ثبت درخواست
نمایندگی هیتاچی نواب 09122803982 - Hitachi

نمایندگی هیتاچی نواب 09122803982 - Hitachi

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی هیتاچی نواب 09122803982 - Hitachi در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی هیتاچی نواب 09122803982 - Hitachi نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی هیتاچی نواب 09122803982 - Hitachi

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۵ | دسته : نمایندگی هیتاچی
نمایندگی هیتاچی نواب 09122803982 - Hitachi

نمایندگی هیتاچی نواب 09122803982 - Hitachi - گویاسرویس

نمایندگی هیتاچی نواب - هیتاچی یک شرکت معروف ژاپنی در سال 1910 و بیش از 100 سال سن، تاسیس شد. کارخانه هیتاچی بزرگترین شرکت سازنده لوازم الکتریکی ژاپنی و یکی از بزرگترین شرکت های هلدینگ در جهان است. کارخانه های هیتاچی در کشورهای تایلند، اندونزی، بنگلادش، سنگاپور قرار دارد.

تعمیر لوازم خانگی هیتاچ

نمایندگی تعمیرات هیتاچی در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات رسمی تعمیرکار آموزش دیده در محل به عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی هیتاچی میپردازد. آیا یکی از لوازم خانگی هیتاچی شما کار نمی‌کند؟ و به دنبال یک تعمیرگاه مرکزی برای سرویس یا تعمیر :

  • ماشین لباسشویی هیتاچی
  • ظرفشویی هیتاچی
  • یخچال فریزر هیتاچی
  • کولر گازی هیتاچی
  • مایکروفر هیتاچی
  • اجاق گاز هیتاچی
  • جاروبرقی هیتاچی

هستید؟ نمایندگی های گویا سرویس با تعمیرکاران حرفه‌ای می‌توانند با مراجعه و عیب‌یابی، لوازم خانگی هیتاچی شما را در کمترین زمان تعمیر نمایند. ما سعی می‌کنیم قطعات معیوب را به جای تعویض تعمیر نماییم. خدمات ما شامل 3 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش تعمیرات می‌باشد. اگر مهلت کارت گارانتی لوازم خانگی هیتاچی شما تمام شده هم می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید، در هر ساعت شبانه‌روز حتی روز‌های تعطیل می‌توانید با پر کردن فرم آنلاین درخواست تعمیرات با ۱۰٪ تخفیف ویژه را از ما درخواست کنید.

نمایندگی هیتاچی نواب 09122803982 - Hitachi

درباره‌ی شرکت هیتاچی hitachi

هیتاچی یک شرکت معروف ژاپنی بیش از ۱۰۰ سال سن در سال ۱۹۱۰ تاسیس شد و در سال ۱۹۲۰. در طول ۱۰۰ سال تاریخ در آن گنجانیده و هیتاچی شده است در توسعه زیرساخت های اجتماعی که پایه و اساس تقریبا هر جنبه از زندگی مدرن فراهم می کند مشغول اند. هیتاچی است که پیشگامان اجتماعی نوآوری کسب و کار عملیات خود را در سراسر جهان گسترش یافته داشتن یک نیروی کار ۳۲۶،۲۴۰ نفر در ۹۴۰ شرکت های فعال در قاره های مختلف در زمینه انرژی، صنعتی، ماشین آلات ساختمانی، پزشکی / بهداشت و درمان / داروسازی، فناوری اطلاعات، آسانسور / پله برقی، حمل و نقل، دستگاه های الکترونیکی / نیمه هادی ها، مواد، لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری.

کارخانه هیتاچی بزرگترین شرکت سازنده لوازم الکتریکی ژاپن و یکی از بزرگترین شرکت‌های هلدینگ در جهان است. کارخانه های هیتاچی در کشورهای زیادی مانند اندونزی، سنگاپور، بنگلادش، تایلند

نمایندگی هیتاچی به انتشار مقاله های آموزشی در ارتباط با دفترچه آموزش نحوه استفاده از محصولات هیتاچی ، علت ارور و نحوه رفع کد خطا و آموزش عیب یابی لوازم خانگی هیتاچی پرداخته است تا حتی المکان بدون پرداخت هزینه به تعمیر در محل خود بپردازید.

مزیت های استفاده از خدمات تعمیر شرکت گویا سرویس

ممکن است محصولی که از برند هیتاچی خریداری کرده‌اید، دچار خرابی شود. اگر خودتان تخصص کافی در این زمینه نداشته باشید، می‌توانید از خدمات گویا سرویس استفاده کرده و سریعا، وسیله‌ی خود را تعمیر کنید. این شرکت، خدمات بسیار زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و به دلیل تیم قوی که در این مجموعه در حال فعالیت هستند، مشتریان از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار خواهند شد. برخی از این مزیت‌ها عبارت‌اند از:

  • گارانتی قطعات
  • ضمانت قطعات
  • اصل و اورجینال بودن قطعات
  • وجود تکنسین‌های حرفه‌ای و متخصص
  • حضور متخصصین در صورت لزوم در محل در کمترین زمان ممکن

شما عزیزان می‌توانید در صورت لزوم با شماره تلفن نمایندگی هیتاچی تماس گرفته و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. گویا سرویس ، تیم بسیار قوی را در مجموعه‌ی خود دارد و تکنسین‌هایی که در این مجموعه در حال فعایت هستند با لوازم خانگی برند هیتاچی به طور کامل آشنایی دارند و می‌تواند در اسرع وقت سرویس و تعمیرات لازم را انجام دهند.

خدمات نصب دستگاه های هیتاچی HITACHI 

خدمات پس از فروش هیتاچی علاوه بر تخصص منحصر به فرد خود در عیب یابی و تعمیر دستگاه های مختلف HITACHI در زمینه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های مختلف هیتاچی نیز فعالیت دارد که این خدمات نیز مانند خدمات پس از فروش با کادری کارآزموده، مجرب و در سریع ترین حالت ممکن بعد از دریافت درخواست این خدمت از جانب مشتریان محترم HITACHI انجام خواهد گرفت.

مزایای خدمات پس از فروش و نمایندگی هیتاچی HITACHI

مهم ترین و اصلی ترین مزیت نمایندگی هیتاچی ارائه انواع مشاوره های رایگان در مورد دستگاه های ساخت HITACHI است. مشاوران و کارشناسان آموزش دیده نمایندگی هیتاچی در نهایت دقت و با صبر و حوصله فراوان این امور را انجام می دهند و در صورت استفاده از خدمات ما کلیه نرخ ها بر اساس مصوب اتحادیه و یا در صورت دارا بودن خدمات گارانتی رسمی طبق ضوابط گارانتی محصولات هیتاچی اقدام و محاسبه می شود.

نمایندگی تعمیرات هیتاچی در شمال، غرب، شرق، مرکز و جنوب تهران

تعمیرگاه گویا سرویس بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات هیتاچی با دارا بودن شعب خدمات پس از فروش در شمال، غرب، شرق، مرکز و جنوب تهران آماده ارائه سرویس خدمات به همشهریان گرامی در اسرع وقت در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب می باشد.

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات هیتاچی

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات هیتاچی با استفاده از متد خدمات در اروپا به عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی شما میپردازد ، در اینجا به شرح وظایف مجموعه گویا سرویس میپردازیم :

  • بدون خروج دستگاه به تعمیرات لوازم خانگی هیتاچی در منزل شما بپردازد.
  • سرعت در خدمات و گارانتی قطعات مصرفی از وظایف تعمیرگاه مرکزی هیتاچی میباشد.
  • برگزاری آموزش تعمیرات لوازم خانگی هیتاچی به تعمیرکاران خود جهت ارائه خدمات مطلوب .
  • راه اندازی باشگاه مشتریان و جلب رضایت آنها برای خدمات تعمیرگار مجاز مرکزی هیتاچی .

جریان برق در چشم انداز انرژی سبز فردا

هزینه تعمیر لوازم خانگی هیتاچی در تهران

هزینه تعمیرات لوازم خانگی هیتاچی را برای شما عزیزان شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات نمایندگی تعمیر این محصول بهره مند شوید ، همچنین در نظر داشته باشید که تکنولوژی به کار رفته در محصول شما ، سال ساخت و مدت زمان گارانتی در هزینه خدمات قابل تغییر میباشد.

سوالات متداول نمایندگی هیتاچی

هزینه تعمیرات هیتاچی HITACHI چقدر است؟

هزینه تعمیرات هیتاچی HITACHI در سایت گویا سرویس کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز گویا سرویس مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرکار هیتاچی HITACHI چه زمانی در محل حاضر میشود؟

پس از تماس با شماره 02177612939 یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت گویا سرویس تعمیرکار هیتاچی HITACHI در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما