ثبت درخواست
نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ | دسته : تعمیر کولر گازی
نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران ارائه کلیه خدمات پس از فروش در تهران و حومه

Authorized representative of general repairs in Tehran

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک ، مرکز تعمیرات لوازم خانگی جنرال آماده‌ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی ، ظرفشویی ، مایکروفر ، اجاق گاز و کولر گازی جنرال در تهران می‌باشد. بهره‌گیری از تکنسین‌های با سابقه و حرفه‌ای، مراجعه فوری در زمان تعیین شده، استفاده از قطعات یدکی اصلی و باکیفیت و انجام کلیه تعمیرات تخصصی در محل بدون نیاز به حمل به تعمیرگاه با قیمت مناسب از ویژگی‌های اصلی گروه ما می‌باشد.

تمامی خدمات ارائه شده دارای ۶ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش تعمیرات می‌باشد. اگر کارت ضمانت معتبر ندارید نگران نباشید، برای مشاوره‌ی رایگان و درخواست تعمیر لوازم خانگی جنرال در هر ساعتی از شبانه‌روز فرم سفارش آنلاین را تکمیل و ارسال کنید، یا با یکی از شماره‌های ما تماس بگیرید.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

به متخصصین جنرال گویا سرویس جهت تعمیرات خود اعتماد کنید

نصب اصولی و بر طبق استانداردهای جنرال می تواند در کارکرد بهینه و عملکرد مطلوب کولر گازی شما بسیار موثر باشد و همچنین از بروز برخی مشکلات نیز جلوگیری نماید. علاوه بر این، جهت حفظ عملکرد دستگاه می بایست به صورت منظم کولر گازی جنرال خود را سرویس کنید. در این مواقع مشکلات و ایرادات جزئی نیز شناسایی و پیش از وقوع مشکلات جدی تری برطرف می شوند. نهایتا در هنگام بروز مشکل و خرابی کولر گازی خود، تنها به تعمیرکار متخصص جهت انجام تعمیرات مراجعه نمایید، تا از ریسک خسارات ناشی از دستکاری افراد غیر متخصص در امان باشید.

گویا سرویس خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال شما را توسط متخصصین مجرب جنرال خود در سریعترین زمان و به صورت گارانتی شده ارائه می نماید. کافی ست با ما تماس بگیرید تا در همان روز و یا فردای آن به منزل شما آمده و کولر گازی شما را مجددا به کار بیاندازیم. افزون بر این، ما دستگاه شما را بیمه خواهیم کرد تا هیچ گونه نگرانی از بابت خدمات دریافتی نداشته باشید.

،، پیشنهاد ما به شما : نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک

۵ دلیلی که تعمیرگاه مجاز جنرال را از سایرین متمایز می کند:

1- ۶ ماه از بابت خرابی لوازم خود نگرانی نداشته باشید. تمامی تعمیرات شامل ضمانت شش ماه می‌باشند.

2- زمان شما ارزشمند است. اعزام تمام تکنسین ها با زمان درخواستی شما برای تعمیر و سرویس‌ هماهنگ خواهد شد.

3- در طول دوره ضمانت شش ماهه نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافی نیست. حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز در این ۶ ماه کاملا رایگان خواهد بود.

4- برای دسترسی و ارتباط هر چه سریع‌تر، می‌توانید از راه‌های مختلفی همچون فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و شماره تلفن با ما در ارتباط باشید.

5- تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات لوازم شما کاملا اورجینال و شرکتی می‌باشند.

فیلم تشخیص و تعمیر صفحه کنترل اجاق گاز جنرال الکتریک 

کدام نمایندگی جنرال الکتریک در تهران معتبر است؟

بدون در نظر یک مرکز معتبر برای تامین فروش قطعات جنرال و یا درخواست تعمیر برند جنرال اشتباه محز است اما چرا؟ شاید برای شما زیاد مهم نباشد که چه شخصی قرار است برای تعمیر به منزل و یا محل کارتان مراجعه نماید و فقط به دنبال حل شدن مشکل خود به هر روشی که شده است می باشید. ما بارها شاهد بوده ایم فردی برای انجام تعمیرات برند جنرال خود بدون در نظر گرفتن یک مرکز معتبر در استان تهران نیز باعث زدن خسارت به خودشان می شوند و اما چگونه؟

نمایندگی های زیادی در تهران وجود دارد که اقدام به ارائه خدمات پس از فروش جنرال می نماید و حدود 70 درصد این مراکز بدون مجوز و بدون کد نمایندگی می باشند! بسیار عجیب است! پس باید حتما حواستان را جمع نمایید تا کار خود را به نحو احسنت انجام دهید. استان تهران با جمعیت بسیار بالایی که دارد به همان شکل دارای کسب و کار های شبیه به هم به طور گسترده می باشد. این امر باعث شده است انتخاب ها سخت تر شود و هر شخصی که دارای یک دفتر می باشد فقط و فقط به هر روشی که شده است به دنبال گرفتن مشتری می باشد و دیگر موارد برای آن ها مهم نیست.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

شاید پس از چند روز مجدد دچار مشکل شوید و حالا باید بدانید که کسی که برایتان اقدام به انجام کار کرده است دیگر پاسخگو نمی باشد و باید با یک مرکز دیگر برای رفع مشکل تماس بگیرید و با هزینه ای دوباره اقدام به رفع مشکل نمایید. باید بدانید که یک مرکز معتبر مانند گویا سرویس در همه موارد آماده است تا پشتیبان شما باشد و اگر کار را در استان تهران به این مرکز بسپارید می توانید با خیال راحت از خدمات پس از فروش و یا تعمیر استفاده نمایید.

جدول ارور یخچال جنرال الکتریک

کد خطا
توضیحات
ارور CC
بالا بودن دمای فریزر به مدت 2 ساعت یا بیشتر. این مورد را جدی بگیرید و برای تعمیر آن با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.
ارور CI
ارور CI به خراب بودن و وجود مشکل در یخساز یا Ice Maker یخچال اشاره دارد.
ارور DF
وجود مشکل در سیستم دیفراست یخچال. یکی از نشانه های آن گرم شدن یخچال و سرما نداشتن یخچال می باشد. حتما با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.
ارور dE
بیانگر این است که چرخه دیفراست یا یخ زدایی در 24 ساعت گذشته انجام نگرفته است. ممکن است برای یکی از قطعات دیفراست مشکل پیش آمده باشد.
ارور FF
دمای داخل یخچال با دمای تنظیم شده یخچال مغایرت دارد. ممکن است به خاطر باز ماندن بیش از حد درب یخچال این ارور به وجو آید.
ارور PF
وجود مشکل در جریان برق ورودی به یخچال. هشدار جدی و مهم می باشد.
ارور tC
tC ارور نیست و اعلام است. سیستم Turbo Cooling در تنظیمات پنل یخچال فعال شده است.
ارور tF
tF ارور نیست و اعلام است. سیستم Turbo Freeze در تنظیمات پنل یخچال فعال شده است.
ارور 88 یا 89
وجود مشکل در برق یا پاور(power) یخچال. برای تعمیر مشکل حتما با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. ممکن برد الکتریکی دستگاه نیز بسوزد.
ارور E2
مشکل اصلی در سوکت ها و خازن های برد الکتریکی اصلی یخچال. موقع بروز این ارور یخچال را هرگز روشن نکنید. فورا با تکنیسین تعمیر یخچال فریزر تماس بگیرید.
ارور HRS
برد الکتریکی یخچال جنرال الکتریک مشکل پیدا کرده است. در این صورت یخچال را روشن نکنید. فورا با تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال فریزر تماس بگیرید.


ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک

تمامی یخچال ها برای اعلام خرابی و مشکل، با دادن هشدار و ارور ما را از وجود مشکل جدی در یخچال باخبر می کنند. یخچال جنرال الکتریک (General Electric) نیز همین گونه می باشد. ارور متداولی که در یخچال جنرال الکتریک وجود دارد، ارور hrs می باشد.

ارور hrs زمانی که بر روی نمایشگر یا صفحه دیسپلی یخچال نمایش داده شود. یخچال به صورت کلی از کار باز می ماند. فقط لامپ های داخل یا نمایشگر روشن می شود. ارور hrs به صورت ثابت یا به صورت چشمک زن بر روی نمایشگر ظاهر می گردد.

علت ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک هشداری بسیار جدی می باشد. در صورت مشاهده ارور hrs بر روی نمایشگر یخچال، فورا یخچال را از برق بیرون کشیده و با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. ارور hrs بیانگر این است که برد الکتریکی اصلی یخچال دچار مشکل شده است و نمی تواند فرآیندهای خواسته شده یخچال را اجرا نماید. ارور hrs بسیار مهلک می باشد.

اگر یخچال را از برق بیرون نکشید احتمال این وجود دارد که برد الکتریکی یخچال بسیار آسیب ببیند و قابل تعمیر نباشد. همچنین به دلیل اینکه یخچال جنرال الکتریک آمریکایی می باشد هزینه برد نو و فابریک آن بالا می باشد.

دلیل بروز ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک

شاید سوال شما این باشد که چرا یخچال باید به صورت ناگهانی دچار این مشکل شود؟ 2 دلیل اصلی برای این مشکل وجود دارد:

  • طول عمر بالا یخچال جنرال الکتریک
  • نوسانات شدید برق با ولتاژ متغیر

1- طول عمر بالا یخچال جنرال الکتریک

با افزایش طول عمر یخچال بدون شک قطعات الکتریکی حساس همانند برد الکتریکی و سایر قطعاتی که بر روی آن قرار دارد دچار فرسودگی می سود. خازن ها بعد از چند سال کار مداوم به صورت ذخیره نیرو انباشته، بزرگ می شوند. در این مورد با ساده ترین نوسان برق، خازن ها و مقاومت ها می سوزند و باعث می شود کل مدار از بین برود.

2- نوسانات شدید برق با ولتاژ متغیر

ممکن است یخچال شما نو باشد. یا تازه خریداری کرده باشید. در صورتی که ولتاژ برق بالای 240 ولت یا کمتر از 160 ولت به یخچال برسد، باعث بروز مشکل جدی در برد الکتریکی اصلی دستگاه می شود. برای همین است که همیشه تکنیسین های تعمیر یخچال جنرال الکتریک استفاده از محافظ برق یا ترانس تنظیم کننده جریان برق را توصیه می کنند.

تعمیر ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک

همانطور که در بالا توضیح داده شد ارور hrs به وجود مشکل جدی در برد الکتریکی دستگاه مربوط می شود. در نتیجه توصیه می شود به هیچ وجه ممکن خودتان کار فنی انجام ندهید. زیرا ممکن است به سایر قطعات بر روی برد اصلی آسیب وارد گردد و ممکن است قابل تعمیر نباشد.

،، پیشنهاد ما به شما : فروش قطعات کولر گازی

عمده لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت لوازم خانگی جنرال الکتریک را می توان :

- انواع یخچال فریزر جنرال الکتریک در طرح ها و رنگ های مختلف

- یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در اشکال متفاوت و مدل های مختلف

- انواع ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

- انواع ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

- مدل های مختلف و خاص اجاق گاز جنرال الکتریک

- انواع و اقسام  مایکرو فر  و مایکروویو جنرال الکتریک

- مدل های بسیار زیبا و مقاوم مختلف کولر گازی جنرال الکتریک

- جارو برقی متفاوت جنرال الکتریک و سایر لوازم برقی و مصرفی اشاره کرد.

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

مزایای سرویس در محل نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

در نمایندگی تعمیرات جنرال هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما یا انتقال یا جابجایی دستگاه معیوب جنرال الکتریک شما نمی باشد و این یکی از ویژگی های مهم خدمات اکثر تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی تعمیرات جنرال و لوازم خانگی جنرال می باشد که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد شد. این ویژگی موجب شده است تا کارشناسان ما در محل شما حضور یابند و تعمیرات محصولات جنرال را در منزل شما انجام دهند.

با این روش رضایت مشتریان بیش از پیش فراهم شده است و قدم بزرگی در راستای رضایت مشتریان برداشته ایم.

خدمات شرکت گویا سرویس جهت تعمیر و سرویس جنرال :

- تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال

- تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال

- تعمیرات یخچال فریزر جنرال

- تعمیرات ساید بای ساید جنرال

- تعمیرات جاروبرقی جنرال

- تعمیرات اسپیلیت جنرال (تعمیرات کولرگازی جنرال)

- تعمیرات اجاق گاز جنرال

می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت یا با درج آدرس و مشخصات در بخش اعلام خرابی دستگاه جنرال الکتریک خود ما را مطلع کنید.

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک در تهران

در اینجا شما را با نمایندگی رسمی جنرال و تاریخچه آن آشنا می کنیم

نام شرکت جنرال کم نامی نیست ، این شرکت یکی از قوی ترین شرکت های تولید کننده لوام خانگی در آمریکا و جهان است. برای اولین بار که نام محصولات جنرال بر سر زبان ها پیچید یعنی سال 1892 زمانی بود که این شرکت با ادغام شرکت ادیسون و مشارکت توماس هاستون راه اندازی شد. نمایندگی رسمی جنرال در واقع شرکتی چند ملیتی  و خوشه ای است که کارخانه اصلی آن در سکنکتدی در نیویورک واقع شده و دفتر اصل آن در کنیکت مستقر است.

شرکت جنرال آنقدر موفق بوده تا در بین بزرگترین شرکت های آمریکایی همواره قرار داشته باشد و در آخرین رده بندی شرکت های بزرگ و معتبر آمریکا در رده ششم قرار گرفته است. هر چند نمایندگی جنرال کار تولید خود را با تولید کامپیوتر آغاز کرد ولی خیلی زود وارد دنیای لوازم خانگی شد و با استفاده از تجارب قبلی و افراد متخصصی که در اختیار داشت موفق شد خیلی زود به عنوان برند اول لوازم خانگی آمریکا مبدل شود.

شرکت لوازم خانگی جنرال با تکیه بر دانش فنی و نوآوری ها خاص و پیشرفته و همچنین الگوی محکم مشتری مداری توانست دل مشتریان خود را به دست بیاورد. با تمام این تفاسیر نمایندگی رسمی جنرال قصد دارد با مدیریت مناسب و هدف مند در ارائه خدمات بهینه به بهبود خدمات لوازم خانگی جنرال کمک شایانی نماید ، بنابراین با شفاف سازی هزینه تعمیرات و استفاده از قطعات فابریک در این امور توانسته است جامه عمل بپوشاند که حتی همین نقص کوچک برطرف شود و بدون هیچ نقصی به سمت و سوی پیشرفتی مضاعف گام برداریم.


سوالات متداول درباره نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال

اگر نیاز به نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

تعمیرکار چه زمانی مراجعه می کند؟

زمان مراجعه متخصص توسط شما تعیین می شود و با توجه به اینکه نزدیکترین تعمیرکار باتجربه و واجد شرایط برای برطرف کردن مشکل دستگاه شما تخصیص داده می شود امکان ارائه خدمات در کمتر از چند ساعت فراهم است.

هزینه تعمیر کولر گازی جنرال چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی جنرال به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و... بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما