ثبت درخواست
نمایندگی تعمیرات فریجیدر در فرمانیه - 09129532878

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در فرمانیه - 09129532878

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی تعمیرات فریجیدر در فرمانیه - 09129532878 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی تعمیرات فریجیدر در فرمانیه - 09129532878 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در فرمانیه - 09129532878

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۴ | دسته : نمایندگی فریجیدر
نمایندگی تعمیرات فریجیدر در فرمانیه - 09129532878

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در فرمانیه - خدمات پس از فروش فریجیدر

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در فرمانیه ، نمایندگی تعمیرات فریجیدر در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک و تعمیرکار آموزش دیده درباره خدمات مخصوص لوازم خانگی فریجیدر به عیب یابی و رفع عیب در محل میپردازد.

ارائه خدمات هدفمند در نمایندگی تعمیرات فریجیدر :

  • تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش فریجیدر در تهران
  • تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار
  • 3 ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی لوازم خانگی فریجیدر در سریعترین زمان ممکن به محل شما

درباره برند فریجیدر

فریجیدر یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی که در سبد تولیدات خود مواردی همچون :

  • ماشین ظرفشویی فریجیدر
  • ساید بای ساید فریجیدر
  • یخچال فریزر فریجیدر
  • لباسشویی فریجیدر
  • ماکروفر فریجیدر

دیگر محصولات فریجیدر را دارد و به همین دلیل به یک غول تولیدات لوازم خانگی شهرت دارد. نمایندگی تعمیرات فریجیدر گویا سرویس در تهران و کرج نیز با ارائه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر برای هر دسته و گروه از لوازم خانگی کادر متخصص و خاص خود را دارد.

  • گویا سرویس برای تعمیر لباسشویی فریجیدر کادری مجرب و دوره دیده خود را دارد.
  • برای تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر کادر حرفه ای خود را دارد. 
  • برای تعمیر یخچال فریجیدر کادر منحصر به فرد دارد.
  • و به همین ترتیب برای تعمیر لوازم خانگی کادری مجرب و منحصر به فرد دارد و با آخرین تکنولوژی ها و فن آوری های ساختاری محصولات مرتبط در فریجیدر آشنایی کامل دارند.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر در فرمانیه - 09129532878

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر در تهران

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی فریجیدر در تهران ، لوازم خانگی فریجیدر چون دارای کیفیت بالایی هستند بنابراین وقتی به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند حتما باید از تعمیرکار حرفه‌ای فریجیدر کمک خواست زیرا هرگونه تعمیر غیراصولی باعث خرابی بیشتر خواهد شد. نمایندگی گویاسرویس با تکیه بر تعمیرکاران باسابقه و آموزش‌دیده خود در زمینه نصب، سرویس و تعمیر تخصصی یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی ماکروفر و اجاق گاز فریجیدر در خدمت شما می‌باشد.

مراجعه فوری به محل، تعمیرات سریع، قیمت مناسب و استفاده از قطعات اصلی از ویژگی‌های بارز ما می‌باشد. همچنین خدمات نمایندگی ما شامل 3 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش تعمیرات فریجیدر می‌باشد. همین حالا درخواست تعمیر لوازم خانگی فریجیدر را از طریق فرم آنلاین سفارش ارسال و ۱۰٪ تخفیف ویژه دریافت کنید یا از طریق شماره‌های زیر با ما تماس بگیرید.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

۷ دلیلی که تعمیرگاه مجاز گویا سرویس را از سایرین متمایز می کند:

  • خدمات ارائه شده به صورت کتبی ۶ ماه ضمانت خواهند شد تا از بابت خرابی لوازم خانگی فریجیدر خود نگرانی نداشته باشید.
  • در طول دوره ضمانت شش ماهه نیازی به پرداخت هزینه اضافی (حتی ایاب و ذهاب) نیست.
  • اعزام تمام تکنسین‌ها در روز و ساعت درخواستی شما خواهد بود.
  • تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات لوازم خانگی شما کاملا ارجینال و شرکتی می‌باشند.
  • تعمیرکاران ما در طول سال دوره‌ها و کارگاره‌های آموزش تعمیرات لوازم خانگی را می‌گذرانند.
  • ما پاسخگویی پیشنهادات و انتقادات شما در زمینه‌ی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران‌مان هستیم.
  • برای درخواست تعمیرات می‌توانید از راه‌های مختلف فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و یا شماره تلفن استفاده کنید.

تعویض و تامین قطعات یدکی دستگاه معیوب توسط نمایندگی تعمیرات فریجیدر

تعویض قطعات یدکی دستگاه معیوب توسط نمایندگی تعمیرات فریجیدر با قطعات جدید سالم موجود در نماینگی فریجیدر. ما در تهران خدمات تامین کننده تمامی قطعات اورجینال مربوط به ماشین لباسشویی فریجیدر ، ظرفشویی فریجیدر ، یخچال فریزر فریجیدر ، ساید با ساید فریجیدر و ماکروویو فریجیدر می باشیم. تمامی تعمیرات دستگاه معیوب فریجیدر شما در منزل شما انجام میشود و نیازی به انقال دستگاه شما نیست. شما می توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات فریجیدر و تعمیرگاه مرکزی فریجیدر در تهران با استفاده از شماره های موجود در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

کار ما به عنوان تامین کننده قطعات و لوازم فریجیدر مانند پاکت جاروبرقی فریجیدر ، مواد شوینده ظرفشویی فریجیدر ، فیلتر یونیزه لباسشویی فریجیدر و ظرفشویی فریجیدر ، فیلترهای ساید بای ساید فریجیدر .

چرا گویا سرویس را برای تعمیر لوازم خانگی فریجیدر انتخاب کنیم؟

هیچکس بهتر از ما دستگاه Frigidaire شما را نمی شناسد، ما با ده ها سال تجربه در نمایندگی فریجیدر تکنسین هایی داریم که در تهران با استانداردهای فوق العاده بالا آموزش دیده اند. ما برای هر دستگاه هایی مانند یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی مایکروفر اجاق گاز و جاروبرقی فریجیدر جداگانه چندین تعمیرکار حرفه ای داریم که این باعث می شود ما فورا مشکل لوازم خانگی شما را تشخیص دهیم و از اتلاف وقت و هزینه های اضافه برای شما جلوگیری کنیم، تکنسین های تأیید شده ما خدمات پس از فروش سریع و حرفه ای ارائه می دهند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما سه ماه ضمانت می‌کنیم.

حتما ببینید : فروش کمپرسور

مزایای سرویس در محل نمایندگی تعمیرات فریجیدر

در نمایندگی تعمیرات فریجیدر هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما یا انتقال یا جابجایی دستگاه معیوب فریجیدر شما نمی باشد و این یکی از ویژگی های مهم خدمات اکثر تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی تعمیرات فریجیدر و لوازم خانگی فریجیدر می باشد که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد شد. این ویژگی موجب شده است تا کارشناسان ما در محل شما حضور یابند و تعمیرات محصولات فریجیدر را در منزل شما انجام دهند. با این روش رضایت مشتریان بیش از پیش فراهم شده است و قدم بزرگی در راستای رضایت مشتریان برداشته ایم. جهت تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر ، تعمیرات ماشین ظرفشویی فریجیدر ، تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر ، تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر ، تعمیرات جاروبرقی فریجیدر ، تعمیرات اسپیلیت فریجیدر (تعمیرات کولرگازی فریجیدر) ، تعمیرات اجاق گاز فریجیدر می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت یا با درج آدرس و مشخصات در بخش اعلام خرابی دستگاه فریجیدر خود ما را مطلع کنید.

CRM نمایندگان تعمیرات فریجیدر چیست؟

CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان میباشد که یک استراتژی تجاری طراحی شده ای است تا از هزینه ها کاسته و باعث افزایش منافع یک سازمان در راستای استحکام وفاداری به مشتریان باشد . یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان درست ، اطلاعاتی از تمامی منابع داخلی و منابع مرتبط خارجی یک سازمان برای پشتبانی کردن یک مشتری به همراه خواهد داشت. در این راستا نمایندگی تعمیرات فریجیدر و تعمیرات مرکزی فریجیدر جهت جلب رضایت مندی مشتریان و ارتقاء سطح کیفی خدمات و رسیدن به استانداردهای تعیین شده جهانی از این نرم افزار استفاده کرده است.

درباره فریجیدر و نمایندگی تعمیرات فریجیدر

برند فریجیدر یکی از پرفروش ترین برند ها در دنیا و از جمله در کشور عزیزمان ایران می باشد ، در خصوص لوازم خانگی فریجیدر و نیاز مشتریان به خدمات پس از فروش ، نمایندگی تعمیرات فریجیدر و لوازم خانگی فریجیدر با دارا بودن تعمیرگاه مجهز و پرسنل فنی متخصص و محبوب و قطعات اورجینال باعث رضایت بیش از پیش خریداران لوازم خانگی فریجیدر شده است.

  • نمایندگی تعمیرات فریجیدر و تعمیرگاه فریجیدر مجهز به قطعات اورجینال
  • نمایندگی تعمیرات فریجیدر و تعمیرگاه فریجیدر برخوردار از سیستم ارتباط با مشتریان CRM
  • نمایندگی تعمیرات فریجیدر و تعمیرگاه فریجیدر مبتنی بر دانش فنی روز
  • نمایندگی تعمیرات فریجیدر و تعمیرگاه فریجیدر برپایه مراجعه سریع و به موقع

فریجیدر یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی که در سبد تولیدات خود مواردی همچون انواع یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، انواع هود آشپزخانه ، انواع ماکرو فر ، انواع اجاق گاز و …را دارد و به همین دلیل به یک غول تولیدات لوازم خانگی شهرت دارد.

تعمیرگاه مجاز مرکزی فریجیدر در محل

تعمیرگاه مجاز مرکزی فریجیدر با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات این برند جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد. مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

تعمیرگاه مجاز فریجیدر با استفاده از قطعات فابریک به طول عمر لوازم خانگی فریجیدر شما عزیزان کمک میکند ، هدف تعمیرگاه مجاز فریجیدر جلب رضایتمندی مشتری میباشد و در این راستا با استفاده از اصول خدمات در کشورهای پیشرفته توانسته است جایگاه ویژه ای در خانه شما عزیزان داشته باشد ، تمام تلاش تعمیرگاه مجاز فریجیدر به روز رسانی خدمات خود در تهران میباشد تا با کمک شما عزیزان به هدف خود نزدیکتر شویم.

لازم است بدانید که خدمات در نمایندگی تعمیرات فریجیدر بسیار حساس می باشد و تنها قطعات فابریک به تعمیرات بهینه کمک نمیکند در کنار استفاده از قطعات باید به روز بود ، در این راستا تعمیرکار فریجیدر در تعمیرگاه مجاز فریجیدر گویا سرویس آموزشهای لازم را یده تا بتواند با بهترین خدمات به تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر شما عزیزان برسد . سوالات متدوال و مرسومی که اکثر مشتریان از اوپراتورها بابت تعمیرات فریجیدر از تعمیرگاه مجاز فریجیدر پرسش میکنند ، به شرح زیر میباشد.

ارائه خدمات به روش زیر در دستور کار تعمیرگاه مجاز مرکزی فریجیدر قرار گرفته است :

  • استفاده از قطعات فابریک برای عیب یابی و رفع عیب لوازم خانگی فریجیدر.
  • ارائه گارانتی و فاکتور با شرح کارکرد در اتمام خدمات ارائه شده در نمایندگی فریجیدر .
  • استفاده از لباس کار هنگام ارائه خدمات در منزل .
  • تحویل داغی قطعات بعد از اتمام کار
  • پرسش جهت رضایتمندی از امور خدمات از مشتری بعد از اتمام کار

مجموعه گویا سرویس نمایندگی رسمی فریجیدر نمی باشد و در قالب تعمیرگاه مجاز فریجیدر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

سوالات متداول نمایندگی فریجیدر

اگر نیاز به تعمیرات فریجیدر داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

در چه مدت زمانی نمایندگی تعمیرات فریجیدر را انجام می دهید ؟

با توجه به اینکه تکنسین های گویا سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه نمایندگی فریجیدر چقدر است ؟

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

قطعات لوازم خانگی فریجیدر را چگونه تامین کنم ؟

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند. تامین قطعات توسط ما انجام خواهد شد و در صورت تعویض 90 روز گارانتی خواهیم کرد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما