ثبت درخواست
نمایندگی توشیبا در سهروردی - 09129532878 - تعمیر توشیبا در ته ...

نمایندگی توشیبا در سهروردی - 09129532878 - تعمیر توشیبا در ته ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی توشیبا در سهروردی - 09129532878 - تعمیر توشیبا در ته ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی توشیبا در سهروردی - 09129532878 - تعمیر توشیبا در ته ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی توشیبا در سهروردی - 09129532878 - تعمیر توشیبا در ته ...

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ | دسته : نمایندگی توشیبا
نمایندگی توشیبا در سهروردی - 09129532878 - تعمیر توشیبا در ته ...

نمایندگی توشیبا در سهروردی - تعمیر توشیبا در تهران - نمایندگی رسمی توشیبا در تهران

نمایندگی توشیبا در سهروردی ، یک مجموعه قدرتمند و چند جانبه است که به صورت حرفه ای در زمینه فروش و تعمیر انواع محصولات این کمپانی فعالیت می کند. ما در این مرکز به دنبال این هستیم که کاربران بتوانند کلیه نیازهای خود در این دو حوزه را برطرف نموده و نیازی به مراجعه به چند مرکز خدماتی مختلف نداشته باشند. در همین راستا نیز مدیریت این نمایندگی، از مجرب ترین کارشناسان فروش و تعمیرات دعوت به عمل آورده تا بر فعالیت های واحدهای مختلف نظارت داشته باشند. به این ترتیب شما در واحد فروش، شاهد حضور مجرب ترین کارشناسان فروش هستید که کامل ترین اطلاعات را در مورد مشخصات فنی محصولات توشیبا به شما ارائه می دهند.

همچنین جمعی از مهندسین ارشد تعمیر در بخش تعمیرات توشیبا فعالیت می کنند که با استفاده از دانش فنی و تجربه بالای خود، می توانند انواع مشکلات دستگاه های مختلف را برطرف نمایند. در واقع شما عزیزان با مراجعه به نمایندگی توشیبا در تهران ، می توانید هرگونه سرویس مرتبط با ماشین های اداری، لوازم خانگی و سایر محصولات توشیبا خود را از یکی از تخصصی ترین مراکز خدماتی دریافت نمایید.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات توشیبا در امداد آی پی دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

خدمات پس از فروش توشیبا

کلیه دستگاه‌ها و محصولات عرضه شده در فروشگاه مرکزی توشیبا ، برخوردار از خدمات پس از فروش هستند. از این رو، در صورت خرید از فروشگاه مرکزی Toshiba، کارشناسان ما همراه شما خواهند بود و کلیه خدمات و سرویس‌های مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد. گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه نمایندگی فروش توشیبا است.

توصیه می‌شود پیش از مراجعه به فروشگاه مرکزی توشیبا با این مرکز تماس گرفته و از موجود بودن دستگاه مدنظرتان اطمینان یابید. در حال حاضر واحد خدمات پس از فروش توشیبا با تأکید بر تأمین قطعات اصلی و جانبی، آموزش حرفه‌ای کارکنان، توسعه شبکه فراگیر شعب مجاز ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیرات توشیبا و در نهایت با ایجاد زیرساختهای لازم در تلاش است تا کیفیت خویش در زمینه ارائه سرویس های مرتبط با تولیدات این برند را بهبود بخشیده و رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

حتما ببینید : فروش کمپرسور توشیبا

تعمیرات نمایندگی توشیبا در تهران

یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین بخش های فعال در نمایندگی توشیبا در تهران ، واحدهای تعمیرات این مرکز می باشد. در این واحدها، خدمات تعمیر محصولات Toshiba به کاربران ارائه می گردد. انواع لوازم خانگی، تلویزیون، دستگاه کپی و کلیه محصولات این شرکت، در نمایندگی تعمیرات توشیبا در تهران مورد بررسی و تعمیر تخصصی قرار می گیرند. تجهیز واحدهای مزبور به ابزارآلات پیشرفته و مدرن تعمیر و نیز استفاده تکنسین ها از فناوری های روز این حوزه، موجب بازگشت کیفیت محصولات به حالت اولیه شده و تضمین کننده عملکرد آنها در آینده خواهد بود. لازم به ذکر است که در واحدهای تعمیرات این نمایندگی، فرآیند تعمیر زیر نظر جمعی از تعمیرکاران کارکشته و دارای تخصص انجام می گردد. همچنین در این واحدها، مشاوره های تخصصی تعمیرات به کاربران محصولات توشیبا ارائه می شود.

نمایندگی توشیبا در سهروردی - 09129532878 - تعمیر توشیبا در ته ...

سرویس در محل محصولات توشیبا در تهران

یکی از خدمات مهم نمایندگی توشیبا ارائه خدمات تعمیراتی محصولات توشیبا در محل یا منزل است. این سرویس برای کاربرانی که امکان مراجعه به نمایندگی و تحویل محصول معیوب به شعب تعمیراتی را ندارند مهیا شده است. برای استفاده از سرویس در محل این مرکز می توانید از طریق صفحه تماس با ما در سایت با یکی از شعب تماس گرفته و درخواست خود برای استفاده از این امکانات را ثبت نمایید.

با بهره‌مندی از این سرویس ویژه نیازی به صرف هزینه و زمان برای انتقال لوازم خانگی سنگین و دیگر محصولات توشیبا به نمایندگی نخواهید داشت. بعلاوه به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات و لوازم جانبی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.

درصورت مشاهده ی این مشکل با شماره های نمایندگی تعمیرات توشیبا تماس بگیرید.

مزایای استفاده از تعمیرگاه گویا سرویس

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال توشیبا.
  • ضمانت شش ماه تعمیرات و خدمات پس از فروش.
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر لوازم خانگی توشیبا است.

چرا گویا سرویس را برای تعمیر لوازم خانگی توشیبا انتخاب کنیم؟

چه به دنبال نصب لوازم خانگی، سرویس لوازم خانگی و یا تعمیر لوازم خانگی باشید، مرکز تعمیرات لوازم خانگی گویا سرویس در زمینه‌ی تعمیر انواع لوازم خانگی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، اجاق گاز، فر، مایکروفر و جاروبرقی می‌تواند به شما کمک کند. ما بهترین، قابل اعتمادترین، سریع‌ترین گزینه برای انتخاب توسط شما برای سرویس و تعمیر لوازم خانگی در نقاط مختلف تهران و حومه هستیم. اگر هر کدام از لوازم خانگی شما کار نمی‌کند، یا مشکلی دارد دارد، ارور یا کد خطایی نشان می‌دهد، ما یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود را برای تعمیر خواهیم فرستاد.

تمام تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات لوازم خانگی توشیبا را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیرات لوازم خانگی توشیبا در مدل‌های مختلف می‌باشند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما را سه ماه ضمانت می‌کنیم.

تعمیر لوازم خانگی توشیبا در محل و منزل

مشاورین و کارشناسان نمایندگی تعمیرات توشیبا برای رفاه حال شهروندان تهرانی و ارائه ی کیفیت مطلوب خدمات ، پاسخگوی شما در خصوص تعمیر و عیب یابی لوازم خانگی توشیبا می باشند. مهم ترین مزیت های تعمیر لوازم خانگی توشیبا در محل و منزل برای کاربران به شرح زیر می باشد:

  • تعمیر دستگاه در منزل
  • عدم نیاز به جابجایی دستگاه
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • صرفه جویی دز زمان
  • امکان نظارت بر عملکرد تعمیرکار توشیبا در منزل

گویا سرویس به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی توشیبا کمترین هزینه ممکن را برای شما به دنبال خواهد داشت.

خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی توشیبا در تهران

در این بخش به بررسی خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی توشیبا در تهران برای کاربران می پردازیم :

در گویا سرویس تعمیرات کلیه لوازم خانگی توشیبا اعم از یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماکروفر و… انجام میگردد. ویژگی قابل توجه مرکز نمایندگی تعمیرات توشیبا ، داشتن مهارت و دانش کافی کارشناسان و تعمیرکاران و مشاورین ما و ارائه ی گارانتی تعمیرات از سوی کارشناسان تعمیر می باشد که خیال شما را از بابت تعمیر لباسشویی راحت می کند.

ایراداتی که ممکن است در لباسشویی توشیبا مشاهده شود و نیاز به تعمیر باشد عبارت است از :

  • نشتی آب
  • عدم تخلیه
  • عدم ورود آب
  • عدم شستشوی مناسب
هم اکنون درخواست ثبت کنید

نمایندگی توشیبا

ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی توشیبا در تمام نقاط تهران

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی مایکروفر و اجاق گاز توشیبا در نیرو هوایی، پیروزی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، کیان شهر، مشیریه، شهر ری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران، نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سیدخندان، ولی عصر، ظفر، سعادت آباد، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، هفت تیر، فرشته، دروس، کاشانک، یوسف آباد، عباس آباد، نارمک، هفت‌حوض، رسالت، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین (علیه السلام)، تهران‌نو، هنگام، فرجام، دلاوران پونک، صادقیه، جنت آباد، فرحزاد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهر زیبا، ستارخان، گیشا، ایوانک، جلال آل احمد، شهرک غرب، آزادی، مرزداران، سردار جنگل، دهکده، اوین، شهر ری


سوالات متداول نمایندگی توشیبا در تهران

برای ارتباط با نمایندگی توشیبا در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره 09129532878 با ما در ارتباط باشید.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر لوازم خانگی توشیبا گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما