ثبت درخواست
تعمیر ماشین ظرفشویی کهریزک 09129532878  - گویاسرویس تعمیر لوا ...

تعمیر ماشین ظرفشویی کهریزک 09129532878 - گویاسرویس تعمیر لوا ...

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از تعمیر ماشین ظرفشویی کهریزک 09129532878 - گویاسرویس تعمیر لوا ... در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز تعمیر ماشین ظرفشویی کهریزک 09129532878 - گویاسرویس تعمیر لوا ... نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

تعمیر ماشین ظرفشویی کهریزک 09129532878 - گویاسرویس تعمیر لوا ...

تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ | دسته : تعمیر ظرفشویی
تعمیر ماشین ظرفشویی کهریزک 09129532878  - گویاسرویس تعمیر لوا ...

تعمیر ماشین ظرفشویی کهریزک 09129532878  - گویاسرویس تعمیر لوازم خانگی

تعمیر ماشین ظرفشویی تهران 09129532878  - گویاسرویس تعمیر لوازم خانگی ، خرابی ماشین ظرفشویی، کابوس بیشتر خانم های خانه در است. تعمیر ماشین ظرفشویی یکی از دغدغه های رایج در منزل ما می باشد. ظرف ها باید به صورت روزانه شسته شوند، پس با یک ظرفشویی خراب که درست کار نمیکند یا اصلا کار نمیکند به زودی آشپزخانه شما زیر انبوهی از ظرف کثیف مدفون خواهد شد!

مشکلاتی که اکثراً با ماشین ظرفشویی خود دارند :

  • چکه کردن آب از ماشین ظرفشویی
  • ماشین ظرفشویی ظروف را تمیز نمی شوید
  • ماشین ظرفشویی درست آبگیری نمی کند

ممکن است باعث شود شما بخواهید یک ماشین ظرفشویی نو خریداری کنید، اما نگران نباشید؛ خیلی از مشکلات ماشین ظرفشویی با تعویض قطعات یا حتی درست تمیز کردن ماشین ظرفشویی به راحتی رفع میشوند. وب سایت آشنا چندمورد از رایج ترین و قابل حل ترین مشکلات ماشین ظرفشویی که تا به حال تجربه اش کرده اید را به صورت آموزش رایگان تعمیر لوازم خانگی مطرح خواهد کرد. متوجه خواهید شد ایراداتی که ماشین ظرفشویی شما دارد، به راحتی قابل حل خواهند بود.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی

علاوه بر  سرویس ماشین ظرفشویی که عیوب و مشکلات دستگاه را برطرف می کند، می توان از خدمات سرویس ماشین ظرفشویی نیز بهره برد.

در تعمیرات و سرویس ظرفشویی خدماتی همچون :

  • اعمال گردگیری و تمیز کردن ماشین ظرفشویی
  • تعویض واشر دستگاه
  • تعویض محفظه ماده شوینده
  • تعویض قفل در ماشین ظرفشویی

خدماتی از این قبیل برای بهبود کارایی ماشین ظرفشویی ارائه می گردد.

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی است که امروزه بسیار در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، این دستگاه یکی از لوازم آشپزخانه برای شستشو ظروف کثیف است که مخصوصاً برای خانم های کارمند کار را راحت تر کرده است، گاهی ممکن است ماشین ظرفشویی شما برایش مشکلاتی پیش آید و یا حتی ممکن است که درست کار نکند و یا حتی بطور کامل از کار بیفتد، تکنسین های تعمیر ماشین ظرفشویی گویاسرویس می توانند با گارانتی 90 روزه و قطعات اورجینال و با نرخ اتحادیه ماشین ظرفشویی شما را در منزل شما تعمیر کنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی کهریزک 09129532878  - گویاسرویس تعمیر لوا ...

تعمیر ظرفشویی با گارانتی تعمیرات

ماشین های ظرفشویی راحتی زیادی را برای ما به ارمغان آورده اند، این دستگاه های جدید باعث راحتی کار ما شده است سبب می شود تا در میزان مصرف انرژی به خصوص آب و همچنین در مصرف هزینه های ما صرفه جویی شود ولی گاهی آن طور که ما می خواهیم پیش نمی رود، مثلاً روی ظروف لکه باقی می ماند و مطابق میل ما ظروف شسته نمی شود و در صدد این هستیم که بدانیم علت چیست؟ و مشکل پیش آمده چه دلیلی دارد! گاهی بعد از تعمیر مجدد مشکل پدیدار می شود که ما با گارانتی 3 ماهه ای که تقدیم شما می کنیم خیال شما را از این بابت راحت خواهیم کرد.

سرویس ماشین ظرفشویی را جدی بگیرید

هر دستگاهی برای سالم ماندن به دو چیز احتیاج خواهد داشت، اول استفاده صحیح و دوم نگهداری اصولی. در استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی می توان به استفاده کردن از قرصهای شوینده و مایع شوینده مناسب با ویژگی های دستگاه اشاره کرد. استفاده از قرص های نامرغوب به مرور به دستگاه شما آسیب می زند و همچنین باعث به وجود آمدن بوی بد در ظرفشویی می شوند.

یکی از نکات مهم در نگهداری اصولی ماشین ظرفشویی، سرویس دوره ای و تعمیر به موقع ماشین ظرفشویی است. در سرویس های دوره ای، سرویسکار ماشین ظرفشویی تمام قطعات، لوله های ورودی و خروجی، سیم پیچی ها و.. را بررسی خواهد کرد. اگر مشکلی در یکی از قطعات وجود داشته باشد که تا به حال خودش را نشان نداده، قبل از عمیق شدن خرابی، تعمیرکار متوجه آن شده و تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام داده و شما را از تعویض یک قطعه و هزینه آن نجات خواهد داد.

به دلیل سروکار داشتن ماشین ظرفشویی با آب که املاح و مواد معدنی مختلفی به همراه دارد و همچنین چربی ها و مانده های غذا روی ظرفها، به مرور اثرات رسوب در ماشین ظرفشویی پدیدار می شود. رسوب زدایی از ماشین ظرفشویی و تمیز کردن و تعویض فیلتر ها، از کارهاییست که تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی برای شما انجام می‌دهد.

روند سفارش خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در گویا سرویس چگونه است؟

  • برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار ماشین ظرفشویی، باید از طریق سایت ، وب اپلیکیشن و یا اپلیکیشن گویا سرویس اقدام کنید.
  • بعد از ثبت درخواست، پشتیبانان ما با شما تماس گرفته و جهت اعزام تعمیرکار، هماهنگی‌های لازم با شما انجام می‌شود.
  • در نهایت در زمان تعیین شده، تعمیرکار ماشین ظرفشویی گویا سرویس به محل شما مراجعه خواهد کرد.
  • تمام مراحل کار درخواست، هماهنگی و انجام سرویس، از سوی گویا سرویس کنترل می‌شود.

در صورت داشتن هر گونه سوال نیز می‌توانید قبل از دریافت خدمت، با شماره تماس 77612939-021 تماس بگیرید.

فیلم تعمیر ماشین ظرفشویی

چرا باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی به گویا سرویس اعتماد کنیم؟

  • ما در گویا سرویس از تعمیرکاران ماشین ظرفشویی مجرب و متخصص استفاده می‌کنیم.
  • هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار به محل شما رایگان است.
  • خدمات، تعمیرات و سرویس های گویا سرویس با یکماه گارانتی ارائه می شوند.
  • از زمان ثبت سرویس تا پس از انجام آن، در تمامی مراحل کارشناس پشتیبانی گویا سرویس شما را همراهی خواهد کرد.


 بدون نیاز به خروج از منزل به راحتی از طریق اپلیکیشن و یا سایت گویا سرویس می توانید سرویس خود را ثبت کنید.


سوالات متداول شارژ گاز کولر اسپیلت

کدام نوع مواد شوینده بهتر است – مایع یا پودر؟

ما مواد شونیده پودری را به شما پیشنهاد می کنیم. در سال های اخیر تحقیقات صورت گرفته حاکی از این بوده است که پودرهای پاک کننده و قرص به خوبی در آب حل شده و احتمال استفاده زیاد از مواد شوینده را کاهش می دهد

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی چقدر می باشد؟

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بعد از بررسی و عیب یابی مشکل تعیین می گردد. تعمیرکاران گویا سرویس بر اساس نرخ مصوب اتحادیه پیشنهاد قیمت می دهند.

شماره تلفن تماس با تعمیرکاران ماشین ظرفشویی چه شماره ای می باشد؟

با اطمینان از خدمات گویا سرویس استفاده کنید 09129532878 02177612939

کار ماشین ظرفشویی من بیش از حد طول می کشد مشکل چیست؟

ممکن است ماشین ظرفشویی شما مدل از قبل گرم کننده آب باشد . اگر چنین است و اگر آب ورودی به ماشین ظرفشویی خنک باشد، ممکن است نیم ساعت جهت گرم کردن آب زمان ببرد.

چرا کلید یا کلیدهای ظرفشویی کار نمی کند؟

در این مشکل برد الکتریکی دستگاه دچار ایراد و اختلال شده است. باید از یک تکنسین ماهر کاراسانکه به خوبی عیب یابی می نماید تا به درستی مشکل را برطرف گردد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما