ثبت درخواست
نمایندگی مای تگ پونک - 09129532878

نمایندگی مای تگ پونک - 09129532878

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی مای تگ پونک - 09129532878 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی مای تگ پونک - 09129532878 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی مای تگ پونک - 09129532878

تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ | دسته : نمایندگی مای تگ
خدمات تعمیر مای تگ پونک - 09129532878

خدمات تعمیر مای تگ پونک - گویا سرویس خدمات تعمیر مای تگ تهران

خدمات تعمیر مای تگ پونک ، تعمیرگاه مجاز گویا سرویس بعنوان خدمات تعمیر تعمیرات مای تگ و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات مای تگ در انواع مدل بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر لوازم خانگی مای تگ آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه لوازم خانگی گویا سرویس دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات مای تگ در انواع مدل ها توسط گویا سرویس بعنوان خدمات تعمیر مجاز تعمیرات مای تگ آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

خدمات تعمیر تعمیر لوازم خانگی مای تگ

خدمات تعمیر تعمیر لوازم خانگی مای تگ مطالب زیر را به منظور کاهش آموزش شما برای اینکه خود تعمیرکار مای تگ در محل بوده آماده ساخته است پس توصیه میکنیم قبل از تماس با تعمیرگاه مجاز مای تگ این صفحه را تا انتها مطالعه نمایید. در صورت داشتن دانش فنی می توانید خدمات تعمیرات لوازم خانگی مای تگ را انجام دهید و نیاز به تعمیرکار نباشد. اما اگر شما تجربه کافی در این رابطه ندارید برای پیشگیری از هر خطری از تعمیرگاه مجاز گویا سرویس برای تعمیرات کمک بخواهید.

خدمات تعمیر تعمیرات مای تگ

خدمات تعمیر تعمیرات مای تگ در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات رسمی تعمیرکار آموزش دیده در محل به عیب یابی و رفع عیب میپردازد.

خدمات تعمیر مای تگ در تهران به خدمات لوازم خانگی زیر میپردازد :

  • یخچال ، یخچال فریزر و ساید بای ساید مایتگ
  • انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی مایتگ
  • کلیه وسایل برقی و آشپزخانه مایتگ

برای آشنایی با خدمات خدمات تعمیر رسمی تعمیرات لوازم خانگی مای تگ همراه ما بمانید.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز یخچال مای تگ

این مرکز دارای چند شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز maytag می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی یخچال فریزر و ساید بای ساید مای تگ که همگی ساخت کشور آمریکا می باشند و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت 90 روز پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

خدمات تعمیر مای تگ (MAYTAG)

برند مای تگ جزء برندهای آمریکایی حاضر در بازار لوازم خانگی می باشد که محصولات آن در خدمات تعمیر مای تگ در بیشتر کشورها ارائه می شود. این برند طبق سیاست هایی که مدیران آن در پیش گرفته اند، از برترین فناوری های روز استفاده کرده و نیاز کاربران و مخاطبان را در نظر گرفته و بر اساس آنها اقدام به طراحی و تولید هر کدام از محصولات خود می کند. محصولات این برند دارای کیفیت ساخت بی نظیری بوده و توانسته تمامی توقعات کاربران را پاسخگو باشند. وجود قابلیت های منحصر به فرد در این محصولات رضایت مشتریان را در پی داشته و به همین علت محصولات این برند جزء پرفروش ترین محصولات در بازار می باشد.

خدمات تعمیر مای تگ به انتشار مقاله های آموزشی در زمینه دفترچه آموزش راهنمای فارسی استفاده از لوازم خانگی مایتگ ، علت ارو و نحوه رفع کد خزا ، آموزش عیب یابی محصولات مای تگ پرداخته است ، به خواندن ادامه دهید …

مای تگ ، اعتماد بر تولید و کیفیت

خدمات تعمیر مای تگ با اعتمادی که بر تولید و کیفیت این محصولات دارد، تمامی آنها را با گارانتی 10 ساله به مشتریان ارائه می کند. از جمله محصولات تولید شده در این شرکت می توان به انواع ماشین های لباسشویی، ظرفشویی و یخچال، اجاق گاز و … اشاره کرد. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را از دیگر برندها متمایز می کند. برای مثال ماشین های لباسشویی این برند علاوه بر تمامی خصوصیات عالی خود، قادرند با استفاده از برنامه های تعیین شده، هنگام شستشوی لباس ها تا 99/99 درصد از باکتری های موجود در لباس ها را از بین ببرد و لباس را عاری از هر گونه میکروب و باکتری در اختیار کاربر قرار دهد.

با ماشین ظرفشویی خدمات تعمیر مای تگ که به گفته ی مهندسین این شرکت دارای قدرتمدترین موتورها بوده و با استفاده از تیغه های ضد زنگ خود می تواند ذرات غذایی موجود در ظروف را به صورت کامل تجزیه کند.

گویا سرویس خدمات تعمیر مای تگ در ایران

گویا سرویس به عنوان خدمات تعمیر تعمیرات مای تگ می تواند با استفاده از تکنسین های ماهر خود لوازم خانگی معیوب را با استفاده از قطعات اصل در کمترین زمان تعمیر کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

تعمیر لوازم خانگی مای تگ در محل و منزل

گویا سرویس برای اینکه بتواند رضایت حداکثری مشتریان را کسب کند خدمات تعمیرات لوازم خانگی مای تگ را در محل انجام می دهد. برای تعمیرات لوازم خانگی مای تگ در گویا سرویس می توانید با شماره های مندرج در بالا صفحه تماس بگیرید.

مزیت تعمیر لوازم خانگی مای تگ در محل و منزل به شرح زیر است :

  • کاهش هزینه تعمیرات به دلیل حضور تعمیرکار به محل
  • کاهش زمان انتظار برای تحویل لوازم خانگی مای تگ
  • عدم آسیب دیدن دستگاه به دلیل عدم نیاز به جابه جایی آن
  • به دلیل دارا بودن تیم تعمیرکار حرفه ای سرعت عمل نیز دارند و تعمیر سریع در منزل انجام می شود.
  • از نزدیک شاهد و ناظر بر عملکرد تعمیرکار مای تگ در محل می باشید.

خدمات تعمیر مای تگ پونک - 09129532878

خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی مای تگ در تهران

خدمات تعمیر تعمیرات لوازم خانگی با نیم قرن تجربه خدمات تعمیرات را در محل انجام می دهد. تعمیرکار با دانش مسلط و تجهیزات کافی به تعمیرات لوازم خانگی مای تگ می پردازد. از این رو شما می توانید در صورت خراب شدن لوازم برقی مای تگ از خدمات گویا سرویس بهره مند شوید. خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی مای تگ در تهران به شرح زیر است :

خدمات تعمیر تعمیرات لباسشویی مای تگ

خدمات تعمیر تعمیرات لباسشویی مای تگ به تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات به وجود امده براس لباسشویی مای تگ مثل تخلیه نشدن آب ، عدم چرخش دستگاه، خرابی ترموستات و … می پردازد.

خدمات تعمیر تعمیر اجاق گاز مای تگ

خدمات تعمیر تعمیرات اجاق گاز مای تگ به تعمیر و عیب یابی انواع ایردات اجاق گاز مای تگ مثل کار نکردن شعله های اجاز گاز ، کار نکردن فندک و … می پردازد.

خدمات تعمیر تعمیر یخچال مای تگ

خدمات تعمیر تعمیرات یخچال مای تگ با تعمیرکار حرفه ای مشکلات رایجی را که برای یخچال به وجود می اید را در محل و در منزل شما تعمیر می کند. و به تعمیر و عیب یابی انواع ایردات یخچال مای تگ مثل کار نکردن یخ ساز، نیم سوز شدن کمپرسور، کار نکردن سنسور دما و … می پردازد.

خدمات تعمیر تعمیرات ظرفشویی مای تگ

خدمات تعمیر تعمیرات ظرفشویی مای تگ گویا سرویس نیز مشکلاتی را که برای این دستگاه به وجود می اید را در منزل با تعمیرکار حرفه ای و قطعات اصل و اورجینال رفع می کند.

خدمات تعمیر تعمیرات ماکروفر  مای تگ

خدمات تعمیر تعمیرات ماکروفر  مای تگ با اعزام تعمیرکار به محل مشکلاتی را که ماکروفر مای تگ به وجود امده را حل کرده و خدمات ارائه شده را تضمین می کند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی مای تگ

هزینه تعمیر لوازم خانگی مای تگ در گویا سرویس براساس موارد زیر تعیین می شود.

  • نوع قطعه خراب شده
  • تعمیر یا جایگزینی قطعه خراب شده
  • مدت زمان گارانتی دستگاه

البته تعمیرات لوازم خانگی مای تگ در گویا سرویس براساس نرخ نهادهای نظارتی مربوطه تعیین می شود از این رو نگران هزینه های تعمیر لوازم خانگی مای تگ نباشید.

گویا سرویس به عنوان خدمات تعمیر رسمی تعمیرات لوازم خانگی مای تگ کمترین هزینه ممکن را برای شما به دنبال خواهد داشت. برای درخواست تعمیرکار لوازم خانگی مای تگ با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

فیلم کارکرد ماشین لباسشویی مای تگ

خدمات نصب دستگاه های مای تگ :

خدمات تعمیر و خدمات پس از فروش مای تگ علاوه بر تخصص منحصر به فرد خود در عیب یابی و تعمیر دستگاه های مختلف MAYTAG در زمینه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های مختلف مای تگ نیز فعالیت دارد که این خدمات نیز مانند خدمات پس از فروش با کادری کارآزموده، مجرب و در سریع ترین حالت ممکن بعد از دریافت درخواست این خدمت از جانب مشتریان محترم MAYTAG انجام خواهد گرفت.

مزایای خدمات پس از فروش و خدمات تعمیر مای تگ :

مهم ترین و اصلی ترین مزیت خدمات تعمیر مای تگ ارائه انواع مشاوره های رایگان در مورد دستگاه های ساخت MAYTAG است. مشاوران و کارشناسان آموزش دیده خدمات تعمیر مای تگ در نهایت دقت و با صبر و حوصله فراوان این امور را انجام می دهند و در صورت استفاده از خدمات ما کلیه نرخ ها بر اساس مصوب اتحادیه و یا در صورت دارا بودن خدمات گارانتی رسمی طبق ضوابط گارانتی محصولات مای تگ اقدام و محاسبه می شود.

سوالات متداول خدمات تعمیر تعمیر لوازم خانگی مای تگ

اگر نیاز به تعمیر لوازم خانگی مای تگ داشتید می توانید با پشتیبانی ما تماس حاصل نمائید

تعمیرکار مای تگ چه زمانی در محل حاضر می شود؟

پس از تماس با شماره 09129532878 یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت گویا سرویس تعمیرکار مای تگ در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات مای تگ چقدر است ؟

هزینه تعمیرات مای تگ در سایت گویا سرویس کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز گویا سرویس مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما