ثبت درخواست
تعمیر مینی چیلر سبلان - 09122803982

تعمیر مینی چیلر سبلان - 09122803982

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از تعمیر مینی چیلر سبلان - 09122803982 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز تعمیر مینی چیلر سبلان - 09122803982 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

تعمیر مینی چیلر سبلان - 09122803982

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ | دسته : تعمیر چیلر

تعمیر مینی چیلر سبلان - مرکز تخصصی راه اندازی ،سرویس و تعمیر مینی چیلر

تعمیر مینی چیلر سبلان ، تعمیر مینی چیلر و سرویس مینی چیلر امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار مینی چیلر باید نهایت دقت لازم را بکار بگیریم به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر مینی چیلر از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای سرویس و تعمیر مینی چیلر به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

تعمیر مینی چیلر سبلان - 09122803982

نحوه عملکرد مینی چیلر به چه صورت است؟

سیستم های سرمایش گازی از سیکل تبرید برای خنک کردن محیط استفاده می کنند. سیکل تبرید در چیلر به یکی از دو روش جذبی و یا تراکمی ایجاد شده و در این فرایند، گاز مایع گرمای محیط را به خود جذب کرده و به محیط خارجی منتقل می کند.

چیلرها انواع مختلفی دارند، که مینی چیلر یکی از آنها است. مینی چیلر از نظر ابعاد و ظرفیت نسبت به سایر چیلرها کوچک تر بوده و به همین دلیل بیشتر در ساختمان های مسکونی استفاده می شود. مینی چیلرها در گروه چیلرهای تراکمی هوا خنک قرار دارند. به همین دلیل است که تعمیرات مینی چیلر تنها توسط تعمیرکار چیلرهای تراکمی قابل انجام خواهد بود.

سرویس و تعمیر چیلر را به متخصصش بسپار

سرویس و تعمیر چیلر، خدمتی پرتفاضا در فصل‌های گرم و سرد سال است. برای انجام تعمیر چیلر (متناسب با نوع چیلر جذبی یا چیلر تراکمی). می‌توانید درخواست تعمیر و سرویس انواع چیلر خود را به صورت رایگان در "گویا سرویس" ثبت کنید. پس از گذشت حدود 30 دقیقه، کارشناس تعمیرات چیلر متناسب با آنجه مدنظرتان شماست با شما تماس خواهد گرفت و در زمان دلخواه شما به محل اعزام می گردد.

۶ دلیل مهم انتخاب گویا سرویس برای تعمیر چیلر

  • دارای تعمیرکاران حرفه ای و متخصص چیلر
  • تیم متشکل از تعمیرکاران با سابقه در زمینه خدمات چیلر
  • مسئولیت پذیری و حضور به موقع تعمیرکاران در محل
  • سرویس دهی و داشتن نمایندگی های فعال در مناطق مختلف شهر تهران و کرج
  • دریافت هزینه مناسب و مقرون به صرفه از مشتری برای تعمیرات و سرویس چیلر
  • تضمین تمامی قطعات استفاده شده

این دلایل ذکر شده از جمله دلایل بسیار مهم این است که شرکت گویا سرویس سالیان سال است که مورد اعتماد مشتریان در اقسا نقاط شهر تهران و کرج می باشد و این شرکت با ارائه خدمات توانسته است که اعتماد مشتریان خود را در مناطق مختلف جلب نماید.

به متخصصان ما برای راه اندازی و  سرویس مینی چیلر و تعمیر مینی چیلر اعتماد کنید

اگر به دنبال یک تعمیرکار مینی چیلر ماهر هستید و یا می خواهید مرکزی را با قیمت مناسب برای سرویس و تعمیر مینی چیلر در تهران پیدا کنید و در قبال آن انتظار دارید کار شما با بهترین شکل و طبق استاندارد های جهانی انجام شود ما در این مرکز اقدام به تعمیر مینی چیلر و سرویس مینی چیلر و راه اندازی مینی چیلر به صورت تخصصی می کنیم و با قیمت پایین مشکلات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع می کنیم.

مهم نیست مینی چیلر خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ما راه اندازی ، شارژ گاز و سرویس و تعمیر مینی چیلر تمام برندها و مدل ها را در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند.

چرا سرویس چیلر مهم است؟

سرویس کردن مینی چیلر جز مواردی می باشد که باید جدی گرفته شود. سرویس چیلر به صورت زمان بندی شده باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. تعمیر و سرویس کردن مینی چیلر ادارات و مکان های عمومی یکی از باصرفه ترین گزینه برای افراد است تا از خرابی چیلر و صرف هزینه های گزاف در آینده جلوگیری شود.

قطعا در بحث تعمیرات مینی چیلر و یا سرویس مینی چیلر حضور یک فرد مجرب و متخصص باعث می شود تا هزینه های مالی شما کاهش یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن از ایراد دستگاه خود آگاه شده و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید. گویا سرویس یکی از شرکت های متخصص در زمینه سرویس و همچنین تعمیر چیلر و انواع مینی چیلر ها  است که صدها پرسنل آموزش دیده و متخصص را در تیم خود گرد هم آورده تا خدمات لازم را به مشتریان خود عرضه دارند. این شرکت تمامی برندها را تحت پوشش خود داشته و در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت خدمات خود را در تمامی نقاط تهران به متقاضیان ارائه می کند.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

مشکلات رایج در چیلر چیست؟

  • برفک زدن کمپرسور چیلر
  • استارت نخوردن کمپرسور
  • اتصالی برق در سیستم چیلر
  • خاموش نشدن کمپرسور چیلر
  • سرمادهی نامناسب چیلر در فضا

چنانچه در چیلر خود هر یک از مشکلات بالا را مشاهده کردید، عیب یابی آن را به متخصصین سرویس و تعمیر چیلر بسپارید.

فیلم نحوه کارکرد یک مینی چیلر

تعمیر چیلر تراکمی

چیلر های تراکمی جز آن دسته از چیلر هایی هستند که بیشتر در مراکز صنعتی و کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. چیلر تراکمی در صورت بروز هرگونه مشکلی نیاز به تعمیرات تخصصی دارد، که این کار حتما باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای چیلر تراکمی انجام شود. در صورتی که برای تعمیرات و سرویس چیلر های تراکمی نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای و کاربلد دارید همین حالا از طریق لینک زیر با تعمیرکار چیلر تراکمی تماس بگیرید.

تعمیر چیلر جذبی

چیلر جذبی یکی دیگر مدل های چیلر است که بیشتر به عنوان یکی سیستم قدرتمند تولید برودت برای سیستم های تهویه ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. و یکی از مزایای بسیار خوب چیلر های جذبی این است که این نوع چیلر دارای مصرف برق مناسبی است و دیگر شما نیازی نیست که نگران افزایش هزینه های برق ساختمان باشید. و به همین دلیل است که امروزه مشاهده می کنید که در بسیاری از ساختمان ها از چیلر های جذبی استفاده می شود.

طبیعتا چیلر های جذبی هم مانند سایر و سایل خانگی پس از مدتی استفاده نیاز به سرویس کامل دارند، تا هم عملکرد آن ها بهبود پیدا کند، و هم این که پس از مدتی استفاده دچار عیب و نقص نشود. به همین منظور شما می توانید جهت انجام تعمیرات و سرویس چیلر های جذبی از طریق لینک زیر با تعمیرکار چیلر جذبی ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر مینی چیلر

مینی چیلر ها هم یکی دیگر از مدل های چیلر هستند که در برخی از ساختمان ها و ادارات برای تهویه هوا از آن ها استفاده می شود، مینی چیلر از تجهیزاتی مثل کندانسور ، اواپراتور ، شیر انبساط ، و مبرد تشکیل شده است. و در صورتی که هر کدام از این قطعات دچار هر گونه عیب و نقص شدند شما می توانید با تعمیرکار چیلر تماس بگیرید تا در صورتی که قطعه مورد نظر قابل تعمیر بود ، تعمیر و عیب یابی شود و در غیر اینصورت تعمیرکار چیلر اقدام به تعویض قطعه نماید.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

سرویس چیلر توسط سرویسکار چیلر

درست است که سرویس چیلر ضمن افزایش بازده چیلر از بروز مشکلات جدی و نیاز به تعمیر چیلر جلوگیری می‌کند، اما این به شرطی حاصل می‌شود که سرویس و عیب یابی چیلر توسط یک متخصص ماهر و سرویس کار باتجربه چیلر انجام شود. در سرویس چیلر لازم است تا تمام بخش ها و قطعات چیلر از جمله کندانسور، اپراتور، شیرهای انبساطی و کمپرسور کنترل شود. سرویس کاران فعال در بستر آنلاین "گویا سرویس" خدمات زیر را در این باره ارائه می‌دهند:

  • سرویس چیلر خانگی
  • سرویس چیلر آبی
  • سرویس مینی چیلر
  • سرویس چیلر جذبی
  • سرویس چیلر ترکمی
  • سرویس چیلر هواخنک

نحوه عیب یابی مینی چیلر

کاملاً مشخص است که مانند تعمیرات هر وسیله دیگری، در مورد مینی چیلرها نیز عیب یابی صحیح، نقش بسزایی در موفقیت فرایند تعمیر ایفا می کند. در واقع اگر تعمیرکار نتواند مشکل را به درستی پیدا کند، قطعاً در تعمیر مینی چیلر موفق نخواهد بود. یکی از بزرگترین مزیت های سپردن تعمیرات انواع مینی چیلر به سرویسکاران ماهر، تسلط به انجام این مرحله است.

جالب است بدانید که تمامی تعمیرکاران فعال در مجموعه ما از سابقه چندین ساله برخوردار بوده و به این ترتیب می توانید اطمینان داشته باشید که در صورت سپردن کار به ما، نتیجه ای نسبتاً ایده آل خواهید گرفت. برخی از خرابی های مینی چیلرها شامل موارد زیر هستند، که با علائم و علل آن ها آشنا خواهیم شد.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر مینی چیلر

نمایندگی تعمیر مینی چیلر در تهران کجاست ؟

شرکت گویا سرویس نمایندگی اصلی تعمیرات انواع چیلر های تراکمی، جذبی، و مینی چیلر در تهران است.

با ما تماس بگیرید : 09129532878

منظور از تعمیر mini chiller با ضمانت چیست؟

منظور از تعمیر مینی چیلر با ضمانت، آن است که تعمیرکاران مجموعه ما پس از اتمام کار، یک کارت گارانتی رسمی را برای قطعات تعمیر شده به شما ارائه خواهند داد و چنانچه قطعه مذکور زودتر از موعد ضمانت خراب شود، آن را به رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

mini chiller ها را در کدام نقاط تهران تعمیر می کنیم؟

سرویس های تعمیرات مینی چیلر ما در تمامی نقاط استان تهران ارائه می شود. ما تیم های تعمیراتی مختلفی را در نقاط گوناگون تهران استخدام کرده ایم و به همین دلیل عیب یابی و رفع عیب چیلرهای مینی را در تمامی مناطق تهران در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما فراهم خواهیم کرد.

هزینه تعمیر چیلر چقدر است ؟

جهت استعلام هزینه تعمیرات چیلر، با مراجعه به صفحه مربوطه، و با استفاده از لینک موجود به تعمیرکار چیلر متصل شوید.

در مرکز تعمیرات مینی چیلر چه خدماتی ارائه می شود

در این مرکز کلیه خدمات مینی چیلر از قبیل تعمیر مینی چیلر / سرویس مینی چیلر / شارژ گاز مینی چیلر / راه اندازی مینی چیلر حالت سرمایش و گرمایش

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما