ثبت درخواست
فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ

فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | دسته : کمپرسور
فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ

فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ - فروشگاه آنلاین کمپرسور کولر گازی در تهران

فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ ، به مرجع خرید و فروش کمپرسور کولر گازی خوش آمدید لازم به ذکر است که امروزه خرید و فروش کمپرسور کولر گازی به دلیل بالا رفتن قیمت دلار و همچنین نوسانات ارز دچار چالش شده و از آنجایی که تولید کمپرسور کولر گازی در کشور مقدور نیست ناچار به خرید کمپرسورهای وارداتی هستیم.

اما تلاش ما، کمک به شما برای انتخاب پایین ترین قیمت و خرید کمپرسور کولر گازی از وارد کننده اصلی کمپرسور کولر گازی می باشد.

خرید و فروش کمپرسور کولر گازی در تهران

از آنجایی که کمپرسور کولر گازی به عنوان قلب تپنده دستگاه می باشد در هنگام خرید و فروش کمپرسور کولر گازی باید دقت بسیار زیادی به خرج داده شود تا هنگام استفاده از آن با مشکلات متعددی برخورد نکنید. به همین دلیل به شدت به شما توصیه می کنیم که برای خرید کمپرسور کولر گازی حتما از مراکز فروش کمپرسور کولر گازی قابل اعتماد اقدام  به خرید کنید و حتما اصلی آن را بخرید.

اگر شما هم به دنبال یک مرکز قابل اعتماد جهت خرید و فروش کمپرسور کولر گازی می گردید می توانید به ما اعتماد کنید .ما سالهاست که در زمینه فروش انواع کمپرسور کولر گازی فعالیت می کنیم و صداقت خود را در اصل بودن کمپرسور به مشتری ثابت کرده ایم.

گویا سرویس مرجع مرکز فروش کمپرسور کولر گازی می باشد در انواع مدل ها و برندها می باشد که شما با بیش از ۱۰ سال سابقه کار می توانید به ما اعتماد کنید تا بدون شک یک خرید با کیفیت همراه با قیمت مناسب داشته باشید.

کمپرسور کولر گازی چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

سیستم های خنک کننده و کولر گازی از اجزایی دقیق و مختلف تشکیل شده است که پروسه و نتیجه نهایی همه اجزاء تشکیل شده، ایجاد و راحتی و خنک کنندگی فضای مورد نظر شما می باشد . هر بخشی از یک کولر گازی وظیفه و اهمیتی دارد اما برخی از این قطعات مستلزم توجه ویژه ای هستند ، یکی از این قطعات کمپرسور یک دستگاه است که اساسا قلب یک کولر گازی محسوب می شوند.

اگر کمپرسور شما هنوز تحت ضمانت می باشد می توانید تنها کمپرسور را جایگزین کنید.

فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ

اگر کمپرسور دیگر تحت ضمانت نیست, پس نکات زیر را در نظر بگیرید:

باید توجه داشته باشید که جایگزین کردن کمپرسور کولر گازی و نه تمام آن مانند جایگزین کردن موتور در یک ماشین قدیمی است. که این امکان وجود دارد که کمپرسور باز هم خراب شود.  در صورت تهیه کردن کولر گازی این مشکل دوباره پیش نخواهد آمد.عدم ضمانت کمپرسور کولر گازی به تنهایی : اگر چه خرید دوباره کولر گازی هزینه بردار است اما اکثر شرکت ها در صورت خرید کامل کولر گازی (پنل و کمپرسور) آن را ضمانت می کنند. پس در صورت خرید کمپرسور به تنهایی شامل گارانتی نمی شود و احتمال خراب شدن دوباره آن وجود دارد. اکثر شرکت ها در صورت عوض کردن کمپرسور هیچ گارانتی برای کمپرسور جدید ارائه نخواهند داد.

هزینه نصب کمتری پرداخت کنید. اگر شما یک بار کمپرسور را عوض و در زمان دیگری پنل را هم عوض کنید مجبورید دوبار هزینه نصب بدهید. پس با عوض کردن کولر از پرداخت دوبار هزینه نصب جلوگیری می شود. بهبود استفاده از انرژی : اگر شما کمپرسور کولر گازی را عوض کنید پنل داخلی همان پنل قبلی می باشد که در این صورت کولر گازی قادر نخواهد بود یک کارایی انرژی مشابه به سیستم کاملا جدید به شما بدهد. در صورت همخوانی نداشتن پنل و کمپرسور احتمال مصرف بیشتر برق نیز وجود دارد.

انواع کمپرسور کولر گازی

کولر گازی به صورت کلی ۳ نوع کمپرسور دارد. همانطور که اشاره شد، هر کدام از این کمپرسورها ویژگی‌های خاص خود را داشته و قیمت و نحوه تعمیر آن‌ها نیز متفاوت است. بسیاری از برندهای مطرح تنها از یک نوع کمپرسور برای ساخت کولر گازی استفاده می‌کنند. برخی از برندها نیز انواع کمپرسور کولر گازی را مورد استفاده قرار می‌دهند و قیمت‌های مختلفی بر روی آن می‌گذارند.

این ۳ مدل کمپرسور گازی عبارتند از:

1- کمپرسور پیستونی

2- کمپرسور روتاری

3- کمپرسور مارپیچی (اسکرال)

تفاوت‌ها و نحوه عملکرد هر کدام از این کمپرسورها باعث شده برخی در مناطق گرمسیر و برخی دیگر در مناطق سردسیر مورد توجه قرار گیرند که به این موارد نیز اشاره خواهیم کرد.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

نکاتی قبل از خرید کمپرسور اسپیلت

- حتما از چند مرکز اقدام به استعلام قیمت نمایید و در آخر تصمیم گیری نمایید.

- حتما متوجه اصلی بودن موتور کولر گازی قبل از خرید شوید چراکه در حال حاضر جنس های نامرقوب زیاد شده است.

- از فروشنده بخواهید که آن را گارانتی کند و درصورت خراب بودن و یا اصلی نبودن کمپرسور آن را تعویض نماید.

- با شماره های این مرکز تماس بگیرید و در زمینه چگونه کی تشخیص موتور اصلی و تقلبی شوید.

- درصورت نیاز می توانید از این مرکز خریداری نمایید و گارانتی یکساله نیز دریافت نمایید.

قیمت کمپرسور کولر گازی برای برند های الجی و سامسونگ و جنرال در این مرکز به صورت کامل و ساعتی بروز می شود.

شما عزیزان می توانید با تماس با شماره ۷۷۶۱۲۹۳۹ ۰۲۱ از قیمت کمپرسور با خبر شوید.

در صورتی که نیازمند مشاوره در زمینه خرید کمپرسور کولر گازی برند سامسونگ دارید با مشاورین ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در زمینه قیمت کمپرسور کولر گازی

آیا کمپرسور ها دارای ضمانت نامه می باشند ؟ درصورت خرابی در موعد ضمانت نامه خدمات پس از فروش چگونه می باشد ؟ همانطور که مشخص می باشد در بازار بسیاری از کمپرسور ها برای سالها پیش بوده و در انبار ها می باشند و شما برای خرید این موتور ها همان هزینه ای را می دهید که در حال حاضر قیمت کارخانه می باشند.

ما در نمایندگی گویا سرویس توانسته ایم با داشتن یک تیم در زمینه فروش اقدام به فروش مستقیم این موتور ها کرده ایم و البته قیمت کمپرسور کولر گازی در حال حاضر توسط این مرکز بسیار پایین تر از بازار می باشد اما چرا ؟

قطعا بسیاری از شما عزیزان به چند مرکز تماس می گیرید و قیمت ها را پرسجو می کنید و حتی سوال اصلی شما در زمینه گارانتی می باشد که هیچ مرکزی گارانتی ارائه نمی کند و خب دلیل اصلی آن به خاطر قدیمی بودن کمپرسور ها می باشد که عامل اصلی ضمانت نداشتن آنها می باشد و جالب است بدانید که کلیه کمپرسور ها در مرکز آذین سرویس دارای گارانتی بوده و قیمت های بسیار مناسبی را دارا هستند.

ما به صورت شبانه روزی آماده ثبت درخواست های شما عزیزان می باشیم و ظرف ۲۴ ساعت در هر کجای کشور که باشید آن را برای شما ارسال می نماییم. در صورتی که می خواهید از قیمت های ما باخبر شوید می توانید به صورت تمام وقت با شماره های ما تماس بگیرید و با کارشناس فروش مجموعه صحبت نمایید! البته ما در در رابطه با قیمت کمپرسور یخچال از ثبات بسیار مناسبی برخوردار هستیم و دارای تخفیف های ماهانه حتی تا ۳۰ درصد می باشیم.

معنی نوشته های روی برچسب فنی کمپرسور چیست؟

فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ

شماره ۱ :

در تصویر بالا نشان‌دهنده ولتاژ و تعداد فاز کمپرسور کولر گازی است. همان طور که در بخش شماره ۱ مشخص شده است، این کمپرسور با برق تک فاز ac و ولتاژ ۲۲۰ تا ۲۴۰  ۵۰Hz  کار می‌کند؛ بنابراین نباید ولتاژ آن بیشتر از حد ذکرشده باشد.

شماره ۳ :

در تصویر اشاره به گاز مخصوص این کمپرسور دارد که این کمپرسور با گاز R22 سازگار است.

شماره ۴ و 6 :

Thermally protected به معنی محافظ حرارتی بوده که به هر دلیل اگر حرارت کمپرسور زیاد شود به‌ وسیله یک  قطعه به نام (olp) که مخفف عبارت overload Protector و به معنی محافظت در برابر اضافه‌بار است کنترل شده و تا برگشتن به حالت عادی جریان قطع می شود (شماره ۶ در تصویر).

اورلود یک رله حرارتی بی متال است که در صورت بالا رفتن حرارت  کمپرسور به هر دلیل جریان برق را قطع می‌کند تا شرایط به حالت اول برگشته و دوباره اجازه راه‌اندازی به کمپرسور داده شود.

بیمتال به معنی دو فلز است. بی در زبان یونانی به معنای ۲ و متال هم به معنای فلز است این دو فلز غیر هم‌جنس بوده و اگر حرارت داده شود از هم فاصله می گیرند که باعث قطع جریان شده و به‌ محض سرد شدن دوباره جریان را وصل می‌کنند.

فروش کمپرسور کولر گازی و اسپلیت سامسونگ

RoHS چیست؟

RoHS مخفف عبارت Restriction of Certain Hazardous Substances می باشد (شماره ۵  در تصویر). در واقع این عبارت معرف قانونی است که در اروپا وضع شده و بر اساس توافقات، وجود ۶ ماده خطرناک برای سلامتی انسان و طبیعت را در محصولات الکترونیکی و خصوصاً قطعات کامپیوتری منع کرده است. این ۶ عنصر عبارتند از:

- کادمیوم

- جیوه

- کرومیوم

- PBB

- BDE

- سرب

RoHS Compliant را با نام Lead-Free نیز می شناسند. البته عبارت اول مفهوم کاملتری را مورد توجه قرار می دهد. این قانون از تاریخ اول جولای ۲۰۰۶ به مرحله اجرا در آمد و از آن تاریخ تمامی  محصولاتی که فاقد گواهینامه RoHS Compliant بودند بازار فروش خود را در اروپا مسدود شده یافتند. به همین دلیل سازندگان تجهیزات الکترونیکی موظف شدند عناصر فوق الذکر را از محصولات خود حذف کنند تا بدین ترتیب بتوانند اجازه فروش در اروپا را کسب کنند.

برچسب ها :
خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما