل یکسان نبودن شعله حدود پنجاه تا هشتاد هزار تومان می‌باشد.(۵۰ هزار تومان تا ۸۰ هزار تومان )
  • برای بررسی و رفع این مشکل توصیه می شود مطلب “علت زرد سوختن شعله اجاق گاز” را مطالعه نمایید.

تعمیر اجاق گاز در نازی آباد با گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات شبا ...

خاموش شدن فندک اجاق ‌گاز

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است بیشتر مصرف‌کنندگان با آن روبه‌رو شوند روشن نماندن فندک می‌باشد. خرابی ترموکوپل می‌تواند سبب آسیب دیدن فندک دستگاه شود.

  • ترموکوپل به سه صورت با مدل و کیفیت‌های متنوع در بازار وجود دارد که هزینه تعویض آن را به‌طورکلی می‌توان گفت که هزینه تعمیرات اجاق گاز در این قطعه با هزینه ایاب و ذهاب پنجاه تا هشتاد هزار تومان می‌شود.(۵۰ هزار تومان تا ۸۰ هزار تومان ).
  • برای تعمیر این مشکل، پیشنهاد می شود مقاله “علت روشن نماندن شعله اجاق گاز” را مطالعه نمایید.

جرقه نزدن اجاق ‌گاز

همان‌طور که میدانید جرقه نزدن در اجاق‌گاز می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که نمی‌توان بدون عیب‌یابی دقیق و بررسی کامل علت آن را فهمید. اما در بیشتر موارد خرابی و درست کار نکردن ترانس موجب بروز این مشکل می‌شود.

  • هزینه تعویض یا تعمیر اجاق گاز در این قطعه به غیر از هزینه‌های رفت‌وآمد تعمیرکار و ایاب و ذهاب به‌طور میانگین بین هفتاد و پنج تا صد هزار تومان می‌باشد.(۷۵ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان)

قطع شدن گاز اجاق ‌گاز

از دیگر مشکلاتی که ممکن است هنگام استفاده از دستگاه با آن مواجه شوید قطعی گاز موردنیاز در اجاق‌گاز می‌باشد. یکی از عواملی که می‌تواند موجب به وجود آمدن این ایراد شود خرابی و ازکارافتادن بوبین می‌باشد. بوبین و ترموکوپل در دستگاه ارتباط بسیار نزدیکی به هم دارند که خرابی یکی از آن‌ها می‌تواند در عملکرد کلی اجاق ‌گاز خلل ایجاد کند.

  • هزینه تعمیرات اجاق‌ گاز در این قطعه شامل باز و بسته کردن بوبین از پنجاه تا هشتاد تومان تعیین می‌شود.(۵۰ هزار تومان تا ۸۰ هزار تومان) برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان پین ورک می‌توانید با شماره 77611203-۰۲۱ تماس بگیرید.

آسیب دیدن شیشه اجاق ‌گاز

عوامل زیادی سبب شکستن و آسیب دیدن شیشه اجاق‌گازهای رومیزی می‌شود که مهم‌ترین آن قرار دادن ظروف بزرگ و سنگین بر روی شعله می‌باشد. در بیشتر مواقع این مشکل اجاق‌گاز تنها با جایگزین کردن با یک قطعه سالم برطرف می‌شود.

  • هزینه تعمیرات اجاق ‌گاز در این مورد با تمام هزینه‌های ایاب و ذهاب و جابجایی حدود هفتاد تا صد هزار تومان برآورده می‌شود.(۷۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان)

حتما بخوانید :  تعمیر هود آشپزخانه 

هزینه تعمیرات اجاق ‌گاز در محل

جا به جایی وسایلی مانند یخچال، اجاق‌گاز و.. به دلیل سنگینی و حجم زیاد به‌هیچ‌عنوان منطقی به نظر نمی‌رسد. بنابراین بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند برای جلوگیری از آسیب دیدن بیشتر اجاق‌گاز خود را در محل تعمیر کنند و آن را جابجا نکنند. این اقدام و تعمیرات اجاق‌گاز در محل جلوی بسیاری از هزینه‌ها را می‌گیرد و در مقایسه با هزینه حمل‌ونقل و … هزینه کمتری دارد. هزینه ایاب و ذهاب تعمیر دستگاه در محل با توجه به مسافتی که وجود دارد از 50000 تا 100000 وجود دارد. اگر از هزینه‌های حمل‌ونقل بار اطلاع داشته باشید به‌راحتی متوجه می‌شوید که قیمت گفته‌شده بسیار به‌صرفه‌تر می‌باشد.

سوالات متداول تعمیر اجاق گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز در چه مناطق و شهر هایی انجام می شود؟

تعمیر اجاق گاز در سراسر تهران و کرج انجام می پذیرد .تعمیرکاران مجرب گویا سرویس در خدمت شما هستند

برای ارتباط با مرکز تعمیر اجاق گاز در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره 09129532878 با ما در ارتباط باشید.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر اجاق گاز گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما