ثبت درخواست
نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در لشگر غربی 09129532878

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در لشگر غربی 09129532878

گویا سرویس دارای شعب مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. گویا سرویس دارای تکنسین های متخصص و مجربی است که پس از اعزام به محل، در کمترین زمان ممکن تعمیرات دستگاه شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. استفاده از نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در لشگر غربی 09129532878 در این مجموعه می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد. همچنین از ابتدای ارائه خدمات تا پایان روز گارانتی، کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. برای استفاده از خدمات مشتریان با هزینه مناسب و قطعات اورجینال می توانید با شماره تلفن های 02177611203 تماس بگیرید.

بازه هزینه تعمیرات: تماس بگیرید
تماس: 09129532878
ثبت آنلاین درخواست تعمیر

گویا سرویس به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مدرن ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات در تهران می باشد. این مجموعه از دهه 1390 تا به امروز توانسته است با ارائه بهترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر با مزایای بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. وجه تمایز نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در لشگر غربی 09129532878 نسبت به سایر تعمیرگاه ها ارائه پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته خدمات تا پایان روز گارانتی می باشد. از دیگر مزایای استفاده از خدمات گویا سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
نیم قرن تجربه

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در لشگر غربی 09129532878

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ | دسته : تعمیر یخچال

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در لشگر غربی با کادری مجرب و آموزش دیده

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان ، متخصصین یخچال امرسان در گویا سرویس ، سالها تجربه و دانش فنی اندوخته از صدها تعمیرات موفق انواع یخچال های امرسان و نیز تسلط بر جدیدترین مدل های یخچال امرسان را در کارنامه خود داشته و لذا بهترین انتخاب شما جهت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال امرسان هستند. انواع یخچال های برند امرسان از قبیل یخچال ساده، فریزر ساده، یخچال فریزر درب از بالا و درب از پایین، ساید بای ساید و غیره توسط متخصصین مجرب ما بر طبق استانداردهای امرسان و در کوتاهترین زمان در منزل خودتان سرویس و تعمیر می شوند.

مسئولیت پذیری ما در قبال دستگاه شما موجب بیمه کردن آن در طول تعمیرات یخچال شده تا با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید و علاوه بر آن، کیفیت خدمات انجام شده را می توانید در گارانتی معتبری که تا چندین ماه پس از خدمات انجام شده نیز به شما تعلق می گیرد، ارزیابی کنید. بدین ترتیب جای هیچ گونه نگرانی را برای شما باقی نگذاشته ایم.


نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در لشگر غربی 09129532878

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال امرسال در تهران

تعمیر یخچال فریزر امرسان در محل توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی و تعمیرگاه مجاز مرکزی گویا سرویس صورت می گیرد. ما یخچال Emersun شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی استفاده می کنیم تا مشکل برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد. اگر یخچال شما خراب شده در هر نقطه از تهران و کرج که هستید با تعمیرگاه مجاز و رسمی یخچال فریزر امرسان گویا سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام کنیم.

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در لشگر غربی 09129532878

متخصصین ما کدام مشکلات یخچال امرسان را تعمیر می کنند؟

مشکلاتی که می توانند برای یخچال امرسان شما اتفاق بیوفتند، بسیار متنوعند. از جمله :

• سر و صدای بلند کمپرسور یخچال به هنگام کار

• اتومات نکردن یخچال و یکسره کار کردن آن

• کار نکردن یخساز یخچال

• کار نکردن آبسردکن یخچال

• گرم بودن بخش یخچال در حالیکه بخش فریزر درست کار می کند

• پاره شدن یا کنده شدن لاستیک درب یخچال

• خرابی قفل درب و بسته نشدن آن

• و غیره

همچنین لازم به ذکر است که قطعات مختلفی از یخچال امرسان نیز امکان خراب شدن و از کار افتادن دارند که متخصصین ما در اولویت اول با تعمیر آنان به فکر کاهش هزینه های شما نیز بوده و در مرحله بعد، در صورت عدم امکان تعمیر با قطعات ارجینال مشابه تعویض می گردند. به طور مثال :

• یخساز

• آبسردکن

• قفل درب

• لاستیک درب

• کمپرسور

• کندانسور

• فن کندانسور

• فن کمپرسور

• هیتر دیفراست

• و…

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در لشگر غربی 09129532878

چرا نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان گویا سرویس ؟

- استفاده از قطعات اصلی

ما نمایندگی تعمیرات امرسان هستیم و با قطعات اصلی و اورجینال تعمیر یخچال فریزر امرسان شما را انجام می دهیم.

- سرعت در خدمات

خدمات تعمیر یخچال فریزر با بیش از 400 تعمیرکار و نماینده در مناطق مختلف تهران و حومه سریع انجام می شود.

- قیمت مناسب

هزینه تعمیرات یخچال فریزر امرسان طبق مصوبه شرکت می باشد و نرخ تعمیرات ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل می شود.

- گارانتی خدمات

تعمیر یخچال فریزر شما شامل گارانتی می باشد و چنانچه خرابی مجددا تکرار شود رفع اشکال مجدد شامل هزینه نمی شود.


شرکت امرسان در یک نگاه : 


چه زمانی برای تعمیر یخچال فریزر امرسان اقدام کنیم؟

زمانی نیاز به تعمیرات یخچال فریزر دارید که یکی از مشکلات زیر در یخچال شما رویت شود.

• پنل برد یخچال سوخته است

• بست یا لولای درب خراب شده

• بدنه فریزر از داخل سوراخ شده

• گاز یخچال خالی شده

• فریزر یخ نمی زند

• فریزر روشن نمی شود

• یخچال صدای غیر طبیعی می دهد

• خرابی ترموستات (اتوماتیک یخچال)

• یخچال روشن نمی شود

• یخچال بیش از اندازه سرد می کند

• یخچال خنک نمی کند

سرویس یخچال فریزر امرسان

سرویس یخچال و فریزر امرسان اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشکلات احتمالی پس از عیب یابی رفع شود یخچال شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد. در زمان سرویس یخچال و فریزر امرسان توسط گویا سرویس تمامی لوله ها و اتصالات موتور و شبکه انتقال گاز خنک کننده و میزان گاز داخل لوله ها چک  شده و در صورت نیاز ترمیم می شود، نوار دور درب و لولا ها و … بررسی می شوند تا خاصیت خود را از دست نداده باشند و برودت از لای درب نشت نکند، صدا و میزان لرزش موتور در هنگام کار مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند.

خدمات پس از فروش یخچال فریزر امرسان

خدمات پس از فروش یخچال فریزر امرسان جهت ارائه گارانتی، عیب یابی و رفع مشکلات انواع یخچال و فریزر امرسان توسط Emersun راه اندازی شد و با گذشت زمان گسترش یافت و اکنون بیش از صدها نمایندگی خدمات پس از فروش امرسان در سراسر ایران راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات هستند.

امرسان از ابتدا به خوبی می دانست موفقیت در فروش و بازاریابی تنها با ارائه خدمات پس از فروش میسر می شود و برای رسیدن به هدف خود شروع به جذب گویا سرویس با سواد و متخصص نمود، برای مدلهای مختلف یخچال فریزر دوره های حرفه ای تعمیرات برگزار نمود و تعمیرگاه های خود در سراسر دنیا را به جدیدترین تکنولوژی مجهز نمود.

خدمات پس از فروش یخچال امرسان

خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند.

از جمله خدمات یخچال امرسان (Emersun) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر یخچال امرسان و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد. با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می شود و دارای 90 روز گارانتی می باشد، شما می توانید با خیالی آسوده یخچال امرسان خود را به ما بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

نمایندگی یخچال امرسان

این مرکز سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات یخچال امرسان را انجام می دهد و  در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛ اگر گارانتی و ضمانتنامه یخچال امرسان شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات، با شرکتی که دستگاه شما را گارانتی کرده تماس حاصل فرمایید.


سوالات متداول نمایندگی تعمیر یخچال امرسان

شما می توانید درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمائید


آیا متخصص بدون هماهنگی با من در زمان مقرر مراجعه میکند؟

خیر، تمامی متخصصان علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

09129532878

ثبت درخواست آنلاین در سایت

درصورت بروز مجدد مشکل هزینه ای دریافت میشود؟

خیر، در صورتی که مشکلی که شما برای برطرف شدن آن با مرکز خدمات تماس گرفته اید در کمتر از 90 روز دوباره ایجاد شود این مرکز با توجه به گارانتی خدمات ارائه شده موظف است با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه این مشکل را به صورت کامل برطرف نماید.

09129532878

ثبت درخواست آنلاین در سایت

آیا امکان تهیه قطعات توسط خودمان وجود دارد؟

بله، شما میتوانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی این مرکز به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

09129532878

ثبت درخواست آنلاین در سایت


مطالب مرتبط :

- نمایندگی تعمیر یخچال مابه

- نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ویرپول

- نمایندگی و تعمیرگاه مجاز یخچال دوو DAEWOO

خدمات تعمیرات گویاسرویس
تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)
تماس با کارشناس
ارسال پیامک
واتساپ
تلگرام
تماس با ما تماس با ما