ثبت درخواست
نمایندگی کنوود نصرت با 10 درصد تخفیف خدمات

نمایندگی کنوود نصرت با 10 درصد تخفیف خدمات

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی کنوود نصرت با 10 درصد تخفیف خدمات در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی کنوود نصرت با 10 درصد تخفیف خدمات نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی کنوود نصرت با 10 درصد تخفیف خدمات

تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ | دسته : نمایندگی کنوود
نمایندگی کنوود نصرت با 10 درصد تخفیف خدمات

نمایندگی کنوود نصرت با 10 درصد تخفیف خدمات | گویا سرویس

نمایندگی کنوود نصرت ، گویا سرویس آماده‌ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی

  • یخچال فریزر کنوود
  • ماشین لباسشویی کنوود
  • ماشین ظرفشویی کنوود
  • مایکروفر کنوود
  • اجاق گاز کنوود
  • بخارشوی کنوود
  • جارو برقی کنوود
  • کولر گازی کنوود

در تهران می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی کنوود با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین تعمیر لوازم خانگی کنوود را در نزدیکترین تعمیرگاه به شما ارائه خواهیم داد.

تعمیرگاه مجاز تعمیر لوازم خانگی یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی , جاروبرقی , ماکروفر کنوود با استفاده از اصول مشتری مداری و خدمات پس از فروش در اروپا به به تعمیرات در محل شما عزیزان میپردازد.

نمایندگی کنوود نصرت با 10 درصد تخفیف خدمات

 از مزایای خدمات پس از فروش استفاده از قطعات اصلی کنوود و ارائه ضمانت 3 ماه خدمات انجام شده می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست تعمیرات کنوود با شماره‌های زیر بگیرید. اگر سفارش تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید ۱۰ % تخفیف دریافت می کنید.

مزایای استفاده از تعمیرگاه گویا سرویس

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال کنوود.
  • ضمانت سه ماه تعمیرات و خدمات پس از فروش.
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر لوازم خانگی کنوود است.

چنانچه لوازم خانگی کنوود خریداری نموده اید جهت نصب رایگان و استفاده از خدمات گارانتی با شماره نمایندگی کنوود مندرج شده در برگه ضمانتنامه تماس حاصل نمایید.

گویا سرویس تنها تعمیرگاه مجاز کنوود با شعبات مختلف در سراسر تهران میباشد.

چگونه از خدمات پس از فروش لوازم خانگی کنوود استفاده کنیم

خدمات پس از فروش کنوود در صورتی‌ که دستگاه شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی لوازم خانگی کنوود در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر تعمیرات لوازم خانگی کنوود از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لوازم خانگی کنوود بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا دفتر مرکزی تعمیرات لوازم خانگی کنوود گویا سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس لوازم خانگی کنوود خود به دست آورید. ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کنوود

همیشه این نگرانی برای خریداران لوازم خانگی کنوود وجود دارد، زمانی که می خواهند یک محصول لوازم خانگی را خریداری نمایند این سوالات را می پرسند:

  • آیا امکان تعمیر در صورت خرابی وجود دارد یا خیر ؟
  • آیا امکان تعویض قطعات در صورت بروز مشکل وجود دارد یا خیر ؟
  • آیا امکان تعمیر در مدت زمان کوتاه وجود دارد یا خیر ؟
  • آیا قطعات استفاده شده در زمان تعمیر دارای کیفیت بالایی هستند یا خیر ؟
  • برای تعمیر لوازم خانگی کنوود در تهران با کجا تماس بگیریم ؟
  • نمایندگی تعمیرات کنوود در تهران کجا است ؟

در پاسخ به این سوالات باید با اطمینان پاسخ دهیم بله وجود دارد … با تمام این تفاسیر نمایندگی تعمیرات کنوود قصد دارد با مدیریت مناسب و هدف مند در ارائه خدمات بهینه به بهبود خدمات لوازم خانگی کنوود کمک شایانی نماید ، بنابراین با شفاف سازی هزینه تعمیرات و استفاده از قطعات فابریک در این امور توانسته است جامه عمل بپوشاند که حتی همین نقص کوچک برطرف شود و بدون هیچ نقصی به سمت و سوی پیشرفتی مضاعف گام برداریم.

فیلم یخچال و فریزر سری کلاسیک کنوود

نمایندگی کنوود در تهران

یکی از راه‌هائی که می‌توان از معتبر بودن خدمات پس از فروش کنوود این مراکز با خبر شد این است که از آنها ضمانت تعمیرات را طلب نماییم. تمام مراکزی که به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر کنوود فعالیت می کنند باید بعد از انجام تعمیرات لوازم منزل، آن را به مدت حداقل یک سال ضمانت نمایند. حال بعد از اینکه تعمیرات خود را به نمایندگی رسمی تعمیرات KENWOOD سپردیم لازم است نکاتی را درباره بعد از اتمام تعمیرات بدانیم.

چرا گویا سرویس را برای تعمیر لوازم خانگی کنوود انتخاب کنیم؟

هیچکس بهتر از ما دستگاه KENWOOD شما را نمی شناسد، ما با ده ها سال تجربه در نمایندگی کنوود تکنسین هایی داریم که در تهران با استانداردهای فوق العاده بالا آموزش دیده اند. ما برای هر دستگاه هایی مانند یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی مایکروفر اجاق گاز و جاروبرقی کنوود جداگانه چندین تعمیرکار حرفه ای داریم که این باعث می شود ما فورا مشکل لوازم خانگی شما را تشخیص دهیم و از اتلاف وقت و هزینه های اضافه برای شما جلوگیری کنیم، تکنسین های تأیید شده ما خدمات پس از فروش سریع و حرفه ای ارائه می دهند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما شش ماه ضمانت می‌کنیم.

مشترکین محترم نمایندگی تعمیرات کنوود ؛ چنانچه سوال فنی دارید به مطالعه مقاله های آموزشی بپردازید و از تماس با شماره های زیر جهت پرسش سوالات خوداری نمایید ، نمایندگی کنوود سعی نموده است با انتشار مقالات آموزشی راهنمای فارسی استفاده از محصولات کنوود و علت ارور و نحوه رفع کدخطا به شما آگاهی دهد ، بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر داخل سایت جستجو نمایید.

خدمات تضمین شده در نمایندگی کنوود در تهران

مجموعه گویا سرویس به عنوان نمایندگی انحصاری لوازم خانگی کنوود در تهران با سال ها تجربه و تخصص مفتخر است تا با داشتن رضایت بالای مشتریان خود همواره بهترین خدمات را به مشتریان خود در سراسر تهران ارائه نماید. کارخانه لوازم خانگی کنوود با ارائه آموزش های تخصصی به افراد متقاضی در سراسر دنیا متخصصینی را برای ارائه خدمات تعمیراتی به مشتریان دائمی خود آماده نموده تا بتواند طیف وسیع مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد.
تعمیرات لوازم خانگی کنوود توسط کارشناسان نمایندگی انحصاری تعمیرات کنوود در هر جای تهران به شما ارائه خواهد شد و پس از آن تعمیرات ما یکسال از زمان تعمیر گارانتی خواهد شد. این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال شرکت اصلی کنوود به شما اطمینان خواهد داد تا بدون نگرانی از استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت بتوانید با همان رضایت همیشگی از محصولات کنوود استفاده نمایید.

مهم ترین کدهای خطا و ارور یخچال فریزر کنوود

ردیفنوع اررورعلت اررور
خطامعنای کد خطا E0با خراب شدن سنسور فریزر کد خطا E0 نمایش داده میشود
راه حلراه حل کد خطا E0در مرحله اول باید به طور کامل سنسور و اتصالات را بررسی کنید و در صورت نیاز تعمیر و یا با قطعه جدید جایگزین کنید. البته گاهی اوقات خرابی در مدار برد اصلی دستگاه می تواند منجر به بروز این دسته از ارورهای یخچال فریزر کنوود گردد که تعمیر آن کاملا تخصصی می باشد.
خطامعنای کد خطا E1در صوذت خراب شدن و ایجاد عیب در سنسور دیفراست این کد خطا نمایش داده میشود. علاوه بر نمایش کد خطا E1 روی صفحه نمایش، همچنین می توانید برفک و یخ را در یخچال مشاهده کنید که همگی نشان دهنده خرابی سنسور دیفراست می باشد.
راه حلراه حل کد خطا E1برای بر طرف شدن این دسته از کدهای خطا و ارور یخچال فریزر کنوود لازم است سنسور دیفراست را کاملا بررسی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.
خطامعنای کد خطا E3از دیگر کدهای یخچال فریزر کنوود که به مرور ممکن است با آن مواجه شوید، کد خطا E3 می باشد. این کد خطا به معنای خراب شدن سنسور بین یخچال و فریزر است. بین یخچال و فریزر نوعی سنسور قرار دارد که در واقع کانال ارتباطی این دو بخش می باشد.
راه حلراه حل کد خطا E3بررسی سالم و یا معیوب بودن این سنسور کاملا تخصصی می باشد و بهتر است از افراد حرفه ای در تعمیر یخچال فریزر کنوود کمک و راهنمایی بگیرید.
خطامعنای کد خطا E4با سوختن هیتر المنت در سیستم دیفراست این کد خطا نمایش داده میشود.
راه حلراه حل کد خطا E4هیتر المنت معیوب را باید با قطعه جدید جایگزین کنید.
خطامعنای کد خطا E8با خراب شدن سنسور یخساز یخچال فریزر کنوود کد خطا E8 نمایش داده میشود.
راه حلراه حل کد خطا E8در اغلب مواقع بخاطر بروز اشکال در مدار سنسور این کد نمایش داده میشود. مدار سنسور یخساز باید به طور کامل بررسی و مشکلات موجود بر طرف گردد. البته بر طرف شدن این کدهای خطا یخچال فریزر کنوود نیاز به داشتن تخصص و تجربه دارد. چون در برخی از مواقع حتی ممکن است نیاز به تعویض سیستم یخساز باشد.
خطامعنای کد خطا E9در برخی از مواقع ممکن است یخ موجود در یخساز به طور کامل تخلیه نشود. در این شرایط ارور E9 بر روی صفحه نمایش یخچال فریزر نمایش داده میشود.
راه حلراه حل کد خطا E9سیستم یخساز را به طور کامل بررسی و مدار و اتصالات موجود در آن را چک کنید. در صورت وجود مشکل سیستم را تعمیر و قطعات معیوب را با سالم تعویض نمایید. برای تعمیر این سیستم بهتر است به نمایندگی های مجاز تعمیر ساید بای ساید کنوود مراجعه کنید.

راهنمای استفاده از نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران

برای استفاده از نمایندگی تعمیرات کنوود پیش از هرکاری وسیله خراب را از برق بکشید. سپس تلفن را برداشته و با نزدیکترین نمایندگی محل سکونتتان تماس بگیرید. نوع وسیله خراب و اطلاعات اولیه آن را به همراه آدرس خود در اختیار اپراتور قرار دهید. سپس تلفن را قطع کرده و منتظر بمانید تا تیم زبده تعمیرکاران کنوود از راه برسند. به همین سادگی و بدون هیچ دردسری وسیله شما تعمیر خواهد شد.


سوالات متداول نمایندگی نمایندگی کنوود

اگر نیاز به نمایندگی کنوود داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید

هزینه تعمیر لوازم خانگی کنوود چقدر است؟

هزینه تعمیر لوازم خانگی کنوود شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنیسین های ما بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام می کنند، به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیرات نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر لوازم خانگی کنوود گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما