ثبت درخواست
نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو سیزده آبان (beko) - 09129532878

نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو سیزده آبان (beko) - 09129532878

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو سیزده آبان (beko) - 09129532878 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو سیزده آبان (beko) - 09129532878 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو سیزده آبان (beko) - 09129532878

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ | دسته : نمایندگی بکو
نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو سیزده آبان (beko) - 09129532878

نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو سیزده آبان beko - گویا سرویس تعمیر لوازم خانگی بکو

نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو سیزده آبان beko ، آیا به دنبال نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو هستید؟ آیا کیفیت خدمات در کنار هزینه‌ی تعمیر برای شما اهمیت دارد؟ گروه گویا سرویس آماده خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیرات تخصصی سریع کولر گازی و اسپیلت بکو در تهران می‌باشد. تعمیرکاران حرفه‌ای و باسابقه، ضمانت ۶ ماهه‌ی خدمات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش تعمیرات از مزایای گروه ما می‌باشد.

کافی است با تعمیرگاه ما تماس بگیرید و مشکل کولر گازی بکو را مطرح کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز یکی از تعمیرکاران را با تعیین وقت قبلی برای بررسی، عیب‌یابی و تعمیر به محل شما اعزام کنند. همچنین با پرکردن فرم سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه‌روز، تعمیر کولر گازی بکو خود را درخواست کنید تا ضمن برخورداری از ۱۰٪ تخفیف ویژه، در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی بکو | تعمیرات، نصب و سرویس

برند بکو (BEKO) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش گویاسرویس به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه گویاسرویس با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب،سرویس و تعمیرات کولر گازی بکو (BEKO)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های بکو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی بکو برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی بکو جهت تعمیر و سرویس :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی بکو
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود)
  • ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار


چگونه از خدمات پس از فروش کولر گازی بکو در تهران و حومه استفاده کنیم؟

با در دست داشتن کارت گارانتی ، اگر به تازگی کولر گازی شما نصب شده و تاریخ ضمانت آن پایان نیافته میتوانید با تماس با شماره تلفن های نمایندگی کولر گازی بکو در تهران و کرج روی ضمانت نامه از خدمات پس از فروش کولر گازی در کرج استفاده کنید ،ولی اگر به هردلیل مانند مخدوش شدن ضمانت نامه و یا پایان تاریخ گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید میتوانید با تماس با یکی از تعمیرگاه های گویا سرویس از خدمات تعمیرات کولر گازی BEKO بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی بکو

تعمیرگاه مجاز گویا سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی بکو و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش بکو بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر کولر گازی بکو آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. مرکز تعمیرات لوازم خانگی گویاسرویس دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات اسپلیت بکو در انواع مدل ها توسط گویاسرویس بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات بکو آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز خدمات پس از فروش کولر گازی اسپلیت بکو

این مرکز دارای چندین شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز BEKO می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی انواع کولر گازی از جمله اسپیلت بکو و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت 90 روز پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

دیگر نگران حمل و نقل کولر گازی بکو خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.اگر خرابی مجدد اسپلیت بکو شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه گویاسرویس تماس گرفته باشید و کمتر از 90 روز از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی گویاسرویس تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی بکو خود، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.مدت زمان تعمیر کولر گازی بکو شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات کولر گازی بکو

استفاده کنندگان از کولرهای گازی بکو ممکن است با مشکلاتی در هنگام استفاده از دستگاه خود روبرو شوند که آنها را وادار کند با نمایندگی تعمیرات یا خدمات پس از فروش بکو تماس بگیرند. در ادامه به اختصار به برخی از مهمترین و شایع ترین مشکلات موجود در کولرهای گازی بکو، اشاره شده است.

پایین آمدن عملکرد کولر

این مشکل می تواند به دلیل کثیف شدن فیلتر هوا به وجود آید و می توان با تمیز کردن و یا تعویض فیلتر این مشکل را حل کرد.

کاهش سرمایش کولر گازی

این مشکل عمدتا به دلیل نشتی گاز و یا عملکرد ضعیف کندانسور ایجاد می شود که نیاز به شارژ گاز و بررسی تخصصی دستگاه دارد.

خاموش شدن کولر گازی

اگر کولر به طور ناگهانی خاموش شود و یا عملکرد آن طبق برنامه نباشد، ممکن است برد اصلی آن دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعویض دارد.

خاموش و روشن شدن

خاموش و روشن شدن گهگاهی دستگاه به دلیل مشکل در سیم کشی و بالا آمدن آمپر

سرریز شدن آب از دستگاه

مسدود شدن راه آب خروجی کولر می تواند باعث شود که آب از پنل داخلی سرریز شود. در این صورت باید مجرای خروجی آب کولر بررسی شده و انسداد آن برطرف شود.

برفک زدن بخش های مختلف اسپلیت

وجود برفک روی لوله ها یا کندانسور کولر ممکن است به دلیل کاهش میزان شارژ گاز و یا کثیف بودن فیلترها باشد که در این حالت نیاز به سرویس و تعمیر تخصصی وجود دارد.

صدای غیر عادی یا لرزش

این مشکل می تواند به دلیل وجودمشکل در برد اصلی، کندانسور و یا فن کولر به وجود آید که نیاز به سرویس و تعمیرات تخصصی برای تعویض برد و فن دارد.

کار نکردن کمپرسور

گاهی با وجود کار کردن فن، کمپرسور شروع به کار نمی کند. برای رفع این مشکل نیاز است که کمپرسور و خازن دستگاه مورد بررسی قرار گیرد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی بکو سیزده آبان (beko) - 09129532878

راهنمای خدمات پس از فروش کولر گازی بکو

در صورتی‌ که کولر گازی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی کولر گازی بکو در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی کولر گازی بکو از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش کولر گازی بکو بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه لوازم خانگی بکو تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس کولر گازی بکو خود به دست آورید ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

برخی از ویژگی های کولر گازی اسپلیت های BEKO

شرکت بکو، در سال ۱۹۵۴ توسط وهبی کوچ در استانبول ترکیه تاسیس شد. این شرکت در ابتدا در زمینه تولید رب گوجه فرنگی و غذای آماده فعالیت داشت اما به محض اینکه شرایط برای همکاری با جنرال الکتریک مناسب بود به صادرات و واردات لوازم خانگی رو آورد. در سال ۱۹۷۰، بکو به برندی اروپایی و با لوازم خانگی ای با بالاترین سطح کیفیت تبدیل شد و در حال حاضر یکی از شاخصترین محصولات این شرکت کولر گازی اسپلیت می باشد. از ویژگی های کولر گازی اسپلیت های جدید بکو می توان به استفاده از گاز R22، فیلتر تصفیه ی هوا پیشرفته، کیفیت ساخت بالا، سیستم پرتاب باد ۴ جهته، طراحی شیک و استفاده از کمپروسور روتاری اشاره نمود.

حتما ببینید :  فروش کمپرسور تهران

هزینه های سرویس و تعمیر کولر گازی بکو

اگر کولر گازی بکو شما با یکی از خطاها و یا مشکلات گفته شده در بالا روبرو شد، لازم است که هر چه سریعتر با نمایندگی تعمیرات اسپلیت بکو تماس بگیرید. به منظور تعمیر دستگاه، پس از تماس با یکی از شعب نمانیدگی مجاز تعمیرات بکو گویا سرویس ، مشاوره تلفنی ای با یکی از متخصصان شرکت، به منظور کسب اطلاعات لازم و ارائه راهنمایی انجام می گیرد.

در صورتی که مشکل جدی ای وجود نداشته باشد با راهنمای متخصصان شرکت مشتری خود قادر به رفع مشکل خواهد بود. در غیر این صورت، با ثبت درخواست مشتری، تکنسین های آموزش دیده ما، ظرف حداکثر ۲ ساعت در محل حاضر شده و به سرویس و تعمیر دستگاه اقدام خواهند کرد. لازم به ذکر است که تعمیرات، با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود. بعلاوه، همه هزینه های نصب، سرویس، تعمیرات و تعویض قطعات بر طبق مصوبه اتحادیه و البته پس از اعمال تخفیف های مورد نظر محاسبه خواهد شد.

سوالات متداول شارژ گاز کولر اسپیلت

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی بکو (BEKO) چه خدماتی را ارائه میدهد؟

ما بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات کولر گازی و اسپیلت کلیه برندها در تمام نقاط تهران و با سال ها تجربه و سابقه کار و موفقیت در این زمینه با اطمینان کامل به شما عزیزان می گوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت خود را به تعمیرگاه مجاز تعمیر کولر گازی بکو بسپارید و به شما قول می دهیم که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

سرویس کولر گازی بکو (BEKO) خود را به متخصص آن بسپارید:

سرویس کولر گازی بکو از این جهت حایز اهمیت است که یک بار قطعات درونی دستگاه مورد بررسی قرار می‌گیرند و فرآیند عیب یابی و تعمیر کولر گازی بکو انجام می‌پذیرد. این امر سبب می‌شود که در هنگام استفاده دستگاه از کارایی مناسبی برخوردار باشد. بهترین فصل جهت انجام سرویس کولر گازی فصل‌های پاییز و زمستان است که نسبت به سایر فصل‌ها نیاز کمتری به دریافت این خدمات وجود دارد.

انجام شارژ گاز کولر گازی بکو (BEKO) بصورت اصولی :

در صورتی که شارژ کولر گازی بکو به اتمام رسیده باشد، ممکن است به جای باد خنک باد گرم از کولر گازی انتشار پیدا کند. اگر سالیانه خدمات شارژ گاز کولر گازی بکو را دریافت کنید، عملکرد دستگاه در طول مدت زمان استفاده با مشکل مواجه نمی ­شود.شارژ گاز جهت کولر گازی‌های جدید و کولر گازی‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند انجام می‌پذیرد.جهت شارژ گاز کولر گازی بکو از گازهای مبردی مانند R22 استفاده می‌شود. این نمونه از گازهای مبرد از خنک کنندگی بالایی برخوردار هستند. بنابراین کولر گازی می‌تواند به طور مداوم هوای خنک مورد نیاز محیط را تأمین کند.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما