ثبت درخواست
نمایندگی بکو زعفرانیه (beko) - 09129532878

نمایندگی بکو زعفرانیه (beko) - 09129532878

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی بکو زعفرانیه (beko) - 09129532878 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی بکو زعفرانیه (beko) - 09129532878 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی بکو زعفرانیه (beko) - 09129532878

تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ | دسته : نمایندگی بکو
نمایندگی بکو زعفرانیه (beko) - 09129532878

نمایندگی بکو زعفرانیه - نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش beko

نمایندگی بکو زعفرانیه (beko) ، گویا سرویس آماده خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیرات تخصصی یخچال فریزر ماشین لباسشویی ظرفشویی مایکروفر اجاق گاز جاروبرقی و کولر گازی بکو در تهران می‌باشد. تعمیرکاران حرفه‌ای و باسابقه، ضمانت ۶ ماهه‌ پشتیبانی و خدمات پس از فروش تعمیرات بکو از مزایای گروه ما می‌باشد. کافی است با تعمیرگاه بکو ما تماس بگیرید و مشکل لوازم خانگی بکو خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز یکی از تعمیرکاران را با تعیین وقت قبلی برای بررسی، عیب‌یابی و تعمیر به محل شما اعزام کنند.

اگر از طریق پرکردن فرم سفارش آنلاین تعمیرات خود را ثبت کنید ضمن اینکه از ۱۰٪ تخفیف ویژه برخوردار می شوید همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند.

خدمات پس از فروش بکو

برند بکو احترام به مشتری را با تولید کالاهای مرغوب و اصول مشتری مداری را با ارائه خدمات پس از فروش، رعایت می کند. ممکن است سالها از دستگاه های ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی، اجاق گاز و ... برند Beko استفاده کرده باشید و در حال حاضر وسیله برقی شما، نیازمند تعمیرات دقیق و کارشناسی شده باشد.

حتما ببینید : فروش کمپرسور تهران

خدمات پس از فروش و نمایندگی بکو از کادری آموزش دیده، متخصص و با تجربه در زمینه انحصاری برند و محصولات Beko از قطعات اصلی و برنامه مشخص تعمیراتی که توسط مجموعه بکو طراحی و پیاده سازی شده است، بهره می برد و آماده خدمات رسانی به شما خواهد بود. نمایندگی بکو با تعمیر دستگاه و رفع خرابی و یا ایرادات احتمالی منجر به بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی دستگاه Beko شما می شود. تیم کارآزموده و حرفه ای نمایندگی Beko در اولین فرصت ممکن بعد از تماس شما با تجهیزات کامل سخت افزاری و نرم افزاری در محل مورد نظر شما آماده خواهند شد تا با دقت و سرعت عمل نسبت به تعمیر دستگاه Beko شما اقدام نمایند.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

نمایندگی بکو

نمایندگی بکو در تهران به ارائه خدمات لوازم خانگی این برند اعم از :

  • یخچال ، یخچال فریزر ، یخچال دوقلو ، ساید بای ساید
  • ماشین لباسشویی درب از بالا و درب از جلو
  • انواع ماشین ظرفشویی
  • مایکروفر ، ماکروویو ، سولاردام
  • جاروبرقی ، جاروشارژی
  • بخارشو
  • توستر
  • چایساز
  • آبمیوی گیری ، مخلوط کن و کلیه لوازم آشپزخانه بکو میپردازد

در اینجا شما را با نمایندگی های رسمی بکو و خدمات تعمیرگاه مجاز بکو که به همه ی دنیا احترام میگذارد و در همه جای دنیا مورد احترام است آشنا می کنیم. هدف نمایندگی بکو جلب رضایت شما عزیزان میباشد ، در نظر داشته باشید که خدمات تعمیر در این مجموعه کمترین هزینه را برای شما در بر خواهد داشت.

درباره برند بکو

برند بکو یکی از برندهای معروف ترکیه‌ای است که محصولاتش کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند. محصولات این شرکت طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و همین امر باعث شده تا فروش آن‌ها افزایش یابد. این شرکت در سال 1967 در ترکیه تاسیس شد و کوچ هلدینگ آن را مدیریت می‌کند.

شرکت بکو در سال 2009 با شرکت آرچلیک ادغام شد و با یکدیگر محصولاتی چون یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و اجاق گاز را تولید کردند. محصولات شرکت بکو به مرور زمان پیشرفت زیادی کرد و بعد از چند سال محصولات آن‌ها به ایران آمد و نمایندگی بکو در تهران تاسیس شد.

با استفاده از خدمات نمایندگی بکو تا 75 % در هزینه تعمیرات لوازم خانگی صرفه جویی نمایید.

درباره نمایندگی بکو

مدیران بکو اذعان دارند که کارشان را مدیون نیاز روزمره مردم به لوازم خانگی هستند , همه ی تلاش خودرا به کارگرفته اند و توانسته اند با در اختیار داشتن نمایندگی رسمی بکو در بیش از 130 کشور ,180 کارخانه جهانی تولیدکننده محصولات بکو,و از 60 سال سابقه درخشان بیش از 440 میلیون مشتری راضی در سراسر دنیا داشته باشند و برای بیشتر کردن این مشتریان تلاش روزافزون دارند.

فن آوری Inverter Motor در محصولات بکو باعث بالا رفتن کارایی و طول عمر و در نتیجه نیاز کمتر به نمایندگی تعمیرات بکو شده است.با وجود این فن آوری نمایندگی رسمی بکو عملکرد محصولات بکو خاصه لباسشویی را از سوی نمایندگی های خدمات پس از فروش بکو تا 10 سال تضمین می کند.

مزایای خدمات پس از فروش و نمایندگی بکو Beko:

مهم ترین و اصلی ترین مزیت نمایندگی بکو ارائه انواع مشاوره های رایگان در مورد دستگاه های ساخت Beko است. مشاوران و کارشناسان آموزش دیده نمایندگی بکو در نهایت دقت و با صبر و حوصله فراوان این امور را انجام می دهند و در صورت استفاده از خدمات ما کلیه نرخ ها بر اساس مصوب اتحادیه و یا در صورت دارا بودن خدمات گارانتی رسمی طبق ضوابط گارانتی محصولات بکو اقدام و محاسبه می شود.

نمایندگی بکو زعفرانیه (beko) - 09129532878

نمایندگی تعمیرات بکو در تهران

اینجا نمایندگی تعمیرات بکو در تهران میباشد ، الان که وارد این صفحه شده اید ، به احتمال زیاد یکی از محصولات بکو ( یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، کولرگازی، جاروبرقی ، ماکروفر، مایکروویو ) شما عزیزان به مشکل برخورده است.

نگران نباشید !!! چونکه …

  • قبل از استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات بکو میتوانید به مطالعه مقالات آموزشی بپردازید و بدون پرداخت هزینه دستگاه خود را عیب یابی نمایید.
  • نمایندگی بکو برای رفاه حال شما عزیزان دفترچه آموزش راهنمای فارسی استفاده از محصولات بکو را شرح داده است تا با دانش به استفاده از لوازم خانگی بکو بپردازید.
  • اگر اروری بر روی صفحه نمایش لوازم خانگی بکو شما ظاهر شد قبل از تماس با نمایندگی تعمیرات بکو میتوانید علت ارور و نحوه رفع کد خطا را در این سایت مطالعه نمایید.
  • اگر زمان مطالعه ندارید کافی است با یکی از شماره تلفن های نمایندگی بکو در اینجا تماس بگیرید تا از خدمات بهینه بهره مند شوید.

گویا سرویس با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه بهترین خدمات را بدهد ، همچنین تمامی تعمیرکاران مجموعه آی.پی دوره تعمیرات بکو را زیر نظر کارشناسان مربوطه گذرانده اند تا چنانچه لوازم خانگی بکو شما عزیزان به مشکل برخورد با استفاده از شعبات نمایندگی بکو در تهران با اطمینان خاطر و آرامش به خدمات بپردازید.

چگونه می توانیم از عملکردهای مناسب در ماشین ظرفشویی Beko خود استفاده کرد؟

خدمات نصب دستگاه های بکو Beko:

خدمات پس از فروش بکو علاوه بر تخصص منحصر به فرد خود در عیب یابی و تعمیر دستگاه های مختلف Beko در زمینه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های مختلف بکو نیز فعالیت دارد که این خدمات نیز مانند خدمات پس از فروش با کادری کارآزموده، مجرب و در سریع ترین حالت ممکن بعد از دریافت درخواست این خدمت از جانب مشتریان محترم Beko انجام خواهد گرفت.

چرا گویا سرویس را برای تعمیر لوازم خانگی بکو انتخاب کنیم؟

هیچکس بهتر از ما دستگاه beko شما را نمی شناسد، ما با ده ها سال تجربه در نمایندگی بکو تکنسین هایی داریم که در تهران با استانداردهای فوق العاده بالا آموزش دیده اند. ما برای هر دستگاه هایی مانند یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی مایکروفر اجاق گاز و جاروبرقی بکو جداگانه چندین تعمیرکار حرفه ای داریم که این باعث می شود ما فورا مشکل لوازم خانگی شما را تشخیص دهیم و از اتلاف وقت و هزینه های اضافه برای شما جلوگیری کنیم. تکنسین های تأیید شده ما خدمات پس از فروش بکو را سریع و حرفه ای ارائه می دهند.

ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما سه ماه ضمانت می‌کنیم.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

تنوع بالا در خدمات تعمیرگاه مجاز بکو

بکو یکی از معروف ترین برندهای ایتالیایی می باشد که در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. محصولات تولید شده توسط این برند تنوع بالایی داشته و تعنیر هر یک نیاز به تخصص و استفاده از مهارت های تعمیرکار لوازم خانگی بکو دارد. با توجه به اینکه کالا تعمیر یکی از معتبرترین نمایندگی های مجاز که مجوزهای لازم را از نمایندگی رسمی بکو دریافت نموده است، تمام محصولات این برند را پوشش می دهد که عبارتند از:

  • تعمیر یخچال فریزر بکو در تهران
  • تعمیر ساید بای ساید بکو در تهران
  • تعمیر ماشین لباسشویی بکو در تهران
  • تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو در تهران
  • تعمیر مایکروفر بکو در تهران
  • تعمیر کولر گازی بکو در تهران
  • تعمیرات جاروبرقی بکو در تهران

در تعمیر هر یک از این محصولات از قطعات اصل و اورجینال استفاده شده و تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده این سرویس ها را ارائه می دهند. به منظور استفاده از هر یک از این خدمات می توانید با سامانه 02177612939 تماس بگیرید.

سوالات متداول لوازم خانگی بکو

کیفیت لوازم خانگی بکو

شرکت بکو دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد و علاوه بر کیفیت بالایی که دارد از طراحی زیبایی نیز برخوردار هستند. در کارخانه لوازم خانگی بکو از پیشرفته ترین وسایل صنعتی استفاده شده است و به همین علت محصولات تولید شده در کارخانه بکو دارای کیفیت بالایی است. در بین برندهای خارجی، کیفیت لوازم خانگی بکو از بقیه برند ها بالا تر است و به راحتی می توان با قیمت مناسب محصولات بکو را خریداری کنید. کیفیت لوازم خانگی بکو به اندازه ای زیاد است که شرکت بکو در بیش از 130 کشور دنیا نمایندگی دارد و محصولات خود را صادر می کند.

نوآوری های بکو

نوآوری های شرکت بکو در سال های اخیر بسیار زیاد شده است. یکی از این نوآوری ها در مورد ماشین لباسشویی های نسل جدیدی است که به تازگی به روانه بازار کرده است. ماشین لباسشویی بکو دارای سطح A+++ می باشد و 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و در ضمن صدای بسیار کمی در حین شستشو ایجاد می کند. جالب است بدانید که در یخچال فریزر های بکو از یک تکنولوژی خاص استفاده شده است. نئوفراست تکنولوژی است که موجب می شود هوای سرد فریزر و محفظه داخلی یخچال با یکدیگر ارتباط نداشته باشند و سرمای هر کدام به صورت جداگانه تقسیم شود.

این تکنولوژی سبب می شود که مواد غذایی مدت زمان بیشتری باطرائت و تازه بمانند و دیر تر خراب شوند. گاز رومیزی بکو نیز به شکل فوق العاده ای طراحی شده است. شما می توانید گاز صفحه ای خود را به دو قسمت بزرگ و یا هشت قسمت کوچک و مجزا تبدیل کنید، بستگی به خواسته شما دارد که سیستم پخش گرمای گاز صفحه ای شما به چه شکلی باشد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما