ثبت درخواست
سرویس کولر گازی در شرق تهران - 09129532878 - خدمات در محل

سرویس کولر گازی در شرق تهران - 09129532878 - خدمات در محل

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از سرویس کولر گازی در شرق تهران - 09129532878 - خدمات در محل در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز سرویس کولر گازی در شرق تهران - 09129532878 - خدمات در محل نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

سرویس کولر گازی در شرق تهران - 09129532878 - خدمات در محل

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵ | دسته : سرویس کولر گازی
سرویس کولر گازی در شرق تهران - 09129532878 - خدمات در محل

سرویس کولر گازی در شرق تهران - گارانتی تعویض قطعات تا 90 روز

سرویس کولر گازی در شرق تهران  ، سرویس کردن کولر گازی یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. متاسفانه فرهنگ استفاده در ایران در زمینه ی نگهداری از کولرهای گازی هنوز جا نیافتاده تا جایی که شاهد این هستیم سرویس کردن این دستگاه ها گاها چندین سال به تعویق می افتد و این امر منجر به خسارت های ثانویه به کولر می شود.

سرویس دوره ای کولر گازی فراموش نشود !

پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهد داوری می کنید.

سرویس کولر گازی چیست؟

سرویس کولر گازی به مجموعه از خدمات یک شرکت می‌باشد که قرار است با این خدمات کولر گازی عمر زیادی داشته باشد و در کنار آن مصرف انرژی نیز کنترل شود. اما سرویس کولرهای گازی چه خدماتی ارائه می‌دهند که باعث می‌شود کولرهای گازی عمر بیشتری داشته باشند؟

  • نظافت و شستشوی دستگاه مهم ترین سرویسی است که شرکت‌ها می‌توانند به مشتریان ارائه دهند.
  • تست کردن تمام اجزای دستگاه

سرویس کولر گازی را به متخصص بسپار

سرویس دوره‌ای معمولی باعث افزایش بهره ‌وری دستگاه کولر گازی شما می شود و همچنین موجب کاهش هزینه‌های قبض برق می شود. فیلتر هوای آلوده موجب می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی باید برای مدت بیشتری در طول روز کار کند و شاید شما وادار شوید که تنظیمات دمایی را تغیر دهید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور آلوده و کثیف موجب می‌شود که کمپروسور سردکننده به سختی کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

حتما ببینید : فروش کمپرسور

سرویس دوره‌ای با یافتن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌ تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور می باشد. علاوه بر این سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند موجب آسیب دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

سرویس کولر گازی در شرق تهران - 09129532878 - خدمات در محل

خدمات سرویس کولر گازی در تهران

گویا سرویس برای سرویس کولر گازی حدوداً دارای 70 سرویسکار بوده و کلیه متخصصانی که در این مرکز در حال فعالیت هستند دارای مجوز های لازم بوده و بیش از نیمی از این گویا سرویس دارای 6 سال سابقه در این مرکز می باشند. ما همواره به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را برای شما عزیزان داشته باشیم.

اگر تهران هستید سرویس کولر گازی خود را به ما بسپارید

مجموعه گویا سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولرگازی شامل سرویس کولر گازی در تهران آماده خدمت رسانی می باشد. سرویس های کولر گازی و اسپلیت یکی از تخصص های گروه فنی مهندسی گویا سرویس می باشد که تجربه بالا در این زمینه و کادری کاملاً متخصص در این زمینه آماده خدمات دهی در سراسر استان می باشیم. گویا سرویس به کیفیت کار اهمیت به سزایی می دهد. نیروهای گویا سرویس تماماً متخصص بوده و دوره های تخصص سرویس انواع کولرهای گازی را زیر نظر گویا سرویس گذرانده اند و با تجربه بالا آماده خدمات دهی در شرق تهران ، غرب تهران، شمال تهران و جنوب و مرکز تهران می باشند. گویا سرویس ، سرویس اسپلیت یا کولر گازی را در خصوص برند های مختلفی انجام می دهد. برندهایی که تحت پوشش سرویس کولرگازی هستند عبارتند از:

  • سرویس کولرگازی سامسونگ
  • سرویس کولرگازی ال جی
  • سرویس کولرگازی جنرال
  • سرویس کولرگازی اجنرال
  • سرویس کولرگازی مدیا
  • سرویس کولرگازی توشیبا
  • و...

طرح ویژه سرویس کولر گازی در شهر تهران

همشهریان محترم تهرانی توجه نمائید که با فرا رسیدن فصل گرما چنانچه قصد سرویس کولر گازی خود را دارید،گویا سرویس برای شما طرح های ویژه و تعرفه های قیمتی مناسبی در نظر دارد.خدمات سرویس کولر گازی در تهران در سریع ترین زمان (به دلیل شعبات مختلف گویا سرویس در اقسی نقاط شهر تهران) ارائه می گردد.شایان ذکر است تمامی خدمات مربوط به سرویس بین 10 تا 15 درصد شامل تخفیف می گردند.

مشکلات سرویس کولر گازی

ممکن است شما وقتی در حال نصب و تعمیر کولر گازی هستید به سرویس کولر گازی احتیاج داشته باشید. این بدان معناست که سرویس کولر گازی فقط به شستشوی دستگاه‌ها منتفی نمی‌شود بلکه نصب و تعمیر کولرهای گازی نیز جزء سرویس کولر گازی محسوب می‌شود. در اینجا شما را با متداول ترین مشکلات سرویس کولر گازی آشنا می‌کنیم.

هر کدام از مشکلات زیر را دیدید سریعاً با گویا سرویس تماس بگیرید.

کولر گازی به یکباره خاموش شده و دیگر روشن نمی‌شود.در حالی که دستگاه روشن است اما کمپرسور خاموش می‌باشد.با اینکه دستگاه روشن است و کمپرسور دستگاه نیز کار می‌کند اما کولر هوای گرم به محیط انتقال می‌دهد.مثل همیشه خنک کننده دستگاه محیط را خنک نمی‌کند.کولر گازی به نسبت اولین روز نصب کولر سر و صدایش بیشتر شده است.>ریموت دستگاه سرمایشی از کار می‌افتد.وقتی از کولر گازی استفاده می‌کنید از پنل داخلی صدایی نا به هنجار به گوشتان می‌رسد.وقتی کولر گازی روشن می‌شود، پنل پیغام خطا را می‌دهد(یا چراغ‌هایش قرمز می‌شود)پنل داخلی دستگاه بعد از استفاده در مدت زمان طولانی یخ می‌زند.وقتی از دکمه ریموت دستگاه را روشن می‌کنیم، کولر گازی روشن نمی‌شود.

فیلم آموزشی چگونگی باز کردن و شستشوی فیلتر پنل داخلی کولر اسپلیت

نحوه سرویس کولر گازی

شما چه برندی از کولر‌های گازی را خریداری کرده اید؟ محل زندگی شما در چه منطقه ای از تهران و کرج است؟ اینکه در تهران هستید یا کرج اصلاً مهم نیست، کولر گازی شما چه مدلی است، باز این مهم نیست چرا که گویا سرویس را در کنار خود دارید.نیروهای مجرب و متخصص گویا سرویس تمام دوره‌های لازم برای نصب، تعمیر و سرویس کولرهای گازی را گذرانده اند. تمام برندهایی که تحت پوشش این شرکت می‌باشند در ادامه این مقاله به شما معرفی می‌شود. ما قصد داریم در این مقاله به نحوه سرویس کولرهای گازی تمامی‌برند‌ها بپردازیم.

  • سامسونگ
  • ال جی
  • جنرال
  • اجنرال
  • مدیا
  • توشیبا

سرویس کولرگازی سامسونگ

همانطور که قبلاً اشاره کردیم تمام مدل‌های کمپانی کولرهای گازی سامسونگ در ایران بسیار محبوب هستند. در واقع برند سامسونگ مورد اعتماد بیشتر مردم ایران قرار رفته است.اما مهم تر این مسئله آن است که سرویس کولر گازی سامسونگ در گویا سرویس انجام می‌شود.

تیم متخصص شرکت گویا سرویس با تمام مدل‌های برند سامسونگ آشنایی دارند و سرویس‌های کولر گازی هر مدل را در دوره‌های مختلفی گذرانده اند. پس از این بابت خیالتان راحت باشد که هر مدل کولر گازی سامسونگ وارد کشور شود اولین تیمی‌که در خصوص سرویس کولر این برند آموزش‌هایی را ترتیب می‌دهد، شرکت گویا سرویس است.

چرا که مشتریان ما به دنبال بهترین تکنولوژی هستند و ممکن است بیشتر افراد این مدل کولر گازی را داشته باشند پس لازم است تیم متخصص همیشه با مدل‌های جدید نیز اطلاعات خود را به روز کنند.

سرویس کولرگازی ال جی

برند ال جی در ایران به عنوان گلدیران نیز در میان مردم مشهور است. این برند مانند کولرهای گازی سامسونگ جزء پر فروش ترین کولرهای گازی در ایران محسوب می‌شود. اعتمادی که مردم در خصوص برند گلدیران یا همان ال جی دارند باعث شده است که این شرکت خدمات پس از فروش خود را برای مردم قرار دهند. با این حال افرادی که مدل کولر گازی آن‌ها برند ال جی است می‌توانند با گویا سرویس دوره‌های سرویس دهی کولر را انجام دهند.

سرویس کولرگازی جنرال و اجنرال

برندهای جنرال و اجنرال پر فروش کولر گازی به شما معرفی شد. در میان لیستی که به شما معرفی کردیم مدل اجنرال در صدر لیست پر فروش ترین دستگاه سرمایشی 2019 بود. و در رده سوم این لیست مدل جنرال پر فروش ترین کولر گازی در دنیا بود. این دو برند از نظر اسم شاید شبیه به هم باشد اما از نظر عملکرد دستگاه و امکانات کاملاً با هم فرق دارد. در صورتی که کولر گازی شما یکی از این دو برند کولر گازی بود می‌توانید برای سرویس کولر گازی با شرکت گویا سرویس تماس بگیرید.

سرویس کولرگازی مدیا و توشیبا

در تهران بیشتر کولر‌های گازی مدیا به چشم می‌خورد. انگار بیشتر مشتریان از خرید این کولر گازی راضی هستند. اما این معنی را نمی‌دهد که شما هر شش ماه کار سرویس دهی کولرهای گازی مدیا را انجام ندهید. پس لازم است سرویس کردن دستگاه را به ما بسپارید. در خصوص برند توشیبا باید گفت این کولر گازی محصول کشور ژاپن است. شاید از نظر شما برندهای ایرانی فقط باید در دوره‌های شش ماه سرویس کاری شوند. اما در حالت کلی هر برندی نیازمند این است که هر شش ماه سیستم دستگاهش سرویس دهی شود.

اینکه توشیبا محصول ژاپن است و سرویس دهی برای این دستگاه دو سالی یکبار باشد، اصلاً منطقی به نظر نمی‌رسد. برای سرویس دهی کولرهای گازی توشیبا، مدیا و برندهای دیگری که در این لیست فرصت نشد در خصوص آن‌ها صحبت کنیم را می‌توانید به گویا سرویس بسپارید.

سرویس کولر گازی در شرق تهران - 09129532878 - خدمات در محل

گستره خدمات سرویس در شهر تهران

ساکنین محترم تهران می توانند از سریع ترین گویا سرویس برای سرویس کولر گازی خود استفاده نمایند.پروسه سرویس دهی سایر شرکت های فعال در زمینه خدمات کولر گازی به علت شلوغی شهر تهران گاها با بد قولی مواجه است و مشتریان زیادی از خدمات این شرکت ها ناراضی می باشند.این در حالتیست که مرکز اصلی این شرکت ها از محل زندگی مشتریان دور است.این مشکل با استقرار شعب خدمت رسانی به صورت کامل حل شده است و به سفارشات سرویس کولر های گازی در شهر تهران در همان روز رسیدگی خواهد شد.

سوالات متداول سرویس کولر گازی

اگر نیاز به سرویس کولر گازی داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

آیا گویا سرویس مهارت کافی در رفع مشکلات کولر گازی دارد؟

بله گویا سرویس یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر کولر گازی با تعمیرکاران متخصص و با تجربه ای می باشد که دارای بالای ۱۰ سال سابقه کار در این زمینه می باشد بنابراین در رفع تمام مشکلات تسلط کافی را دارد

گویا سرویس به رفع مشکلات کدام برندها کولر گازی می پردازد؟

ما به رفع مشکلات تمام برندهای کولر گازی می پردازیم و در رفع مشکلات آنها مهارت و تبحر داریم

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما